Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 18:03:54
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23488
0 Brugere, 800 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tatavarnam
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
De uofficielle's tråd!
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
18
Forfatter
Emne: De uofficielle's tråd! (Læst 58788 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: De uofficielle's tråd!
«
Svar #60:
05 Sep 2008, 08:45 »
Citat af: tturbo1 04 Sep 2008, 22:10
Eneste fornuftige du har skrevet i denne debat....
fed kommentar, som jeg kun kan grine af
... Men hvorfor mener du det...
Citat af: Mernild 04 Sep 2008, 22:36
Faktum, hedder det.
Jeg kan virkelig ikke se hvad romerlys skal på et stadion. Forstår det virkelig ikke. Så siger I, at så længe det ikke er på banen så er det da meget flot. Og hvad så. Hvis det er så flot og fascinerende, kan I så ikke tænde for skidtet hjemme i haven og stå og glo på det der indtil det er brændt ud?
Hvis I havde noget som helst med sporten at gøre, så ville i kunne blive fascineret af det der foregår PÅ banen, i stedet for at skulle have en pind med ild i før i får julelys i øjnene. Det er jo tilbage på børnehaveniveau.
Fordi det er fedt på stadion, når stemningen koger.. Prøv at sætte dig ind i det...
Citat af: Yessir 04 Sep 2008, 22:43
Hvem er det der ikke gider komme til aways mere?
Romerlys har krævet flere ofre, omend det i nyere tid ikke har været slemt.
De uofficielle fra fck.. de er jo i mod deres away klub...
Ja men ik i DK!
Citat af: Spezialized 04 Sep 2008, 22:58
Hvis man ser her så ser man jo, at de dumme "fans" og romerlys hænger lidt sammen. Efter at situationen er gået amok, bliver der kastet romerlys på banen. -
http://www.youtube.com/v/bjZoJqvT-A4&feature=related
Og VK, mener du ikke dette klip alene er grund til at forbude romerlys -
http://www.youtube.com/v/M-dPI3RNjXY
og
http://www.youtube.com/v/oadlLZ9XdsM&feature=related
og
http://www.youtube.com/v/o6B1OIEgJlw&feature=related
Disse eksempler du kommer med er, sindsyge, og i og for sig har du ret i at romerlys burde forbandes når man ser på disse billeder... Dog skal man huske at det ene var på et stadion hvor sikkerheden var elendig, og det andet var det eksempel jeg brugte... Og det første eksempel handler jo mere om vold end om romerlys..
Det er det andet jeg hæfter mig ved som en dræber i mod os der kan lide romerlys, men da det er sket en fucking gang i danmark, hvor de fleste af dem som deltog ikke kommer til aways pga deres away crew ser jeg ik problemet... Men klart at det var sindsygt
Citat af: -Johnson- 05 Sep 2008, 08:04
Antallet af romerlysulykker hænger naturligvis sammen med det faktum, at det er ulovligt at have dem med på stadion. Hvis det blev lovligt ville man se langt flere romerlys og dermed også flere ulykker. Fyrværkeri hører bare ikke til i hænderne på folk der er snotstive. Så enkelt er det. Det bør enhver sgu da kunne forstå. Og nej VK. Du behøver ikke svare. Vi har efterhånden fattet, at du er fuldstændig immun overfor argumentation, der understøtter en anden holdning end din egen. Jeg har ikke tid til at sidde og gentage mig selv hele dagen.
Ja jeg er ekstremt snævertsynet, og irriterende, fordi jeg ikke giver folk ret medmindre jeg syntes de har det
.. Og sevom jeg er så snævertsynet, formåede jeg alligevel at give JG ret... Fordi han kan noget i andre ik kan... Kommenterer på det man siger, i stedet for som du nu gør, at begynde at gå efter manden!
Men sådan kan du også vende den om... Og dog... For selvom det er ulovligt slæber folk jo alligevel "tonsvis" af dem med ind til hver kamp.. Jeg tror egentlig ikke det vil blive så meget "slemmere" end det.. For har en teori om at mange rent faktisk tager det med fordi det er forbudt, og dermed er det mere spændende!
