home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  1 Bruger, 983 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  De uofficielle's tråd!
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint
Forfatter Emne: De uofficielle's tråd!  (Læst 58759 gange)
Andreas93
Gæst

Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #210: 10 Mar 2009, 16:19 »

Totalt latterligt at han gik så meget op i de romerlys mod Randers. Romerlys ser jo pisse fedt ud, man skal selvfølgelig bare ikke kaste dem efter folk  Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #211: 10 Mar 2009, 16:21 »

Helt helt enig, og sad med samme tanke i søndags da jeg så det xD

manden er jo fuldstændig fra sans og samling når han siger at det fck havde på tribunen her er et stort problem, og næsten er direkte årsag til at blive udelukket fra stadion... Det fck havde der blev på tribunen, og så fedt ud.. Ingen kom til skade, og det foregik i god stemning..

Idioten burde måske snarere fokusere på at romerly rent faktisk lige giver stemningen det rette kick i så fald det bliver benyttet på de rigtige tidspunkter...

Manden udviser bare sin komplette uvidenhed omkring emnet, og at onside henter ham ind som ekspert er jo simpelthen til at dø af grin over funny.. det er et typisk eksempel på en mand der ikke er sit job værdig!
Gigantisk spade Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cesc
Gæst

« Svar #212: 10 Mar 2009, 16:30 »

Jeg har sat mig lidt ind i FCK Away i de seneste dage, eftersom jeg fik spørgsmålet i The Well. Derfor har jeg fundet mig en holdning til emnet, efter at have læst en del omkring det, men stadigvæk ikke er 100 % inde i det. Jeg kan starte med at sige, jeg er positiv overfor FCK Away.

Lad mig starte med at sige, jeg godt kan lide romerlys og andet gak og gøgl fra fansenes side. Hvis romerlys kan håndteres ordentligt, er det en fantastisk fed stemning det giver, men bliver de kastet med, skal personer der har gjort det, fjernes fra stadion. FCK Away mindsker chancen for at flere af sådanne folk bliver lukket ind, og det er godt, det kan alle normale mennesker kun være enige med mig i.

FCK Away har været nødvendigt at lave for FCK, da nogle af fansene har gjort så mange dumme ting i forbindelse med fodboldkampe. FCK-fansene kan takke sine egne for at kortet er kommet, og er det så slemt igen? Jeg kan ikke se, hvad der står på det kort, som skulle være hemmeligt? Telefonnummer, E-mailadresse og fødselsdag kan enhver finde om dig på nettet, så hvorfor ikke skrive det på et kort? Det er jo ren og skær for at gøre ens oplevelse på stadion bedre, og ikke hele tiden skulle tænke på at være bange og stå for rolige steder.

Jeg har lært at nyde fodbold, og skulle fokusere på kampen. Ikke på, om der står en idiot tre meter fra mig, der kan skabe revage på det afsnit jeg står ved. Det er for dumt. FCK Away gør det lettere for folk der kommer for at se fodbold, at få set fodbold. Det der skete i Næstved tyder jo også bare på, at mange af FCK-fansene har dummet sig meget. Som man svagt kan høre Werge siger i indslaget Anders har linket til: "Der er børn til stede". Børn skal ikke have en sådan oplevelse på et fodboldstadion. Det kan man ikke tillade børn at se, og jeg forstår ikke at voksne mennesker kan finde på at gøre sådan.

Har intet tilovers for de fans som laver ballade på et stadion. Det er i mine øjne dybt tragisk at folk kan finde på at slås på et fodboldstadion, især mens der er fodbold. Dem som brokker sig over FCK Away støtter ikke klubben nok. Dem der er irriterede over kortet, er det vel i bund og grund bare fordi, de vil komme og lave ballede...

Det er lettere at finde bøllerne med et kort, og det kan vi alle kun være glade for, ikke? Jeg ser intet problem i sådanne kort i andre danske klubber, for mindsker det vold på stadion, er det kun godt. Dog synes jeg ikke romerlys skal forbydes, og jeg synes heller ikke der er noget i vejen med dem. Det er dog forkert at de bliver kastet, og ser man hvem der har gjort det, skal han straffes for det på en eller anden måde. Jeg ville dog være ked af at se et stadion uden romerlys.

Horsens må for min skyld gerne få et ACH Away. Jeg bakker hvert fald op omkring det, da jeg intet dumt gør på stadion. Der bliver alligevel kun nærlæst på dit kort, hvis du har lavet ballede, eller du ser skummel ud. Hvis du ser ud til at være en stille og rolig fyr, så skimmer de bare hurtigt dine oplysninger - og vupti, så kan du få en god oplevelse på stadion.

Dette havde ikke meget med det debatoplæg, Anders lagde op, men eftersom jeg har sat mig ind i det, vil jeg gerne lige bringe min holdning på banen.

verdenskrig
Manager

« Svar #213: 10 Mar 2009, 16:46 »

Jeg har sat mig lidt ind i FCK Away i de seneste dage, eftersom jeg fik spørgsmålet i The Well. Derfor har jeg fundet mig en holdning til emnet, efter at have læst en del omkring det, men stadigvæk ikke er 100 % inde i det. Jeg kan starte med at sige, jeg er positiv overfor FCK Away.

Lad mig starte med at sige, jeg godt kan lide romerlys og andet gak og gøgl fra fansenes side. Hvis romerlys kan håndteres ordentligt, er det en fantastisk fed stemning det giver, men bliver de kastet med, skal personer der har gjort det, fjernes fra stadion. FCK Away mindsker chancen for at flere af sådanne folk bliver lukket ind, og det er godt, det kan alle normale mennesker kun være enige med mig i.

FCK Away har været nødvendigt at lave for FCK, da nogle af fansene har gjort så mange dumme ting i forbindelse med fodboldkampe. FCK-fansene kan takke sine egne for at kortet er kommet, og er det så slemt igen? Jeg kan ikke se, hvad der står på det kort, som skulle være hemmeligt? Telefonnummer, E-mailadresse og fødselsdag kan enhver finde om dig på nettet, så hvorfor ikke skrive det på et kort? Det er jo ren og skær for at gøre ens oplevelse på stadion bedre, og ikke hele tiden skulle tænke på at være bange og stå for rolige steder.

Jeg har lært at nyde fodbold, og skulle fokusere på kampen. Ikke på, om der står en idiot tre meter fra mig, der kan skabe revage på det afsnit jeg står ved. Det er for dumt. FCK Away gør det lettere for folk der kommer for at se fodbold, at få set fodbold. Det der skete i Næstved tyder jo også bare på, at mange af FCK-fansene har dummet sig meget. Som man svagt kan høre Werge siger i indslaget Anders har linket til: "Der er børn til stede". Børn skal ikke have en sådan oplevelse på et fodboldstadion. Det kan man ikke tillade børn at se, og jeg forstår ikke at voksne mennesker kan finde på at gøre sådan.

Har intet tilovers for de fans som laver ballade på et stadion. Det er i mine øjne dybt tragisk at folk kan finde på at slås på et fodboldstadion, især mens der er fodbold. Dem som brokker sig over FCK Away støtter ikke klubben nok. Dem der er irriterede over kortet, er det vel i bund og grund bare fordi, de vil komme og lave ballede...

Det er lettere at finde bøllerne med et kort, og det kan vi alle kun være glade for, ikke? Jeg ser intet problem i sådanne kort i andre danske klubber, for mindsker det vold på stadion, er det kun godt. Dog synes jeg ikke romerlys skal forbydes, og jeg synes heller ikke der er noget i vejen med dem. Det er dog forkert at de bliver kastet, og ser man hvem der har gjort det, skal han straffes for det på en eller anden måde. Jeg ville dog være ked af at se et stadion uden romerlys.

Horsens må for min skyld gerne få et ACH Away. Jeg bakker hvert fald op omkring det, da jeg intet dumt gør på stadion. Der bliver alligevel kun nærlæst på dit kort, hvis du har lavet ballede, eller du ser skummel ud. Hvis du ser ud til at være en stille og rolig fyr, så skimmer de bare hurtigt dine oplysninger - og vupti, så kan du få en god oplevelse på stadion.

