home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 433 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)  (Læst 93472 gange)
kasmads
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: [#40] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #195: 11 Dec 2008, 16:34 »

Genialt!!!   undrede mig godt nok over at der ikke var flere updates mellem starten af sæsonen  og at du vandt   hehe  men så var det playstation  det havde jeg sgu ikke regnet ud  genialt!!
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#40] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #196: 11 Dec 2008, 18:54 »

@ Kasmads - så kan du lære det... Wink men takker... Smiley
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#40] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #197: 13 Dec 2008, 18:42 »

Efter endnu en veloverstået julefrokost igår. Var hjemme 07.??. Er jeg nu igang med næste update. Glæd jer til at læse om Simon Kjær og Roma...
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#41] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #198: 13 Dec 2008, 19:37 »


November 2010 
”SIMON, KOM LIGE! ..

... Som du ved møder vi Roma i morgen, og du kommer til at starte inde ved siden af Chiel." Han lyste op i et smil, men fik så en nervøs mine på, "Tak Nicklas, men... Er jeg klar?" Havde han ikke været det, havde han ikke fået chancen. Han løb tilbage til de andre der var igang med at spille kamp, og gav N'Koulou sin overtræks trøje, nu skulle han spille med de andre ti startende. N'Koulou klappede ham på skulderen. Jeg havde før træningen fortalt N'Koulou at Simon ville få chancen.

Jeg stod foran 18 veloplagte drenge på Olimpico i Rom. Omklædningrummet sitrede af god stemning, og en gejst der indikerede at en sejr meget vel kunne ligge lige om hjørnet.
"Husk: Det er vigtigt vi gør spillet svært for dem. Som vi har forsøgt de sidste par kampe skal vi sidde tæt på dem allerede fra start, og møde dem på deres bane halvdel. Forsvaret kommer til at stå lidt højere end normalt, men det styrer du bare Chiel", jeg så på ham. Han nikkede til mig. "Når vi så angriber, bliver det hurtigt med vores sædvanelige korte afleveringer, og husk at kanterne med i brug. Rafinha og Criscito I tager bare løbene når I kan, og Camo og Sebastian, I giver dem bare pladsen. En sidste ting, I skal IKKE være blege for at gå til Mexès, Perrotta, Pizarro eller prinsessen. God kamp, drenge!"

Det virkede. Efter otteogtyve minutter fik Simon sendt en lang bold frem til Trézégol, der startede ballet, da han iskoldt bankede bolden forbi Doni. Drengene fik ros i pausen, og en halvskadet Adriano blev erstattet af Klaas-Jan Huntelaar, der endte med at blive kampensspiller. Efter tyve minutter på banen sendte netop Klaas-Jan Huntelaar os ydeligere foran. Sebastian sendte ham foran afsted med en perfekt stikning, og uden problemer skød han bolden i nettet.
Nu begyndte et helvede så. En skadet Trézégol blev erstattet af Geo lige efter målet. Seks minutter senere blev Sebastian så skadet, han blev erstattet af Dimitris. Ti minutter før tid blev netop Dimitris skadet, og resten af kampen spillede vi ti mod elve.
Men det holdt dog ikke holdet fra at forsætte, og langt, langt, langt inde i overtiden slog Klaas-Jan Huntelaar så sejren fast med snedigt at liste bolden forbi Doni, så den kun lige trillede over stregen.



◊  Serie A TIM:  ◊
Palermo 2-0 (U) Cagliari 3-0 (H) Genoa 0-0 (U) Torino 2-0 (H) Roma 3-0 (U)

◊  UEFA CUP Gruppespillet:  ◊
Manchester City 1-1 (U)
« Seneste Redigering: 13 Dec 2008, 21:57 af Berendt » Logged


Alex 2605
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: [#41] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #199: 13 Dec 2008, 20:00 »

super god update ,igen Smiley ærgeligt med de skader Skuffet men forsæt den gode stil  Thumbs Up
Logged

Gamer pt. med Randers og Manchester city Opstemt

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#41] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #200: 13 Dec 2008, 20:02 »

Det er jo bare endnu en god updafte der kommer fra dig igen...  Wink

Det er dog trist med de skader..  Ubeslutsom
Logged


Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#41] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #201: 13 Dec 2008, 20:39 »