Men jeg må stille dig samme spørgsmål som jeg stillede spez.. Nu vil i andre jo så gerne sammenligne så jeg forbeholder mig retten til at gøre det samme, omkring noget som jeg ik fik svar på, da jeg rent faktisk ikke tror han kunne svarer...
Svar mig så på dette: Skal fyrværkeri så også forbydes nytårs aften
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
plutonium
Manager
«
Svar #61:
05 Sep 2008, 09:05 »
For lige at kommentere jeres skænderi (undskyld, diskussion).
Jeg kan godt se hvad du mener, Verdenskrig. Fyrværkeri kan være med at løfte en stemning. Bare ikke på et stadion, hvor folk står som sild i en tønde. Der synes jeg mere det får en infernalsk stemning op. Jeg kommer til at tænke tyrkiske stadions, hvor det er rene heksekedler. Jeg ved godt at tyrkere er mere varmblodede end danskere, men jeg ser ikke fyrværkeri som et stemningsløft i fodboldsammenhæng. Tvært imod. Når jeg er på stadion, så får føler jeg en slags foragt for de som står og vifter med romerlys. Det flytter fokus fra fodboldkampen og over på de personer der står med dem.
Jeg respekterer din holdning, men jeg kan ikke sige at jeg forstår den. Jeg tror ikke der vil komme enighed om det her emne. Især ikke så længe du og Spez deltager i diskussionen.
For lige at opsumere:
Jeg er personligt stærkt imod romerlys, og synes det er dumt at vifte med dem når folk står så tæt. Dog kan jeg godt forstå argumenter FOR romerlys, jeg synes bare ikke de er gode nok til at få mig til at ændre mening. (præcis som argumenter MOD romerlys ikke er nok til at få VK til at ændre mening)
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
verdenskrig
Manager
«
Svar #62:
05 Sep 2008, 09:21 »
Citat af: plutonium 05 Sep 2008, 09:05
For lige at kommentere jeres skænderi (undskyld, diskussion).
Jeg kan godt se hvad du mener, Verdenskrig. Fyrværkeri kan være med at løfte en stemning. Bare ikke på et stadion, hvor folk står som sild i en tønde. Der synes jeg mere det får en infernalsk stemning op. Jeg kommer til at tænke tyrkiske stadions, hvor det er rene heksekedler. Jeg ved godt at tyrkere er mere varmblodede end danskere, men jeg ser ikke fyrværkeri som et stemningsløft i fodboldsammenhæng. Tvært imod. Når jeg er på stadion, så får føler jeg en slags foragt for de som står og vifter med romerlys. Det flytter fokus fra fodboldkampen og over på de personer der står med dem.
Jeg respekterer din holdning, men jeg kan ikke sige at jeg forstår den. Jeg tror ikke der vil komme enighed om det her emne. Især ikke så længe du og Spez deltager i diskussionen.
For lige at opsumere:
Jeg er personligt stærkt imod romerlys, og synes det er dumt at vifte med dem når folk står så tæt. Dog kan jeg godt forstå argumenter FOR romerlys, jeg synes bare ikke de er gode nok til at få mig til at ændre mening. (præcis som argumenter MOD romerlys ikke er nok til at få VK til at ændre mening)
TAK!!! Dejligt at der endelig er en som respekterer ens mening i stedet for at angribe den... Jeg kan sagtens se hvad du mener... Det er ik ufarligt nej... Og når folk så oven i købet får en lille kæp i øret bliver det nok ik bedre... Men jeg bliver bare ved med at tænke på hvor få gange ( 1 gang) at det er gået galt... Om det er held eller ej ved jeg ike, men det er bare en konstatering...
Dertil skal det siges, at jeg mener romerlys skal ligge på gulvet, og ikke fægtes med, rundt i hovedet på folk... For når et romerlys ligger på gulvet er det ikke farligt, medmindre man ligefrem vælter oveni det
Men rart at hører en som faktisk kan se det jeg prøver at skrive, uden dog nødvendigvis at være enig.. For det er jo netop derfor der bliver diskuteret, nemlig fordi vi langt fra er enige...
