home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 580 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fusk i dansk fodbold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Fusk i dansk fodbold  (Læst 30572 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #90: 15 Nov 2008, 00:03 »

Jeg kan personligt ikke rigtigt se hvad der er at diskutere ??
Er der nogen der kan give HÅNDFASTE beviser på snyd eller korruption ?? Hvis JA så vil jeg meget gerne se de beviser ..!
Er der nogne der IKKE vil/kan give mig ret i at alle tophold bliver favoriseret på den ene eller anden måde rundt omkring i de forskellige liga'er ??
Grunden til jeg ikke kan se det er fordi det er DET SAMME efter hver lodtrækning - FCK har købt DBU osv osv..
Kan da godt se at det gør livet lidt mere interessant med disse konspirationteorier osv osv..
Der er jo folk i USA der lever af at lave dem...
NU ER DET SÅDAN at alt SNYD kan bevises .. Vi kan se på skandalen i Tyskland med match-fixing, eller skandalen i Italien .. Hvis man virkelig snød fra FCK's side tror I så ikke det ville være bevist for længe siden?? Tror I ikke bagmandspolitiet ville være gået ind i sagen .. Det er lidt langt ude..

Det skinner desværre ret tydeligt igennem at du ikke har læst de centrale punkter vi har diskuteret.. ellers undrer det mig..

Punkt 1: Ingen her tror at fck er involveret direkte
Punkt 2: Ja men det var en dommer som dømte helt ude i hampen, og det er sku bevis nok, når manden som jeg husker det tidligere, har dømt andre tvivlsome kampe... Den er altså ikke så svær at gennemskue!
Hvad hentyder du til med italien?

Du forholder dig ikke til at de er sket underlige ting til disse lodtrækninger som ellers aldrig sker, plus at det er danmarks rigeste klub det drejer sig om.. det -..- fandme crazy

Forskellen på konsperationsteorie r er at nogle bygger deres ud fra nogle iagtegelser, mens andre bare slynger dem ud for som du siger at tjene på det!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Szczesny
Manager

« Svar #91: 15 Nov 2008, 00:04 »

Det var ment i overført betydning, men der skal da nok være nogle som er stået op til nyheden Djævel...

Derudover kan jeg kun grine lige så meget af at du vælger at smide et så intetsigende indlæg ind Smiley.. God humor Thumbs Up

Ja jeg smider et intetsigende indlæg i din mening. I min mening er der en intetsigende debat på 7 sider (ca.) - så et indlæg fra eller til Wink

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

plutonium
Manager

« Svar #92: 15 Nov 2008, 00:05 »

Jeg synes den her debat er udtømt (medmindre nogen har flere argumenter at lægge for dagen, selvfølgelig). Så synes jeg vi skal give hinanden en virtuel hånd.

Det her har været en super god lyn-debat. Flere af dem tak  Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #93: 15 Nov 2008, 00:07 »

MrMads: Nu har jeg ikke lagt mærke til at nogle indlæg blev sprunget over, men jeg syntes godt nok der har været nogle herinde, som bare burde have holdt sig væk fordi de ikke har et seriøst bidrag til debatten... Og de ved godt hvem de selv er!

Men sådan er det nu engang Smiley

Jeg synes den her debat er udtømt (medmindre nogen har flere argumenter at lægge for dagen, selvfølgelig). Så synes jeg vi skal give hinanden en virtuel hånd.

Det her har været en super god lyn-debat. Flere af dem tak  Peace

Nej kan heller ikke rigtigt se hvad vi mangler at gennemgå Grin.. Jeg har i hvert fald ikke mere høje dommer Grin

Jo lad os det " rækker hånden ud"  Opstemt

Ja det er sku altid god underholdning  Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #94: 15 Nov 2008, 00:10 »

Ja jeg smider et intetsigende indlæg i din mening. I min mening er der en intetsigende debat på 7 sider (ca.) - så et indlæg fra eller til Wink

Hvorfor holder du dig så ikke herude fra hvis den er så intetsigende Peace?

