home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 224 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)  (Læst 93391 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#45] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #225: 18 Dec 2008, 11:09 »


Februar 2011 
VINDUETS TILBAGESLAG

Vinduet var lukket. I mere end en forstand. Jeg rejste mig fra skrivebord på mit hotelværelse, og gik over for at åbne et vindue. Klokken var ved at blive mange, men jeg måtte få kabalen til at gå op. Det var netop gået op for mig, hvad jeg skulle vænne mig til. I Juventus spillede vi altså med i en europæisk turnering, og man kunne ikke bare skifte en håndfuld spillere ud. Otte af de spillere der havde forladt klubben, var registreret til at måtte spille med i UEFA Cuppen, men efter transfervinduet var det kun muligt at bytte 3 af dem ud. Hermed havde holdet tabt styrke i forhold til i efteråret. Nu sad jeg med tyve magnetstykker med navne på, og skulle finde ud af hvem der skulle spille morgendagens kamp mod Anderlecht. I et panisk øjeblik havde jeg udtaget alle tyve spillere til kampen, men måtte kun have atten på holdkortet.
Cecilie kom ud fra badeværelset, hun kyssede mig i nakken. ”Skat, kommer du ikke snart med i seng?,” spurgte hun, og jeg svarede vist et eller andet med at jeg bare lige….

Det irriterer mig at jeg ikke havde taget hensyn til at dette problem ville komme. Vinduets tilbageslag havde ramt mig de sidste par dage. Truppen er dog stærk nok. Håber jeg. De spillere der ikke kan spille er Elm, Kalle, Neddy og Alex, to ny, og to af de ældste. Jeg kigger på de elve navne, som jeg overvejer skal starte inde; Gigi, Rafinha, N’Koulou, Chiel, Criscito, Geo, Javi, Marchisio, Seb, Cassano og KJ. Det skal sgu nok gå. Jeg har tillid til dem, men de syv udskiftere, er de for unge? Vincenzo, Simon, Zóltan, Henri, Camarasa, Rafn og Davide, store talenter. Men kun Simon har spillet nok til at have noget der minder om erfaring. Ej, nu bliver det sådan her. Sissoko og Lasse sider ude. Lasse har ikke været stabilt nok på det sidste og Sissoko er stadig småskadet.

Vi klarede fri sag, eller rettere; vi kørte Anderlecht ud af Belgien, og vandt sikkert 5-1



◊  Serie A TIM:  ◊
Sampdoria 1-1 (U) Napoli 2-1 (H) Lazio 1-0 (H) AC Milan 2-1 (U)
 
◊  UEFA Cup:  ◊
Anderlecht 5-1 (U)
« Seneste Redigering: 18 Dec 2008, 14:24 af Berendt » Logged


dinjo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [#45] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #226: 18 Dec 2008, 12:11 »

SUPER SUPER SUPER klasse blog.

Har læst det hele igennem nu og hvilken åbenbaring Smiley

Det for ens syn på spillet til at ændre sig fuldstændigt. Virkelig fedt det du laver og virkelig noget der er værd at læse.

Keep up the good work.

Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#45] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #227: 18 Dec 2008, 12:58 »

SUPER SUPER SUPER klasse blog.

Har læst det hele igennem nu og hvilken åbenbaring Smiley

Det for ens syn på spillet til at ændre sig fuldstændigt. Virkelig fedt det du laver og virkelig noget der er værd at læse.

Keep up the good work.

Ved sgu ikke helt hvad jeg skal skrive.. Det er store ord du bruge; åbnebaring og at det ligefrem ændre dit syn på spillet? Uddyb det gerne.. Smiley Men dejligt at du læser mig, det glæder mig at hører Smiley
Logged


klint2670
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [#45] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #228: 18 Dec 2008, 15:42 »


