home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 1012 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  De uofficielle's tråd!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: De uofficielle's tråd!  (Læst 58911 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #150: 06 Sep 2008, 18:51 »

Jeg skrev jeg kraftigt OVERVEJEDE det. Men jeg har ikke gjort det vel?!

Du er simpelt hen for langt ude, jeg går jo ikke en skid efter dig som person! Det eneste jeg siger, er at jeg syntes at du nogen gange debattere på et lavt niveau, men alligevel skriver jeg jo så også at jeg syntes at du havde hævet det på det seneste i denne tråd.

Men jo jeg syntes da det ser nice nok ud med de romerlys på det billede, men jeg kunne bestemt ikke tænke mig at være i blandt. Jeg har det fint med at se spillet på banen og "synge" eller skråle som jeg nok nærmere gør.

Men der var utrolig MEGET i mit indlæg du ikke kommenterede på, og det meste af det var sådan set debat skabende. Men okay, du skal tilsyneladende være anti-crew total sej.

Og med hensyn til Andersfa123 så var det omkring de 2? første sider, hvor han ikke skriver noget reelt, set med mine øjne.

EDIT: Desuden, vil jeg bare lige sige, at når et crew medlem krydser "stregen" hvad angår opførsel på det offentlige forum, så bliver den taget INTERNT i baglokalet, hvor vi snakker om, hvad man bør, og ikke bør, når man bærer stjerner. Der for skal du ikke spille klog på, om der ikke er konsekvenser når et crew medlem siger noget.

Alene at du overvejde det er til grin...

Hvor har jeg skrevet at det er dig.. Jeg siger at der igennem hele tråden har været folk som talte upassende til mig!
Og hvordan kan jeg i øvrigt hæve niveauet når jeg bliver mødt med den ene gang lort efter den anden!.. Jeg begyndte nemlig at hæve mit niveau da de andre gjorde det... Er det faldet dig ind?

Nej jeg har fuld respekt for at du ikke gider det, men jeg savner den samme respekt for min holdning.. Man skal altid respekterer hinandens holdninger, men man behøver ikke være skyggen af enig.. Jeg er jo hverken hooligan eller terrorist!!

Nej for alt det du kommer ind på ( minus det med stadionet) er noget vi allerede har diskuteret, så det gider jeg simpelthen ikke bruge min kostbare tid på, da du bare kan se tråden igennem hvis du vil vide min mening!

Og hvad så.. Man er ik tvunget til at deltage i en tråd man har oprettet... Og at kalde det "Røvslikke" er da for sygt..

Jeg har en teori.. Da i har set ordet uofficiel, i forbindelse med fodbold bliver i harme, og skal straks nedgører, da i har hørt så meget skidt om det miljø, hvilket tv-avisen så flot har fokuseret på.. Forskellen er bare at de ikke fokuserer på andet end det negative i en sag!!

Og jeg er flintrende ligeglad med om i diskuterer det deromme.. Jeg kan love dig for at jeg skal gøre mig klog på det, når det omhandler mig!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

vesperGT
Manager

« Svar #151: 06 Sep 2008, 18:56 »

Nu har jeg fulgt en smule med på sidelinjen mellem VK / andersfa123 og Suicide / crewet (Som ikke nødvendigvis betyder alle crewmedlemmer) og jeg synes at i burde acceptere jeres forskelligheder og meninger, slå en streg over det der er sket indtil videre og starte på en frisk...

Det kan godt være at det ikke nødvendigvis bliver resultatet, men det er en side i begge bruger tid på, så hvorfor ikke bare slutte fred?

United-styrer
Gæst

« Svar #152: 06 Sep 2008, 18:58 »

Jeg har en teori.. Da i har set ordet uofficiel, i forbindelse med fodbold bliver i harme, og skal straks nedgører, da i har hørt så meget skidt om det miljø, hvilket tv-avisen så flot har fokuseret på.. Forskellen er bare at de ikke fokuserer på andet end det negative i en sag!!

Hvad skulle en forudindtaget mening om de uofficielle have at gøre med en debat, der udelukkende omhandler romerlys?

United-styrer
Gæst

« Svar #153: 06 Sep 2008, 19:01 »

Og hvad så.. Man er ik tvunget til at deltage i en tråd man har oprettet... Og at kalde det "Røvslikke" er da for sygt..

Man skal stadig forsøge at skabe debat i sine tråde. Trådstarteren opretter en tråd uden et debatoplæg og følger op med flere tomme indlæg på de efterfølgende sider. Suicide brokker sig jo ikke over, at anderfa123 ikke deltager i den verserende debat, men at han ikke forsøger at starte en debat med sin tråd.

