home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 530 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  De uofficielle's tråd!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: De uofficielle's tråd!  (Læst 52400 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #15: 04 Sep 2008, 17:42 »

Og vise ting er når VK, råber op, om hvordan han mener at folk skal bryde loven, fordi han mener romerlys er noget et hvert stadion ikke kan leve under...
Logged


andersfa123
Gæst
 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #16: 04 Sep 2008, 17:43 »

Nææh, visse ting er som f.eks at kunne forstå effekten ved romerlys osv...
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #17: 04 Sep 2008, 17:44 »

Hvis du satser på at din tråd skal overleve, burde du så ikke satse på debat frem for namecalling?

GE: Det var heller ikke et oplæg til debat. Bare en tilkendegivelse af mit standpunkt.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #18: 04 Sep 2008, 17:44 »

Nææh, visse ting er som f.eks at kunne forstå effekten ved romerlys osv...

Det tror vi alle kan. Men desværre kan alle ikke finde ud af at håndtere dem korrekt.
Logged


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #19: 04 Sep 2008, 17:45 »

GE: Det var heller ikke et oplæg til debat. Bare en tilkendegivelse af mit standpunkt.


Ved godt, var også mere en hentydning til Andersfa123 om hvad man skulle diskutere ;-)
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #20: 04 Sep 2008, 17:46 »

Det tror vi alle kan. Men desværre kan alle ikke finde ud af at håndtere dem korrekt.
Og det er derfor folk ikke kan lide dem?
Så vidt jeg ved er der kun sket en uheldig epsiode med romerlys, og det var vores (FCK red.) lysshow...
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #21: 04 Sep 2008, 17:47 »

Så ved du forkert. Det er desværre set alt for mange gange at idioter, der kaster med romerlys har ramt folk længere nede af tribunerne.

Mener at kunne huske 2 gange tidligere til Brøndby kampe.
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #22: 04 Sep 2008, 17:47 »

Enig, sådan er det jo.. Men det tror jeg da de fleste ved, så det behøves vi vel ikke at diskutere? Smiley

Hvad er planen udover overstående med denne tråd? :-)
Tjaaeh, bare at diskutere det uoff. miljø sådan i helhed if you understand?
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #23: 04 Sep 2008, 17:49 »

Opdagede lige at de er gram. fejl i overskriften. Der skal selvfølgelig ikke være apostrof.

Men er det, som overskriften mere end antyder, en tråd for uofficielle? Eller om uoficielle?
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #24: 04 Sep 2008, 17:50 »

Her har du lidt fra bold.dk:

Romerlys-regn afbrød AGF-kamp
En flok teenagere afbrød opgøret mellem ASA og AGF, da de i starten af anden halvleg bombarderede banen med romerlys.

Det skulle have været en hyggelig sommerkamp med god stemning, men det endte med en skandale. Serie 1-klubben ASA tog i aftes imod AGF til SAS Ligaklubbens sidste træningskamp i denne sæson, og alt forløb da også som det skulle i første halvleg.
AaB - AGF
SAS Ligaen (13/09)
Expekt   1,60   3,80   5,50
bwin   1,60   3,70   5,40

bold.links
SAS Ligaen
AGF

Men kort efter pausen trængte en flok teenagere ifølge fansitet mtac.nu ind på ASAs anlæg, og begyndte at kaste romerlys på banen. 15-20 stykker blev det til, inden kampen blev afbrudt, og andre tilskuere satte en jagt på teenagerne ind.

Ballademagerne tog flugten, men da en af teenagerne tabte sin mobiltelefon, var det let for politiet at finde frem til de skyldige. Teenagerne slap med en alvorlig advarsel, mens kampen efterhånden igen kunne genoptages.

Opgøret endte for øvrigt 1-1.

Lagt online: 31.05.2008 10:41


------------------------------------------------

Mere ballade med Roskildefans
Foto: Palle Lykke Ravn / black-wolves.com
Endnu engang har politiet anholdt fans af FC Roskilde og endnu en gang hed modstanderen Lolland Falster Alliancen. Denne gang var det i en træningskamp.

Forholdet mellem FC Roskildes fans og Lolland Falster Alliancen synes på frysepunktet. Blot en uge efter, at en Roskilde-tilhænger blev dømt for vold efter at have overfaldet LFAs målmand Christian Emil Petersen tilbage i juni, var der igen ballade i forbindelse med en kamp mellem de to hold.
Hvidovre - FC Roskilde
1. Division (07/09)
bwin   1,70   3,70   4,10
Expekt   1,60   3,85   5,10
Sportingbet   1,61   3,80   4,60

bold.links
LFA
FC Roskilde

Denne gang var det en træningskamp i Nykøbing, hvor politiet måtte møde op og anholde tre Roskildefans efter at de havde brændt romerlys af og hånet Christian Emil Petersen.

Roskildes spiller Jacob Andersen, som i øvrigt har en fortid i LFA, havde inden anholdelsen bedt dem dæmpe sig, men uden held. Tværtimod havde tilskuerne kvitteret ved at opsøge LFAs klubhus og smadre et billede af Jacob Andersen, som hang derinde.

De tre tilskuere, som var henholdsvis 27, 23 og 20 år gamle, blev ført til detentionen og løsladt dagen efter, men vil blive sigtet for overtrædelse af ordensbekendtgørels en. Det skriver Lolland Falster Folketidende.

Af: Jakob Horn
Lagt online: 30.07.2007 09:32



--------------------------------------------------

Fans ødelagde pokalkamp i Holbæk
Viborgs 6-1 sejr over Holbæk blev overskygget af en gruppe Viborgfans dårlige opførsel. Anders Linderoth tager skarp afstand.

