home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 Udprint
Forfatter Emne: [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)  (Læst 92991 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#50] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #270: 23 Dec 2008, 09:27 »

@ Erzael & Biliian - Ja, det var lige ti dage med smæk på... Smiley Men det gik jo godt Opstemt Og takker Smiley

@ -LFC- - dem har jeg læst, og er glad for du ikke ændre holdning Smiley Og endnu en gang tak for roserne... Smiley

Som sagt tidligere, kommer der nok ikke nogen update idag, da jeg skal arbejde på jeres julegave... Wink
« Seneste Redigering: 23 Dec 2008, 11:10 af Berendt » Logged


Pepe
Gæst
 
Sv: [#50] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #271: 23 Dec 2008, 17:28 »

Hold kæft, det er fedt det her! Nu har jeg læst samtlige updates i bloggen igennem helt fra side 1, da jeg var lidt ked af ikke at have været med fra starten. Jeg har kun en ting at sige: Fantastisk. Aldrig har en blog fanget mig så meget som din gør, og hvis bloggen var startet tidligere end midten af november var det en seriøs bejler til årets blog! Jeg elsker den måde du fletter privatlivet ind i resultaterne, og man fornemmer virkelig, at manageren er et menneske og ikke bare en manager, hvilket er vildt fedt!
Derudover er resultaterne jo i top med UEFA Cup- Serie A- og Coppa d'Italia-trofæer.

Så der er vel ikke andet at sige end KIU. Jeg håber denne blog holder et par år endnu Wink
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#50] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #272: 23 Dec 2008, 23:44 »

Hey Pepe!
Kanon projekt, altså at læse det hele... Men så bliver du kun mere glad for min julegave Smiley Men som sagt så mange gange før, og det kan stadig ikke siges for tit, tak for rosen Smiley

Det med årets blog? Det har jeg snakket om før. Og synes ikke jeg skal udtale mig mere. Udover jeg håber der er nogen der vil nominerer mig, da det vil være en stor ære... Smiley

Glæd jer til i morgen. Der kommer min julegave...
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#50] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #273: 24 Dec 2008, 01:53 »

Som lovet. En julegave til jer allesammen! Håber I vil tage godt i mod den!!!

Glædelig jul! Smiley Og god sygdom Wink


managerfeberen ramme jer alle!
Logged


Pepe
Gæst
 
Sv: [#50] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #274: 24 Dec 2008, 01:58 »

Det ser rigtig spændende ud, det projekt du har gang i dér. Jeg vil helt sikkert kigge forbi i ny og næ Wink
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#50] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #275: 24 Dec 2008, 02:01 »

Takker Smiley Håber jeg så du vil gøre.. Og hvis du er smart, så downloader du hele bloggen, og får sæsonens sidste kapitel med ? Wink
Logged


Pepe
Gæst
 
Sv: [#50] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #276: 24 Dec 2008, 02:02 »

Der er en update med? Det opdagede jeg ikke! Har allerede downloadet det Wink
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#50] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #277: 24 Dec 2008, 02:06 »

Hehe, det står der i præsentationen... Wink men Glædelig jul til alle endnu en gang. jeg vil hoppe i seng!
Logged


Pepe
Gæst
 
Sv: [#50] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #278: 24 Dec 2008, 02:08 »

Ja, så fik jeg også lige læst den sidste update igennem, og det ser jo -endnu en gang - fremragende ud Smiley
Det var vel også på tide, at Nedved stoppede. var han ikke ved at runde de 40? Del Piero er en af mine favoritspillere, og det glæder mig kun at se, at han tager en sæson til Opstemt
Der er dog en lille plet på denne blog. Du har et problem med dine nutids-r'er, som du roder lidt rund i. Nogle gange er det der, når det ikke skal være der og omvendt, hvilket er en smule irriterende. Hvis du kunne tjekke op på det, ville den blog nå noget nær det perfekte, ifølge mig.

Jeg vil dog råde dig til at lave de næste par updates på FmF, da det ser bedre ud med billeder og en anden opsætning af teksten, synes keg.

KIU!
Logged

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: [#50] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #279: 24 Dec 2008, 09:25 »

Nu har jeg ikke lige lagt så meget mærke til bloggen, da jeg ikke har læst den ordentligt igennem, men hvis man har problemer med nutids-r´er, kan man ihvertfald sætte "prøve" ind i sætningen. Det vil altså sige, at man, i stedet for at sætte det ord, man ønsker i sætningen ind, sætter man "prøve" in. Så kan man let høre, om der er fejl i sætningen. Ved ikke, om I andre har hørt om den regel. Det er bare noget, jeg lige husker fra skolen Smiley
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#50] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #280: 24 Dec 2008, 12:37 »

@ Pepe - Hehe, tror Neddy er blevet 39 ... Peace men Del Piero? Håber lidt han stopper vil gerne snart have ham som træner... Wink Med hensyn til r'erne, så er jeg klar over det, men det er ikke altid jeg fanger dem Skuffet

Men skal nok forsøge at optimerer det fremover.. Og ja, forsætter også med bloggen her på siden, bare rolig.

@ Phrepsak - Hehe, jeps, men bruger selv spise eller flyve.. også et tip tilbage fra folkeskolen Smiley
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#50] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #281: 24 Dec 2008, 12:44 »

Forhelvede Berendt.  Neddy er da det mest GAY-navn du kunne finde til ham Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#50] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #282: 24 Dec 2008, 12:50 »

Forhelvede Berendt.  Neddy er da det mest GAY-navn du kunne finde til ham Opstemt

Hehe, ifølge 1897 er det hans kælenavn Peace
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#51] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #283: 25 Dec 2008, 23:31 »


Juni 2011 
EN VELFORTJENT FERIE
Sæsonens sidste tre kampe gik udemærket. Først blev Siena slået 2-1, så tabte Inter 1-0, og i allersidste runde vandt Udinese 3-0 på Olimpico. Det betød at vi desværre ikke fik sagt ordentligt farvel til det historiske stadion, men i stedet kunne vi se fremad mod en lysere fremtid på Delle Alpi, som vi skulle indvie den 20. juli mod Torino.

Men nu ventede 14 dages ferie i Monaco, før jeg igen skulle møde på kontoret, og starte forbedredelserne til den nye sæson. Den første opgave ville være at sætte klubbens tre nye trænere ind i hvordan tingene forholder sig i klubben nu. Grunden til jeg siger nu, er at de alle tre før har været i klubben, blot som spillere. Den første er Angelo Peruzzi, der som spiller nåede otte sæsoner i klubben fra 1991 til 1999. Han skal, gennem sin erfaring, være med til at træne klubbens målmænd. Tyske Andreas Möller spillede for klubben fra 1992 til 1994, og hans opgave bliver at hjælpe med den defensive del af træningen. Den sidste, Edgar Davids, behøver ingen nærmere præsentation. Han præstationer for klubben er kendt af de fleste. Den lille hollænder, der som spiller var kendt for sit arbejdspensum og agressive spillestil, får ingen fast rolle i trænerteamet.

En anden opgave bliver at finde nye spillere. Truppen er stærk nok, men jeg mener stadig vi kan forbedre os vise steder. Blandt andet på backpladserne. Domenico har gjort det ubeklageligt på venstreback-pladsen, men backup ville ikke gøre noget. Det samme gør sig gældende i højreside, hvor Rafinha har været en af sæsons bedste, er N’Koulou ikke rigtig back.

Pavel Nedved havde også valgt at trække sig tilbage, og jeg kunne godt forstå ham. Sølle seks kampe, et mål og to oplæg var det blevet til, bestemt ikke den bedste sæson han havde haft i den stribede trøje.
Nu forsøgte jeg så at overtale ham til at blive i klubben, enten som træner, da jeg er overbevidst om han kan bidrage med meget til de unge spillere, eller også en rolle som talentspejder. Hans rutine og mange kampe på topniveau, kan kun havde givet ham et godt udgangspunkt for at spotte talenter.

Alex derimod, han var ikke til at pensionerer. Jeg havde haft en lang ærlig snak med ham, og havde blandt andet fortalt ham, at hans udsigt til kampe i den kommende sæson ville være meget begrænset. Men at han for alt i verden skulle blive i klubben.
Han havde så omvendt også været ærlig for mig, og havde sagt, at så længe han ikke han føler han skal stopper, ja, så forsætter han. Han kan selvfølgelig godt mærke at alderen ikke er hvad den har været, men samtidig føler han at han stadig kan være med.

Nårh ja, her til sidst. Vi starter næste sæson mandag den 18. juli med en 5-a-side turnering, hvor et af holdene vil være et trænerhold. Turneringen finder sted på vores træningsanlægs opvisningsbanen. Kom og hep!



◊  Serie A TIM:  ◊
Siena 2-1 (U) Inter 1-0 (U) Udinese 0-3 (H)
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#48] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #284: 25 Dec 2008, 23:53 »

Jeg har desværre ikke fået kommenteret så meget, men det ville også være for ens hver gang, da du levere den ene gode update efter den anden! Klasse! Tbh så så jeg dog, at du blev i Hoffenheim endnu en sæson, for at se om du kunne genvinde mesterskabet, men et skifte til Juve klager jeg da ikke over ;-)

Zone 43 - Drengene fra Vestegnen (hvem fanden kan holde ud at være Brøndby så lang tid? Peace

Det kan vi normale mennesker ;-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010