Dette havde ikke meget med det debatoplæg, Anders lagde op, men eftersom jeg har sat mig ind i det, vil jeg gerne lige bringe min holdning på banen.

FULDSTÆNDIG som talt ud af min mund..

Jeg fatter ikke folk der brokker sig over det kort, og fatter heller ikke hvorfor folk gjorde det hos os.. Der står INTET på det kort som enhver ikke ville kun finde om dig alle mulige andre steder... Folk siger de ikke gider registrere sig, og at alle skal vide alt om en, men hvis der er en person som er interesseret i dette skal han sku nok komme til det uanset hvad.. Plus at man alligevel er registreret hos sin læge, på sit arbejde, i sin fodboldklub(eller hvad sport man nu går til) og hvad er problemet så med den klub man holder med Huh

Så siger folk at det er en belastning når man skal til bold.. Gu er det ej, det er ligesom at skulle have sin billet med.. Er det da besværligt at have billet/sæsonkort med.. Nej det syntes jeg ikke personligt?? Peace

Hvis et sådan kort kan hjælp hvilket jeg kan se det har gjort på fck så kan jeg ikke se hvorfor man ikke skulle indføre det alle andre steder...

det er jo ikke ligesom "luder" Lenes register der bare viser hendes kæmpe indkompetence på området ( funny) .. Det her syntes jeg virker langt mere seriøst, og her får man kun karantæne hvis man virkelig laver rav i den...

Gør man ikke deg kan jeg ikke se problemet... En ting kan jeg sige...

At se Brøndby på stadion/away ville betyde mere for mig end mig egen personlige stolthed hvis det kom så langt crazy..

Jeg fatter omvendt bare ikke disse såkaldte eksperter.. jeg må ærlig talt stille spørgsmålstegn ved om det nogensinde har set en fodboldkamp på et stadion, for når de omtaler romerly, sku man tro de omtaler C4 sprængstof Grin.. De overdriver faren og problemet ved det, i en helt absurd grad som man egentlig kun kan sidde og smile lidt over...

De udviser med andre ord bare at der INTET ekspert over dem... Et godt eks er ham tossen i onside i søndags... er du gal en spade, manden er jo helt væk fra virkeligheden Shockeret

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Guldbrand
Gæst

« Svar #214: 10 Mar 2009, 16:50 »

Ja så der kommet endnu et forslag op for at skærpe fodboldvolden.

http://www.dr.dk/P3/P3Nyheder/2009/01/14/103340.htm

Hvad er der sket med hooliganregistret? Er det mon ikke blevet en realitet? Grin
Jeg mener dog at det danske samfund gør ALT ALT for meget ud af hooliganismen der er i DK. Altså det går jo ikke udover folk der ikke vil være med til det.

Jeg husker nu ellers tydeligt tilbage til Brøndby - FCK kampen hvor flere maskerede FCK fans smed romerlys ned på familietribunen.. Så jo, det går desværre også udover uskyldige mennesker.

Selv har jeg tidligere været "tilhænger" af romerlys, og har altid ment at det giver en god stemning og det syntes jeg vel egentlig stadigvæk. Men desværre så må man - specielt efter Brøndby - FCK kampen - konstatere at der bare er visse folk der ikke kan finde ud af at håndtere dem, og derfor bør de også forbydes! Det var vel i øvrigt i samme kamp at en ung gut fik et romerlys ned i nakken og blev forbrændt? (skete vist på Brøndby afsnittet) Så det er farligt, og derfor skal det ikke høre hjemme på stadions. Også selvom det giver en god stemning.

andersfa123
Gæst

« Svar #215: 10 Mar 2009, 16:56 »

Jeg husker nu ellers tydeligt tilbage til Brøndby - FCK kampen hvor flere maskerede FCK fans smed romerlys ned på familietribunen.. Så jo, det går desværre også udover uskyldige mennesker.
Jaja, men det var jo ikke nødvendigvis ikke hooligans der smed med dem..