Viborg besejrede i går Holbæk 6-1 i Landspokalturnering en, men kampen blev overskygget af en gruppe Viborgfans som kastede kanonslag og romerlys ned på løbebanen og en lille gruppe unge Holbækfans som ville hævne sig. Viborgtræner, Anders Linderoth, tager skarp afstand fra begivenhederne.
bold.links
Landspokalen
Viborg
Nordvest FC

- De er ikke rigtige fans, for de tænker ikke på klubbens bedste. Hvis det havde været i Sverige, havde vi fået en bøde, siger Anders Linderoth til Ekstra Bladet.

En bøde bliver det næppe til, men Viborg kan muligvis vente sig en regning fra Holbæk.

- I morgen (i dag, red.) kigger vi nærmere på løbebanen og så må vi se, om Viborg får tilsendt en regning med morgenposten, siger Holbæks formand, Anders Kloppenborg, til avisen.
Lagt online: 13.04.2007 08:23

----------------------------------------------

OB frasiger sig fyrværkeri-tilskuere
OBs direktør Kim Brink siger, det ikke var kendte OB-fans, der kastede fyrværkeri Parken, og at der derfor er urimeligt at kalde dem OB-fans.

Bold.dk har efter episoden i Parken, hvor der blev kastet romerlys ind på banen, været i kontakt med medlemmer fra nogle af de OB-fangrupper, der normalt regnes for at høre til i den hårde ende.
De har samstemmende utrykt stor ærgrelse over, at gruppen Odense Casuals på TV blev udråbt til at stå bag romerlysene. Casuals-gruppen stod nemlig et helt andet sted på tribunen, end der hvor fyrværkeriet blev kastet fra.

De forskellige OB-fangrupper er naturligvis nervøse for at blive forbudt adgang til fremmede stadions, når de vil følge OBs udekampe. Og det ville naturligvis også være urimeligt, så længe de opfører sig, som de skal.

I Fyens Stiftstidende tager også OB-direktør Kim Brink endnu en gang afstand fra fyrværkeri-tilskuerne, som han konstaterer, ikke hører til nogen af de kendte OB-fangrupper.

- Det var hverken Tigers eller Casuals eller andre. Og vi tager skarpt afstand fra det, som foregik. Det er trist, at nogle få tilskuere kan forstyrre billedet af en fremragende fodboldoplevelse, siger Kim Brink til den fynske avis og finder det således ikke rimeligt at anvende ordet "OB-fans" om den lille håndfuld, som var aktive i Parken.

De skyldige OB-supportere har efterfølgende forklaret til Fyens Stiftstidende, at de har fulgt Odense-klubben i lang tid og længe har følt sig chikaneret af ekstreme fangrupper som Brøndbys Southside Brigade, FCKs Ultras og AGFs White Pride. Og at det var for at markere sig over for disse grupper, at de havde smuglet romerlys med i Parken.

- Vi er bare dem, der er trætte af at få tæsk, forklares det af en anonym romerlys-kaster, der understreger, at han og hans venner aldrig kunne finde på at have fyrværkeri med på Odense Stadion, men kun vil markere sig i røg og damp på fremmede bane.

OB har tidligere meldt ud, at de skyldige i fyrværkeri-episoden vil få karantæne fra Odense Stadion i en periode.
Logged


andersfa123
Gæst
 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #25: 04 Sep 2008, 17:53 »

Det er trosalt "små" hold, bortset fra OB kampen, men det var jo ikk alvorligt, altså der var ingen der kom til skade men alligevel..
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #26: 04 Sep 2008, 17:55 »

Tror at "men alligevel" var et vigtigste i det indlæg.

Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #27: 04 Sep 2008, 21:19 »

Hvis det her er en tudetråd må Spez da stå for Grin

Nej det er ikke en tudetråd, det er en tråd hvor man kan udveksle fede erfaringer, når man har været med i miljøet... Jeg har f. eks en super fed fortælling fra en tur til parken Grin

Spez syntes det er tyndt at kalde det en tudetråd, bare fordi DU ikke kan se meningen med det, hvilket er fordi du med garanti aldrig har sat dine ben i det miljø... Og hvad mener du med jordet... Jeg har endnu ikke mødt et arguemnt som får mig til at kapitulerer... Romerlys skal være lovligt på stadion, og indtil da må folk jo bryde loven...

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #28: 04 Sep 2008, 21:23 »

Romerlys skal være lovligt på stadion, og indtil da må folk jo bryde loven...

Du kan ikke give mig et argument for at det skal være lovligt, når vi desværre gang på gang ser folk kaste med dem!

Og hvis du vil bryde loven, skal du da have lov til det - det er bare utrolig ubegavet (og ja, jeg kaldte dig dum, så ikke noget med at skulle tyde det mellem linierne!)
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #29: 04 Sep 2008, 21:29 »

Du kan ikke give mig et argument for at det skal være lovligt, når vi desværre gang på gang ser folk kaste med dem!

Og hvis du vil bryde loven, skal du da have lov til det - det er bare utrolig ubegavet (og ja, jeg kaldte dig dum, så ikke noget med at skulle tyde det mellem linierne!)

Jo jeg kan... Det ser flot ud, skaber en god stemning og har indtil nu kostet en person som offentligt er kommet til skade... Ergo kan jeg ik se hvorfor det skal forbydes..

Kaster med dem gang på gang... Kom nu ind i kampen crazy... HVornår har du ud over fck kampen, sidst se et romerlys på banen Rullende Øjne

Du må da gerne kalde mig dum... det rører mig ikke en pind... Vi kan jo ikke alle være enige, men det får mig ik til at ændrer mening... Så kan jeg være nok så dum Hævet Øjenbryn
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 [2] 3 4 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010