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #154: 06 Sep 2008, 19:04 »

Alene at du overvejde det er til grin...

Hvor har jeg skrevet at det er dig.. Jeg siger at der igennem hele tråden har været folk som talte upassende til mig!
Og hvordan kan jeg i øvrigt hæve niveauet når jeg bliver mødt med den ene gang lort efter den anden!.. Jeg begyndte nemlig at hæve mit niveau da de andre gjorde det... Er det faldet dig ind?

Så skulle du måske have overvejet at have lagt ud med et højere niveau Wink

Citat
Nej jeg har fuld respekt for at du ikke gider det, men jeg savner den samme respekt for min holdning.. Man skal altid respekterer hinandens holdninger, men man behøver ikke være skyggen af enig.. Jeg er jo hverken hooligan eller terrorist!!

Det har jeg aldrig påstået, og jeg respektere så også din holdning. Det har jeg aldrig sagt jeg ikke gør, men jeg forstår den stadig ikke.
Citat
Nej for alt det du kommer ind på ( minus det med stadionet) er noget vi allerede har diskuteret, så det gider jeg simpelthen ikke bruge min kostbare tid på, da du bare kan se tråden igennem hvis du vil vide min mening!

Ja og så nej, for jeg byggede videre på Spez idé, så den faktisk, syntes jeg, kom tættere på noget der ville skabe stemning, men det er vel ikke faldet dig ind, eller hvordan det nu er du udtrykker dig.

Citat

Det er også korrekt, at man ikke er tvunget til at deltage, men da jeg er crew medlem har jeg pligt til at holde et halvt øje med alle tråde, og denne fandt jeg faktisk lidt interessant, hvorfor jeg kommenterede. Jeg kaldte ingen for røvslikker, jeg pointerede bare at jeg syntes at det var en tynd måde at starte en tråd på.
Desuden syntes jeg stadig ikke jeg har set de store debatterende indlæg fra Andersfa123.

Som Spez skrev, hvad så med dem der har deres barn/børn med på stadion? Hvad hvis idioten der har i sinde at smugle fyrværkeri ind, har forvildet sig over, hvor der står mindre, så skal de bare flytte sig? Hvis de står pakket som sild i en tønde, så er det ikke nemt "bare" at flytte sig.

Den der kommenterede du heller ikke på, og syntes heller ikke den er blevet ud debateret.

Citat
Og Spez forslag om at en kontrollør styrede det, det var da genialt, hvad er forskellen på om romerlyset ligger på jorden 1 m. fra dig, kontra at den ligger 3 meter fra dig, på den anden side af et sikkerhedsnet eller ligende? Og hvis man fik det arrangeret, ville det måske være muligt med et mindre fyrværkeri show, hvis fanklubben sponserede, er jeg næsten sikker på at klubben vil være med, hvis man kunne kontrollere det!

Så fandt jeg så lige min udbyggede version af Spez forslag frem.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Rooland
Manager

« Svar #155: 06 Sep 2008, 19:11 »

Det er trosalt "små" hold, bortset fra OB kampen, men det var jo ikk alvorligt, altså der var ingen der kom til skade men alligevel..

Jeg forstår sådan set ikke hvorfor folk har så meget imod romerlyskast, altså det er selvfølgelig dumt, men jeg har aldrig set at der er sket noget helt alvorligt...
Altså epiosden i Brøndby forrige gang var da ikk acceptabel, men når man tænker over det, skete der jo ikke nogen noget.

Syntes det er underligt der findes folk der syntes det er OK at kaste med romerlys ind på banen bare det er til små kampe og der ikke sker nogen noget.

Syntes det er fuldstændig irrelavant hvilke hold, hvilke baner og hvilke mennesker der sker mod. Hvis i aber ikke kan holde det ude på tribunerne eller ikke kan lade være med at kaste det efter folk, skal det ikke være lovligt.

Præææææciiiiiis haha.
(*klapper VK på skulderen Huh)

Bare ved det indlæg lyder det som om det ikke er din egen holdning, men du bare syntes det er populært at have den

Jeg tror umuligt du kan have kan have sådan en mærkelig og dum holding AndersFa123. Jeg vil gætte på det er fordi at alle dine venner og VK syntes det er i orden og så syntes du også det er helt fint.

