home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fusk i dansk fodbold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Fusk i dansk fodbold  (Læst 30574 gange)
kerzhakov
Førsteholdsspiller

Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #60: 14 Nov 2008, 23:06 »

Korruption i dansk fodbold.. HVilket jeg sjovt nok ikke er den eneste som tror der er..

Og hvordan vil du nogensinde finde håndfaste beviser i en sag som denne.. Det er ikke engang blevet bevist at det var aftalt spil mellem østrig- tyskland i 82 selvom hele verden kunne se det!
http://politiken.dk/fodbold/article223114.ece

Dette er vel tæt på en idrømmelse.

Dem med linksene er der fuldstændigt ligegyldigt. Helt ærligt der er kun 4 hold og 3 forskellige kombinationer. Det villle da være mærkeligt hvis man ikke kunne ramme den rigtige af de 3 bare et sted.Hvis det var i pokalens 1.runde med 100 hold ku der være noget om snakken, men i semien come on.

God sammenligning med Darwin btw. Synes dog Martin Luther King og John F. Kennedy ville være endnu mere korrekte.

It's gonna be legendary

MrMads
Ynglingespiller

« Svar #61: 14 Nov 2008, 23:07 »

3.gang er der kun 2 kugler. Hvis han kørte dem rundt vil i anklage ham for at holde fast ved en af dem. 4.gang kører han heller ikke kuglen rundt.

det er ligegyldigt hvem der blev trukket først af Aab og Brøndby! funny Helt lygegyldigt er det self. ikke . udebane/hjemmebane. men prøv at forstå det her. For det første er kuglerne kørt rundt en del, så hvis han ved hvorfor en der er aab og hvorfor en der er brøndby har han ufatteligt godt overblik. For det andet rører han kun ved en af kuglerne, altså den han tager op. Han kigger jo ned og tager en op. han mærker ikke på den først, han tager den ene op. Hvis den ene var varm, havde han nok rørt begge kugler for at sikre sig, og heller ikke tage kuglen så hurtigt op, da han jo ikke kunne vide hvilken der var varm.

holyshit. du siger at det er ligegyldigt. wtf. find en anden sport at følge med i.. DET ER ALTAFGØRENDE  Huh

"3.gang er der kun 2 kugler. Hvis han kørte dem rundt vil i anklage ham for at holde fast ved en af dem." har du aldrig set europæiske lodtrækninger?! - jesus

"4.gang kører han heller ikke kuglen rundt."
Det er simpelthen for lavt at skrive sådan noget  Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #62: 14 Nov 2008, 23:08 »

Var der ingen der havde forestillet sig noget med David Nielsen?. Så vidt jeg kan huske var der netop massiv omtale om den kamp, idet AaB vil få klart mest ud af at tabe. Og hvad har de med hinanden at gøre. var det DBU og EB der bad David Nielsen om at tabe? Og hvordan kan det komme bag på nogle, at bare en ud af 11 hellere ville have 250.000 kr end en værdiløs sejr. Jeg er overrasket hvis det kun er en ud af 11, der har det sådan. Og der er mange andre fortilfælde.  Har du hørt om vesttyskland - Østrig 1982? Kan slet ikke forstå hvorfor Nielsens bog lige pludselig har gjort Dbu korrupte. Undskyld jeg siger det, men du er sgu da lidt langsom hvis du først nu finder ud af at , man i få tilfælde kan få bonus af at tabe og at der er nogen mennesker der ikke er moralsk stærke nok til lade være.
Jeg kan da tydeligt huske at der var flere Aab spillere som var ude og tale med pressen i den periode, og gjorde det 100 % klart at alle ville spille den kamp for at den skulle vindes!!

