home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 762 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  David Nielsen - "Sorte Svin"
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er David Nielsen færdig i fodboldsporten ?
Ja
Ja (Men kun i Danmark)
Nej

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: David Nielsen - "Sorte Svin"  (Læst 40117 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #150: 12 Nov 2008, 23:59 »

Du nævnte bar en masse andet.. Smiley Fordi han vil skade nogle, er det jo ikk ensbetydende med at han har gæld.. Jeg er ret sikker på han har afbetalt, men som du sir, tror ikk han har sparet sammen til resten af sit liv... Det kan jeg være enig med dig i.. Og alle, stort set, kan jo bruge flere penge.. Men jeg tror ikk hele idé'en med bogen bunder i penge.. Smiley

Det andre sir om de forskellige ting, jamen, igen er det nok fordi de ikk tør stå frem... Stoler ikk på alt hvad der er kommet frem ang. David og bogen, men jeg stoler heller ikk på alle de andre spillere/ledere der har udtalt sig.. David er ikke den eneste mand i dansk fodbold der har lavet lort i den !

Nej, men han er den eneste der indrømmer ALLE sine fejl offentligt. Det er 'flot' at rense ud i skabet, men han har ødelagt sit ry i danske fodboldfan-kredse. Men man kan jo sige, at hans karriere er ved at være slut alligevel, så det kan jo være lige gyldigt for ham, hvis boget sælger godt. Den kan måske indbringe ham mere, end hvis han 'bare' havde spillet i OB i et par år for så at stoppe karrieren? Jeg ved ikke hvad han tjener på sådan bog.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #151: 13 Nov 2008, 00:02 »

Du kan vel på ingen måde gå ud fra, at det er ALLE hans fejl, han indrømmer, plutonium? Og vigtigst af alt, så er det jo altså hans vinkling af situationerne - den er ikke nødvendigvis 100% troværdig.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

JKJ
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #152: 13 Nov 2008, 10:28 »

Du kan vel på ingen måde gå ud fra, at det er ALLE hans fejl, han indrømmer, plutonium? Og vigtigst af alt, så er det jo altså hans vinkling af situationerne - den er ikke nødvendigvis 100% troværdig.

Korrekt, han har nemlig udtalt at der meget vel kommer endnu en bog med endnu flere såkaldte sandheder... Men jeg vil nu stadig have mine tvivl om hvor meget der er sandt i de ting han kommer med...
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #153: 13 Nov 2008, 22:05 »

Fedt foredrag af David her til aften... Kanon... God underholdning, og godt fortalt af manden... Respekt til dig, David !!!
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

SoAP
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #154: 13 Nov 2008, 22:10 »

Jeg ved ikk hvorfor , men synes sku han er sej . Det er self, ikk i orden at slå medspillere osv, men fodbolden har bare imo brug for nogle som ham. Ved ik hvorfor, men det synes jeg
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #155: 13 Nov 2008, 22:12 »

Jeg ved ikk hvorfor , men synes sku han er sej . Det er self, ikk i orden at slå medspillere osv, men fodbolden har bare imo brug for nogle som ham. Ved ik hvorfor, men det synes jeg

Enig, og det var et fedt foredrag.. Han løftede, lidt ironisk, sløret for en fremtidig træner-karriere... Og det vil blive underholdende.. Opstemt
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #156: 13 Nov 2008, 22:13 »

Og efter man fik bogen i fødselsdagsgave og læste den i eftermiddags, så har jeg fået et helt andet blik på manden. Synes stadig, at den idé med at smadre Arek O. var lidt tudefjæs og det er også en lidt lam grund for at slå Gaarde ned, men synes sgu han er lidt sej alligevel. Peace Peace
Logged

Lynge-Lynge
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #157: 13 Nov 2008, 22:17 »

Fedt foredrag af David her til aften... Kanon... God underholdning, og godt fortalt af manden... Respekt til dig, David !!!

Helt enig  Grin
Var også selv derinde  Smiley
Der er sgu mange som ville ændre mening efter det foredrag  Thumbs Up
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #158: 13 Nov 2008, 22:18 »

Og efter man fik bogen i fødselsdagsgave og læste den i eftermiddags, så har jeg fået et helt andet blik på manden. Synes stadig, at den idé med at smadre Arek O. var lidt tudefjæs og det er også en lidt lam grund for at slå Gaarde ned, men synes sgu han er lidt sej alligevel. Peace Peace

Du skulle nok have hørt hans foredrag.. Wink
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #159: 13 Nov 2008, 22:19 »

Helt enig  Grin
Var også selv derinde  Smiley
Der er sgu mange som ville ændre mening efter det foredrag  Thumbs Up

Jah, præcis.. Han fik uddybet de ting som ikke er blevet uddybet, hverken i medierne eller i bogen.. Hvis han skulle have alle de ting med i bogen også, ville den jo være på størrelse med biblen.. Wink
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Lynge-Lynge
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #160: 13 Nov 2008, 22:21 »

Jah, præcis.. Han fik uddybet de ting som ikke er blevet uddybet, hverken i medierne eller i bogen.. Hvis han skulle have alle de ting med i bogen også, ville den jo være på størrelse med biblen.. Wink

Hvor sad du henne??
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #161: 13 Nov 2008, 22:28 »

Hvor sad du henne??


Helt ude til højre i lokalet.. Så, til venstre for David.. Smiley
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

kløv
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #162: 13 Nov 2008, 22:30 »

David nielsen skal bare boykotes fuldstændig af alle klubber.
Han er bare en spille narkoman
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #163: 13 Nov 2008, 22:31 »

David nielsen skal bare boykotes fuldstændig af alle klubber.
Han er bare en spille narkoman

Fordommene længe leve !  Rullende Øjne
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #164: 13 Nov 2008, 22:35 »

Jeg har ikke lige læst nogen af de forgående indlæg, men jeg læste en artikel i det velansete videnskabelige blad FHM den anden dag, om David Nielsen, og jeg blev da helt forarget over den unge mand!

Han snakkede om at det var fedt at han trashede et hotelværelse og da nogle journalister havde lavet en dokumentar om ham og hans dårlige sider, havde han tænkt sig at tage ned med nogle andre FCK'er og smadre dem. Hold kæft hvor er det en barnlig attitude at have, helt ærligt. Det kan godt ske at han er blevet bedre nu, men han virker virkelig som en utrolig usympatisk fyr, og jeg kan ikke have nogen respekt for ham overhovedet.

Det med tæskeholdet blev i øvrigt ikke til noget da Don Ø. fik nys om det.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010