. At nogle så begynder at gå efter manden i stedet for bolden, forstår jeg ik.. Det virke rnæsten som om nogle ser mig som en hool
.. Kan dertil konstaterer at jeg aldrig har taget et romerlys med på stadion, af frygt for karantæne
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #63:
05 Sep 2008, 09:25 »
Citat af: verdenskrig 05 Sep 2008, 08:45
For har en teori om at mange rent faktisk tager det med fordi det er forbudt, og dermed er det mere spændende!
Jeg troede det var for at skabe stemning...
Men jeg må stille dig samme spørgsmål som jeg stillede spez.. Nu vil i andre jo så gerne sammenligne så jeg forbeholder mig retten til at gøre det samme, omkring noget som jeg ik fik svar på, da jeg rent faktisk ikke tror han kunne svarer...
Svar mig så på dette: Skal fyrværkeri så også forbydes nytårs aften
Problemet er, at det er umuligt at overholde sikkerhedsforskrift
erne for fyrværkeri, når man står på den tætpakket tribune. Det er det trods alt ikke til nytår.
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
verdenskrig
Manager
«
Svar #64:
05 Sep 2008, 09:28 »
Citat af: -Johnson- 05 Sep 2008, 09:25
Jeg troede det var for at skabe stemning...
erne for fyrværkeri, når man står på den tætpakket tribune. Det er det trods alt ikke til nytår.
Ja det er det selvølgelig frem for alt, men for nogle er det altid spændende at overtræde en lov!
Ja, men er vi enige om at der kommer flere til skade med fyrværkeri end ved en fodboldkamp når der er 3-4 romerlys i en kamp! Det er jo ik tale om at vi skyder raketter afsted, plus at de fleste romerlys bliver lagt på jorden... Dermed skal man godt nok være dum for at komme til skade, som jeg skrev før
...
Og det kan sagtens gå ud over andre hvis en fuld mand skal håndterer en raket nytårsaften.. Husker stadig da et barn blev slået i hjel af en vildt farende raket...
plutonium
Manager
«
Svar #65:
05 Sep 2008, 09:30 »
Så længe man forbliver saglig, så kan en diskussion være fed. Man får luftet nogle meninger, og man kan få rykket lidt i hinanden. Men ender man med, som du siger, at gå efter manden frem for bolden, så ender det galt.
For at blæse det lidt ud af proportioner:
Hvis alle verdens ledere forholdt sig sagligt og fagligt til hinanden, så havde vi ikke krige. Det er så snart folk ser sig sure på hinanden og begynder at angribe hinanden med ord, så er der ikke langt til håndgemæng, og derfra til knive, til skydevåben til atomkrig.
Som sagt blæst ud af proportioner, og naturligvis totalt urealistisk med atomkrig på baggrund af denne sag (ikke?), men det er vigtigt at holde sig til emnet. Så er det man kan rykke i hinandens holdninger. Kender ikke én, der har skiftet mening fordi han blev kaldt et fjols. Tværtimod, så står man endnu mere fast på sine meninger.
Keep focus, guys
verdenskrig
Manager
«
Svar #66:
05 Sep 2008, 09:33 »
Citat af: plutonium 05 Sep 2008, 09:30
Så længe man forbliver saglig, så kan en diskussion være fed. Man får luftet nogle meninger, og man kan få rykket lidt i hinanden. Men ender man med, som du siger, at gå efter manden frem for bolden, så ender det galt.
For at blæse det lidt ud af proportioner:
Hvis alle verdens ledere forholdt sig sagligt og fagligt til hinanden, så havde vi ikke krige. Det er så snart folk ser sig sure på hinanden og begynder at angribe hinanden med ord, så er der ikke langt til håndgemæng, og derfra til knive, til skydevåben til atomkrig.