Selvfølgelig havde aab, og david noget ud af at tabe.. Men at sige at eb/dbu ikke også har noget at tabe her er nonsens.. Hvad tror du der sælger bedst.. En kamp mellem brøndby-aab/ fck-aab, eller de to store i dansk fodbold til en pokalfinale.. Det ville give dansk fodbold et kæmpe løft, fordi vi så får en kamp der er internationalt snit over.. Plus at DBU også vil have andel i entre indtægterne.. Plus at EB så har forside stof til de næste 2 år.. Så at sige at det gavnede david mere end dbu/eb syntes jeg er forkert!

Men nej jeg er slet ikke overrasket over at der var nogle spillere(var sikkert flere) der handlede sådan, og at det lige er David kommer heller ikke som en surprise.. Desuden har jeg heller ikke skrevet at det er DBU's skyld at david nielsen har udgivet den bog, og det er da slet ikke deres skyld at han snød.. Jeg siger bare at efter dette er jeg blevet langt mere kritisk over for indicier om snyd i dansk fodbold.. Før ville jeg nok bare have sagt at fck som altid er røv hamrende heldige.. Denne gang er indicierne bare stærke, plus at der er flere af dem, hvilket nu får mig til at tro på at de har lavet rav i den!

Og ja jeg har hørt masser af gange om den famøse kamp i 82.. Horst Hrubesch scorede til 1-0 og både østrig samt vesttyskland kunne bruge det resultat for at gå videre... Derefter spillede de bare gå fodbold resten af kampen... Algeriet protesterede, men jeg mener stadig ikke at man har bevist noget i dag.. Hvilket også indikerer at aftalt spil skal bevises ved at starte ved indicierne, da der ofte er meget få spor at gå efter! Eller vel snarere altid!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MrMads
Ynglingespiller

« Svar #63: 14 Nov 2008, 23:11 »

Haha. De odds de fremlægger er virkelig ualmindeligt lave, selvom der er 33% chance for at det sker. 1.01 og 1.02 osv. Hvor er det brilliant Smiley

Hvor er det brilliant at du ikke kan se ironien i det Smiley

Vi vidste jo at det ville forløbe sig sådan! - Og at BIF-FCK bestemt ikke ville trække hinanden. Derfor bliver disse odds tilbudt for sjov... At du ikke kan se ironien, se dét er brilliant

alek9000
Manager

« Svar #64: 14 Nov 2008, 23:14 »

Havde ikke læst det hele igennem. Havde bare læst at der stod det der Smiley
EDIT: Det kunne jo være der var nogle udbydere der kunne finde på det.. Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 14 Nov 2008, 23:16 af alek9000 » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #65: 14 Nov 2008, 23:17 »

Jeg troede konspirationsteorie r var et amerikansk fænomen. Det er grinagtigt. Alene det at diskussionsoplægget tager udgangspunkt i udsagn fra tosserne på "nationen" siger alt. Det er nok det sted på nettet, hvor der bliver lukket mest ukritisk lort ud.

Hvis FCK skulle tilgodeses, hvorfor fik de så ikke Nordvest allerede i kvartfinalen? Derudover er det rablende ligegyldigt om fjolset taber kuglen. Han lægger den jo ikke tilbage i bowlen. Begrav nu det der paranoia.

At jeg linkede til siden, var mere fordi tv-indslaget er der!

Du er søreme hurtig til at lukke af for denne teori.. Har du overhovet overvejet det, eller siger du bare dette for at lyde bedrevidende?

Forklar mig venligst så hvordan det kan være at de slet ikke rørte rundt i bowlen inden kampen lyngby-fck var trukket.. Og om fck trækker lyngby eller nordvest kan som sådan være ligemeget, da begge hold er et hold fck altid skal kunne slå...

Ja måske, men det sjove er bare at jeg ALDRIG i mit liv har set en tabe en kugle til en lodtrækning, plus at der er flere andre ting  som jeg har beskrevet tidligere, som også stinker i groft.. PLUS at manden ikke kan forklarer sig ordentligt bagefter... Omfg det er sku da helt ude i hampen bare at udelukke det fordi vi bor i søde og rare lile DK...

