home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 491 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fusk i dansk fodbold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Fusk i dansk fodbold  (Læst 26128 gange)
alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #15: 14 Nov 2008, 22:15 »

hvem siger pokalen er til at spille sig i europa?! HADER når folk siger sådan noget! argh...

Det største man kan vinde inden for de danske rammer er sgu da 'the double' omg
For et hold som AaB skal den jo bare bruges til at komme i Europa Peace
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #16: 14 Nov 2008, 22:16 »

HVem holder du med enged Peace?

Han holder vidst med F.C. København Smiley
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #17: 14 Nov 2008, 22:18 »

Haha netop derfor er det så utroligt nemt at lave fusk i dk.. For INGEN regner med det.. JEg mener bare at EB, og DBU har trådt i spinaten ved at give fck nordvest her.. HVis de havde givet dem os, så havde de rygte jo være afkræftet en gang for alle..

Så det du mener er sådan set at DBU skulle have snydt og givet jer Nordvest?
Så havde det været i order
« Seneste Redigering: 14 Nov 2008, 22:19 af kerzhakov » Logged

It's gonna be legendary

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #18: 14 Nov 2008, 22:19 »

Hehe, kunne man ikke vende den helt om. Det kunne jo være Brøndby der har fikseret lodtrækningen! Det tror jeg, og jeg vil gerne fortælle hvorfor. (Min forklaring er mindst lige så god som jeres!)

1) En en semifinale mod FC Nordvest, ville Brøndby nok ikke få en TV-kamp, og derved ville de gå glip af penge. Mod AaB har de reel en chance for at få fuldt hus, samt score en god TV-penge-andel.

2) En finale mod FCK giver Brøndby chance for alt det som I siger FCK får; nemlig penge og presseomtale.

3) Brøndby kunne også have været så uheldige at trække, FCK i semifinalen, og allerede ryge ud inden finalen. Så ville man hellere spille mod AaB, og have en god chance for avancement, samt score lidt på punkt 1. og 2.



Jeg kan slet ikke forestille mig at FCK, ville sætte sig selv i den position for at "snyde" sig til en finaleplads, da finalen, udover lidt hæder, er ret værdiløs i forhold til ligaen.

Og VK, hvilke spor taler du om... altså ud over alt det der tilfældig tænktning. Du har jo ikke ligefrem håndgribelige beviser!
Logged


enged
Gæst
 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #19: 14 Nov 2008, 22:20 »

Alek9000@ han er blevet påkørt af en bil engang.

i hvilken sammenhæng verdenskrig? Wink
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #20: 14 Nov 2008, 22:23 »

Han kiggede jo væk da han tabte den - men han var dog ikke igang med at åbne den.
Det er tuderriet der begynder hos Brøndby og AAB fansene nu, jeg tror ikke på fusk i dansk fodbold.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #21: 14 Nov 2008, 22:24 »

hvem siger pokalen er til at spille sig i europa?! HADER når folk siger sådan noget! argh...

Det største man kan vinde inden for de danske rammer er sgu da 'the double' omg

Da jeg skrev vi i fck ikke skulle bruge den for at komme til at spille i europa var det for at svare på et indlæg længere oppe.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #22: 14 Nov 2008, 22:26 »

Så det du mener er sådan set at DBU skulle have snydt og givet jer Nordvest?
Så havde det været i order

Ja selvfølgeligt, jeg mener at DBU er onde og spiser børn når de ikke giver os de samme muligheder som fck  Græder(ia)

Men ja på en måde.. For det er ret tydeligt at der er snyd med i billedet, og hvis de ville have afkræftet disse rygter så folk ikke lagde mærke til det, skulle da have givet os eller aab dem...

Men det er jeg også i mod, for lodtrækning skal være tilfældigt ikke forudbestemt.. Det pisser mig i den grad af, at jeg ikke længere kan se vores eget fodboldforbund i øjnene med et troværdigt blik ticked off ticked off
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #23: 14 Nov 2008, 22:27 »

Hmm... Ved sgu ikke helt hvad jeg om skal kommenterer denne debat, er som andre der har sagt noget, FCK-fan... Kan dog godt se det fra både AaB's og FCK's side. Men om der er tale om fusk har jeg sgu svært ved at tro. Selvom det helt sikkert finder sted i Danmark. Ved bare ikke om det er her. Som Alek9000 siger det, der er 33% chance for det bliver FCK, Brøndby eller AaB der kommer op af skålen, at det så bliver det som de fleste havde forventet, kan vel være held. Det er dog altid nemmere at pege fingre, og svine andre til.

I Danmark er der forbandet mange der ikke kan lide FCK, nogen vil måske lige frem sige at de hader dem. Og fair nok, fred være med det. Men tror bare det er fordi folk stadig ikke er kommet sig over jante-loven... Det er sgu i orden at være bedre end andre. Og sige det!.. Grunden til at FCK møder Nordvest kan godt skylles fusk. Men tror ikke det skyldes Don Ø eller FCK. Men nok at DBU vil få mest ud af at få en mulig finale mellem FCK og Brøndby i PARKEN, end hvis den hedder AaB - Nordvest, AaB - Brøndby, Nordvest - Brøndby, Nordvest - FCK eller AaB - FCK, og hvorfor? Parken vil være udsolgt. TV3 eller hvem der nu skal vise den, kan lave flere timers optakt, og EB, BT og alle de andre aviser vil have meget mere at skrive om.

Afviser ikke der kan være tale om fusk, siger bare at det ikke behøves være FCK der står bag.

Og til jer der ikke forstår hvorfor der ikke bliver rørt ved begge kugler ved tredje trækning? Fordi spændingen er ude.. Den eneste spænding der var ved lodtrækningen var hvem Nordvest skulle møde. Skulle han så også kører hånden rundt i skålen, da der kun manglede en kugle?...
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #24: 14 Nov 2008, 22:30 »


Hehe, kunne man ikke vende den helt om. Det kunne jo være Brøndby der har fikseret lodtrækningen! Det tror jeg, og jeg vil gerne fortælle hvorfor. (Min forklaring er mindst lige så god som jeres!)

1) En en semifinale mod FC Nordvest, ville Brøndby nok ikke få en TV-kamp, og derved ville de gå glip af penge. Mod AaB har de reel en chance for at få fuldt hus, samt score en god TV-penge-andel.

2) En finale mod FCK giver Brøndby chance for alt det som I siger FCK får; nemlig penge og presseomtale.

3) Brøndby kunne også have været så uheldige at trække, FCK i semifinalen, og allerede ryge ud inden finalen. Så ville man hellere spille mod AaB, og have en god chance for avancement, samt score lidt på punkt 1. og 2.



Jeg kan slet ikke forestille mig at FCK, ville sætte sig selv i den position for at "snyde" sig til en finaleplads, da finalen, udover lidt hæder, er ret værdiløs i forhold til ligaen.

Og VK, hvilke spor taler du om... altså ud over alt det der tilfældig tænktning. Du har jo ikke ligefrem håndgribelige beviser!

Og hvilke ting bygger du dette ud fra Huh

Nej selvfølgelig er fck ikke direkte indblandet.. Det ville jo være en katastrofe for klubben hvis det blev opdaget..

Nej, jeg har ingen håndgribelige beviser, for de vil nok næppe afslører det hele..

Men når man først tager danmarks rigeste fodboldklub og giver dem den ubestridt nemmeste vej til finalen, samtidigt med at dem der foretager lodtrækningen første gang inden lyngby kampen ikke rører før kampen var udtrukket, og anden gang rører to gange, og pludseligt holder op, og dykker direkte ned efter en bestemt kugle, som han så underligt nok taber, for så bagefter ikke at kunne forklare sig ordentligt, så syntes jeg fandme det lugter, og det er nok indicier til mig!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #25: 14 Nov 2008, 22:30 »

Ja selvfølgeligt, jeg mener at DBU er onde og spiser børn når de ikke giver os de samme muligheder som fck  Græder(ia)

Men ja på en måde.. For det er ret tydeligt at der er snyd med i billedet, og hvis de ville have afkræftet disse rygter så folk ikke lagde mærke til det, skulle da have givet os eller aab dem...

Men det er jeg også i mod, for lodtrækning skal være tilfældigt ikke forudbestemt.. Det pisser mig i den grad af, at jeg ikke længere kan se vores eget fodboldforbund i øjnene med et troværdigt blik ticked off ticked off

Så du mener, at fordi Michael Jakobsen, og en masse fans fra AaB og Brøndby, siger at FCK helt sikkert trækker Nordvest, er DBU "nød" til at gøre så enten Brøndby eller AaB trækker Nordvest? Er det ikke også snyd?