Typer som dig er sku altid god humor funny...

Men altså, hvis du vil kalde en debat om korruption i dansk fodbold intetsigende så værsgod.. For hvis det var så intetsigende var debatten nok ikke blevet så langt vel mr.pauseklovn  Wink Peace

Cool

MrMads
Ynglingespiller

« Svar #95: 15 Nov 2008, 00:12 »

MrMads: Nu har jeg ikke lagt mærke til at nogle indlæg blev sprunget over, men jeg syntes godt nok der har været nogle herinde, som bare burde have holdt sig væk fordi de ikke har et seriøst bidrag til debatten... Og de ved godt hvem de selv er!

snakker om folk som deltager aktivt i debatten, men som bare besvarer de indlæg rettet mod dem, som de har lyst til, og undlader andre.

ps. dem = én person

men

gg

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #96: 15 Nov 2008, 00:13 »

Det skinner desværre ret tydeligt igennem at du ikke har læst de centrale punkter vi har diskuteret.. ellers undrer det mig..

Punkt 1: Ingen her tror at fck er involveret direkte
Punkt 2: Ja men det var en dommer som dømte helt ude i hampen, og det er sku bevis nok, når manden som jeg husker det tidligere, har dømt andre tvivlsome kampe... Den er altså ikke så svær at gennemskue!
Hvad hentyder du til med italien?

Du forholder dig ikke til at de er sket underlige ting til disse lodtrækninger som ellers aldrig sker, plus at det er danmarks rigeste klub det drejer sig om.. det -..- fandme crazy

Forskellen på konsperationsteorie r er at nogle bygger deres ud fra nogle iagtegelser, mens andre bare slynger dem ud for som du siger at tjene på det!

Hm jeg har så læst næsten samtlige indlæg igennem i tråden ..
Okay så har vi slået punkt 1 på plads .. Hvis ingen tror FCK er involveret direkte så er der jo ikke SNYD .. Så kan FCK jo ikke rigtigt "gøre for" hvem de trækker ..
Nu har jeg hørt på det samme BS gang på gang med at FCK altid er så "HELDIGE", selvf ment i overført betydning.. Hver gang bliver der lagt op til der er foregået noget der ikke er helt efter reglementet ..
Med Italien mener jeg Juventus skandalen hvor der var dommere der var blevet bestukket til at favorisere alle topholdene i Italien .. I hvert fald Milan, Juventus, Fiorentina var indblandet .. Så var Inter sjovt nok ikke fra officiel side, men mon ikke osse de har nydt godt af nogle tvivlsomme straffespark i slutminutterne i kampene .. På den baggrund blev Juve rykket ned i Serie B.!
En iagtagelse er ikke nok til at bygge en hel teori op om som snyd i DANSK fodbold.. Kan forstå det hvis det forholdte sig sådan at FCK fik straffe i hver kamp på billig baggrund men sådan hænger det ikke sammen..

Synes man kører den for langt ud når man, fordi en mand taber en kugle, kan konstatere der er korruption i dansk fodbold?? Eller det med at han røre rundt i bowlen 1. og 2. gang ..efter 2.gang er der jo ingen grund til at røre rundt i den.. Der har han to valgmuligheder så er det bare 50/50 om hvilken han tager .. Det har da intet med noget at gøre..

BenMusalho
Gæst

« Svar #97: 15 Nov 2008, 00:15 »

Okay så har vi slået punkt 1 på plads .. Hvis ingen tror FCK er involveret direkte så er der jo ikke SNYD .. Så kan FCK jo ikke rigtigt "gøre for" hvem de trækker ..

Det er da stadig snyd, da DBU (eller hvem der nu end er indblandet) trækker holdene, så det giver dem en fordel. F.eks. at de tjener ekstra mange penge..