Og er du egentlig ikke fck fan?.. Som det blev skrevet tidligere.. Det er så nemt at læne sig tilbage som fck fan nu og bare afvise alting fordi det her kommer jeres hold til gode!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #66: 14 Nov 2008, 23:20 »

http://politiken.dk/fodbold/article223114.ece

Dette er vel tæt på en idrømmelse.

Dem med linksene er der fuldstændigt ligegyldigt. Helt ærligt der er kun 4 hold og 3 forskellige kombinationer. Det villle da være mærkeligt hvis man ikke kunne ramme den rigtige af de 3 bare et sted.Hvis det var i pokalens 1.runde med 100 hold ku der være noget om snakken, men i semien come on.

God sammenligning med Darwin btw. Synes dog Martin Luther King og John F. Kennedy ville være endnu mere korrekte.
Enig, men den kommer så også lige over 20 år efter crazy

Haha jo tak, men hvorfor mener du at Kennedy havde være bedre Opstemt ?.. Kan nemlig ikke lige huske hvad han gjorde af revolutionerende arbejde, for verdens samfundet Peace.. Bare skriv det over en pb hvis det er, og oplys mig Thumbs Up

Cool

plutonium
Manager

« Svar #67: 14 Nov 2008, 23:21 »

Først og fremmest:
Cadeau til Verdenskrig. Du er verdensmester i at skabe debat, og det er typer som dig der gør det sjovt at bruge forum på FM, om man er enig med dig eller ej  Thumbs Up

Men nu til sagen:
Jeg tror simpelthen ikke på fusk. JA, det er fordelagtigt for alle parter, sådan som lodtrækningen blev (pånær for BIF og Aab, da det bliver den, med al sandsynlighed, mest spændende semifinale). FCK får (forhåbentlig) en nem kamp mod Nordvest, selvom jeg faktisk er lidt nervøs for, at (nordvest)spillerne kan 'ride bølgen' hele vejen til finalen. De har troen på det. Ingen tvivl om det. Derudover får Nordvest en super spændende kamp for spillerne, hvilket er et plus for dem. DBU og EB tjener gode penge på det hele. BIF ville naturligvis helst selv have haft Nordvest, så de fik den svageste modstander i feltet.

Fordi FCK har haft den uden tvivl nemmeste vej til semifinalerne, er det naturligvis dem der bliver anklaget for snyd. Havde vi haft bare SAS-liga hold på vores vej, og BIF der havde haft nemme modstandere, så havde det været dem, der ville blive spået at få Nordvest. Så havde det været den anden vej, debatten var kørt. Drop paranoiaen. En række tilfældigheder skaber altid gode historier og debatter.

Under alle omstændigheder synes debatten er ligegyldig. Personligt havde jeg helst set FCK mod Aab i semifinalen, så vi var sikre på at få BIF i finalen  crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #68: 14 Nov 2008, 23:23 »

Igen har Østrig - Tyskland intet med denne debat at gøre. Det beviser hverken fra eller til...

MrMads... det var 1 link... hvor er ALLE de links du snakkede om?

LAd os tage den igen, så forstår du måske Thumbs Up

Den kamp fortæller jo netop at man YDERST sjældent kan bevise noget om fusk i fodbold.. For selvom det var soleklart for hele verden, blev da aldrig bevist, og fifa gav ingen straf...

Det jeg vil sige dermed er at man altid skal starte med at gå efter indicierne i disse sager, da der ydersst sjældent er håndfaste beviser i disse sager.. At dette så er helt åbenlyst er jo en anden sag.. Men det bekræfter jo også bare det jeg siger!!

Cool

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #69: 14 Nov 2008, 23:23 »

Jeg kan da tydeligt huske at der var flere Aab spillere som var ude og tale med pressen i den periode, og gjorde det 100 % klart at alle ville spille den kamp for at den skulle vindes!!