verdenskrig
Manager

« Svar #216: 10 Mar 2009, 16:57 »

Selv har jeg tidligere været "tilhænger" af romerlys, og har altid ment at det giver en god stemning og det syntes jeg vel egentlig stadigvæk. Men desværre så må man - specielt efter Brøndby - FCK kampen - konstatere at der bare er visse folk der ikke kan finde ud af at håndtere dem, og derfor bør de også forbydes! Det var vel i øvrigt i samme kamp at en ung gut fik et romerlys ned i nakken og blev forbrændt? (skete vist på Brøndby afsnittet) Så det er farligt, og derfor skal det ikke høre hjemme på stadions. Også selvom det giver en god stemning.

Tør jeg spørge om du kan nævne andre store uheld i forbindelse med fodboldkampe/romerlys  Peace?

Hvad med dengang en fan fra fck faldt ned fra øvre.. Skal man så også holde op med at have fan på et så højtliggende afsnit Rullende Øjne

Nej der er sku en risiko ved alt i denne verden, og jeg kan falde over mine egne ben når jeg går ud af døren og dø af faldet.. Jeg vil egentlig mene at det er mindst lige så farligt at stå på en stå tribune med en så stor menneskemængde.. Specielt når man scorer.. der skal ikke meget til før det kan gå helt galt med en der...

Ja romerlys er farligt hvis en eller anden tosse kaster dem på familier, men ellers er de sku ikke, og jeg er yderst trist over at hr og fru danmark køber mediernes utrolige frygt for romerlys... Jeg har stået klods op af folk med romerlys i hånden siden jeg var 13 år gamel(er 19 i dag), og har aldrig oplevet det MINDSTE problem med dem i min nærheden...

Det er sku farligt at leve, og hvis alle tænker sådan bliver verden kedelig.. Ergo skal den tankegang heller ikke ind på stadion!

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #217: 10 Mar 2009, 17:06 »

I øvrigt... Mange får det til at lyde som om folk altid står og fægter rundt med lysene.. Det er jo ikke engang rigtigt...

Langt de fleste lys bliver lagt på jorden med det samme, og så er der sku ikke noget farligt ved dem at all... Medmindre en eller anden torsk er så dum at vælte med snotten lige ned i det xD crazy

Cool

andersfa123
Gæst

« Svar #218: 10 Mar 2009, 17:09 »

I øvrigt... Mange får det til at lyde som om folk altid står og fægter rundt med lysene.. Det er jo ikke engang rigtigt...

Langt de fleste lys bliver lagt på jorden med det samme, og så er der sku ikke noget farligt ved dem at all... Medmindre en eller anden torsk er så dum at vælte med snotten lige ned i det xD crazy
Vil så sige at i de fleste pyroshows holder man lysene i hånden, men det er rigtigt det du siger med at man ikke fægter rundt med dem Wink

Guldbrand
Gæst

« Svar #219: 10 Mar 2009, 17:09 »

Tør jeg spørge om du kan nævne andre store uheld i forbindelse med fodboldkampe/romerlys  Peace?

Hvad med dengang en fan fra fck faldt ned fra øvre.. Skal man så også holde op med at have fan på et så højtliggende afsnit Rullende Øjne

Nej der er sku en risiko ved alt i denne verden, og jeg kan falde over mine egne ben når jeg går ud af døren og dø af faldet.. Jeg vil egentlig mene at det er mindst lige så farligt at stå på en stå tribune med en så stor menneskemængde.. Specielt når man scorer.. der skal ikke meget til før det kan gå helt galt med en der...

Ja romerlys er farligt hvis en eller anden tosse kaster dem på familier, men ellers er de sku ikke, og jeg er yderst trist over at hr og fru danmark køber mediernes utrolige frygt for romerlys... Jeg har stået klods op af folk med romerlys i hånden siden jeg var 13 år gamel(er 19 i dag), og har aldrig oplevet det MINDSTE problem med dem i min nærheden...

Det er sku farligt at leve, og hvis alle tænker sådan bliver verden kedelig.. Ergo skal den tankegang heller ikke ind på stadion!

