home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 275 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)  (Læst 93379 gange)
Alex 2605
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: [#42] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #210: 16 Dec 2008, 16:16 »

det jo fremragende  Wink

glæder mig alleredde til en ny update Smiley

K.I.U man Peace
Logged

Gamer pt. med Randers og Manchester city Opstemt

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#42] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #211: 16 Dec 2008, 20:12 »

Dette her bliver bare bedre og bedre Nicolaj Smiley Resultaterne er stadig gode, bare synd med det tabet mod Brescia...

Keep Up The Good Work !! Smiley
Logged


ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#42] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #212: 16 Dec 2008, 22:17 »

Så har jeg læst de sidste updates. Er jo kommet lidt bagud med alt det skole arbejde Wink

Vil først lige rose grafikken, synes den bliver bedre og bedre gang for gang. Billederne er rigtig flotte, og så er er der en god konstrast imellem lys og mørke - det må gerne fortsætte på den måde, det er det nærmeste man kommer på perfekt!

Det skriftlige er der jo ikke meget at sige om, det er som altid på højeste niveau. Detaljer som den omkring playstation er genial og helt klart en af grundene til, at jeg følger denne blog. Den giver ligesom lidt mere end de andre, og har langt flere fede detaljer som ikke bare omhandler FM.
Farvevalget er rigtig behageligt, det passer samtidig godt til grafikkens farver. Det er dejligt at fontvalget er som det har været, det er mere behageligt end i de første updates.

Hvis du fortsætter med at lave updates i den kaliber kan det kun gå godt, det er noget stort det her. Har aldrig fundet en blog, der har bundet mig så meget som denne
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#42] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #213: 17 Dec 2008, 10:25 »

Fantastisk Blog.
Godt skrevet op, gode resultater. Alt er bare godt

Forsæt med det gode arbejde.
det jo fremragende  Wink

glæder mig alleredde til en ny update Smiley

K.I.U man Peace
Dette her bliver bare bedre og bedre Nicolaj Smiley Resultaterne er stadig gode, bare synd med det tabet mod Brescia...

Keep Up The Good Work !! Smiley
Takker.. Og ja, det går ganske udemærket... Peace I sær sportsligt.. tror dog jeg har fuckede lidt op i det i januarvinduet... Pludselig stod jeg med kun to angribere... Smiley
Men nu må vi se hvordan det ender... Mangler lige et par dage, så når jeg 1. februar, og så kommer der en update... Wink
Dog skal jeg lige arbejde først... Peace

Så har jeg læst de sidste updates. Er jo kommet lidt bagud med alt det skole arbejde Wink

Vil først lige rose grafikken, synes den bliver bedre og bedre gang for gang. Billederne er rigtig flotte, og så er er der en god konstrast imellem lys og mørke - det må gerne fortsætte på den måde, det er det nærmeste man kommer på perfekt!

Det skriftlige er der jo ikke meget at sige om, det er som altid på højeste niveau. Detaljer som den omkring playstation er genial og helt klart en af grundene til, at jeg følger denne blog. Den giver ligesom lidt mere end de andre, og har langt flere fede detaljer som ikke bare omhandler FM.
Farvevalget er rigtig behageligt, det passer samtidig godt til grafikkens farver. Det er dejligt at fontvalget er som det har været, det er mere behageligt end i de første updates.

Hvis du fortsætter med at lave updates i den kaliber kan det kun gå godt, det er noget stort det her. Har aldrig fundet en blog, der har bundet mig så meget som denne
Tak, Mark. Godt du har fået styr på det hele, har jo hørt lidt med fra sidelinien, og glæder mig til at læse opgaven. Smiley

Igen, dejligt at høre ros. Både med hensyn til det grafiske, og det skriftlige. Er glad for du kan lide når det skiller sig ud. Det er også noget af det jeg værdsætter selv. Ellers bliver det for kedeligt. Wink
Det med farvevalget, det afhænger jo lidt af hvilken klub jeg er. Det ville være svært at bruge sort og hvid, hvis jeg var fx Palermo eller AB? Peace

Men som sagt. Vil forsøge at følge op på succesen med en opdate senere i dag Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#42] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #214: 17 Dec 2008, 11:58 »

Kan nu afslører hvilke nationaliteter spillerne der er kommet har. Samt hvilke klubber de kommer fra:
Fransk, fra Bordeaux
Italiensk, fra Napoli
Tysk, fra Hoffenheim
Svensk, fra Hoffenheim
Norsk, fra Hoffenheim
Italiensk, fra Sampdoria (delt ejerskab)
Spansk, fra Athletic Bilbao
Dansk, fra Olympique Marseille

- kun spillere der er hentet til førsteholdet
Logged


ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#42] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #215: 17 Dec 2008, 12:02 »

Lyder spændende, glæder mig til at se hvilke spillere du har fået fat i - især dansk fra Marseille lyder spændende  Smiley
Logged

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#42] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #216: 17 Dec 2008, 15:04 »

Ja det bliver meget spændende at se hvilke spillere du har fået til holdet Smiley Selv om jeg dog har klaret at gætte to af dem Peace
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#43] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #217: 17 Dec 2008, 16:00 »


Januar 2011 
”VELKOMMEN TIL!”

Vi sad, utålmodige og trætte, på Alessios kontor. Klokken nærmede sig midnat på en af årets hårdeste arbejdsdage, 31. januar. Det var datoen hvor vinterens sidste forstærkninger skulle komme på plads. Sådan var det også i Juventus. Godt nok var truppen blevet ændret en del i løbet af januar, men den sidste spiller manglede.
Kontrakten med spilleren var på plads og skrevet under, men hans nuværende klub havde så pludselig ændret deres holdning til vores bud på omkring 150 millioner danske kroner. Nu ville de have næsten 100 millioner mere, hvilket vi ikke ville give. I stedet havde vi fremsendt et bud på omkring 200 millioner. Det var netop bud vi ventede svar på. De havde et kvarter tilbage, før vinduet smækkede for næsen af os. Med os på den ene side, og Javi Martínez på den anden.
 
23.53: Vi havde stadig ikke hørt en ord fra Spanien. Javi kom ind på kontoret. Ligesom Alessio og jeg var han spændt på hvad hans klub ville sige, for personligt ville han gerne skifte. Især nu hvor han de sidste par dage havde været i byen. Siden han skrev under var han blevet for at lære byen lidt af kende, men da klubben så i forgårs ikke længere var tilfredse med prisen, var han kommet i tvivl. Jeg havde dog overbevist ham om at vi nok skulle blive enige, så han blev i byen.
 
Sammen med Javi var en håndfyld nye spillere indlogeret på Golden Palace. Henri Saivet, et fransk angrebstalent, kom fra Girondins de Bordeaux. Efter en 14 dages prøvetræning havde han overbevist trænerteamet om at han var god nok. Tre af mine ’gamle’ drenge fra Hoffenheim boede også på hotellet, indtil de fandt deres egne lejligheder. Simen Rafn, 18’årig norsk kantspiller, Christian Camarasa, det nok største tyske forsvarstalent, og Rasmus Elm var kommet til fra nord. Alle tre spillere kendte jeg godt, og havde selv hentet dem til Hoffenheim i sin tid. Også en dansker var at finde på hotellets gæste liste. Thomas Kahlenberg var kommet til fra Marseille, hvor han havde haft 1½ år med blandet succes. Den kreative dansker er udtænkt en plads som kreatør enten i midten eller på venstrekant.
 
Yderligere fem spillere var blevet hentet, men ingen af de fem boede dog på Golden Palace. Gideon Marinelli (Zulte Waregem), der ligesom Saivet havde bevist sit være gennem en prøvetræning, var køb. Grundet sine bare 16 år, kommer han dog til at spille på U-holdet. Rafael Jurado (Athletic Bilbao) og Vincenzo Motta (AC Milan), begge 17 år, er også kommet til, men er i første omgang blevet lejet ud. To spillere der dog er kommet direkte ind på førsteholdet er 17 årige Davide Valentini, hentet i Napoli, og den 11 år ældre Antonio Cassano. Begge spillere er hentet for at styrke bredden i angrebet. I Antonio’s tilfælde har vi dog nøjes med at købe halvdelen af hans ejerskab.
 
En stor håndfuld spillere er ligesom Vincenzo og Rafael blevet lejet ud, og tre er blevet solgt. Camoranesi er smuttet til Udinese, David Trezeguet er taget til Spanien og Atletico Madrid, mens Paolo De Ceglie er taget til AC Milan.
Af de spillere der er lejet ud er Adriano nok det største navn. Han skal i foråret spille for Schalke 04. Albin Ekdal er lejet ud til Marseille, Samuele Marcucci til Bordeaux, Zdenek Grygera til Fulham, Mika Solem til Pistoiese, Raimondo La Rocca til Genoa mens Dimitris Baykal er lejet ud til Siena.
 
Telefonen ringede. Alessio og jeg så på hinanden, så på Javi, og til sidst på uret på væggen 23.57. Alessio tog telefonen. Athletic Bilbao var gået med til vores udspil.
 
Jeg åndende lettet op, truppen var på plads. Jeg gav Javi hånden, ”Velkommen til!”


◊  Serie A TIM:  ◊
Catania 1-1 (U) Siena 2-0 (H) Udinese 0-0 (U)
 
◊  Coppa Italia TIM:  ◊
Parma 1-0 (U)
« Seneste Redigering: 17 Dec 2008, 16:10 af Berendt » Logged


ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#43] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #218: 17 Dec 2008, 16:41 »

Fantastisk indkøb du har gjort. Martinez skal nok blive en stor gevinst for holdet!

Der er nogle små tastefejl, men ikke noget der forstyrre læsningen på nogen måde. Rigtig fedt at du "bruger" tiden på den måde, god lille detalje at ligge så meget vægt på sidste dag i transfer vinduet.

Rigtig flot billede du har lavet!
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#43] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #219: 17 Dec 2008, 18:55 »

Det er noget af nogle køb du har fået gjort..

Du har hentet to super stjerne som kommer til at føre dit  juve hold til magne pokaler i fremtiden ved at hente Martinez , Henri Saivet og glæder mig til at se Thomas Kahlenberg udfolde sig i Juventus..

Du skriver Fantastisk og dine billeder er kanon gode..

Jeg glæder mig allere til næste updae.. Smiley
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#43] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #220: 17 Dec 2008, 23:48 »

Fantastisk indkøb du har gjort. Martinez skal nok blive en stor gevinst for holdet!

Der er nogle små tastefejl, men ikke noget der forstyrre læsningen på nogen måde. Rigtig fedt at du "bruger" tiden på den måde, god lille detalje at ligge så meget vægt på sidste dag i transfer vinduet.

Rigtig flot billede du har lavet!
Jah, synes selv det er nogle okay indkøb... Men har jo også sagt farvel til andre... Nogen godt nok kun på lejeaftaler... Men alligvel.

Tja, hader tastefejl... Tror jeg skal have et tastatur uden taster Peace Og tak, synes selv det var den fedeste måde at skrive det på Smiley
Og takker. Selvom det nu ikke var det sværeste Wink

Det er noget af nogle køb du har fået gjort..

Du har hentet to super stjerne som kommer til at føre dit  juve hold til magne pokaler i fremtiden ved at hente Martinez , Henri Saivet og glæder mig til at se Thomas Kahlenberg udfolde sig i Juventus..

Du skriver Fantastisk og dine billeder er kanon gode..

Jeg glæder mig allere til næste updae.. Smiley
Jeps Martínez er en profil på alle hold... Mens Kahlenberg første skal bevise at han for alvor er god nok, men mon ikke han er det? Wink

Og tak for roserne.. Smiley gid var lidt flere der gad skrive nogle lidt længere kommentarer som jer... Opstemt
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#44] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #221: 17 Dec 2008, 23:49 »


Februar 2011 
TRUPPEN 2011


MÅLMÆND:

#01 Gianluigi Buffon 33 år Italien  Målmand
#23 Vincenzo Fiorillo 21 år Italien Målmand
Gigi Buffon er stadig en af verdens bedste målmænd, hvis ikke den bedste. Det har han også bevist det sidste halvår, men når han har været ude med småskader har Vincenzo Fiorillo samtidig været klar til at tage over. Det unge talent går en stor fremtid i møde, og Juventus lader til at stole fuldt ud på den 21'årige keeper, når Gigi vælger at indstille karrieren.

FORSVARERE:

#02 Domenico Criscito 24 år Italien Forsvar (venstre)
#03 Giorgio Chiellini 26 år Italien Forsvar (central)
#04 Rafinha 25 år Brasilien Forsvar (højre)
#13 Nicolas N'Koulou 20 år Cameroun Forsvar (central)
#14 Christian Camarasa 18 år Tyskland Forsvar (central)
#18 Lasse Larsen 18 år Danmark Forsvar (venstre)
#24 Simon Kjær 21 år Danmark Forsvar (central)
Paolo De Ceglie er blevet skiftet ud med unge Christian Camarasa, ellers er forsvaret det samme som i efteråret. For at gøre det kort: et forsvar i verdensklasse. Chiel har styret forsvaret med hård hånd, og uanset om det har været N'Koulou eller Simon der har stået ved hans side, har det ikke kunne ses. Simon har vist at han har haft niveauet til at spille for en storklub som Juventus. Nogen betvivlede Simon, alle betvivlede Lasse, men den unge back har kunne klare presset. I de kampe han har opnået har han leveret en fornuftig indsats. Samtidig har de to backs, Criscito og Rafinha tryllebundet fans over hele Italien. To offensivebacks som dog heller ikke har svigtet i defensiven.

MIDTBANESPILLERE:

#07 Pavel Nedved 38 år Tjekkiet Offensiv midtbane (venstre)
#08 Zoltán Varga 17 år Tyskland/Ungarn Midtbanespiller (central)
#11 Geo Wijnaldum 20 år Holland Offensiv midtbane (højre)
#19 Claudio Marchisio 25 år Italien Midtbanespiller (central)
#20 Sebastian Giovinco 24 år Italien Offensiv midtbane (central)
#21 Javi Martínez 22 år Spanien Midtbanespiller (central)
#22 Mohamed Sissoko 26 år Mali/Frankrig Defensiv midtbane
#25 Rodney Sneijder 19 år Holland Midtbanespiller (venstre)
#39 Thomas Kahlenberg 27 år Danmark Offensiv midtbane (central)
#40 Simen Rafn 19 år Norge Offensiv midtbane (højre)
#77 Rasmus Elm 22 år Sverige Midtbanespiller (central)
Udskiftningen på midtbanen har været stor. En håndfuld spillere er smuttet, og næsten lige så mange er kommet til. De største navne der er hentet ind er Javi Martínez fra Athletic og Thomas Kahlenberg fra Marseille, mens også Rasmus Elm sidste sæson viste højt niveau for Hoffenheim. En aldrene Neddy må dog se længere og længere efter en startplads, mens kampen om de to centrale pladser bliver hård. Her er der flere der ligger billet ind, og som træner for Juventus står man i et luksusproblem. Skal det være en stærk defensivspiller? En offensiv kreatør eller bare en motor? Truppen har det hele.

ANGRIBERE:

#05 Antonio Cassano 28 år Italien Angriber (central)
#09 Klaas-Jan Huntelaar 27 år Holland Boksspiller
#10 Alessandro Del Piero 36 år Italien Angriber (central)
#15 Henri Saivet 20 år Frankrig/Senegal Angriber (central)
#17 Davide Valentini 17 år Italien Boksspiller
Selvom både Adriano og Trézégol har forladt klubben, synes angrebet at være endnu stærkere. Antonio er hentet i Sampdoria og trods et tidligere mislykket ophold i Real Madrid, lader klubben til at have tillid til den lille italiener. Også de to talenter, Valentini og Henri har vist stor farlighed, og kan helt sikkert blive store spillere for klubben. En sandt klub ikon, David Trézéguet er taget til Spanien, og mens nogen fans vil komme til at savne ham, er andre ikke i tvivl om at han hurtigt vil blive "glemt".



Nicklas Lynge Johansen,
cheftræner for Juventus
« Seneste Redigering: 19 Dec 2008, 13:24 af Berendt » Logged


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: [#44] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #222: 18 Dec 2008, 00:06 »

Rigtig god gennemgang af truppen Peace
Og fedt billede af Sissoko Opstemt
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: [#44] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #223: 18 Dec 2008, 00:10 »

virkelig lækkert grafisk, og en rigt6ig fin gennemgang af truppen Smiley KIU!
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#44] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #224: 18 Dec 2008, 01:36 »

En meget god gennemgang af truppen og det ser ud til at du har fået det generationsskiftet du ville have Wink Og som du sagde til mig på MSN, nu mangler det bare at overbevise Pavel og Alessandro at de er bedre som trænere Wink

Jeg gleder mig meget til at se hvordan Javi Martinez kommer til at gøre det i klubben. Et fantastisk godt køb og han er et virkelig stort talent! Smiley
Logged


Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010