Som sagt blæst ud af proportioner, og naturligvis totalt urealistisk med atomkrig på baggrund af denne sag (ikke?), men det er vigtigt at holde sig til emnet. Så er det man kan rykke i hinandens holdninger. Kender ikke én, der har skiftet mening fordi han blev kaldt et fjols. Tværtimod, så står man endnu mere fast på sine meninger.
Keep focus, guys
Sådan ville jeg også ønske at verden så ud, og sådan ville jeg i høj grad have ønsket at denne debat havde kørt, men når man konstant bliver mødt med ukvemsord, om hvor latterlig man er bare fordi man har en anden mening end flertallet, er det sku svært at få noget fornuftigt igennem
plutonium
Manager
«
Svar #67:
05 Sep 2008, 09:35 »
Citat af: -Johnson- 05 Sep 2008, 09:25
Det er også en af grundene til at jeg er imod fyrværkeri på stadion. Risikoen er desuden større, når folk har fået en kæp i øret.
Den anden grund er som sagt at jeg ikke ser det som et stemningsløft, at se fyrværkeri på stadion.
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #68:
05 Sep 2008, 09:38 »
Jeg har det fint med din mening VK. Det som jeg bliver harm over, er at du siger at du håber folk overtræder loven.
Cykelblog
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #69:
05 Sep 2008, 09:49 »
Citat af: verdenskrig 05 Sep 2008, 09:28
Ja, men er vi enige om at der kommer flere til skade med fyrværkeri end ved en fodboldkamp når der er 3-4 romerlys i en kamp! Det er jo ik tale om at vi skyder raketter afsted, plus at de fleste romerlys bliver lagt på jorden... Dermed skal man godt nok være dum for at komme til skade, som jeg skrev før
...
Og det kan sagtens gå ud over andre hvis en fuld mand skal håndterer en raket nytårsaften.. Husker stadig da et barn blev slået i hjel af en vildt farende raket...
Du misser min pointe. Omfanget er ligegyldigt. Man kan ikke overholde sikkerhedsforanstal
tningerne på en tætpakket tribune. Det kan du nytårsaften. At nogen mennesker ikke gør det er naturligvis deres problem, og det kan vedkommende som udgangspunkt også blive straffet for.
plutonium
Manager
«
Svar #70:
05 Sep 2008, 09:50 »
Citat af: Spezialized 05 Sep 2008, 09:38
Jeg har det fint med din mening VK. Det som jeg bliver harm over, er at du siger at du håber folk overtræder loven.
Det skal folk heller aldrig gøre! Det er dumt at bryde loven, for det er ulovligt (duh!
)
Det er dumt at få karantæne på stadion hvis de fanger én. Det er for surt at risikerer et års pause fra stadion-fodbold på grund af lidt rødt lys. I hvert fald i mine øjne
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #71:
05 Sep 2008, 09:56 »
Jeg kan dog sætte mig ind i, at der muligvis skal være romerlys på stadion - fred være med. MEN det skal foregå under ordnede forhold. Og ikke af en eller anden stiv fan, der måske har fået liv for meget øl, og derfor står i sin egen fodboldeufori.
Hvis der var en ansat på stadion der styrede det, ville det være fint. Ville det være en acceptabel mulighed, VK?
Cykelblog
Yessir
Manager
«
Svar #72:
05 Sep 2008, 11:22 »
De uofficielle fra fck.. de er jo i mod deres away klub...
Ja men ik i DK!
Det afholder dem ikke fra at tage på away...
Løgn og latin, hvor lang tid har du egentlig været en del af den uofficielle scene?
