home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 853 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)  (Læst 93540 gange)
enged
Gæst
 
Sv: [#37] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #165: 09 Dec 2008, 01:08 »

Jo ham kender jeg da godt Wink Ej så er det jo klart, CP, SK og Rafinha vidste jeg godt hvem var :b La Rocca regnede jeg også med var en regen Wink
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#37] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #166: 09 Dec 2008, 01:24 »

@ Enged : Hehe, tænkte jeg nok... Hm, har lige spillet første Serie A-kamp . Og må sige vi er kommet godt fra start...

Er der stemning for en hurtig gennemgang af truppen, alla denne. Eller kan jeg spare et par timers arbejde, og lave den uden SS af hver enkel spiller?
Logged


enged
Gæst
 
Sv: [#37] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #167: 09 Dec 2008, 01:30 »

For min skyld behøver du ikke lave SS af hver enkelt spiller, men bare en gennemgang af de truppen med fokus på de spillere du regner med at kommer til gøre en forskel Smiley
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#37] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #168: 09 Dec 2008, 01:33 »

Altså som den jeg linker til, bare uden SS? fint med mig... Opstemt så er det lige før jeg kan nå den, før jeg skal hopper i seng... Wink
Logged


enged
Gæst
 
Sv: [#37] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #169: 09 Dec 2008, 01:38 »

Altså det er jo helt op til dig selv hvad du vil, bare du gør det ordentligt Peace
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#38] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #170: 09 Dec 2008, 02:25 »


September 2010 
TRUPPEN 2010/2011


MÅLMÆND:

#01 Gianluigi Buffon 32 år Italien  Målmand
#23 Vincenzo Fiorillo 20 år Italien Målmand
Målmandsposten er rigtig godt besat. Godt nok er der kun to at vælge i mellem. Men den ene er Italiens bedste målmand de sidste mange år, den anden er det største målmandstalent i lige så mange år, hvis ikke flere. Gigi Buffon behøver ingen nærmere præsentation, og er med sine 32 år i sin, måske, bedste alder. Omvendt står den 12 år yngre Vince Fiorillo klar til at gribe chancen hvis den skulle byde sig. Vince har flere gange udtalt at han er dybt beæret over at være i lære hos sit store forbillede, og kan han lære af Gigi, ja, så kan han blive en verdensklasse keeper.

FORSVARERE:

#02 Domenico Criscito 23 år Italien Forsvar (central)
#03 Giorgio Chiellini 25 år Italien Forsvar (central)
#04 Rafinha 24 år Brasilien Forsvar (højre)
#13 Nicolas N'Koulou 20 år Cameroun Forsvar (central)
#18 Lasse Larsen 17 år Danmark Forsvar (venstre)
#21 Paolo De Ceglie 23 år Italien Forsvar (venstre)
#24 Simon Kjær 21 år Danmark Forsvar (central)
Et godt bud på en forsvarskæde lyder, fra højre, Rafinha, Nicolas N'Koulou, Giorgio Chiellini og Domenico Criscito. Et forsvar i verdensklasse med stærke backup-spillere som Paolo De Ceglie og Simon Kjær, mens Danmarks største back talent siden en aldrende Jan Heintze, Lasse Larsen, også er at finde i truppen. I nødstilfælde kan også Mika Solem trækkes ned i forsvaret. Kampen om venstreback-pladsen, mellem Domenico og Paolo, er tæt og det kan meget vel være på kampdagen at det bliver afgjort. De to unge danskere er begge kunne i lære, Simon hos Domenico, mens Lasse lære af Paolo.