- Hvor mange skal skydes før våben skal være ulovligt.. ? Er en ikke nok?  Og jo der har sikkert været mange uheld som nok bare ikke har fanget mediernes interesser og derfor heller ikke min.

- At han faldt ned var hans egen skyld. Det har allerede været fremme at sikkerhedsforanstal tningerne var iorden. Så den køber jeg ikke som et godt argument.

- Ja der er en risiko ved meget her i verden, derfor bør man også forhindre det der hvor man kan. Man tillader jo heller ikke folk gå rundt med våben på gaderne.. Og hvis du falder over dine egne ben og dør, så er det din egen skyld og ikke andres. Den kan du på ingen måder bruge som argument her.

- Våben er heller ikke farlige medmindre der er en tosse der skyder med den. Desværre så findes disse idioter - Og det er allerede bevist. Så derfor bør de forbydes. Jeg er enige i at de skaber en kanon stemning og kunne man blot sikre sig (hvilket man ikke kan) at de ikke ville blive til fare for andre mennesker, så ville jeg også meget gerne se noget mere til dem på stadions.

Jeg er dog enige i at medierne går alt for meget op i hooligans og romerlys. Men desværre så hjælper idioterne der udføre hooliganisme ikke ligefrem på det.
« Seneste Redigering: 10 Mar 2009, 17:11 af Guldbrand » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #220: 10 Mar 2009, 17:11 »

ja men det er yderst sjældent jeg ser sådan et i dansk fodbold..

Men nej pyroshow plejer at virke bedst i hånden Wink..

Cool

AFC
Manager

« Svar #221: 10 Mar 2009, 17:11 »

Flot skrevet af dig Cesc! Jeg er også enig. Som du siger. FCK har været nødt til at lave sådan et kort på grund af al den ballade de har lavet på det seneste år. De er selv skyld i det, men en ting som irriterer mig lidt er at en klub som f.eks Brøndby som jo også har vist sig lidt på det seneste år her at lave dumme ting. F.eks da de tabte til AGF i Aarhus hvor de løb ind på stadion efter kampen og gik amok. Det hører bare ikke hjemme. Det er ikke en håning mod Brøndby, men kunne snart godt tænke mig de fik det indført.

Som du også siger, så er FCK også selv uden om det her. De ved godt selv tror jeg at al den ballade de har lavet. Jeg kan heller ikke se hvad der skulle være ''hemmeligt'' i Telefonnummer, Adresse, Fødselsdag osv. Alle enhver kan jo stå og smugkigge med og finde dig på nettet altså. Også i alm. hverdage osv. Syntes det er fint nok med et kort der. Det er jo kun med til at gøre dansk fodbold bedre! Jeg kan ikke mindes FCK har lavet noget som helst ballade her efter de har fået kortet. Det virker jo og det er godt det er indført.

andersfa123
Gæst

« Svar #222: 10 Mar 2009, 17:15 »

Flot skrevet af dig Cesc! Jeg er også enig. Som du siger. FCK har været nødt til at lave sådan et kort på grund af al den ballade de har lavet på det seneste år. De er selv skyld i det, men en ting som irriterer mig lidt er at en klub som f.eks Brøndby som jo også har vist sig lidt på det seneste år her at lave dumme ting. F.eks da de tabte til AGF i Aarhus hvor de løb ind på stadion efter kampen og gik amok. Det hører bare ikke hjemme. Det er ikke en håning mod Brøndby, men kunne snart godt tænke mig de fik det indført.

