Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
09 Jan 2025, 18:03
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23488
0 Brugere, 901 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tatavarnam
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
De uofficielle's tråd!
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
10
11
[
12
]
13
14
...
18
Forfatter
Emne: De uofficielle's tråd! (Læst 58862 gange)
Suicide
Landsholdsspiller
Sv: De uofficielle's tråd!
«
Svar #165:
06 Sep 2008, 21:00 »
Citat af: andersfa123 06 Sep 2008, 20:53
@FC Barcelona
Jeg vil give dig mere end ret i at sikkerheden burde være meget bedre. Der er jo måske kun 2 der bliver taget med diverse ting på sig, imens 100 +/- har noget med ind. Har selv oplevet at have et lys med ind, (dog tager jeg ikk noget med ind mere med de ting der skete i brøndby) også rørte kontrolløren ved min pik/tissemand/banan (om man selv vil)/ romerlyset men jeg fik lov at gå videre, jeg ved ikk om hun overhovedet lagde mærke til at jeg havde 2 hårde ting imellem mine ben. Så ja, sikkerheden skal forbedres meget mere!
Nu vil jeg godt lige have det på det rene.
Hvad er det lige din holdning er til det hele? For, for mig ser det ud til at du ikke helt ved det, det er trods alt nemmere at debattere med en der har nogenlunde styr på sin egen mening. Men hvis det er fordi du har ændret mening i løbet af tråden, ser det ikke ud til at alle de indlæg der er kommet, har været spild.
Sådan gøres en entré i crewet!!
Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper
andersfa123
Gæst
«
Svar #166:
06 Sep 2008, 21:01 »
Citat af: Suicide 06 Sep 2008, 21:00
Nu vil jeg godt lige have det på det rene.
Hvad er det lige din holdning er til det hele? For, for mig ser det ud til at du ikke helt ved det, det er trods alt nemmere at debattere med en der har nogenlunde styr på sin egen mening. Men hvis det er fordi du har ændret mening i løbet af tråden, ser det ikke ud til at alle de indlæg der er kommet, har været spild.
De seneste indlæg jeg har skrevet har været min virkelige mening. I starten var det useriøse svar fra min side, da jeg vist ikk tænkte mig ordentligt om..
Yessir
Manager
«
Svar #167:
06 Sep 2008, 21:22 »
Citat af: Suicide 06 Sep 2008, 18:34
EDIT: Desuden, vil jeg bare lige sige, at når et crew medlem krydser "stregen" hvad angår opførsel på det offentlige forum, så bliver den taget INTERNT i baglokalet, hvor vi snakker om, hvad man bør, og ikke bør, når man bærer stjerner. Der for skal du ikke spille klog på, om der ikke er konsekvenser når et crew medlem siger noget.
Burde man så ikke også tage den internt med brugerne, når man syntes de er ved at krydse stregen/har krydset stregen? Hvorfor skal enkelte brugere hænges ud, hvis crew medlemmer er fredet?
Citat af: Suicide 06 Sep 2008, 19:04
Som Spez skrev, hvad så med dem der har deres barn/børn med på stadion? Hvad hvis idioten der har i sinde at smugle fyrværkeri ind, har forvildet sig over, hvor der står mindre, så skal de bare flytte sig? Hvis de står pakket som sild i en tønde, så er det ikke nemt "bare" at flytte sig.
Den der kommenterede du heller ikke på, og syntes heller ikke den er blevet ud debateret.
Og Spez forslag om at en kontrollør styrede det, det var da genialt, hvad er forskellen på om romerlyset ligger på jorden 1 m. fra dig, kontra at den ligger 3 meter fra dig, på den anden side af et sikkerhedsnet eller ligende? Og hvis man fik det arrangeret, ville det måske være muligt med et mindre fyrværkeri show, hvis fanklubben sponserede, er jeg næsten sikker på at klubben vil være med, hvis man kunne kontrollere det!
Så fandt jeg så lige min udbyggede version af Spez forslag frem.
Det gør idioten selvfølgelig heller ikke, da de uofficielle stiller sig i en samlet klump.