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #98: 15 Nov 2008, 00:19 »

Det er da stadig snyd, da DBU (eller hvem der nu end er indblandet) trækker holdene, så det giver dem en fordel. F.eks. at de tjener ekstra mange penge..
Vil du venligst forklare mig hvordan personen der udtrækker holdene ved PRÆCIS hvilke to kugler han skal vælge for at FCK sku møde Nordvest ??  Huh
Der var 4 ens kugler i den bowle så medmindre der decideret er blevet tagget på de to kugler han skulle vælge som de to første så kan jeg ikke se hvordan det sku lade sig gøre..

verdenskrig
Manager

« Svar #99: 15 Nov 2008, 00:22 »

Nu har jeg hørt på det samme BS gang på gang med at FCK altid er så "HELDIGE", selvf ment i overført betydning.. Hver gang bliver der lagt op til der er foregået noget der ikke er helt efter reglementet ..
Med Italien mener jeg Juventus skandalen hvor der var dommere der var blevet bestukket til at favorisere alle topholdene i Italien .. I hvert fald Milan, Juventus, Fiorentina var indblandet .. Så var Inter sjovt nok ikke fra officiel side, men mon ikke osse de har nydt godt af nogle tvivlsomme straffespark i slutminutterne i kampene .. På den baggrund blev Juve rykket ned i Serie B.!
En iagtagelse er ikke nok til at bygge en hel teori op om som snyd i DANSK fodbold.. Kan forstå det hvis det forholdte sig sådan at FCK fik straffe i hver kamp på billig baggrund men sådan hænger det ikke sammen..

Synes man kører den for langt ud når man, fordi en mand taber en kugle, kan konstatere der er korruption i dansk fodbold?? Eller det med at han røre rundt i bowlen 1. og 2. gang ..efter 2.gang er der jo ingen grund til at røre rundt i den.. Der har han to valgmuligheder så er det bare 50/50 om hvilken han tager .. Det har da intet med noget at gøre..

Så fordi fck ikke er indblandet direkte kan DBU ikke snyde.. Eller hvad mener du ?

Og jeg har fandme aldrig hørt om at der er blevet såret tvivl om en lodtrækning i dk Huh

Har du måske overvejet at grunden til at de finder ud af det i Italien, er at Italien for det Første altid har været almen kendt for korruption.. Jeg behøver vel bare at nævne af det var Mafiaen som i sin tid styrede Napoli da de købte Maradonna og brød dominansen fra de rige klubber i norditalien Rullende Øjne?.. Italien har altid været godt for korruption, og derfor er der jo ansat langt flere til at undersøge disse ting, mens at folket i italien modsat herhjemme ikke bare afviser det, men rent faktisk erkender at det forekommer.. Derfor bliev det opdaget i Italien, og derfor vil det være svært at blive ditto i DK!

Inden lyngby rørte de slet ikke i bowlen, og denne gang taber han kuglen, efter at rørt to gange, for så ikke at gøre det den tredje.. Når man kun rører to gange er det stadig nemt at holde øje med de to man vil have... Plus at han oven i købet var fck fan, plus at han tabte bolden.. Hvorfor fanden sætter man en fck fan til at foretage lodtrækningen crazy.. Hvorfor var der kun spillere fra fc nordvest, og fck i studiet.. Hvorfor kunne han ikke forklare hvad han havde gjort bagefter.. Plus at fck ikke har mødt et eneste superligahold i år.. Man er netop godtroende hvis man ikke bare kan se en snært, af underligt i det!

