home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 497 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fusk i dansk fodbold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Fusk i dansk fodbold  (Læst 26129 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Fusk i dansk fodbold
« : 14 Nov 2008, 21:30 »

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1084981.ece

I dag vågnede Danmark til det der efter min mening er den største skandale i dansk fodbold i nyere tid...

Fck danmarks klart rigeste klub er gået igennem pokalturneringen uden at møde et eneste superligahold, og to gange i træk hvor chancen for at møde et superligahold var størst, er der sket underlige ting ved lodtrækningen..

Første gang blev der slet ikke rørt i bowlen før lyngby-fck var trukket, og denne gang tabte ham der trak lod tilfældigvis kuglen crazy.. Og for at lægge lidt ekstra krydderi på det hele var ham der foretog lodtrækningen Fck fan...

Folk har den tendens, at : Nåår ej sådan noget sker sku ikke i Danmark... Og det er efter min mening netop derfor det er sket..

Der hersker jo slet ingen tvivl om at DBU vil få en pæn sum ud af en fyldt pokalfinale mellem Fck- Brøndby, mens at EB vil have en masse gode ting at skrive om..

Flere spørgsmål an stilles... Er fck indblandet i snyderiet.. Foregår det i hele DBU organisationen, eller er det kun dele som undgår toppen af ledelsen... Er det overhoved sandt..

Det sidste har jeg selv svar på... JA alt tyder på det!  ticked off

Hvad mener i?

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #1: 14 Nov 2008, 21:34 »

Hehe.. jeg har vist givet min mening om det til kende i Brøndby-tråden et par gange.. Jeg trækker fortsat bare på smilebåndet.
Logged



alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #2: 14 Nov 2008, 21:42 »

Det er da klart det har været diskuteret meget, men når man tænker over det, er der jo 33% chance for, at FCK får Nordvest. Og for at bryde hele teorien om snyd, så var det Nordvest der trak FCK, og ikke omvendt. Men selvfølgelig, det er sket, at kuglerne har været varme eller noget, så man kunne adskille dem. Men jeg tvivler nu på snyd, selvom Don Ø har en god kontakt til DBU.

Men det kan jo være han tabte kuglen fordi den var for varm.. Rullende Øjne
Logged


k/e
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #3: 14 Nov 2008, 21:43 »

Lyder sgu utroligt . Var slet ikke klar over det hang sådan sammen til lodtrækningerne .
Selv uden den information havde jeg da godt nok også studset noget over deres usædvanlige heldige lodtrækning . Men tror desværre ikke at vi kommer uden om den slags frem over . Det vil være et spørgsmål om kroner øre når der skal trækkes lod . Men helt klart en skandale, og uden tvivl århundredets mediebegivenhed hvis det kom frem i medierne at der virkelig var snydt i lodtrækningen . Vi har brug for flere åbensindede/kontroversielle personligheder i dansk fodbold som David Nielsen;)
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #4: 14 Nov 2008, 21:53 »

som g00n har skrevet det, man kan kun trække på smilebåndet af alle jer som føler sig 'snydt' eller jer som mener fck har snydt, tænk over det, Don Ø har udtalt han vil havde fck i top 30 i europa, mon han så ikke kunne se det ville være en bedre forretning i at møde Aab i semifinalen og brønby i finalen, når vi jo alligevel er en klub på vej helt i toppen, så Aab ikke burde være nogen udfordring der er for stor.
Logged

fritz_strobl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #5: 14 Nov 2008, 21:54 »

Ha ha
Fuck I er til grin!
Var først i tvivl om at indlægget var ironisk, men efterhånden tror jeg sgu at I mener det, og så er I da godt nok til grin, sådanne konspirationsteorie r hører Italien og ikke Danmark til! (Hvis det ikke er ironisk er det pludselig mig der er til grin Grin)

Peace
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #6: 14 Nov 2008, 21:57 »

som g00n har skrevet det, man kan kun trække på smilebåndet af alle jer som føler sig 'snydt' eller jer som mener fck har snydt, tænk over det, Don Ø har udtalt han vil havde fck i top 30 i europa, mon han så ikke kunne se det ville være en bedre forretning i at møde Aab i semifinalen og brønby i finalen, når vi jo alligevel er en klub på vej helt i toppen, så Aab ikke burde være nogen udfordring der er for stor.

At fck er med i det, har jeg også svært ved at forstå netop pga det du siger!



Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MrMads
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #7: 14 Nov 2008, 21:58 »

Jeg synes det er meget mærkeligt, og har kigget det igennem et par gange, og fandt nogle mærkelige ting ved dette.

lodtrækning:
http://ekstrabladet.tv/sport/article1084928.ece

bortforklaring:
http://ekstrabladet.tv/sport/article1084999.ece

i mit nederste link fortæller han følgende:
Det er meget uheldigt at jeg tabte kuglen. Det skete faktisk ved at jeg var i gang med at åbne den, og så kommer jeg til at kigge den anden vej, og i det jeg åbner kuglen, så taber jeg den

i det første klip kan man dog se, at han ikke kigger væk, og at han ikke var i gang med at åbne, men tabte den på vej op ad bowlen.


Hvorfor lyver manden foran kameraet?Huh??


Og så til dét som jeg finder mest mærkeligt:
Han rører ved alle kugler 1. gang
Han rører ved alle kugler 2. gang
MEN
3. gang rører han OVERHOVEDET ikke ved nogen kugler!!!