Romerlys har kostet en del brandskader gennem årene, ikke blot et offer gennem tiderne som du ynder at skrive. Jeg vil give dig at der er blevet bragt et eksempel op i pressen inden for den seneste tid. Men fordi pressen ikke skriver om det, betyder det ikke at det ikke er sket flere gange... Jeg tror at grunden til pressen overhovedet skrev om det var pga der allerede kom så meget fokus på det med episoden i den anden ende, men det er jo en påstand jeg aldrig vil kunne bevise.
verdenskrig
Manager
«
Svar #73:
05 Sep 2008, 11:47 »
Citat af: Spezialized 05 Sep 2008, 09:38
Det kan jeg som sådan godt forstå, hvis du tager den meget seriøst, hvilket du jo gør
For mig virker det bare som om det er min mening i angriber mig på... Vi har ik debatteret.. Jeg har forsvaret mig!
savner flere af den slags indlæg som plutonium er kommet med
Citat af: -Johnson- 05 Sep 2008, 09:49
Du misser min pointe. Omfanget er ligegyldigt. Man kan ikke overholde sikkerhedsforanstal
tningerne på en tætpakket tribune. Det kan du nytårsaften. At nogen mennesker ikke gør det er naturligvis deres problem, og det kan vedkommende som udgangspunkt også blive straffet for.
Det har man jo så alligevel kunne... Når det er sket en gang, hvor det har været offentligt kendt...
Og der sker stadig flere ulykker nytårsaften, end der gør med romerlys!
Og jeg vil gerne spørge.. Hvor meget kan der ske hvis et romerlys ligger på jorden hvilket det næsten altid gør?
Citat af: Spezialized 05 Sep 2008, 09:56
Jeg kan dog sætte mig ind i, at der muligvis skal være romerlys på stadion - fred være med. MEN det skal foregå under ordnede forhold. Og ikke af en eller anden stiv fan, der måske har fået liv for meget øl, og derfor står i sin egen fodboldeufori.
Hvis der var en ansat på stadion der styrede det, ville det være fint. Ville det være en acceptabel mulighed, VK?
Hmm ved jeg ik
.. det må du undskyld men det kan jeg simpelthen ikke svarer på
.. For selvfølgelig vil jeg gerne have det på stadion, men syntes det ville være akavet... Ved det ik rigtigt
Citat af: Yessir 05 Sep 2008, 11:22
Det afholder dem ikke fra at tage på away...
Løgn og latin, hvor lang tid har du egentlig været en del af den uofficielle scene?
Romerlys har kostet en del brandskader gennem årene, ikke blot et offer gennem tiderne som du ynder at skrive. Jeg vil give dig at der er blevet bragt et eksempel op i pressen inden for den seneste tid. Men fordi pressen ikke skriver om det, betyder det ikke at det ikke er sket flere gange... Jeg tror at grunden til pressen overhovedet skrev om det var pga der allerede kom så meget fokus på det med episoden i den anden ende, men det er jo en påstand jeg aldrig vil kunne bevise.
Nitte... Hvor mange uofficielle var der i Brøndby og sønderjyske... Vel ingen i sønderjyske, og hele 6 i brøndby... Så jo det vil jeg nok mene at det gør
Jeg forholder mig bare til det som er kommet ud i offentligheden.. For er det ikke slemt nok kommer det ikke ud i nyhederne osv
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #74:
05 Sep 2008, 12:11 »
Citat af: verdenskrig 05 Sep 2008, 11:47
Det har man jo så alligevel kunne... Når det er sket en gang, hvor det har været offentligt kendt...
Og der sker stadig flere ulykker nytårsaften, end der gør med romerlys!
Og jeg vil gerne spørge.. Hvor meget kan der ske hvis et romerlys ligger på jorden hvilket det næsten altid gør?
Nu er der jo også en del mere fyrværkeri til nytår, så det er måske ikke så mærkeligt endda.
Jeg forstår ikke hvordan det faktum, at fyrværkeri forvolder skader nytårsaften nogensinde kan blive et argument for, at man skal tillade romerlys på et stadion, hvor det er umuligt at overholde de fastlagte sikkerhedsbestemmel
ser. Der er jo trods alt en årsag til at de er der. Skaderne nytårsaften burde da netop underbygge et totalforbud. At det så ikke er forbudt til nytår er ganske vist dobbeltmoralsk, men stadig ikke et argument for, at man skulle slække på reglerne og på den led få flere skader.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
18
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »