home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 391 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)  (Læst 93276 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#46] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #240: 19 Dec 2008, 18:06 »

Hvorfor slås Sneijder og Marchisio?
Finder Nicklas en løsning?
Hvad er det der er så svært?

Følg med i morgen! Peace

Nok en god update og du leverer gang på gang Nicolaj! En spænnende del og det bliver spænnende at se hvad der sker videre med Sneijder og Marchisio. Vi får da håbe at det ikke går med en af dem, sådan som det gikk med Edu...


That's a good vending Sykkelfan, maybe we can use that in the next update Smiley

Ej, har læst de seneste updates, og jeg er virkelig fanget. Synes du skriver helt fantastisk, og din grafik er også eminent. Det er fuldt fortjent du vandt Månedens Blog sidste måned. Kutgw Opstemt
Logged

enged
Gæst
 
Sv: [#46] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #241: 19 Dec 2008, 18:11 »

Berendt, du bliver da ved med at fornye dig selv og gøre bloggen mere og mere livlig, det er næsten som at læse en roman bid for bid. Jeg forstår simpelthen ikke hvordan du kan blive ved, det er bare super godt det her Peace Du skal bare blive ved!

Sykkelfan@ nice kommentar Grin
Logged

ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#46] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #242: 19 Dec 2008, 19:44 »

........
Der er efterhånden ikke så meget at sige, mere og mere begynder kommentarene at ligne hinanden - den samme ros som altid. Det er svært at sætte fingeren på noget, der er knap så godt i denne blog. Det er så eminent skrevet, at det endnu engang ville være fuldt fortjent med månedens blog-prisen, og fortsætter du i samme stil tror jeg den er der - andet vil i hvert fald overraske mig.

Ikke fordi de andre blogs er dårlige, blog niveauet her på siden er utrolig højt, men din blog har bare noget ekstraordinært. Der er et eller andet der bare fanger folk - tror det er det personlige der gør det. De små detaljer gør som bekendt forskellen - ændre en blog fra super fantastisk til genial!

Som det er blevet nævnt tidligere er der nogle små taste fejl, men de vil være helt væk, hvis du lige kiggede updaten igennem en ekstra gang inden. Det skriftlige er helt i top, så der er ikke noget at sige der.

Fortsæt som du har gjort i resten af bloggen!
« Seneste Redigering: 19 Dec 2008, 20:11 af ZaZZal » Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#46] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #243: 19 Dec 2008, 21:17 »

@ Sykkelfan 1000 - Thats a good one, yeah!
Og hvem ved? Måske får i svarene Peace - måske i morgen Wink

Men tak for roserne. Og for at være ærlig? Jeg er nok nød til at lave en Edu mere...

@ -LFC- - Takker, er glad for i synes jeg holder niveauet, det er jo som bekendt noget af det der er sværest. Resultaterne er, som du selv siger i top. Og dem der har tjekket linket til stillingen, vil også kunne bekræfte at det ser lovende ud.

Og nej, er ikke nogen elitegrafiker, men forsøger dog alligevel at lave det hele selv, og holde det i en stil der passer bloggen.

@ MadzeN92 - Ja, det er en god vendning. Ved bare ikke om det er en jeg vil gøre brug af, men nu får vi se... Wink

Men MadzeN92,  godt at se at du er begyndt at læse med Wink Håber du også får dig taget sammen, og læser de først updates.. Wink

@ enged - du savnet Wink troede lige du var holdt op med at læse med. Men ja, forsøger også at gøre bloggen til mere end bare en normal blog, så godt at hører at det lykkes Wink

@ ZaZZal - ja.. det er lidt træls at kommentaren ligner hinanden, men sådan er det jo Peace men dejligt at se at de seneste kommentarer dog også har mere at byde på. Hm, ved sgu ikke om det er månedens blog, men det ville da helt sikkert være en stor ære at vinde den to måneder i træk Wink

Hm, ja, kunne måske godt finde nogle af mine tastefejl ved at læse den igennem et par gange. Det vil jeg så forsøge i fremtiden... Wink

PS. skal nok forsætte Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#47] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #244: 20 Dec 2008, 02:21 »


April 2011 
"HÅBER DET VARMER DIT HJERTE"
Ganske som forventet sad han og smilte over hele sit solbrune-fede-ansigt. Cecilies italienske onkel, Renato, var inkarneret Torino-fan, hvilket han havde gjort mig opmærksom på det fra første gang jeg mødte ham.
Cecilies mor var født og opvokset i Turin, men da hendes designerhjerte fik lov til at bestemme, forlod hun familien og tog til Milano. Her mødte hun så Cecilies danske far, der fik hende overtalt til at flytte til København, hvor hun så startede egen butik på en sidegade til Strøget.

Cecilie havde siddet på tribunen og fulgt kampen med sin onkel ved sin side. Som efter alle andre kampe vi havde spillet, gik jeg overfor at kysse hende før jeg gik ned i omklædningen. Det var dels for at vise hende min kærlighed, men lige så meget for at få en kort pause. Altså reflekterer over kampen, før spillerne skulle have min vurdering.
Jeg gav Renato hånden og sagde, lidt provokerende bevares, "Håber det varmer dit hjerte, som et nært mesterskab varmer mig!"

Vi havde netop tabt rivalopgøret mod Torino. "El Toro" havde simpelthen været mere aggresive, og mens mine drenge lignede nogen der havde vundet kampen fra start, ja, så bragte Rolando Bianchi hjemmeholdet på 1-0 efter et kvarter. Ti minutter senere var Cassano dog klar, og med en sikker scoring skabte han balance i regnskabet. Det holdt dog ikke længe, for "Tyren" så rødt. Godt fem minutter før pausen sendte anfører, Alessandro Rosina, endnu engang Torino foran. Og selv et møgfald i pausen, fik ikke liv i drengene, dog faldt de heller ikke helt sammen, og 2-1 blev også kampens slutresultat.

Hvis ikke en møgfald i pausen havde hjulpet, hvorfor skulle det så gøre det nu? Efter at havde kysset Cecilie og hilst på Renato, gik jeg hovedrystende ned mod omklædningen.



◊  Serie A TIM:  ◊
Cagliari 0-0 (U) Genoa 2-0 (H) Torino 2-1 (U) Roma 1-0 (U)

◊  Coppa Italia TIM:  ◊
Inter 1-0 (H)
 
◊  UEFA Cup:  ◊
Feyenoord 2-1 (H) Feyenoord 2-1 (U)
Logged


Pepe
Gæst
 
Sv: [#47] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #245: 20 Dec 2008, 02:26 »

kæft det er nice, det der! Elsker at læse din blog, når jeg har tid til det, for det er aldrig det samme to gange i træk, hvilket er genialt! Endnu en klasseupdate!
Logged

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#47] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #246: 20 Dec 2008, 21:50 »

Hvorfor tabte Nicklas' drenge mod Torino?
Hvorfor kan ikke Nicklas li Renato?
Klarer Nicklas at løse konflikten mellem Sneijder og Marchisio?

Følg med i morgen!

Det er ikke mer at sige en det jeg plejer at sige. Det hele er fantastisk! Du skriver fantastisk godt og grafikken er bare helt fantastisk. En bliver ikke ked af at læse denne blog og du holder et meget højt niveau!

Keep Up The Good Work!
Logged


enged
Gæst
 
Sv: [#46] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #247: 20 Dec 2008, 22:01 »


@ enged - du savnet Wink troede lige du var holdt op med at læse med. Men ja, forsøger også at gøre bloggen til mere end bare en normal blog, så godt at hører at det lykkes Wink


Nej nej overhovedet ikke, jeg har skam fulgt med Wink Jeg har bare ikke kommenteret, fordi jeg ikke ville gentage mig selv for hver gang du smider en update op.

Men for fanden Berendt, du bliver jo ved med at skrive super godt og holde det hele spændende, det er super godt der du laver! Bliv ved Thumbs Up
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#47] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #248: 21 Dec 2008, 01:13 »

@ Pepe - Takker for roserne. Håber da du får tid til at følge lidt bedre med fremover! Peace det kunne da være sjovt, både for dig, men også for mig Smiley

@ Sykkelfan 1000 - og den gale nordmand forsætter .. Peace
Tja, vi tabte fordi vi ikke var gode nok på dagen?
Det er Renato der ikke kan lide Nicklas?
Og små konflikter er der altid Wink men løsningen er ikke fundet endnu.
Om der kommer en update i morgen, må vi jo se på... Smiley Sæsonen løber mod ende, og jeg er stadig med i kampen om mesterskabet, UEFA Cuppen og Coppa Italia.

