home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 21 Udprint
Forfatter Emne: [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)  (Læst 93281 gange)
kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#48] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #255: 21 Dec 2008, 22:57 »

Jeg har godt nok ikke fået kommenteret de sidste par update, men jeg har fået læst dem nu og jeg elsker den måde du skriver på..
Jeg plejer ikke og ville læse lange update, men dine updates er det værd.. Der er så meget mange andre blogger som kan lære noget af dig, inklusiv mig selv.. Jeg nyder hver updates du ligger op..

Denne her blog er Årets blog, det er der ingen tvivl om... Smiley

Glæder mig allerede til næste update, og fortsæt endelig, med at skrive så flot som du gøre.. Smiley
Logged


Urlacher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#48] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #256: 22 Dec 2008, 00:16 »

Jeg har ikke fulgt med i hele bloggen, men de få indlæg jeg har læst, har været rigtig, rigtig gode. Du skriver i samme stil som jeg selv gør, og jeg synes det er enormt nemt at leve sig ind i spillet når der bliver skrevet sådan. Det er næsten sådan at spillet bliver levende  Smiley

Når jeg selv finder ud af noget med grafik, og hvilket hold jeg skal være, så starter jeg en blog lidt i samme stil, dog uden at prøve at kopiere  Wink

Keep up the good work!
Logged

Long Live Spurs!

enged
Gæst
 
Sv: [#48] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #257: 22 Dec 2008, 00:26 »


Men tak, det er store titler du giver mig.. Nu må vi så bare vente og se om resten af scenen er enige... Smiley

Jeg er i hvert fald fuldkommen enig med Cencur Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#48] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #258: 22 Dec 2008, 00:32 »

En god blog, men man hører bare så tit det med, at det er årets blog. Men det er sjovt nok ofte blogsene senest på året som vinder titlen. Det var det sammen med One of the Dons sidste år. Så det er som det plejer, hvis denne vinder. Ikke at den er god - og det kunne være fortjent nok, selvom jeg ikke har fulgt så meget med Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#48] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #259: 22 Dec 2008, 10:18 »

@ Kie - Også tak til dig for din kommentar Smiley Hm, men ved ikke om dette er en blog, andre blogsforfattere kan tage ved lære af, jeg vil hellere have at bloglæserne bare nyder den.. Wink

Det med årets blog vender jeg tilbage til.

@ Urlacher - Ved ikke om det er din stil?, kan ikke lige finde nogen blog fra dig Smiley Men ja, jeg forsøger at gøre spillet mere levende og ikke så FM-agtigt. Det er fuldt ud bevidst. Der er mange der skriver som var de en eller flere aviser, men det synes jeg bare er for brugt. Derfor denne tilgang til spillet Smiley

@ Enged - Som sagt vender jeg tilbage til det med om det skal være årets blog.

@ John Spurs - jeg ved godt du ikke har fuldt så meget med, men tror du kender mine evner. Selvom det er synd du ikke har læst med, for føler ikke jeg har været på så stabilt højt niveau utrolig længe... Personligt synes jeg at mine updates bliver bedre og bedre. Men nej, det vil ikke være fair at kåre årets blog ud fra to måneder.

Der har været mange gode blogs det sidste år, det vil jeg give dig helt ret i. Jeg nævner lige nogle klare kandidater, som jeg tror vil være mindst lige så velegnet til titlen som årets blog:
Metsu1 - Hans spil med Ajax, HSV og Villarreal?
Niko? (tror det er Cesc Wink ) - Kings of Spain, hvor han startede i Arsenal, så videre til Bayern og til sidst i Real Madrid.
Zone 43 - Drengene fra Vestegnen (hvem fanden kan holde ud at være Brøndby så lang tid? Peace
JimmyGP - hans spil med Leeds, Chelsea, Marseille, Valencia og senest Brentford?

Alle fire er klart også kandidater i følge min overbevisning... Hvorvidt jeg så har skrevet december måneds bedste blog, det må være op til Crew...
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#49] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #260: 22 Dec 2008, 11:47 »


Maj 2011 
JEG STOLEDE PÅ HAM
Siden sejren over Fiorentina havde spillerne haft fri. Ihvertfald for træning, for selvom vi ikke var på træningsbanen var træningsanlægget alligevel fuldt med spillere både mandag og tirsdag.
Nu hvor mesterskabet var sikret, og der ventede en pokalfinale mod Roma onsdag, havde jeg aflyst alt træning så de kunne få samlet krafterne. I stedet havde vi lavet en masse arrangementer for spillerne, der var blandt andet turneringer i både FIFA'11, samt de mere klassiske discipliner som bordtennis og bordfodbold.

En ting var at det hjalp på deres trætte stænger, det havde trods alt været en lang og flot sæson. En anden var at også hjalp på humøret. Selv Sneijder og Marchisio gav hinanden hånden efter at Sneijder havde slået Marchisio i FIFA.
Der blev dog også arbejdet lidt. Tirsdag formiddag startede med et lille taktisk oplæg til pokalfinalen, hvor vi blandt andet snakkede om at Roma meget gerne vil spille langs jorden, og lade bolden gøre arbejdet. Samtidig har de en chanceskabene midtbane, og et par hurtige angribere. Alt sammen noget vi må tage højde for.

Giovanni Cobolli Gigli, vores kære bestyrelsesformand, var også forbi anlægget. Med sig havde han Michel Platini. Jeg fik min sekretær til at hente sodavand til os, mens vi satte os ind på mit kontor. Michel startede med at fortælle, hvor glad han var for mine resultater med klubben, og at han var sikker på at jeg var den rette mand til klubbens renæssance, genfødsel. Herefter tog Giovanni over, han mindede mig kort om klubbens målsætninger for de enkle turneringer; Serie A skulle minimum sikre os deltagelse i Champions League, i UEFA Cuppen skulle vi vise godt ansigt ud ad til og helst komme til kvartfinalen, og Coppa Italia var helt uden betydningen.
Som han gav sig selv ret i, var alle vores forventninger indfriet. Et mesterskab og to finalepladser, var faktisk over alt forventning. Derfor, sagde han, kunne jeg spille frit både mod Roma i Coppa Italia, men også mod Fiorentina i UEFA Cuppen. Kort sagt; han forsøgte at tage presset fra mig.

Jeg smilte til Giovanni, "En ting er sikkert, Giovanni, vi gør intet halvt. Det har jeg aldrig bedt drengene om, hverken her, i Hoffenheim eller hjemme i Danmark. Jeg spiller altid for at vinde. Hellere tre pokaler end blot en.“
Han lyste op i et stor smil. Det var det han ville hører.

Da de forlod mit kontor, smed jeg fødderne op på bordet. Jeg foldede hånderne bag min nakke, og stirrede op på holdbilledet overfor. Mine tanker var kun et sted. Olimpico i Rom, stedet for morgendagens finale. Jeg stak hånden i lommen, og skrev en SMS.
Der gik knap fem minutter, og så bankede det på døren. "Ikke alt det der formelle. Det var mig selv der sendte bud efter dig!", råbte jeg gennem døren. Alex trådte ind af døren, og satte sig i stolen hvor Michel også havde siddet.
"Du ville snakke med, Nicklas? Er der noget galt?“
Det var der sådan set ikke. Alex ville få lov til at bære drengene til sejr i morgen, som anfører. Det kunne meget vel blive hans sidste finale for zebraerne, som jeg sagde til ham. Han vidste lige så godt som jeg, at det meget vel kunne være hans sidste sæson det her. Han var velkommen til at forsøge et år mere, men de unge ville nok overhæle ham.
Han takkede for muligheden, og lovede mig at han ville gøre alt hvad han kunne. Og jeg stolede på ham.



◊  Serie A TIM:  ◊
Fiorentina 2-1 (H)
« Seneste Redigering: 22 Dec 2008, 13:37 af Berendt » Logged


enged
Gæst
 
Sv: [#49] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #261: 22 Dec 2008, 13:13 »

Og du sagde at det ikke blev spændende, løgner Wink

Selve finalen mod Roma er jeg sikker på at du nok skal vinde, men det store spørgsmål bliver om Del Piero stopper og bliver træner, det håber jeg virkelig, fordi jeg er stor fan af legender som bliver i klubben. Igen har du bare skrevet en dejlig lang klasse update. Smiley som sagt 1000 gange før, bare fortsæt i samme stil!
Logged

Urlacher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#48] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #262: 22 Dec 2008, 14:20 »

@ Urlacher - Ved ikke om det er din stil?, kan ikke lige finde nogen blog fra dig Smiley Men ja, jeg forsøger at gøre spillet mere levende og ikke så FM-agtigt. Det er fuldt ud bevidst. Der er mange der skriver som var de en eller flere aviser, men det synes jeg bare er for brugt. Derfor denne tilgang til spillet Smiley

Fordi jeg ikke har haft en endnu  Smiley Men når jeg skriver generelt, kan jeg rigtig godt lide at skrive levende, som du også gør. Man føler selv at man står i situationen, hvilket selvfølgelig er en stor bonus når man læser noget
Logged

Long Live Spurs!

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#49] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #263: 22 Dec 2008, 19:07 »

@ enged - jeg sagde at i ville hade mig for det, ikke at der ikke ville komme spændning Wink De sidste par updates, har været optakt, men ikke med resultatet af den kamp der var optakt til. Nej der valgte jeg at lade spændingen komme til sin ret, og lade jer vente... Wink

Ligeledes må det være op til næste update at fortælle hvordan det gik Alex & co. mod Roma... Wink

@ Urlacher - Hehe, se det kan godt være grunden. Men ja, det er altid nemmere at fange læseren, hvis du skriver så læseren kan sætte sig ind i det. Det kan også være derfor alle blogs et eller andet sted får læsere. Simpelthen af den grund, at alle brugere på FMF kan sætte sig ind i Football Manager? Smiley

Jeg forsøger bare at fange en større læser skare end det, hvilket nok ikke kan lade sig gøre her på siden.


EDIT : Jeg er netop gået igang med min julegave til jer !
« Seneste Redigering: 22 Dec 2008, 19:17 af Berendt » Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [#49] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #264: 22 Dec 2008, 19:19 »

Kan rigtigt godt lide din blog.
Hvis der dog er noget jeg må pointere, synes jeg ikke din 'font' er ret god. Kan du ikke skrive med den normale? Denne forvirrer mine øjne.
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#49] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #265: 22 Dec 2008, 21:42 »

@ Riis - Takker... Smiley
Har prøvet flere forskellige font's, og denne var den bedste... det er helt bevidst, at det ikke er den normale, for jeg synes den bliver kedelig... Smiley
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#50] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #266: 22 Dec 2008, 21:43 »


Maj 2011 
EN HISTORISK SEJR PÅ ST. MARY’S STADIUM
Stadionuret bevidste at vi var langt inde i overtiden, da jeg sprang op af sædet. KJ havde netop gjort det til 4-2, og sejren synes nu mere end sikker! Jeg omfavnede Torbjörn, vi havde gjort det igen! På bare ti dage havde vi gjort maj 2011 til en historisk måned for klubben, for hinanden, for spillerne, for byen, og ikke mindst for vor fans! Den 15. maj sikrede vi os det italienske mesterskab, med en sejr på 2-1 over Fiorentina, den 18. maj slog vi Roma 2-1 i Coppa Italia-finalen (med et mål efter 101 minutter, var det KJ der sikrede os sejren!). I dag, den 25. maj tydede alt på vi nu også ville finde UEFA Cuppen!
 
Felipe Melo åbnede ellers ballet for Fiorentina efter en god halvtime, og mens vi stort set var på vej i omklædningen, udlignede Cassano. Det mål gav os troen på det kunne lade sig gøre. Det var i hvert fald det spillerne gav udviste, da de for 48 minutter siden løb på banen til anden halvleg.
Selv Alberto Paloschis scoring efter en times tid, kunne ikke tage troen fra os, for Cassano var ikke færdig. Efter 73 minutter udlignede han for anden gang i kampen, og ti minutter senere bragte han os så foran 3-2. Spillerne gik helt amok. Bagud både 1-0 og 2-0, men nu, med ti minutter igen, så det ud til vi ville vinde. Da KJ så nu, i tredjeminuts overtid, sendte bolden i nettet, gik både publikum, spillere og så trænere amok.
 
Fiorentina nåede kun lige at give bolden op, før dommer, Edo Trivkovic fra Kroation, fløjtede kampen af, og sikrede os en historiske sejr på St. Mary’s Stadium i Southampton.



◊  Serie A TIM:  ◊
Catania 2-0 (H)
 
◊  Coppa Italia TIM:  ◊
Roma 2-1 (H)
 
◊  UEFA Cup:  ◊
Fiorentina 4-2 (H)
« Seneste Redigering: 22 Dec 2008, 21:45 af Berendt » Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#49] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #267: 22 Dec 2008, 21:49 »

Rigtig fedt med alle de titler i en måned. Flot arbejde Smiley
Logged


Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [#50] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #268: 22 Dec 2008, 22:08 »

Rigtig fed blog, og tillykke med alle de titler Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#50] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #269: 22 Dec 2008, 22:17 »

Læs nogle af mine tidligere kommenterer, Berendt. Min mening er stadig den samme. Wink Som altid fantastisk blog, utroligt velskrevet, fed vinkel også får du inddraget alt andet perfekt og krydrer det med noget anderledes, men flot grafik. KIU! Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010