MIDTBANESPILLERE:

#05 Mika Solem 17 år Danmark Midtbanespiller (højre)
#06 Dimitris Baykal 20 år Grækenland Midtbanespiller (central)
#07 Pavel Nedved 37 år Tjekkiet Offensiv midtbane (venstre)
#08 Zoltán Varga 17 år Tyskland/Ungarn Midtbanespiller (central)
#11 Geo Wijnaldum 19 år Holland Offensiv midtbane (højre)
#15 Albin Ekdal 21 år Sverige Offensiv midtbane (central)
#16 Mauro Camoranesi 33 år Italien/Argentina Offensiv midtbane (højre)
#19 Claudio Marchisio 24 år Italien Midtbanespiller (central)
#20 Sebastian Giovinco 23 år Italien Offensiv midtbane (central)
#22 Mohamed Sissoko 25 år Mali/Frankrig Defensiv midtbane
#25 Rodney Sneijder 19 år Holland Midtbanespiller (venstre)
#26 Raimondo La Rocca 17 år Italien Midtbanespiller (central)
Bredden på midtbanen er stor, især efter at Mika, Geo, Zoltán, Rodney og La Rocca er kommet til. De mange spillere gør, at uanset om det bliver en 3, 4 eller 5 mands midtbane, vil der være klasse spillere på alle pladser. Mens spillere som Sissoko, Nedved og Camoranesi bidrager med rutinen, kommer spillere som Zoltán, Geo og Dimitris med deres unge, uimponeret tilgang, og det er en af de styrker midtbanens bredde giver. Selv om det skulle være de aller yngste der blev valgt til kamp, ville de alligevel havde spillet op til flere ungdomskampe. Faktisk er der ikke en spiller i truppen, som ikke har repræsenteret enten et U19, U21 eller et A-landshold.

ANGRIBERE:

#09 Klaas-Jan Huntelaar 26 år Holland Boksspiller
#10 Alessandro Del Piero 35 år Italien Angriber (central)
#14 Adriano Leite Ribeiro 28 år Brasilien/Italien Boksspiller
#17 David Trezeguet 32 år Frankrig/Argentina Boksspiller
Fire angribere, fire stjerner, fire veje til målet. Ligegyldigt hvem der starter inde, vil der være tale om en eller flere angriber der ved hvor målet er, og endnu vigtigere, hvordan man får bolden i nettet. Alex er den spiller i klubbens historie der har scoret flest mål, Klaas-Jan har de seneste år været på tale i flere europæiske storklubber som Real Madrid og Manchester United. Adriano vender tilbage til Italien efter et kort ophold i Manchester City, og ser frem til igen at få netmaskerne til at blaffer på de italienske stadions. David Trezeguet har også altid været god for en masse mål, og selvom han er kommet lidt forbi de 30 år, er han stadig uhyrer giftig.



Nicklas Lynge Johansen,
cheftræner for Juventus
« Seneste Redigering: 09 Dec 2008, 15:52 af Berendt » Logged


Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#38] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #171: 09 Dec 2008, 06:26 »

En riktig god præsentation av dit hold og du har fået et riktigt godt hold. Tror du kommer til at gøre det bra med Juvetus Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#38] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #172: 09 Dec 2008, 11:20 »

@ Knut. Takker... Smiley og tror også at det nok skal komme til at gå godt Wink Hvad synes du som om mødet med Mikkel Beck i den forrige update?
Logged


kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#38] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #173: 09 Dec 2008, 11:47 »

Det er godt skrevet og god gennemgang af spiller truppen  Thumbs Up
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#38] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #174: 09 Dec 2008, 14:34 »

Takker Kie! Glæd jer til at hører om hvordan det er gået i September, hvor der både er taget hul på Serie A og gruppespillet i UEFA Cuppen Smiley
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#39] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #175: 09 Dec 2008, 19:34 »


September 2010 
”TAK FOR KAMPEN, CARLO!”

Jeg gav Carlo Ancelotti hånden. Vi havde netop slået AC Milan 3-0, og han lignede ikke en tilfreds herre. Efter enogtyve minutter havde Giovinco bragt os foran på et straffe, som var begået mod Rafinha. En stilling der havde holdt til pausen, og det var fuldt fortjent at det var os der var foran. Vi havde haft det meste af spillet, og havde da også haft muligheden for at komme foran med et mål eller to mere.

I pausen fik drengene besked på at forsætte, der ville ikke blive fortaget nogle ændringer. Dog advarede jeg dem mod, at Milan som forsvarende mestre ville gøre alt for at presse os fra starten af anden halvleg.