At bare fordi der er brokkehoveder i klassen, skal duksen svines til?
Logged


kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #26: 14 Nov 2008, 22:32 »

Ja selvfølgeligt, jeg mener at DBU er onde og spiser børn når de ikke giver os de samme muligheder som fck  Græder(ia)

Men ja på en måde.. For det er ret tydeligt at der er snyd med i billedet, og hvis de ville have afkræftet disse rygter så folk ikke lagde mærke til det, skulle da have givet os eller aab dem...

Men det er jeg også i mod, for lodtrækning skal være tilfældigt ikke forudbestemt.. Det pisser mig i den grad af, at jeg ikke længere kan se vores eget fodboldforbund i øjnene med et troværdigt blik ticked off ticked off
IA gælder det for alt det du har skrevet eller kun den linje?

Så er du da vist også selv halvkorrupt, hvis du mener at man for at nogen ikke skulle få tanken om at man snyder, skal man snyde. Det er jo fremragende logik.

Det er vel lidt svært at de et forbund i øjnene, men jeg har da også problemer med at tro på dem, især efter pokalen 05/06 hvor vi får den absolut sværeste modstander i kvarten, hvor vi møder Brøndby ude, samtidig med at Randers trak Frem hjemme. Den østjyske mafia har fuldt kontrol over DBU, og det er så klamt at se på.
Logged

It's gonna be legendary

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #27: 14 Nov 2008, 22:33 »

Hmm... Ved sgu ikke helt hvad jeg om skal kommenterer denne debat, er som andre der har sagt noget, FCK-fan... Kan dog godt se det fra både AaB's og FCK's side. Men om der er tale om fusk har jeg sgu svært ved at tro. Selvom det helt sikkert finder sted i Danmark. Ved bare ikke om det er her. Som Alek9000 siger det, der er 33% chance for det bliver FCK, Brøndby eller AaB der kommer op af skålen, at det så bliver det som de fleste havde forventet, kan vel være held. Det er dog altid nemmere at pege fingre, og svine andre til.

I Danmark er der forbandet mange der ikke kan lide FCK, nogen vil måske lige frem sige at de hader dem. Og fair nok, fred være med det. Men tror bare det er fordi folk stadig ikke er kommet sig over jante-loven... Det er sgu i orden at være bedre end andre. Og sige det!.. Grunden til at FCK møder Nordvest kan godt skylles fusk. Men tror ikke det skyldes Don Ø eller FCK. Men nok at DBU vil få mest ud af at få en mulig finale mellem FCK og Brøndby i PARKEN, end hvis den hedder AaB - Nordvest, AaB - Brøndby, Nordvest - Brøndby, Nordvest - FCK eller AaB - FCK, og hvorfor? Parken vil være udsolgt. TV3 eller hvem der nu skal vise den, kan lave flere timers optakt, og EB, BT og alle de andre aviser vil have meget mere at skrive om.

Afviser ikke der kan være tale om fusk, siger bare at det ikke behøves være FCK der står bag.

Og til jer der ikke forstår hvorfor der ikke bliver rørt ved begge kugler ved tredje trækning? Fordi spændingen er ude.. Den eneste spænding der var ved lodtrækningen var hvem Nordvest skulle møde. Skulle han så også kører hånden rundt i skålen, da der kun manglede en kugle?...

Jeg er næsten 100 % enig i det hele.. Jeg nægter nemlig også at tro på at det er fck som står bag.. Og jeg kan ikke med sikkerhed sige at der var fusk, jeg syntes bare det lugter umiskendeligt meget af det, men den holder selvfølgeligt ikke i retten!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #28: 14 Nov 2008, 22:33 »

VK@ Han bygger det jo udfra hvis man nu vendte den om og så det fra Brøndbys side.
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #29: 14 Nov 2008, 22:34 »

Jeg er næsten 100 % enig i det hele.. Jeg nægter nemlig også at tro på at det er fck som står bag.. Og jeg kan ikke med sikkerhed sige at der var fusk, jeg syntes bare det lugter umiskendeligt meget af det, men den holder selvfølgeligt ikke i retten!
Hvis du bare kigger i dit signatur, finder du allerede en paradoks til det indlæg.. Rullende Øjne
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010