Selvfølgelig havde aab, og david noget ud af at tabe.. Men at sige at eb/dbu ikke også har noget at tabe her er nonsens.. Hvad tror du der sælger bedst.. En kamp mellem brøndby-aab/ fck-aab, eller de to store i dansk fodbold til en pokalfinale.. Det ville give dansk fodbold et kæmpe løft, fordi vi så får en kamp der er internationalt snit over.. Plus at DBU også vil have andel i entre indtægterne.. Plus at EB så har forside stof til de næste 2 år.. Så at sige at det gavnede david mere end dbu/eb syntes jeg er forkert!

Men nej jeg er slet ikke overrasket over at der var nogle spillere(var sikkert flere) der handlede sådan, og at det lige er David kommer heller ikke som en surprise.. Desuden har jeg heller ikke skrevet at det er DBU's skyld at david nielsen har udgivet den bog, og det er da slet ikke deres skyld at han snød.. Jeg siger bare at efter dette er jeg blevet langt mere kritisk over for indicier om snyd i dansk fodbold.. Før ville jeg nok bare have sagt at fck som altid er røv hamrende heldige.. Denne gang er indicierne bare stærke, plus at der er flere af dem, hvilket nu får mig til at tro på at de har lavet rav i den!

Og ja jeg har hørt masser af gange om den famøse kamp i 82.. Horst Hrubesch scorede til 1-0 og både østrig samt vesttyskland kunne bruge det resultat for at gå videre... Derefter spillede de bare gå fodbold resten af kampen... Algeriet protesterede, men jeg mener stadig ikke at man har bevist noget i dag.. Hvilket også indikerer at aftalt spil skal bevises ved at starte ved indicierne, da der ofte er meget få spor at gå efter! Eller vel snarere altid!

Det er jo min pointe. Du skrev noget i retning af ingen kunne forestille sig en tabe med vilje. Aab spillere blev vel ikke nødt til at gå til pressen og sige de kæmpede 110 %, hvis ikke der var nogen der mistænkte dem for at gøre andet?

Balnder du ikke tingene lidt sammen i den næste? Du skrev at du havde mistet tilliden til dansk fodbold(som dbu jo er en del af) efter D. Nielsen sagen. DBU er da lige præcis taberen i D. Nielsen sagen da dansk fodbold får dårlig omtale.
Jeg siger heller ikke at DBU ikke har gevinst ud af en finale mellem de 2, men  de kan da ikke tage det som en selvfølge af Brøndby slår AaB. Der var måske endda støre chance for FCK - BIF i finalen hvis FCK havde trukket AaB. Hvis jeg skulle arrangere den for DBU, ville jeg da nok trække FCK og Brøndby sammen i semien, da der så kommer 2 intense stor kampe med fuldt hus, TV, entre osv. Og der ville derefter stadig være rigeligt med tilskuere til en kamp mellem AaB og Bif/FCk i finalen. Og hvis jeg var DBu ville jeg ihvertfald finde et fast koncept at køre efter. For i både 04/05 og 05/06 mødtes BIF og FCK hinanden før finalen.

It's gonna be legendary

plutonium
Manager

« Svar #70: 14 Nov 2008, 23:26 »

Det er jo min pointe. Du skrev noget i retning af ingen kunne forestille sig en tabe med vilje. Aab spillere blev vel ikke nødt til at gå til pressen og sige de kæmpede 110 %, hvis ikke der var nogen der mistænkte dem for at gøre andet?

Balnder du ikke tingene lidt sammen i den næste? Du skrev at du havde mistet tilliden til dansk fodbold(som dbu jo er en del af) efter D. Nielsen sagen. DBU er da lige præcis taberen i D. Nielsen sagen da dansk fodbold får dårlig omtale.
Jeg siger heller ikke at DBU ikke har gevinst ud af en finale mellem de 2, men  de kan da ikke tage det som en selvfølge af Brøndby slår AaB. Der var måske endda støre chance for FCK - BIF i finalen hvis FCK havde trukket AaB. Hvis jeg skulle arrangere den for DBU, ville jeg da nok trække FCK og Brøndby sammen i semien, da der så kommer 2 intense stor kampe med fuldt hus, TV, entre osv. Og der ville derefter stadig være rigeligt med tilskuere til en kamp mellem AaB og Bif/FCk i finalen. Og hvis jeg var DBu ville jeg ihvertfald finde et fast koncept at køre efter. For i både 04/05 og 05/06 mødtes BIF og FCK hinanden før finalen.