Min profeti holdt stik. Milan lagde ud med at presse os langt nede på vores egen banehalvdel, men vi holdt stand. Små tyve minutter før tid sendte jeg Alex og Simon på banen, i stedet for Klaas og Nicolas. Vi kom lidt længere frem på banen, og to minutter før tid, bragte Alex os så foran 2-0. Kampens bedste spiller, Rafinha, ville også blande sig i scoringerne, og efter en fejl fra Kaladze slog han sejren fast i overtiden.

Vi havde fået en rigtig god start på sæsonen. Lazio blevet slået i Rom, og Sampdoria måtte rejse fra Torino med et nederlag, så var det blevet til en deler i Napoli, og nu havde vi slået AC Milan. De ti point sikrede os en tredjeplads i tabellen, efter Fiorentina og Catania. Målet var dog stadig at vinde ligaen, og jagten på det så lovende ud. Et ganske fornuftigt program ventede os i oktober, hvor modstanderne hed Lecce, Atalanta, Empoli og Vincenza, mens der også var to UEFA Cup-kampe.

I UEFA Cuppen, var vi også kommet godt fra land. I en gruppe med Manchester City, Lokomotiv Moskva og Rosenborg, var det englænderne vi mødte i første kamp. Sikkert vandt vi 2-1 over City, på mål af Adriano og Sissoko. For at gå videre fra gruppen, der ellers var overskuelig, var vi nød til at vinde alle vores hjemmebanekampe. Programmet hang dog sådan sammen, at vi først skulle møde Rosenborg og Lokomotiv Moskva i Torino i gruppens sidste to runder. Derfor havde vi behov for at sikre os min. 3 point i de to gruppekampe i oktober.

Stemningen nede i omklædningsrummet var i top. Spillerne lod til at komme godt ud af den sammen, både nye og gamle, unge og ældre. Alt i alt var der en god harmoni og balance i truppen. Simon sad sammen med Domenico og evaluerede sine godt tyve minutter på banen, mens Nicolas snakkede med Giorgio om hans præstation.
I den anden ende af omklædningsrummet sad to brasilianere og grinte højlydt. Hvad der var så sjovt var der ikke mange andre der forstod, for vittigheden havde vist været på portugisisk.
Jeg smilte til Alex og gav ham et anerkendende nik, før jeg gik ind til Zizou og Torbjörn for at evaluerer kampen.



◊  Serie A TIM:  ◊
Lazio 3-1 (U) Sampdoria 1-0 (H) Napoli 0-0 (U) AC Milan 3-0 (H)

◊  UEFA CUP Gruppespillet:  ◊
Manchester City 2-1 (H)

« Seneste Redigering: 10 Dec 2008, 21:24 af Berendt » Logged


kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#39] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #176: 09 Dec 2008, 19:53 »

Endnu engang flot skrevet Berendt, jeg ved ikke rigigt hvad jeg skal sige andet end at det er flot skrevet og flot resultat..

Jeg savner dog link til Stillingen i Ligaen og Uefa cuppen..  Smiley
Logged


Alex 2605
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: [#39] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #177: 09 Dec 2008, 20:41 »

super, simpelthen super ! besluttede mig lige at læse alt igennem.  Smiley
og hold kæft det er godt, super flot grafik og super tekst. jeg har ihvertifald tænkt mig at følge med  Wink
Logged

Gamer pt. med Randers og Manchester city Opstemt

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#39] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #178: 09 Dec 2008, 21:04 »

Det her er fandme klasse over Nicolaj! Opstemt Gode resultater og alt ser ud til at gå godt Wink
Angående det med stillingen i ligaen og Uefa Cupen så gør det ikke mig noget om det ikke står. Det bliver bare lidt mere spænning da Wink
Logged


enged
Gæst
 
Sv: [#39] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #179: 09 Dec 2008, 21:25 »

Sådan succes med det samme, godt gået, det er simpelthen godt klaret med alle de updates hele tiden Wink
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010