Som de siger, nok en god update Smiley Stadig gode resultater, men det var meget ærgeligt med de skader....
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#41] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #202: 13 Dec 2008, 21:37 »

God update.
Btw. der står ..."Tak Nicklas, men... Er jeg klar?" Han han ikke været det, havde han ikke fået chancen...
Men ellers, super god blog!
Logged

Amter
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [#41] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #203: 14 Dec 2008, 17:12 »

FAntastisk Blog  Smiley Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#41] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #204: 14 Dec 2008, 17:30 »

Hey..... Hvilket skin bruger du?
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#41] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #205: 14 Dec 2008, 20:19 »

Tak for alle jeres rosende kommentarer... og ja, skaderne er ikke helt optimalt... Smiley

Og til Yesper.. det er Blackin09 jeg bruger... Wink
Logged


Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#41] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #206: 14 Dec 2008, 20:45 »

Og evt. download link til skinnet Opstemt!?
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#42] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #207: 14 Dec 2008, 21:00 »


December 2010 
HJERTERNES TID

Jeg sad i taxaen på vej ud i lufthavnen. Vi havde netop spillet årets sidste kamp, og her to dage før jul havde jeg valgt at tage midnatsflyet hjem.
Jeg tændte min telefon, ingen opkald og kun en SMS. "Hey brormand. Holder tidsplanen? Ses" Jeg havde aftalt med min lillebror at han skulle komme og hente mig i Kastrup når jeg landede. Jeg så på uret, jo, tidsplanen så ud til at holde, men det er selvfølgelig nemt nok at sige før man sidder i lufthavnen og bliver deprimerede over de konstante forsinkelser der dukker op på monitoren over flyafgange.

Aftens kamp var gået godt. Vi havde sikrede os gruppesejren foran Manchester City, ved at slå Lokomotiv Moskva. Russerne havde dog fået den bedste start, da Dmitry Sychev sendte dem foran kort efter pausen, men efter at Dmitry Torbinskiy så rødt et par minutter senere fik vi igen styr på kampen. Simon udlignede efter et hjørnespark, og i kampens overtid slog Neddy til, og efter et flot opspil sikrede den gamle tjekke sejren.
Det var også afslutningen på en måned med blandende resultater. Efter et højdramatisk topopgør mod Inter, som vi vandt 2-1, slog vi Rosenborg 2-0. I en kamp, der på papiret så nem ud, løb vi dog ind i sæsonens første nederlag, da Brescia sendte os hjem mod vest med et 2-1 nederlag.
Heldigvis var rollerne byttet om, da vi et par dage senere mødte dem igen i pokalturneringen. Denne gang var vi på hjemmebanen, og det var dem der tog mod øst med et 2-1 nederlag. I lørdags spillede vi så årets sidste Serie A kamp, og her blev Fiorentina slået med 2-0.

Taxaen drejede ind ved lufthavnen. Jeg betalte chaufføren, og ønskede ham en glædelig jul. Han genkendte mig så, og fortalte at hans søn var glødende Juventus-fan. Jeg smilte til ham, og fandt et holdbillede frem fra min taske. Jeg skrev en julehilsen til sønnen på bagsiden.
Monitoren viste, heldigvis, ingen forsinkelser. Jeg fandt telefonen frem igen og svarede min bror. Jeg nåede dog kun lige at få den ned i lommen, før en ny besked tikkede ind. "Hej søde. Glæder mig til du kommer hjem. Har savnet dig! Kys Din!




◊  Serie A TIM:  ◊
Inter 2-1 (H) Brescia 1-2 (U) Fiorentina 2-0 (U)

◊  Coppa Italia TIM:  ◊
Brescia 2-1 (H)

◊  UEFA CUP Gruppespillet:  ◊
Rosenborg 2-0 (H) Lokomotiv Moskva 2-1 (H)
« Seneste Redigering: 21 Dec 2008, 23:21 af Berendt » Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#41] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #208: 14 Dec 2008, 21:01 »

Og evt. download link til skinnet Opstemt!?

Kan sgu ærligtalt ikke huske hvor jeg har fundet det Peace
Logged


klint2670
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [#42] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #209: 15 Dec 2008, 13:09 »

Fantastisk Blog.
Godt skrevet op, gode resultater. Alt er bare godt

Forsæt med det gode arbejde.
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010