Dén detalje har jeg også tænkt over. Det ville have givet større indtægter til EB og DBU, end FCK og Nordvest i to kampe!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #71: 14 Nov 2008, 23:32 »

Du er søreme hurtig til at lukke af for denne teori.. Har du overhovet overvejet det, eller siger du bare dette for at lyde bedrevidende?

Forklar mig venligst så hvordan det kan være at de slet ikke rørte rundt i bowlen inden kampen lyngby-fck var trukket.. Og om fck trækker lyngby eller nordvest kan som sådan være ligemeget, da begge hold er et hold fck altid skal kunne slå...

Ja måske, men det sjove er bare at jeg ALDRIG i mit liv har set en tabe en kugle til en lodtrækning, plus at der er flere andre ting  som jeg har beskrevet tidligere, som også stinker i groft.. PLUS at manden ikke kan forklarer sig ordentligt bagefter... Omfg det er sku da helt ude i hampen bare at udelukke det fordi vi bor i søde og rare lile DK...

Og er du egentlig ikke fck fan?.. Som det blev skrevet tidligere.. Det er så nemt at læne sig tilbage som fck fan nu og bare afvise alting fordi det her kommer jeres hold til gode!

Det er da ikke ligegyldigt om det er Nordvest eller Lyngby ude. Nordvest er fra ds. Lyngby er tophold i 1.div der lige er rykket ned fra SAS. jeg vil til hver en tid hellere have eet "dårligt" sas liga hold(Sønderjyske, Horsens, Vejle) hjemme end lyngby ude.

Det er vel ligegydligt om man er fck eller bifer. I FCK er man self. glade for at trækkes den nemmest mulige, men det fjerner jo ikke egenskaben til at tænke realistisk.

It's gonna be legendary

verdenskrig
Manager

« Svar #72: 14 Nov 2008, 23:34 »

Wink

Nej helt enig, men det understreger jo også bare at det er ord mod ord i denne disse sager medmindre man har noget håndfast bevis.. For spilleren vil jo til enhver tid starte med at sige at de vil give den hele armen, for så måske at ændrer udtalelse senere... Er dog enig i det du skriver, men prøver lige at koordinerer det jeg mener indunder!  Wink

Ja men når jeg siger dansk fodbold mener jeg ikke kun DBU, men jeg mener alt det som Dansk fodbold består af.. Når der er korruption(eller hvis) behøver det jo ikke kun være DBU som står for den, hvilket det så heller ikke var med David.. Det ville jeg i hvert fald ikke kunne se ideen i Grin

Muligvis men de skulle jo vælge et af holdende, hvis der altså er aftalt spil, og det blev så Brøndby.. Ved ikke hvorfor, men hvis der er snyd, har det vel bre noget at gøre med at Fck er den største klub i DK og de for alt i verden vil sikrer at de kommer i finalen, og så håbe at BIF har det der skal til for at ordne aab( hvilket vi forhåbentligt har Thumbs Up )... Men altså selvfølgeligt er der da også ting som taler i mod det, og der er ikek tfakta om emnet, netop derfor kan vi diskuterer det.. Jeg kan dog ikke se den store forskel i om Dbu giver aab til os elelr fck, da jeg mener begge hold er nogenlunde lige stærke, hvilket tabellen også viser med al tydelighed!