Og DN har jo netop lige vist at vi ikke kan sige os fire for snyd herhjemme også! crazy

Cool

alek9000
Manager

« Svar #100: 15 Nov 2008, 00:22 »

Varme kugler.. Rullende Øjne

BenMusalho
Gæst

« Svar #101: 15 Nov 2008, 00:23 »

Vil du venligst forklare mig hvordan personen der udtrækker holdene ved PRÆCIS hvilke to kugler han skal vælge for at FCK sku møde Nordvest ??  Huh
Der var 4 ens kugler i den bowle så medmindre der decideret er blevet tagget på de to kugler han skulle vælge som de to første så kan jeg ikke se hvordan det sku lade sig gøre..
Som Alex siger, så kan de have gjort kuglerne varme/kolde. Derudover kan de have lavet andre små ting ved dem.. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #102: 15 Nov 2008, 00:25 »

små Mærke, varme/kolde, fugtige/ tørre, Skinnende/ uskinnende... Der findes sku mange muligheder Grin

Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #103: 15 Nov 2008, 00:31 »

Så fordi fck ikke er indblandet direkte kan DBU ikke snyde.. Eller hvad mener du ?

Og jeg har fandme aldrig hørt om at der er blevet såret tvivl om en lodtrækning i dk Huh

Har du måske overvejet at grunden til at de finder ud af det i Italien, er at Italien for det Første altid har været almen kendt for korruption.. Jeg behøver vel bare at nævne af det var Mafiaen som i sin tid styrede Napoli da de købte Maradonna og brød dominansen fra de rige klubber i norditalien Rullende Øjne?.. Italien har altid været godt for korruption, og derfor er der jo ansat langt flere til at undersøge disse ting, mens at folket i italien modsat herhjemme ikke bare afviser det, men rent faktisk erkender at det forekommer.. Derfor bliev det opdaget i Italien, og derfor vil det være svært at blive ditto i DK!

Inden lyngby rørte de slet ikke i bowlen, og denne gang taber han kuglen, efter at rørt to gange, for så ikke at gøre det den tredje.. Når man kun rører to gange er det stadig nemt at holde øje med de to man vil have... Plus at han oven i købet var fck fan, plus at han tabte bolden.. Hvorfor fanden sætter man en fck fan til at foretage lodtrækningen crazy.. Hvorfor var der kun spillere fra fc nordvest, og fck i studiet.. Hvorfor kunne han ikke forklare hvad han havde gjort bagefter.. Plus at fck ikke har mødt et eneste superligahold i år.. Man er netop godtroende hvis man ikke bare kan se en snært, af underligt i det!

Og DN har jo netop lige vist at vi ikke kan sige os fire for snyd herhjemme også! crazy

Siger ikke der ik er snyd herhjemme .. og det DN siger eller har gjort må jo stå for egen regning .. Synes det er nice han fortæller om det men synes det er ligeså dumt.. Medmindre han var fuldstændig ligeglad med sin karriere ..
Nej okay de rørte ik i bowlen inden lyngby, men er det ens betydende med at manden der trak lyngby op af bowlen vidste der var lyngby i den kugle?? De er utroligt snedige så hvis de ved PRÆCIS hvilket hold der er i den kugle og HVORFOR gav man ikke bar FCK - Nordvest i kvartfinalen men Lyngby?? Hvis man virkeligt ville snyde som mange af jer tror, er der så endnu bedre måder at gøre det for, for FCK??!
Det at han taber en kugle er da underligt men det er da langt fra et symbol på snyd??! Hvis man var sikker på snyd hvorfor sætter man så ikke bagmandspolitiet på opgaven?? De klare det da udemærket når de ska knalde folk som Klaus Riskær og Peter Brixtofte så mon ikke også de kan optrevle snyd i dansk fodbold hvis de mente der var noget om snakken ? ..

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #104: 15 Nov 2008, 00:37 »

små Mærke, varme/kolde, fugtige/ tørre, Skinnende/ uskinnende... Der findes sku mange muligheder Grin

Det med skinnende/uskinnede så vidt jeg ku se var de alle ens .. De skinnede lige meget ... Plejer de i hvert fald gerne at gøre ..
Man kan i princippet stille spørgsmålstegn ved samtlige lodtrækninger fordi der er altid nogle der vil være utilfredse sådan er livet .. Men hvis det eneste incitament man har for at kalde det snyd er at manden taber en kugle eller han ikke lige rør rundt i bowlen ved 3. gang så griber man altså efter strå..

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010