Det er hele følelsen af at stå midt i et flammehav, der lige den de ekstra %, romerlys nu engang gør. Derfor vil det selvfølgelig miste en stor del af effekten.
Min løsning har altid været, at man skulle lave en aftale med de forskellige grupper om hvem der skulle have lov til at stå med lys, også er det ganske simpelt dem der står til ansvar hvis uheldet skulle være ude. Dette ville også fjerne lyskast og diverse ulykker, da man nu ikke skal frygte at blive udpeget med lys i hånden.
Edit: Der sneg sig lige et ord for meget ind.
Citat af: Hawk1nZ 06 Sep 2008, 20:25
Billede 2
Jeg ville ihf. helst være på tribunerne ved billede 2
Her ville det være relevant at skrive hvilken curva det billede er fra?
Edit: kan ved at nærstudere billedet nøje, se det er fra en Inter kamp.
http://www.youtube.com/v/8dtJ_u9Ma3Q&feature=related
Der vil jeg sgu egentlig også gerne prøve at stå.
«
Seneste Redigering: 06 Sep 2008, 21:39 af Yessir
»
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #168:
06 Sep 2008, 21:33 »
Citat af: Yessir 06 Sep 2008, 21:22
Det gør idioten selvfølgelig heller ikke, da de uofficielle stiller sig i en samlet klump.
Det er hele følelsen af at stå midt i et flammehav, der lige den de ekstra %, romerlys nu engang gør. Derfor vil det selvfølgelig miste en stor del af effekten.
Min løsning har altid været, at man skulle lave en aftale med de forskellige grupper om hvem der skulle have lov til at stå med lys, også er det ganske simpelt dem der står til ansvar hvis uheldet skulle være ude. Dette ville også fjerne lyskast og diverse ulykker, da man nu ikke skal være frygte at blive udpeget med lys i hånden.
Se det der, det er det jeg gerne vil have.
Der kommer argumenter, og forslag.
Nu har jeg som sagt ikke stået i en klump med romerlys, lidt derfor jeg forsøgte, i mit første indlæg at samligne med mosspit, tror dog ikke mange fangede den
Men det kan da godt være at jeg ville syntes at det kunne være fedt, og står i det, men som sagt har ikke prøvet det, og har indtil videre haft det fint uden.
Men din idé med romerlys ansvarlige, den var G-E-N-I-A-L! Så er der sgu ikke så meget at gøre, og andre, som ikke har "ansvar" til at stå med lys, og alligevel gør det, de skal straffes, og hårdt så. Hvis det kunne blive indført som du siger, så syntes jeg det ville være en god idé, for dem der kan lide det.
EDIT: Er ikke så meget inde i de uofficielle, derfor jeg skrev det med, hvis han stillede sig, men hvis du er sikker på at de samler sig, og holder det ved dem, i stedet for at kaste med det, så vil det være fint for mig.
NicolaiMadrid
Juniorspiller
«
Svar #169:
06 Sep 2008, 21:58 »
Citat af: Hawk1nZ 06 Sep 2008, 20:25
Billede 2
Ked af at sige det, men tror sgu ikke at det er romerlys der er at finde på curven i dette tilfælde. Ligner mere en form for 'sparklere' af en slags, altså noget mindre end blus, bare lige for at fluekneppe denne tråd lidt - en tråd som jeg synes er ved at være lukket egentlig, der kommer ikke så meget nyt under solen imo
Madrid - 08/09
Yessir
Manager
«
Svar #170:
06 Sep 2008, 22:14 »
Citat af: NicolaiMadrid 06 Sep 2008, 21:58
Ked af at sige det, men tror sgu ikke at det er romerlys der er at finde på curven i dette tilfælde. Ligner mere en form for 'sparklere' af en slags, altså noget mindre end blus, bare lige for at fluekneppe denne tråd lidt - en tråd som jeg synes er ved at være lukket egentlig, der kommer ikke så meget nyt under solen imo
Tror også han hentyder til at han hellere vil være en del af en flot tifo end en romerlys skandale. Omend det imo falder lidt til jorden, når det er en pro romerlys tribune
Hvorfor er tråden ved at lukket. Kig lige på titlen igen, og overvej om der kunne snakkes om andre ting, senere hen
verdenskrig
Manager
«
Svar #171:
06 Sep 2008, 23:31 »
Citat af: Suicide 06 Sep 2008, 19:04
Så skulle du måske have overvejet at have lagt ud med et højere niveau
Det har jeg aldrig påstået, og jeg respektere så også din holdning. Det har jeg aldrig sagt jeg ikke gør, men jeg forstår den stadig ikke.