Men hvis jeg så ikke har ret, så glæder jeg mig til at se i fremtiden, hvor du sidder på røven i håndhjern med en sort hættetrøje på sammen med alle dine venner for det har du virkelig fortjent, hvis du har den holdning om romerlys og det uofficielle "miljø". For man skal da være parat til at bevise, at det ikke bare er løgn og smarte bemærkninger man kommer med, hvis man VIRKELIG tror det er i orden som du jo gør?

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #156: 06 Sep 2008, 19:22 »

@Suicide

Syntes du jeg 'røvslikker' VK som du jo siger så fint indirekte? Altså, bare fordi jeg har den samme holdning som VK behøves jeg da ikke at 'røvslikke' ham?!
Det kan godt være jeg ikk kommer med så mange indlæg, det gør VK jo så fint for mig. Men som jer fra Crewet siger i klub-tråde (Brøndby tråden osv.) så hvis man ik har noget ordentligt at sige skal man smutte? Derfor syntes jeg altså at du skal smutte ud fra denne her debat hvis du kun kommer med sådan noget latterlige indlæg som intet har med tråden at være...

Vis mig lige ET indlæg i denne tråd, der er til debat, fra din side. Hvor du kommentere, kommer med forslag til ændringer, eller giver udtryk for din holdning og HVORFOR du har den holdning!

Skal jeg smutte fra en tråd på et forum som jeg er "ansat" til at hjælpe med at kontrollere? Det giver jo ingen mening.

Desuden kan jeg virkelig ikke se det latterlige i mit indlæg, jeg forsøger da i det mindste at debattere. Noget du måske skulle øve dig i?

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

andersfa123
Gæst

« Svar #157: 06 Sep 2008, 19:25 »

Men hvis jeg så ikke har ret, så glæder jeg mig til at se i fremtiden, hvor du sidder på røven i håndhjern med en sort hættetrøje på sammen med alle dine venner for det har du virkelig fortjent, hvis du har den holdning om romerlys og det uofficielle "miljø". For man skal da være parat til at bevise, at det ikke bare er løgn og smarte bemærkninger man kommer med, hvis man VIRKELIG tror det er i orden som du jo gør?
Ja, jeg har den mening omkring romerlys og diverse slags pyro. Før jeg kom ind i det uofficielle miljø forstod jeg ikke hvorfor fanden folk gad at tage hele vejen til Jylland for at se en fodbold kamp. Men den aller første kamp jeg prøvede i Jylland (AGF away) syntes jeg det var for fedt. Selve bare turen derned og tilbage er fed, 'alle' de mennesker man får snakket med syntes jeg var fedt.
Pyro syntes jeg er fedt. Den stemning der kommer under et pyroshow er fedt, (på nær lige ved lyskastet sidste gang) også syntes jeg også det ser fedt/flot ud, kommer an på hvad man selv vælger at sige.

Håber det var en 'god' holdning fra mig Rullende Øjne

Rooland
Manager

« Svar #158: 06 Sep 2008, 19:35 »

Ja, jeg har den mening omkring romerlys og diverse slags pyro. Før jeg kom ind i det uofficielle miljø forstod jeg ikke hvorfor fanden folk gad at tage hele vejen til Jylland for at se en fodbold kamp. Men den aller første kamp jeg prøvede i Jylland (AGF away) syntes jeg det var for fedt. Selve bare turen derned og tilbage er fed, 'alle' de mennesker man får snakket med syntes jeg var fedt.
Pyro syntes jeg er fedt. Den stemning der kommer under et pyroshow er fedt, (på nær lige ved lyskastet sidste gang) også syntes jeg også det ser fedt/flot ud, kommer an på hvad man selv vælger at sige.

Håber det var en 'god' holdning fra mig Rullende Øjne

Du svarer jo ikke på det. Jeg snakker om du syntes det er i orden at kaste med romerlys og så begynder du at skrive om en kamp du har oplevet i Jylland med show PÅ TRIBUNERNE.

andersfa123
Gæst

« Svar #159: 06 Sep 2008, 19:46 »

Du svarer jo ikke på det. Jeg snakker om du syntes det er i orden at kaste med romerlys og så begynder du at skrive om en kamp du har oplevet i Jylland med show PÅ TRIBUNERNE.
Det kommer jo an på hvor "voldeligt" det er. Brøndby-FCK, det lyskast var jo ikk noget at råbe hurra for. Det var bare noget der skulle have ryddet hele tribunen efter min mening. Det med OB er heller ikk så acceptabelt, men der kastede de jo ikke ned mod nogen tribune.