Februar 2011 
VINDUETS TILBAGESLAG

Vinduet var lukket. I mere end en forstand. Jeg rejste mig fra skrivebord på mit hotelværelse, og gik over for at åbne et vindue. Klokken var ved at blive mange, men jeg måtte få kabalen til at gå op. Det var netop gået op for mig, hvad jeg skulle vænne mig til. I Juventus spillede vi altså med i en europæisk turnering, og man kunne ikke bare skifte en håndfuld spillere ud. Otte af de spillere der havde forladt klubben, var registreret til at måtte spille med i UEFA Cuppen, men efter transfervinduet var det kun muligt at bytte 3 af dem ud. Hermed havde holdet tabt styrke i forhold til i efteråret. Nu sad jeg med tyve magnetstykker med navne på, og skulle finde ud af hvem der skulle spille morgendagens kamp mod Anderlecht. I et panisk øjeblik havde jeg udtaget alle tyve spillere til kampen, men måtte kun have atten på holdkortet.
Cecilie kom ud fra badeværelset, hun kyssede mig i nakken. ”Skat, kommer du ikke snart med i seng?,” spurgte hun, og jeg svarede vist et eller andet med at jeg bare lige….

Det irriterer mig at jeg ikke havde taget hensyn til at dette problem ville komme. Vinduets tilbageslag havde ramt mig de sidste par dage. Truppen er dog stærk nok. Håber jeg. De spillere der ikke kan spille er Elm, Kalle, Neddy og Alex, to ny, og to af de ældste. Jeg kigger på de elve navne, som jeg overvejer skal starte inde; Gigi, Rafinha, N’Koulou, Chiel, Criscito, Geo, Javi, Marchisio, Seb, Cassano og KJ. Det skal sgu nok gå. Jeg har tillid til dem, men de syv udskiftere, er de for unge? Vincenzo, Simon, Zóltan, Henri, Camarasa, Rafn og Davide, store talenter. Men kun Simon har spillet nok til at have noget der minder om erfaring. Ej, nu bliver det sådan her. Sissoko og Lasse sider ude. Lasse har ikke været stabilt nok på det sidste og Sissoko er stadig småskadet.

Vi klarede fri sag, eller rettere; vi kørte Anderlecht ud af Belgien, og vandt sikkert 5-1



◊  Serie A TIM:  ◊
Sampdoria 1-1 (U) Napoli 2-1 (H) Lazio 1-0 (H) AC Milan 2-1 (U)
 
◊  UEFA Cup:  ◊
Anderlecht 5-1 (U)

Fint Update 
Håber det går godt i Uefa Cupen
Logged

lefevre81
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: [#45] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #229: 18 Dec 2008, 16:40 »

Super blog, godt skrevet og grafikken er god, ikke for meget, men tilpas.
Det eneste som jeg mangler er enkelte SS, af indkøb, liga, osv. Det ville rykke bloggen op på 12. Er nu på 10 Wink
Men fortsæt det gode arbejde, du har i hvert fald en fast læser i mig.
Logged

FKL94
Gæst
 
Sv: [#45] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #230: 18 Dec 2008, 16:43 »

Den er bar så fed, den er lang, godt skrevet og det aller vigtigste: SPÆNDENDE!
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#45] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #231: 18 Dec 2008, 16:46 »

@ Klint2670 : Tak for roserne.. Og tjo, nu må vi se hvordan det kommer til at gå... Smiley

@ Lefevre81 : Også et tak til dig.. Smiley Og som jeg tidligere har skrevet vil jeg ikke poste SS af stillingen hvergang, for det bliver for meget. Så vil jeg hellere gøre det en gang i mellem. Og næste gang kommer der faktisk en stilling Smiley

Med hensyn til SS af spillerne, ligger der et større arbejde foran det, da jeg har mac, så skal først tage billedet i et program, så gemme det, så åbne det i et andet for at ændre filtypen, og så til sidste uploade det... Men havde tænkt mig at bruge noget af aften i dag på at lave SS af truppen Smiley

@ FKL94 : Takker Smiley Hm, tænk at det tæller som et plus at den er lang... Wink Men tak igen, godt at se at I får læst med
Logged


lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#45] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #232: 18 Dec 2008, 21:36 »

Det er simpelthen så fantastisk skrevet Smiley !
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#45] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #233: 19 Dec 2008, 12:22 »

@ Lautrup - Takker ... Wink
Logged


adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#45] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #234: 19 Dec 2008, 12:28 »

Super fed blog!
Virkelig skønt at se en blog med så mange updates!
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#45] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #235: 19 Dec 2008, 13:25 »

@ Adam93 - Takker... Wink Godt at hører du kan lide hvad du ser.