Som du også siger, så er FCK også selv uden om det her. De ved godt selv tror jeg at al den ballade de har lavet. Jeg kan heller ikke se hvad der skulle være ''hemmeligt'' i Telefonnummer, Adresse, Fødselsdag osv. Alle enhver kan jo stå og smugkigge med og finde dig på nettet altså. Også i alm. hverdage osv. Syntes det er fint nok med et kort der. Det er jo kun med til at gøre dansk fodbold bedre! Jeg kan ikke mindes FCK har lavet noget som helst ballade her efter de har fået kortet. Det virker jo og det er godt det er indført.
Det som Don Ø og resten af tårnet har tænkt da de lavede fck away, var jo nok at der ikke skulle være romerlys på stadion. For jeg mindes kun at have set 2 kampe hvor hooligansne har gået amok på stadion, i den kamp du nævner mellem AGF og Brøndby, og Næstved mod FCK. Det må jo betyde at alt balladen sker udenfor stadion, og dér kan kortet jo ikke hjælpe så meget.

verdenskrig
Manager

« Svar #223: 10 Mar 2009, 17:20 »

- Hvor mange skal skydes før våben skal være ulovligt.. ? Er en ikke nok?  Og jo der har sikkert været mange uheld som nok bare ikke har fanget mediernes interesser og derfor heller ikke min.

- At han faldt ned var hans egen skyld. Det har allerede været fremme at sikkerhedsforanstal tningerne var iorden. Så den køber jeg ikke som et godt argument.

- Ja der er en risiko ved meget her i verden, derfor bør man også forhindre det der hvor man kan. Man tillader jo heller ikke folk gå rundt med våben på gaderne.. Og hvis du falder over dine egne ben og dør, så er det din egen skyld og ikke andres. Den kan du på ingen måder bruge som argument her.

- Våben er heller ikke farlige medmindre der er en tosse der skyder med den. Desværre så findes disse idioter - Og det er allerede bevidst. Så derfor bør de forbydes. Jeg er enige i at de skaber en kanon stemning og kunne man blot sikre sig (hvilket man ikke kan) at de ikke ville blive til fare for andre mennesker, så ville jeg også meget gerne se noget mere til dem på stadions.

Jeg er dog enige i at medierne går alt for meget op i hooligans og romerlys. Men desværre så hjælper idioterne der udføre hooliganisme ikke ligefrem på det.
At du sammenligner våben med romerlys vil JEG tilgengæld ikke tage som et argument Grin.. Det er jo helt væk, og de to ting har intet med hinanden at gøre.. Våben er til for at slå ihjel, og romerlys for at skabe stemning.. I hvertfald når vi snakker fodbold, de kan sikkert også bruges til andet!.. Selvfølgelig skal der en person bag begge til at skade, men der skal også bare en person bag et rat i to biler for at det går galt...

Nej en er netop ikke nok for det viser at faren ved det er så minimal, at det ville være idiotisk at holde op med at bruge lys... Det kan jeg slet ikke følge dig i.. Jeg kunne følge dig hvis det skete jævnligt... Selvfølgelig så jeg helst at der aldrig var sket noget som helst, men sket er sket! Det kan man ikke ændrer på, og man stopper ikke noget der er fedt pga en ulykke.. Eller i hvertfald stor af slagsen!

Nej men prøv nu at forstå min pointe crazy... Jeg siger at det er farligt at leve, og bruger dette eksempel, men du kan bruge et hvilket som helst et... F.eks en kaptajn som laver en fejl i et fly, så det styrter ned.. er det din egen skyld.. Nej det er ej, og der dør fandme flere om året der, end med lys selvom det skulle være verdens mest sikre måde at rejse på.. Har man planer om at stoppe det.. Nej til trods for at der dør masser af mennesker hvert år..

Men så vil jeg omvendt sige at disse idioter har gemt sig godt når det kun har ekslaeret en eneste gang i alle de år der har været lys på danske stadions...

som jeg sagde.. Der er meget at være bange for i denne verden, og går man konstant med denne frygt bliver det sku ikke sjovt at leve..Når en person ved siden af mig tænder et lys tænker jeg ikke " omg nu dør jeg" jeg tænker "YES KÆFT HVOR FEDT AMOOOOOOK Opstemt"...

Man skal ikke gå og vente på en ulykke der ikke er sket for en!
Hvis jeg så kommer til skade en dag ved hjælp af lys hvilket ikke sker så er det bare to bad!

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #224: 10 Mar 2009, 17:21 »

I øvrigt guldbrand...

Hvor mange hooligans vil du tro der er i dansk fodbold, siden du siger det er dem der ødelægger det ?

Cool

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010