home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  De uofficielle's tråd!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: De uofficielle's tråd!  (Læst 52454 gange)
andersfa123
Gæst
 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #30: 04 Sep 2008, 21:29 »

Jeg forstår sådan set ikke hvorfor folk har så meget imod romerlyskast, altså det er selvfølgelig dumt, men jeg har aldrig set at der er sket noget helt alvorligt...
Altså epiosden i Brøndby forrige gang var da ikk acceptabel, men når man tænker over det, skete der jo ikke nogen noget.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #31: 04 Sep 2008, 21:32 »

Enig, og uenig... Romerlys har for mig at se intet at gøre på banen... Så længe man holder det på tribunen hvilket det stort set altid bliver, er det flot, men på banen skal det ikke...

Er dog enig i at der faktisk ikke skete noget med folk da fjolserne fra UC ( og kun dem der kastede dem Wink ) kastede... Det avr faktisk på faxe at personen kom til skade, da vi lavede et tilsvarende show i anden halvleg Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #32: 04 Sep 2008, 21:32 »

Jeg forstår sådan set ikke hvorfor folk har så meget imod romerlyskast, altså det er selvfølgelig dumt, men jeg har aldrig set at der er sket noget helt alvorligt...
Altså epiosden i Brøndby forrige gang var da ikk acceptabel, men når man tænker over det, skete der jo ikke nogen noget.

At der ikke skete noget var vist mere held en noget andet.

VK, du fatter intet af hvad der siges til dig. Bare fordi at ingen er kommet til skade, kan du sgu da ikke sige, at det derfor er en ånssvag lov...

Skal jeg have lov til at downloade musik ulovligt, helt uden konsekvenser? Der er jo ingen der tager personskade af det? Skal jeg have lov til at køre 80 km/t inde i byen? Jeg har aldrig kørt nogen ned - endnu - så igen er der ingen der har taget personskade? Dine argumenter er håbløst langt ude.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #33: 04 Sep 2008, 21:35 »

At der ikke skete noget var vist mere held en noget andet.

VK, du fatter intet af hvad der siges til dig. Bare fordi at ingen er kommet til skade, kan du sgu da ikke sige, at det derfor er en ånssvag lov...

Skal jeg have lov til at downloade musik ulovligt, helt uden konsekvenser? Der er jo ingen der tager personskade af det? Skal jeg have lov til at køre 80 km/t inde i byen? Jeg har aldrig kørt nogen ned - endnu - så igen er der ingen der har taget personskade? Dine argumenter er håbløst langt ude.

Jo jeg fatter en masse.. Det er omvendt dig som ikke fatter at det er eskaleret en fucking gang, og der kom ingen til skade... Prøv nu at få det indenbords... Hvorfor have en regel i mod noget som er festeligt, og som har krævet en som er kommet til skade igennem tiderne...

For at drage en lige så latterlig parralel som dig...

Skal man så også droppe fyrværkeri, nytårsaften.. Der er enda LANGT flere som kommer til skade...  crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #34: 04 Sep 2008, 21:38 »

Jo jeg fatter en masse.. Det er omvendt dig som ikke fatter at det er eskaleret en fucking gang, og der kom ingen til skade... Prøv nu at få det indenbords... Hvorfor have en regel i mod noget som er festeligt, og som har krævet en som er kommet til skade igennem tiderne...

For at drage en lige så latterlig parralel som dig...

Skal man så også droppe fyrværkeri, nytårsaften.. Der er enda LANGT flere som kommer til skade...  crazy

Hvis en overfalder dig, men du ikke kom til skade - er det så lovligt?
Hvis du sætter ild til et hus, men folk når at slukke branden - er det så lovligt?
Hvis du bryder loven, uden at folk kommer til skade - er det så lovligt?
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #35: 04 Sep 2008, 21:39 »

Jo jeg kan... Det ser flot ud, skaber en god stemning og har indtil nu kostet en person som offentligt er kommet til skade... Ergo kan jeg ik se hvorfor det skal forbydes..

Kaster med dem gang på gang... Kom nu ind i kampen crazy... HVornår har du ud over fck kampen, sidst se et romerlys på banen Rullende Øjne

Du må da gerne kalde mig dum... det rører mig ikke en pind... Vi kan jo ikke alle være enige, men det får mig ik til at ændrer mening... Så kan jeg være nok så dum Hævet Øjenbryn

Det skal forbydes bare på FCK episoden!

Jeg forstår sådan set ikke hvorfor folk har så meget imod romerlyskast, altså det er selvfølgelig dumt, men jeg har aldrig set at der er sket noget helt alvorligt...
Altså epiosden i Brøndby forrige gang var da ikk acceptabel, men når man tænker over det, skete der jo ikke nogen noget.

Nej, men der kunne havde været sket noget og det er fint nok det er ulovligt.

Hvis en overfalder dig, men du ikke kom til skade - er det så lovligt?
Hvis du sætter ild til et hus, men folk når at slukke branden - er det så lovligt?
Hvis du bryder loven, uden at folk kommer til skade - er det så lovligt?

Ville jeg selv have skrevet  Thumbs Up

Jeg syntes det er fuldstændig sindsygt, at folk skal opfører sig som vilde dyr og kaste og ødelægge alt. Det er ikke fans, men folk der bare prøver på at ødelægge sporten. Det er folk som adlrig skulle have lov til at komme ind på et stadion i DK igen!
« Seneste Redigering: 04 Sep 2008, 21:44 af Rooland » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #36: 04 Sep 2008, 21:40 »

Hvis en overfalder dig, men du ikke kom til skade - er det så lovligt?
Hvis du sætter ild til et hus, men folk når at slukke branden - er det så lovligt?
Hvis du bryder loven, uden at folk kommer til skade - er det så lovligt?

Hold dig til romerlys snakken - Det er lovligt Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #37: 04 Sep 2008, 21:42 »

Der er belæg for en debat om de uofficielles rolle, og hvorvidt de er nødvendige eller overflødige (måske ligefrem en belastning).

Der er ikke belæg for en tråd, hvor diverse uofficielle kan klappe hinanden på ryggen og enes om, hvor uretfærdig verden er.

Så der er i sig selv intet problem i, at tråden overlever; det kræver blot et reelt debatoplæg. Hvad er det, du vil diskutere? At snakke løst og fast om de uofficielle uden at specificere, hvilke emner man kan berøre, er ikke tilstrækkeligt.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #38: 04 Sep 2008, 21:43 »

Syntes det er sjovt at alle skal drage paralleler til livet uden for stadion...

Hvorfor kan i ikke holde jer ved det fakta at romerlys burde lovliggøres, og så diskuterer det, i stedet for alt muligt andet gøgl Rullende Øjne
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #39: 04 Sep 2008, 21:43 »

Hold dig til romerlys snakken - Det er lovligt Thumbs Up

At bringe andre i fare, er ikke lovligt. Smiley Folk må efterhånden erkende, at så længe de smider med dem, overtræder de reglerne, og dermed straffer de kun dem selv.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #40: 04 Sep 2008, 21:43 »

Der er belæg for en debat om de uofficielles rolle, og hvorvidt de er nødvendige eller overflødige (måske ligefrem en belastning).

Der er ikke belæg for en tråd, hvor diverse uofficielle kan klappe hinanden på ryggen og enes om, hvor uretfærdig verden er.

Så der er i sig selv intet problem i, at tråden overlever; det kræver blot et reelt debatoplæg. Hvad er det, du vil diskutere? At snakke løst og fast om de uofficielle uden at specificere, hvilke emner man kan berøre, er ikke tilstrækkeligt.

Lige nu debatterer vi da romerlys... Bagefter er den tid den sorg Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

andersfa123
Gæst
 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #41: 04 Sep 2008, 21:44 »

Der er belæg for en debat om de uofficielles rolle, og hvorvidt de er nødvendige eller overflødige (måske ligefrem en belastning).

Der er ikke belæg for en tråd, hvor diverse uofficielle kan klappe hinanden på ryggen og enes om, hvor uretfærdig verden er.

Så der er i sig selv intet problem i, at tråden overlever; det kræver blot et reelt debatoplæg. Hvad er det, du vil diskutere? At snakke løst og fast om de uofficielle uden at specificere, hvilke emner man kan berøre, er ikke tilstrækkeligt.

Det jeg har tænkt mig der skulle diskuteres var bare det uoff. miljø generelt
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #42: 04 Sep 2008, 21:45 »

At bringe andre i fare, er ikke lovligt. Smiley Folk må efterhånden erkende, at så længe de smider med dem, overtræder de reglerne, og dermed straffer de kun dem selv.

Nej enig...

MEn jeg spørger.. Hvor mange gange er det eskaleret til en superligakamp i superligaens historie... Og de folk gider jo ik komme til aways mere...

Men enig... romerlys skal blive på tribunen, ellers har de intet at gøre!

HVilket jeg også har pointeret hele vejen igennem Rullende Øjne
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #43: 04 Sep 2008, 21:45 »

Det jeg har tænkt mig der skulle diskuteres var bare det uoff. miljø generelt

Ligesom vi bare debatterer Brøndby generelt i Brøndby tråden Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #44: 04 Sep 2008, 21:45 »

Syntes det er sjovt at alle skal drage paralleler til livet uden for stadion...

Hvorfor kan i ikke holde jer ved det fakta at romerlys burde lovliggøres, og så diskuterer det, i stedet for alt muligt andet gøgl Rullende Øjne

Det faktum, at romerlys burde lovliggøres? Sikke noget sludder.

At du som outlaw mener, det er i orden, er én ting, men at kalde det et faktum, at mere eller mindre stive mennesker i fuldstændig ukontrollerede omgivelser skal have lov at vifte rundt med ting, som kan give forbrændinger, er direkte dumt. Og det betyder ikke, at jeg kalder dig dum.

Ligesom vi bare debatterer Brøndby generelt i Brøndby tråden Peace

Forskellen er emnernes bredde. Brøndby er så bredt og har så stor en appelgruppe, at ingen nærmere specificering er nødvendig. Det gør sig ikke gældende for et emne som "de uofficielle".
« Seneste Redigering: 04 Sep 2008, 21:47 af United-styrer » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010