Hehe, og nej, kan forstå på jer, at I snart ikke kan finde på nyt at sige, men forsøg.. Wink Det gør det kun sjovere for mig at skrive, hvis I giver noget respons Opstemt

@ Enged - Smiley Bare i orden så. Man ved jo aldrig Wink Og med hensyn til spænding? I kommer til at hade mig for min næste update... Opstemt
Logged


enged
Gæst
 
Sv: [#47] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #249: 21 Dec 2008, 01:20 »

Æv Skuffet så kører du bare dem alle sammen over og vinder ligaen med 10 runder igen Peace
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#47] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #250: 21 Dec 2008, 01:49 »

@ Enged - Det tror jeg ikke du skal regne med.. Der er kun 6 kampe tilbage... Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#48] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #251: 21 Dec 2008, 01:50 »


Maj 2011 
JEG VAR KLAR.  DET VAR NU.
Jeg stod foran spejlet og håndvasken i omklædningsrummet. Om en time starter den, måske, største kamp i min karrierer. Overhovedet. For godt et år siden blev jeg tysk mester. Nu stod jeg så i vores omklædningsrum på Stadio Olimpico di Torino, og kunne med en sejr over 'Gigliati sikre os mesterskabet. Det første siden Calciopoli-skandalen havde fyldt avisklummerne, hvis vi sejrede i aften, ville det være en historisk der ville markere at Juventus er tilbage, og det med sit 28. Mesterskab.

Jeg kiggede mig selv i øjnene. Jeg var nervøs. Det var garanteret ubegrundet, men man skal helst være en smule nervøs før en kamp som denne. Det er jo derfor man er grebet af fodbold. Min succes, først i Hoffenheim, og nu i Juventus havde givet mig et stort trænernavn. Selv Michel Platini ringede næsten hver uge til mig, bare for at hører hvordan det gik i 'hans' klub. Min succes var heller ikke gået ubemærket hen i Danmark, og mens Morten Olsen nærmede sig sin pension, begyndte aviserne at skrive om mulige afløsere, og det stod klart at hvis nationen skulle vælge ville det enten være Michael Laudrup eller jeg der ville blive valgt.

Jeg tændte for vandet. For bare tre dage siden var det Ajax Amsterdam vi mødte på Olimpico. Efter en intens kamp på Amsterdam ArenA, hvor midtbanetonseren Marchisio havde gjort det til 0-1 efter sytten minutter, og KJ det til 2-0 efter syvogtredve minutter. En scoring han på ingen måde fejrede, han løb bare direkte tilbage mod midterlinien.  Edgar Manucharyan reducerede dog for Ajax ti minutter efter pausen, og det startede et massivt hollandsk pres. Men vi klarede den. På Olimpico gyngende kampen meget, men da Ismail Aissati blev skadet, var det som om vi fik den endelige kontrol over kampen, og med et kvarter igen, var det unge Camarasa der steg op og headede sejren hjem. Med samlet 3-1 var vi nu klar til UEFA Cup finalen.

Mine hænder var side om side i vasken, mens vandet langsom samlede sig i mine håndflader. Da 'skålen' var ved at være fuld, bøjede jeg hovedet ned mod vasken, og med en hurtig bevægelse kastede jeg vandet i hovedet. Jeg var klar. Det var nu. Jeg drejede rundt på hælene, og gik mod mit skab. Jeg fandt skjorten frem, og tog den på, og bagefter blazeren.

Jeg lukkede døren til omklædningsrummet. Drengene var allerede igang med at varme op.



◊  Serie A TIM:  ◊
Brescia 0-0 (H)
 
◊  UEFA Cup:  ◊
Ajax 2-1 (U) Ajax 1-0 (H)

Logged


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#48] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #252: 21 Dec 2008, 10:44 »

Den mest nyskabende blog på siden, og du formår som ingen anden at fange dine læsere hele vejen igennem updaten, hvorefter man lige bruger fem minutter på at trykke på F5 for at se om der ikke kunne snige sig en update ind imens man sad og ventede..

Månedens blog, årets blog, dagens blog. Ligemeget hvad, så fortjener bloggen ros! Simpelthen det bedste jeg har læst herinde.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#48] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #253: 21 Dec 2008, 11:29 »



Månedens blog, årets blog, dagens blog. Ligemeget hvad, så fortjener bloggen ros! Simpelthen det bedste jeg har læst herinde.


Kan ikke være mere enig Smiley
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#48] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #254: 21 Dec 2008, 22:32 »

@ Censur - Ved sgu ikke helt hvad jeg skal skrive... Smiley Tak for roserne.. Hm, men kan roligt afslører at der ikke kommer en update, selvom du trykker F5 lige nu... Har nemlig ikke spillet idag, og det bliver nok også kun til 1 1/2 time hvis det er.. Smiley

Men tak, det er store titler du giver mig.. Nu må vi så bare vente og se om resten af scenen er enige... Smiley

@ Enzael - Også et tak til dig.. Opstemt
Logged


Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010