Rooland
Manager

« Svar #160: 06 Sep 2008, 19:54 »

Det kommer jo an på hvor "voldeligt" det er. Brøndby-FCK, det lyskast var jo ikk noget at råbe hurra for. Det var bare noget der skulle have ryddet hele tribunen efter min mening. Det med OB er heller ikk så acceptabelt, men der kastede de jo ikke ned mod nogen tribune.

Først forstår du ikke hvorfor folk har noget i mod at man kaster med romerlys på stadions og nu er det lige pludeslig ikke i orden?

andersfa123
Gæst

« Svar #161: 06 Sep 2008, 20:23 »

Først forstår du ikke hvorfor folk har noget i mod at man kaster med romerlys på stadions og nu er det lige pludeslig ikke i orden?
Hmm, ja jeg må indrømme jeg ikke har tænkt mig ordenligt... Men skal nok tage mig sammen nu..

Godt nok var det off-topic. ..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #162: 06 Sep 2008, 20:25 »

Jeg synes at romerlys på stadions er fint, hvis bare det var lovligt, og hvis folk kunne kontrollere det. Et decideret afsnit til folk med romerlys, lyder fint med mig. Men så længe det er ulovligt, skal man da selvfølgelig ikke tage det med, end of story. Det hjælper jo ikke at bryde loven, blot fordi at man er uenig med den. Hvor ville verden være i dag, hvis man gjorde det...

Men hvis vi skal hive billeder frem, vil jeg da lige komme med et modstykke..

Billede 1

Billede 2

Jeg ville ihf. helst være på tribunerne ved billede 2 Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Batigol
Manager

« Svar #163: 06 Sep 2008, 20:47 »

Altså, jeg vil da også blande mig! Wink
Med hensyn til, at have romerlys med på stadions, er jeg fuldstændig enig med Hakw1nZ! Det ser rigtig flot og godt ud, men så længe det ikke kan kontrolleres bør det ikke finde sted inde på et stadion proppet med mennesker af alle aldre. Vi så jo et udmærket eksempel da FCK og Brøndby mødtes. At kaste romerlys mod en familietribune er jo det rene vanvid. Når sådan noget sker, er det et klart tegn på, at kontrollen ikke fungerer ordentligt, og sikkerheden altså bare ikke er høj nok. Så må der strammes op! Et andet eksempel henter jeg fra Allsvenskan, da jeg forleden sad og så lokalopgøret mellem Hammarby og AIK, der for andet år i træk måtte afbrydes. Her kunne det være gået endnu mere galt, da eksplosivt fyrværkeri blev kastet på banen, og sprang få meter fra målmanden, der med nød og næppe fik sprunget til side. At det svenske politi efterfølgende er alt for bløde er jo så en sag som svenskerne må rode med, men bare det at det kan ske, fortæller jo noget om, at sikkerheden i den grad bør skærpes på stadions. Naturligvis køres der med strengere og bedre sikkerhed på de største stadions i Europa, og generelt i de større ligaer, men at se det ske herhjemme - hvor sikkerheden jo ellers plejer at være ganske god - vidner altså lidt om, at det godt kan lade sig gøre at få, ellers ikke tilladte, ting med på stadion.

Så selvfølgelig skal det da ikke være lovligt at tage fyrværkeri og romerlys med på stadion, nu når det tilsyneladende ikke kan kontrolles og holdes inden for en grænse, og jeg har absolut intet til overs for de der tager romerlys med på stadion, for at kaste med dem. Hvis de endelig skal have dem med, må det da om nogen gå ud over dem selv, hvis det altså skal gå ud over nogen - hvilket det jo åbenbart skal, efter de tåbers overbevisning. Nej, de må sådan set bare blive noteret i et hooliganregister, og så kropsvisiteres ud over det sædvanlige.

Det blev lidt langt og uoverskueligt, så hvis der nogle løse ender, eller noget I ikke helt kan forstå, må I jo bare sige til! Wink

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

andersfa123
Gæst

« Svar #164: 06 Sep 2008, 20:53 »

@FC Barcelona

Jeg vil give dig mere end ret i at sikkerheden burde være meget bedre. Der er jo måske kun 2 der bliver taget med diverse ting på sig, imens 100 +/- har noget med ind. Har selv oplevet at have et lys med ind, (dog tager jeg ikk noget med ind mere med de ting der skete i brøndby) også rørte kontrolløren ved min pik/tissemand/banan (om man selv vil)/ romerlyset men jeg fik lov at gå videre, jeg ved ikk om hun overhovedet lagde mærke til at jeg havde 2 hårde ting imellem mine ben. Så ja, sikkerheden skal forbedres meget mere!

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010