Så er der kommet SS af alle spillere på førsteholdet! God fornøjelse!
Logged


lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#45] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #236: 19 Dec 2008, 14:15 »

Der er desværre nogle fejl, f.eks. står der i en af de første updates ''dagens træningen''
Så jeg anbefaler at du kigger igennem for fejl en ekstra gang fremover Smiley
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#46] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #237: 19 Dec 2008, 14:46 »


Marts 2011 
DILEMMA

Jeg kastede mig udmattet ned i sofaen. Det havde været en forbandet hård måned, hele otte kampe var blevet spillet siden vi skiftede februar ud med marts. Spillerne var slidte. Jeg var slidt. Heldigvis havde resultaterne været gode. Ingen point var sat over styr i Serie A, hvis man da ser bort fra kampen mod Atalanta, hvor vi sluttede februar af med kun at få 1-1. I pokalen var det også gået godt, i første semifinalekamp slog vi Inter 2-0 i Milano, og i den kommende måned venter så returopgøret i Turin.
Ude i Europa var succesen også forsat. Godt nok tabte vi returkampen mod Anderlecht 1-0, men da vi i 1/8-delsfinalen så skulle møde den franske klub RC Lens var der igen styr på tingene. Hjemme i Turin vandt vi meget sikkert 4-0, mens vi i Lens hev en 2-2'er med hjem. Hermed var banen nu lagt for to gode kampe mod hollandske Feyenoord i kvartfinalen.

Selvom spillet på banen havde været en fryd for et hvert øje, var der dog en torn i mit. En ubehagelig oplevelse under en formiddagstræning, hvor Sneijder og Marchisio var ved at komme op at slås. Hvad der lå til grunde for balladen vil ingen af dem dog ind på, men det har bragt mig i et dilemma. I Hoffenheim oplevede jeg noget lignede, da Torbjörn og Edu ikke længere kunne sammen. Det var faktisk den episode der førte til at vi pludselig var klar til at sælge en ellers storspillende Edu til Roma for 115 millioner.
Denne gang vidste jeg bare ikke hvem af dem jeg kunne undvære. Sneijder er et kæmpe talent, men mangler desværre en masse fysisk, men hans blot 19 år giver mig dog en vis lovning om at han nok skal blive en stjerne alligevel. Marchisio derimod er allerede en stjerne. Han er på det italienske landshold, født i Turin og har spillet flere gode kampe i år. Hvad vigtigere er; klubbens fans elsker ham, han er en af dem! Samtidig er han 25 år, og har derfor stadig et par gode år foran sig. Jeg kløede mig i håret, "det er sgu svært!" kom jeg til at sige højt. Cecilie stak hovedet ind i stuen, "Skat, hvad er det, der er så svært?" spurgte hun kærligt, men uforstående.



◊  Serie A TIM:  ◊
Atalanta 1-1 (U) Lecce 1-0 (H) Empoli 5-0 (H) Vicenza 2-0 (U) Palermo 2-1 (H)

◊  Coppa Italia TIM:  ◊
Inter 2-0 (U)
 
◊  UEFA Cup:  ◊
Anderlecht 0-1 (H) RC Lens 4-0 (H) RC Lens 2-2 (U)
« Seneste Redigering: 19 Dec 2008, 15:41 af Berendt » Logged


Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#46] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #238: 19 Dec 2008, 16:31 »

Hvorfor slås Sneijder og Marchisio?
Finder Nicklas en løsning?
Hvad er det der er så svært?

Følg med i morgen! Peace

Nok en god update og du leverer gang på gang Nicolaj! En spænnende del og det bliver spænnende at se hvad der sker videre med Sneijder og Marchisio. Vi får da håbe at det ikke går med en af dem, sådan som det gikk med Edu...

Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#46] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #239: 19 Dec 2008, 17:47 »

Damn det er sgu stadig høj, høj klasse vi ser her! Thumbs Up

Det er skrevet fantastisk godt, men du får twistet privatlivet virkeligt godt ind i det hele. Resultaterne er jo også i særklasse, og jeg tror, at det er mesterskaber på vej til Torino og Juventus. Til sidst så er det grafiske også virkelig godt. Det er ikke sådan super elitegrafik, men det passer rigtigt godt ind i dit layout.

Spændende, at se hvad der sker fremover. Jeg læser med uanset hvad! Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010