Ja men alt andet, lige så sælger en semifinale da ikke så godt som en finale.. Det syntes jeg er meget klart, finalen er den afgørende kamp, og det ville give kæmpe præstige at vinde den, og dermed tror jeg også at det ville lokke flere folk på lægterne( i 05 da vi mødte fck i semidfinalen var der LANGT fra udsolgt).. Jeg vil nu til enhver tid menee at en finale er mere værd både med hensyn til entre, og med hensyn til TV-penge, og forsidestof.. Jeg gætter på at EB/DBU rigtigt slikker sig om munden nu!!

Det er nu også først i år, jeg syntes det lufter af snyd.. Og at det så er andet år i træk, hvor fck så sammenlagt har mødt et superligahold, gør at jeg undres, og når der så samtidigt er indicier som er forholdsvis stærke, så kan jeg ikke andet end at overveje teorien!

Det blev måske liiiige langt nok Peace

Cool

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #73: 14 Nov 2008, 23:37 »

Jeg orker det ikke VK. Jeg er gammel og træt, og skal op igen lige om lidt. Fra tidligere debatter har jeg erfaret, at du er alt for stædig. Og jeg orker ikke at sidde og gentage mig selv i flere timer.

Jeg synes du ser spøgelser. En mand der taber en kugle betyder ikke noget som helst. Jeg har ikke set kvartfinalelodtrækn ingen, så det kan jeg ikke udtale mig om. Men i min optik er der kæmpe forskel på et 1.divisionshold og DS-hold. Skulle man snyde, så havde man givet FCK Nordvest allerede på det tidspunkt.

Og jeg er BIF-fan. Og jeg har ikke det mindste ondt i røven over FCK's lodtrækningsheld.

verdenskrig
Manager

« Svar #74: 14 Nov 2008, 23:38 »

Først og fremmest:
Cadeau til Verdenskrig. Du er verdensmester i at skabe debat, og det er typer som dig der gør det sjovt at bruge forum på FM, om man er enig med dig eller ej  Thumbs Up

Men nu til sagen:
Jeg tror simpelthen ikke på fusk. JA, det er fordelagtigt for alle parter, sådan som lodtrækningen blev (pånær for BIF og Aab, da det bliver den, med al sandsynlighed, mest spændende semifinale). FCK får (forhåbentlig) en nem kamp mod Nordvest, selvom jeg faktisk er lidt nervøs for, at (nordvest)spillerne kan 'ride bølgen' hele vejen til finalen. De har troen på det. Ingen tvivl om det. Derudover får Nordvest en super spændende kamp for spillerne, hvilket er et plus for dem. DBU og EB tjener gode penge på det hele. BIF ville naturligvis helst selv have haft Nordvest, så de fik den svageste modstander i feltet.

Fordi FCK har haft den uden tvivl nemmeste vej til semifinalerne, er det naturligvis dem der bliver anklaget for snyd. Havde vi haft bare SAS-liga hold på vores vej, og BIF der havde haft nemme modstandere, så havde det været dem, der ville blive spået at få Nordvest. Så havde det været den anden vej, debatten var kørt. Drop paranoiaen. En række tilfældigheder skaber altid gode historier og debatter.
Under alle omstændigheder synes debatten er ligegyldig. Personligt havde jeg helst set FCK mod Aab i semifinalen, så vi var sikre på at få BIF i finalen  crazy

Tak for det, dejligt at få at vide Wink

Men er sådan set ikke rigtigt uenig i det du skriver, ud over det med fed.

For hvis alt bare var forløbet helt normalt med hensyn til lodtrækning osv, så havde man måske undret sig, men så ville jeg nok bare have kaldt fck heldige som altid Smiley

Det som nager mig er at der er flere situationer, som jeg tidligere har beskrevet, som undrer mig ekstremt meget, og når man kæder det sammen med at det sker for Danmarks rigeste, og største klub, syntes jeg den stinker af snyd...

Som sagt kan jeg dog intet bevise, og har da ikek tænkt mig at lave en fuldbyrdet efterforskning Wink Grin

Cool

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010