Ja og så nej, for jeg byggede videre på Spez idé, så den faktisk, syntes jeg, kom tættere på noget der ville skabe stemning, men det er vel ikke faldet dig ind, eller hvordan det nu er du udtrykker dig.
Det er også korrekt, at man ikke er tvunget til at deltage, men da jeg er crew medlem har jeg pligt til at holde et halvt øje med alle tråde, og denne fandt jeg faktisk lidt interessant, hvorfor jeg kommenterede. Jeg kaldte ingen for røvslikker, jeg pointerede bare at jeg syntes at det var en tynd måde at starte en tråd på.
Desuden syntes jeg stadig ikke jeg har set de store debatterende indlæg fra Andersfa123.
Den der kommenterede du heller ikke på, og syntes heller ikke den er blevet ud debateret.
Så fandt jeg så lige min udbyggede version af Spez forslag frem.
det gjorde jeg så også.. Men er vi enige om at det er svært at have et højt niveau når det eneste man skal svarer på er svinere
Hvor har jeg sagt at DU ikke respekterer den...
Men hvorfor bidrage til noget, hvor man er enig i det der siges, og hvor en anden ( mig) fremlægger de synspunkter man har.. Kan godt forstå at du som crew skal følge debatten, men omstændighederne taget i betragtning ser jeg ik et problem her
Jeg er uenig i både din, og Spez forslag da det ikke giver det samme ( har ejg skrevet tidligere i øvrigt)
Er tilgengæld 100 % enig med Yessir!!!!!!!
... det ville være en supergod løsning
Og jeg kunne stadig godt tænke mig at vide hvorfor du havde overvejet at give mig en advarsel, når diverse personer kan svine mig uden at få så meget som en påtale
.. Der i blandt crew medlemmer!!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
verdenskrig
Manager
«
Svar #172:
06 Sep 2008, 23:32 »
Citat af: United-styrer 06 Sep 2008, 18:58
Hvad skulle en forudindtaget mening om de uofficielle have at gøre med en debat, der udelukkende omhandler romerlys?
Måske at det altid er de uofficielle som bruger romerlys
...
Citat af: United-styrer 06 Sep 2008, 19:01
Man skal stadig forsøge at skabe debat i sine tråde. Trådstarteren opretter en tråd uden et debatoplæg og følger op med flere tomme indlæg på de efterfølgende sider. Suicide brokker sig jo ikke over, at anderfa123 ikke deltager i den verserende debat, men at han ikke forsøger at starte en debat med sin tråd.
Så spørger jeg sikkert enormt dumt.. Står det i retningslinierne?
Og ja Anders123 havde ikke et specielt debatoplæg, men kunne det tænkes at det var fordi at navnet på tråden, og den disk der lige havde været i register tråden, måske ville medfører at en diskussion automatisk ville opstå ,og fordi han, og jeg ved at der er delte meninger omkring de uofficielle miljø.. Vi har trods alt rundetover 10 sider i tråden, så helt idiotisk var det, set i backspejlet, nok ikke!!
«
Seneste Redigering: 06 Sep 2008, 23:36 af verdenskrig
»
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #173:
07 Sep 2008, 18:39 »
Fordi jeg syntes at du bruger meget kraftigere ord mod dem, end de gjorde mod dig.
Og det med at deltage, når man er enig med andre, det er da klart at jeg gør det?
Hvis man ikke skulle skrive noget, bare fordi man var enig i LIDT af det der var skrevet, så ville der ikke komme ret mange indlæg i nogen som helst tråde.
Jeg skrev jo ikke bare det samme som de andre, jeg byggede jo faktisk bl.a. videre på spez forslag, hvilket jeg selv, og sikkert også en del andre vel mene der var relevant. Så jo selv om man er enig i noget, kan man sagtens deltage.
