home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 456 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)  (Læst 93469 gange)
Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#39] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #180: 09 Dec 2008, 21:35 »

Super flot skrevet, var kritisk over du valgte at skifte til Juventus i starten, men din måde at skrive på gør næsten klubvalget ligegyldigt.
I mine øjne er dette den bedste blog på FMfreaks i lang, lang tid.
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#39] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #181: 09 Dec 2008, 22:23 »

@ Kie - Takker... Smiley Hm, med hensyn til SS af stilling og sådan; det er fuldt bevidst at det ikke er der. Der ligger et kæmpe arbejde i at tage SS hver gang der er spillet fire liga kampe, eller en UEFA Cup kamp, så vil jeg hellere have dem med et par gange, end hver gang Smiley

@ Alex 2605 - Også tak til dig. Dejligt at se, at du har fået læst det hele igennem.. Smiley Håber du holder dit ord, og bliver hængende Smiley

@ Sykkelfan 1000 - Tak for rosen til dig også. Og ja, det går ganske udemærket. Ville nu gerne havde vundet i Napoli, men det er så også det eneste... Smiley

@ enged - Ja, er kommet rigtig godt igang. Fandt den rigtig taktik, ved at tilpasse min gamle taktik fra Hoffenheim. Og ja, der kommer updates relativt ofte, men det skyldes at jeg skriver den løbene, og smider dem ud med det samme... Smiley

@ Larsby - godt og se endnu en 'aktiv' læser. gid alle læserne ville gøre det samme.. Wink Og takker for rosen. Ved ikke om det er den bedste ? det er de færreste blogs jeg læser, så det kan jeg ikke udtale mig om Peace
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#39] Afstemning - La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #182: 10 Dec 2008, 11:53 »

Så er der kommet afstemning igen!...

Håber lige i vil bruge 3 minutter på at stemme, og evt smide en kommentar til hvordan i synes denne blog kan optimeres?
Logged


kasmads
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: [#39] Afstemning - La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #183: 10 Dec 2008, 14:46 »

det er sgu da en god start du har fået i juve!!  lidt ærgeligt du ikke er i champions league i denne sæson  nu når du jo havde kvalificeret dig med hoffenheim det havde jeg ellers set frem til..  men hva pokker det kommer jo nok næste sæson!!
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#39] Afstemning - La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #184: 10 Dec 2008, 15:02 »

God update. KIU
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#39] Afstemning - La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #185: 10 Dec 2008, 15:08 »

@ kasmads - tro mig. det var meget med i mine overvejelser at jeg skulle spille ChL med drengene fra Hoffenheim... Men bare rolig. Marco van Basten har taget sig godt af dem, og de fører pt. deres gruppe. De har slået Dynamo Kiev, tabt til Lyon og vundet over Inter... Wink Men, som du selv siger... Forsætter spillet, hedder den ChL næste år Wink

@ Sulo - velkommen til Peace og takker Wink

@ "Dem der har stemt" - i er meget mere en velkomne til at uddybe jeres svar gennem en kommentar... Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#40] Afstemning - La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #186: 10 Dec 2008, 21:24 »


Oktober 2010 
”WE ARE THE CHAMPIONS!”

Spillerne næsten løb om kap ud mod bænken. Vi var netop blevet mestre. Forrest løb anfører og viceanfører, Gigi og Alex. Gigi havde stået en super sæson, og kunne lukket 10 mål ind. I den anden ende havde Alex været uhyggeligt foran mål, hele 35 mål var det blevet til. På listen over assists var det også en veteran der var gået i spidsen, Neddy havde lagt op til 29 scoringer.

Nu var det min tur til at være aktiv. Ikke i målet, ikke foran målet og heller ikke i rollen som oplægger. Nej, jeg skulle op at flyve. Spillerne tog fat i mig, for at kaste mig op i luften. Gentagende gange. Op og ned, op og ned, op og ned, op og ned. Igen og igen og igen.

Vi havde også været suveræne i sæsonen, så det var fuldt forståeligt at de var glade. Ikke en kamp var blevet tabt og vi havde både slået Inter med 6-1 og AC Milan med 7-0, bare for at komme med et par eksempler.

Jeg tog en slurk af min cola, satte den på bordet, og så på mit ur. Klokken var blevet mange. Jeg rejste mig fra sofaen, gik over og slukkede PlayStationen, så fjernsynet. Jeg måtte hellere få noget søvn, for i morgen formiddag ville drengene stå på træningsbanen og forvente en god omgang træning. Uvidende om at de aften forinde havde vundet mesterskabet i FIFA'11.

To spillere ville også være spændte, 16'årige Gideon Marinelli fra Zulte Waregem og 20'årige Henri Saivet fra Girondins de Bordeaux. Gideon har trods sine bare 16 år scoret 7 mål i 9 kampe i årets udgave af bedste belgiske række. Han skulle nu være på prøvetræning i klubben de næste 14 dage. Henri Saivet var stadig ikke fastmand i Bordeaux og ville gerne væk. Jeg holdte allerede øje med ham, da jeg var i Hoffenheim, men nu skulle han havde chancen. Han skulle også træne med de næste 14 dage.



◊  Serie A TIM:  ◊
Lecce 2-0 (U) Atalanta 1-0 (H) Empoli 3-2 (U) Vicenza 3-0 (U)

◊  UEFA CUP Gruppespillet:  ◊
Rosenborg 1-0 (U) Lokomotiv Moskva 1-1 (U)

Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#40] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #187: 10 Dec 2008, 21:33 »

Du tog røven på mig!  Grin
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#40] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #188: 10 Dec 2008, 21:37 »

Hmmm...haha først troede jeg, at du havde vundet, da jeg så lige kiggede op på måneden. God update og morsomt det med FIFA11, men vil også gerne høre mere om kampene du spiller. Wink
Logged

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#40] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #189: 10 Dec 2008, 22:24 »

Endnu en gang, godt skrevet! Smiley Sjovt det med FIFA og du gør det fandme godt Wink Gode resultater og håber du får signet de to talentene Wink
Logged


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#40] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #190: 10 Dec 2008, 22:29 »

Fedt det med FIFA, men igen en god update og jeg håber selvfølgelig også at du signer de 2 talenter Opstemt  KIU
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#40] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #191: 10 Dec 2008, 22:31 »

Troede lige at du allerede havde vundet mesterskabet men så var det bare i Fifa 2011 og kunne heller ikke forstå emd resultaterne som fx mod milan med 7-0 og inter 6-1...

Men det godt skrevet, men ville gerne høre noget mere om kampene..
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#40] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #192: 11 Dec 2008, 00:35 »

Hehe. Godt at se at i læser med Peace og ikke bare skimmer igennem... Wink Og har faktisk signet med de to talenter Peace de kommer til Januar... Wink Hmm, kan godt skrive lidt mere om kampene, synes bare ikke der var nogen spændende kampe, så fandt på det andet... Smiley
Logged


Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [#40] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #193: 11 Dec 2008, 00:46 »

Super sjovt indlæg... Haha

Keep up the good work, chief!!! Opstemt
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#40] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #194: 11 Dec 2008, 11:07 »

@ Coldice - Hehe, takker... Smiley skal nok forsøge at forsætte... men dog også skrive noget mere om de enkle kampe... Peace
Logged


Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010