home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 838 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)  (Læst 93555 gange)
MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: [#36] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #150: 08 Dec 2008, 00:31 »

Hold kæft det er smukt skrevet..
Elsker den sidste samtale med Del Piero - Fremragende! Peace
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#36] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #151: 08 Dec 2008, 00:32 »

Har lige fået læst bloggen igennem og det er jo en fremragne blog, det må man virkelig sige.. Fortsæt endelig stilen..

Klasse blog, ved ellers ikke hvad jeg skal sige  Thumbs Up
Takker Smiley er glad for du synes om det... Og skal nok forsætte denne stil. Smiley

Og dejligt at du gad læse det hele igennem, og så samtidig smide en kommentar Wink

Æv, så valgte du Juve, men det skal nok blive spændene at følge din færd med Den Gamle Dame.

Jeg synes det er lidt for 'påduttet' med snakken om Del Pieros hurtighed, hvis du forstår hvad jeg mener? Peace

Ellers endnu en god update Thumbs Up
Synes du brokker dig Wink  ej, er glad for du stadig vil følge med. Og ja, det er måske lidt påduttet, men en ting er hans hurtighed i dag, i 2008, en anden er den han har  i 2010, hvor blog jo er nået til Wink Men som du kan se i den seneste blog, har han selv indset at hans tid kan være på vej mod ende... Smiley
Hold kæft det er smukt skrevet..
Elsker den sidste samtale med Del Piero - Fremragende! Peace
Takker.. Og velkommen til som aktiv-læser Wink

Smiley Hehe, tja, han er ikke god nok fysisk, og det har han så selv indset... Smiley nu må vi bare håbe på at holdet kan klare sig uden ham i hver kamp Smiley
Logged


Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#36] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #152: 08 Dec 2008, 00:51 »

Nogle gode og spænnende indkøb du har gjort Nicolaj og gleder mig specielt til at se hvordan Huntelaar kommer til at gøre det. Gleder mig til du kommer i gang med kamperne Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#36] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #153: 08 Dec 2008, 10:50 »

Takker Knut.. Glæder mig også til at se hvordan Klaas-Jan vil klare sig i Serie A Smiley

Nu mangler jeg lige de sidste træningskampe, og så starter Juventus-epoken for alvor...
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#36] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #154: 08 Dec 2008, 15:05 »

Næste update kunne meget vel være præsentation af de sidste spiller salg, og resultater fra træningskampe og UEFA Cup kvalifikation...

Mon ik' der kommer en dansker eller to?
Logged


kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#36] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #155: 08 Dec 2008, 15:12 »

Næste update kunne meget vel være præsentation af de sidste spiller salg, og resultater fra træningskampe og UEFA Cup kvalifikation...

Mon ik' der kommer en dansker eller to?

Hvornår kunne det tænkes sig at der ville komme en update??
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#36] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #156: 08 Dec 2008, 15:17 »

Skal lige have fri, så skal jeg ud og se på julegaver med min mor. Så skal jeg hjem og lave grafikken, så i aften senest kl 20 regner jeg med... Allerede nu vil jeg dog gerne afslører næste updates location : Ristorante Gennaro Esposito, en af to pizza-restauranter ejet af Ciro Ferrara i Torino...
« Seneste Redigering: 08 Dec 2008, 15:19 af Berendt » Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#36] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #157: 08 Dec 2008, 15:19 »

Hader, at du skiftede, men fuck nu det. Læser gladeligt med alligevel! Opstemt Gode indkøb og meget realistiske samtaler med Del Piero. Sådan tror jeg også gerne, at han havde sagt IRL. Peace
Logged

enged
Gæst
 
Sv: [#36] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #158: 08 Dec 2008, 15:25 »

Skal lige have fri, så skal jeg ud og se på julegaver med min mor. Så skal jeg hjem og lave grafikken, så i aften senest kl 20 regner jeg med... Allerede nu vil jeg dog gerne afslører næste updates location : Ristorante Gennaro Esposito, et af to pizza-restauranter ejet af Ciro Ferrara i Torino...
Super godt, så er der en update når jeg kommer hjem fra arbejde Peace
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#36] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #159: 08 Dec 2008, 20:48 »

@ -LFC- : Hehe, godt at hører at du alligevel forsætter med at læse Wink Og tak for rosen ang. samtalen med Alex... Smiley

@ enged : sorry... updaten bliver sgu nok lidt forsinket, er først lige kommet hjem fra arbejde... Skuffet
Logged


kasmads
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: [#36] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #160: 08 Dec 2008, 22:47 »

rigtig flotte updates   (har ikke rigtigt været hjemme i weekenden så har først læst om juve skiftet idag, spændende) synes det er rigtig gode indkøb   vil dog gerne lige høre hvem har du købt huntelaar fra??
   UPS!!   det stod der sgu havde jeg åbenbart sprunget over   så er der ikke andet at sige end  god blog!!
« Seneste Redigering: 08 Dec 2008, 22:49 af kasmads » Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#36] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #161: 09 Dec 2008, 00:36 »

rigtig flotte updates   (har ikke rigtigt været hjemme i weekenden så har først læst om juve skiftet idag, spændende) synes det er rigtig gode indkøb   vil dog gerne lige høre hvem har du købt huntelaar fra??
   UPS!!   det stod der sgu havde jeg åbenbart sprunget over   så er der ikke andet at sige end  god blog!!
Hehe, takker... Smiley og ja, som der står, så kom Huntelaar fra Ajax. Men håber du er kommet godt hjem, efter en forhåbentlig god weekend. Smiley og er klar til at læse mere? Wink

Næste update er langt om længe på vej.!!!
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#37] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #162: 09 Dec 2008, 00:46 »


August 2010 
RISTORANTE GENNARO ESPOSITO

Jeg gik ud i baglokalet, gav Ciro hånden. Udover at være talentspejder for mig og assisterende landstræner, så ejede han to pizza-restauranter i byen. Han havde givet mig lov til at låne det ene før den normale åbningstid, da jeg skulle holde et møde med Mikkel Beck, en dansk spilleragent.

Da jeg bag baren og skænkede en Cola til mig selv, tikkede en SMS ind. Mikkel ville blive lidt forsinket, da han sad fast i morgen trafikken. Great, tænkte jeg, typisk de agenter, altid til besvær, og altid lidt forsinket. Mens jeg ventede sendte jeg Torbjörn en SMS, for at sikre mig at de havde styr på dagens træning. Jeg var udmærket klar over at man i mange andre klubber lod sportschefen forhandle med agenter og spillere, men jeg følte det var mere troværdigt, hvis jeg selv kunne fortælle mine idéer og tanker om den enkle spiller. Dog var det svært at være to steder på en gang, så mens jeg sad her i Torino var Alessio i Tyskland, for at forhandle med en højreback og hans agent.

Mikkel ankom, og vi satte os ved et bord lidt væk fra vinduerne. Ciro kom ned og spurgte om han kunne tilbyde os noget. Mikkel bad om en Cola. Jeg fremlagde mine to udspil, det ene for Simon og det andet for Mika. Han læste dem igennem, og så i sine noter.
”Det ser jo ganske fornuftigt ud, og ligger tæt på hvad spillerne selv ønsker. Jeg har en idé om vi meget vel kan få aftalerne på plads. Men hvordan går det med klubberne? Hvad siger de?” spurgte Mikkel. Klubberne havde faktisk taget det pænt. Randers var lidt overrasket over henvendelsen på Mika, mens Palermo havde sagt de bare ventede på vores tilbud. Randers var gået med til små 8 millioner danske kroner for Mika, mens de lyserøde fra Palermo ville havde næsten 40 millioner for Simon. Det var vi så gået med til, og som jeg sagde til Mikkel; ”Det eneste der mangler, er de personlige forhold og et doblet lægetjek.”

Mikkel rejste sig for at ringe til Simon og Mika. Han ville sætte dem ind i vores udspil. Imens tjekkede jeg min telefon, der var 4 SMS’er. Den første var fra Alessio; ”Rafinha har skrevet under. Jeg bliver i Gelsenkirchen til i morgen, og så flyver han med tilbage. Super, så var vores højreback-problem løst. Den næste besked var fra Torbjörn, han skrev bare at træningen var forløbet uden problemer, og alle havde gjort en god indsats. Den tredje SMS var fra Alessio igen; ”Christian er klar til at skrive under med Atlético Madrid, skal vi lade ham smutte?”, jeg svarede at det var fint med mig. Han var 30, og alligevel ikke den bedste centrale midtbane vi havde. Den sidste SMS var også fra Alessio, en ung italiensk midtbanespiller ville gerne til klubben, og for et mindre beløb, ville hans klub gerne slippe ham. Jeg gik ud i baglokalet til Ciro, ”Ciro, kender du Raimondo La Rocca? Han vil gerne til Juventus. Kan vi bruge ham?” Det mente Ciro klart vi kunne. Han kendte ham fra nogen af de kampe han havde fulgt det sidste år. Han skulle, ifølge Ciro, være et kæmpe scoop. Endnu engang sendte jeg Alession et pænt, ”Ja tak! 

Da jeg kom tilbage til restauranten var Mikkel også blevet færdig med at snakke telefon. Både Simon og Mika var klar, og han ville tage kontrakterne med allerede i dag, så de kunne blive skrevet under efter de to talenter havde været igennem deres lægetjek. Hermed havde jeg på en formiddag solgt en spiller, og fået fire nye. Truppen var komplet.



◊  Træningskampe:  ◊
CSKA Moskva 0-1 Lokomotiv Moskva 1-1 Atlético Madrid 1-0 Villarreal 3-1 Valencial 0-2

◊  UEFA CUP kvalifikation:  ◊
  Apollo Limassol 0-0 (U) Apollo Limassol 2-0 (H) Roda JC 1-0 (U) Roda JC 3-0 (H)

« Seneste Redigering: 09 Dec 2008, 16:10 af Berendt » Logged


enged
Gæst
 
Sv: [#36] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #163: 09 Dec 2008, 00:54 »

Godt update Berendt, jeg kan sku ikke lige gennemskue hvem Mika det er Wink  Det går nok op for mig når du siger det, hvor blind jeg har været Smiley

Ærgeligt med de mere eller mindre middelmådige resultater, men når man lige er kommet til en ny klub skal der jo testes alt muligt af Peace
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#36] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #164: 09 Dec 2008, 01:02 »

Godt update Berendt, jeg kan sku ikke lige gennemskue hvem Mika det er Wink  Det går nok op for mig når du siger det, hvor blind jeg har været Smiley

Ærgeligt med de mere eller mindre middelmådige resultater, men når man lige er kommet til en ny klub skal der jo testes alt muligt af Peace
Hehe, hatten af, eller nej, alt tøjet af, hvis du kan fortælle mig bare en smulle om Mika Solem, udover at han er dansker, 17 år, og kommer til fra Randers FC? Peace Han er regen.. Smiley hehe . For din skyld vil jeg gerne gennemgår de fem spillere der enten er købt eller solgt Wink Christian er Christian Poulsen, Simon er Simon Kjær, Mika er Mika Solem, Rafinha er ham der fra Schalke, og La Rocca er også regen... Opstemt

Og ja, resultaterne har svinget, men synes drengene gjorde det godt da Roda blev slået 3-0, så vil forsøge at tage mest muligt med derfra... Wink
Logged


Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010