Og I skal engang sige at det er lygegyldigt hvem der bliver trukket som 3. og 4.!!!!!!!!!!!!!


SNYD SNYD SNYD!
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #8: 14 Nov 2008, 21:59 »

som g00n har skrevet det, man kan kun trække på smilebåndet af alle jer som føler sig 'snydt' eller jer som mener fck har snydt, tænk over det, Don Ø har udtalt han vil havde fck i top 30 i europa, mon han så ikke kunne se det ville være en bedre forretning i at møde Aab i semifinalen og brønby i finalen, når vi jo alligevel er en klub på vej helt i toppen, så Aab ikke burde være nogen udfordring der er for stor.
Det er sq da langt bedre for dem at møde Nordvest end AaB, hvis nu de ikke vinder mesterskabet. At de får bedre indtægter på én sølle kamp får dem jo ikke nærmere top 30 i Europa vel?

Og jer FCK fans der bare griner og synes vi andre lyder som nogle fuckhovedet.. Klart i læner jer tilbage og smiler arrogant, for det er jo ikke jer det går udover. Men hvis det kan ske i sådan et stort fodboldland som Italien, kan det vel også ske i vores dejlige Danmark? Du kan jo sammenligne Berlusconi med Don Ø - Halvfede og med penge på lommen.
Logged


MrMads
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #9: 14 Nov 2008, 22:02 »

Pokalen sidste år

BIF: Silkeborg - OB - Randers - FCM - Esbjerg
FCK: Fredericia - Varde - Næstved - Esbjerg

uha. de var sgu heldige de FCK'ere, hva?


@ OP

linket til nationen kan vi dog ikke bruge til en skid.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #10: 14 Nov 2008, 22:03 »

Ha ha
Fuck I er til grin!
Var først i tvivl om at indlægget var ironisk, men efterhånden tror jeg sgu at I mener det, og så er I da godt nok til grin, sådanne konspirationsteorie r hører Italien og ikke Danmark til! (Hvis det ikke er ironisk er det pludselig mig der er til grin Grin)

Peace

Haha netop derfor er det så utroligt nemt at lave fusk i dk.. For INGEN regner med det.. JEg mener bare at EB, og DBU har trådt i spinaten ved at give fck nordvest her.. HVis de havde givet dem os, så havde de rygte jo være afkræftet en gang for alle..

Som jeg siger er det både i fck's, samt DBU's, og EB's interesse at få fck i finalen, og hvis Brøndby kan følge med så giver det både cash, og gode forside historier!
Jeg synes det er meget mærkeligt, og har kigget det igennem et par gange, og fandt nogle mærkelige ting ved dette.

lodtrækning:
http://ekstrabladet.tv/sport/article1084928.ece

bortforklaring:
http://ekstrabladet.tv/sport/article1084999.ece

i mit nederste link fortæller han følgende:
Det er meget uheldigt at jeg tabte kuglen. Det skete faktisk ved at jeg var i gang med at åbne den, og så kommer jeg til at kigge den anden vej, og i det jeg åbner kuglen, så taber jeg den

i det første klip kan man dog se, at han ikke kigger væk, og at han ikke var i gang med at åbne, men tabte den på vej op ad bowlen.


Hvorfor lyver manden foran kameraet?Huh??


Og så til dét som jeg finder mest mærkeligt:
Han rører ved alle kugler 1. gang
Han rører ved alle kugler 2. gang
MEN
3. gang rører han OVERHOVEDET ikke ved nogen kugler!!!


Og I skal engang sige at det er lygegyldigt hvem der bliver trukket som 3. og 4.!!!!!!!!!!!!!


SNYD SNYD SNYD!

Fuldstændigt som talt ud af min mund... Hvis man benægter alt lige fra begyndelsen i denne sag, får man prædikatet naiv af mig, for hold kæft der er mange ting som tyder på det... De har ikke være specielt gode til at slette deres spor!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

enged
Gæst
 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #11: 14 Nov 2008, 22:11 »

Verdenskrig@ godt du er med mig der Peace

Alek9000@ det er da lidt unfair at du kalder don ø for halv fed, han har en ødelagt hofte, hvad skal han så gøre for at kunne tabe sig? Wink
Selv hvis fck ikke vinder mesterskabet i år så tror jeg alligevel ikke vi slutter uden for top 4, så vi har på sin vis ikke brug for pokalen for at spille os ud i europa Peace
Logged

MrMads
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #12: 14 Nov 2008, 22:13 »

hvem siger pokalen er til at spille sig i europa?! HADER når folk siger sådan noget! argh...

Det største man kan vinde inden for de danske rammer er sgu da 'the double' omg
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #13: 14 Nov 2008, 22:14 »

Verdenskrig@ godt du er med mig der Peace

Alek9000@ det er da lidt unfair at du kalder don ø for halv fed, han har en ødelagt hofte, hvad skal han så gøre for at kunne tabe sig? Wink
Selv hvis fck ikke vinder mesterskabet i år så tror jeg alligevel ikke vi slutter uden for top 4, så vi har på sin vis ikke brug for pokalen for at spille os ud i europa Peace
Jeg vidste ikke han havde hofteproblemer. Og al respekt for ham. Han er en dygtig forretningsmand. Men det var også mere for at drage en anden paralel end bare, at de havde mange penge.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #14: 14 Nov 2008, 22:14 »

HVem holder du med enged Peace?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010