Citat
Som debattør i vores forum, forventer vi først og fremmest at du lægger vægt på ordet debattør. Altså at du kun skriver indlæg når du virkelig føler at du kan bidrage til en konstruktiv debat, og dermed ikke skriver intetsigende indlæg (de såkaldte oneliners) eller opretter emner, som intet tilfører debatten. Vi forventer også at du, i dine indlæg, behersker en god og sober tone over for de andre brugere, så vi kan bibeholde vores gode stemning på siden. Dermed er det heller ikke tilladt at true folk, komme med racistiske udtalelse eller andet ulovligt. Du bør også vælge dine ord med omhu når du omtaler fans af andre klubber, klubberne eller spillerne, da vi ikke vil tillade unødig provokation af modstanderfans. Omtal dem, som du gerne vil have omtalt din egen klub og spillere. Drillerier af andres klubber bør henstilles til din egen klubtråd, og ikke modstanderens. Alt med måde dog.
Så fik du lige et udsnit af retningslinjerne, og ja det står der.
Yessir
Manager
«
Svar #174:
08 Sep 2008, 18:06 »
Er der nogen der kan give mig en forklaring på budskabet af Alphas banner i bif - FCK kampen?
Nu har jeg f.eks set BenMusalho & MLL have det som signatur, så måske de endda kunne svare...
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #175:
08 Sep 2008, 18:30 »
Citat af: Yessir 08 Sep 2008, 18:06
Er der nogen der kan give mig en forklaring på budskabet af Alphas banner i bif - FCK kampen?
Nu har jeg f.eks set BenMusalho & MLL have det som signatur, så måske de endda kunne svare...
Som man kan se i min signatur, har jeg også meget svært ved at forstå den. Faktisk
Yessir
Manager
«
Svar #176:
12 Sep 2008, 23:37 »
Citat af: Ghertesteas 08 Sep 2008, 18:30
Som man kan se i min signatur, har jeg også meget svært ved at forstå den. Faktisk
Sjovt nok er der ikke nogen der har svaret på det. Så kan man jo tænke om det hvad man vil
andersfa123
Gæst
«
Svar #177:
25 Sep 2008, 11:25 »
Citat af: Yessir 08 Sep 2008, 18:06
Tror det har noget med FCK away at gøre...
Men ved ikk
Yessir
Manager
«
Svar #178:
25 Sep 2008, 21:00 »
Citat af: andersfa123 25 Sep 2008, 11:25
Tror det har noget med FCK away at gøre...
Men ved ikk
Det er bare sjovt at se alle dem der bruger det, uden at kunne forklare hvad det betyder
GudenEricsson
Gæst
«
Svar #179:
25 Sep 2008, 21:40 »
Så vil jeg kaste mig ud i det!
Aner ikke om det er rigtigt, da jeg ikke har snakket med nogle, der som sådan ved noget om budskabet. Dette er bare min opfattelse af banneret, og hvordan det skal forstås
"I snakker højt og flot om jeres København. Men PS&E er jeres identitet og FCK er kun et navn"
Okay så. I promerer jer selv som om i er København. Men i virkeligheden er I Parken Sport og Entertainment. Dog hedder jeres klub FCK (Football Club Copenhagen), og banneret mener ikke, at I (FCK) ikke er en fodbold klub, men mere en forretning. Så jeg tror, at banneret læner sig op mod den gamle rivalisering mellem FCK og BIF, om at FCK går i jakkesæt og er forretningsmænd, som kun er med i klubben for penge og popularitet. Mens Brøndby er bygget på følelser og sammenhold, og at penge skal tjenes på banen og ikke så meget uden for - altså koncerter, speedway osv. som FCK gør.
Altså overordnet at Brøndby IF er klubfølelser hvor der fokuseres på banen.
Og FCK er et selvskab, som kun fokuserer på at tjene penge uden for banen, og ikke på banen.
Overstående er ikke nødvendigvis min mening, men sådan som jeg tror banneret skal analyseres
Hm, det blev lidt længere end jeg havde planlagt
Sider:
1
...
10
11
[
12
]
13
14
...
18
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »