home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 547 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  De uofficielle's tråd!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint
Forfatter Emne: De uofficielle's tråd!  (Læst 52326 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #240: 10 Mar 2009, 18:12 »

Men det kan man aldrig garantere for..
Hvor i samfundet kan man det Smiley ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Guldbrand
Gæst
 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #241: 10 Mar 2009, 21:41 »

Nu handler det ikke om hvor mange der bliver dræbt eller ej Verdenskrig - Det handler om at der er en risiko for at nogen kommer til skade. Og ja det er selvfølgelig på eget ansvar at gå på stadion, men ikke destromindre så har klubben et ansvar omkring sikkerheden på stadionet. Bla. derfor man har forbudt romerlys, glas osv. til kampene. Ellers kunne man lige så godt droppe alt hvad der hedder vager, og bare være ligeglad med om folk brænder romerlys af, smider med glas, eller overfalder spillere på banen...

Men jeg tror ikke vi to bliver enige.. Syntes jeg har været tvunget til at gå ud i lidt ekstreme sammenligninger (Lufthavnen) og stadig virker det til at du ikke helt forstår det. Så enten vil du ikke forstå det, eller også har vi to bare to totalt modsatte meninger omkring emnet
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #242: 10 Mar 2009, 21:53 »

Nu handler det ikke om hvor mange der bliver dræbt eller ej Verdenskrig - Det handler om at der er en risiko for at nogen kommer til skade. Og ja det er selvfølgelig på eget ansvar at gå på stadion, men ikke destromindre så har klubben et ansvar omkring sikkerheden på stadionet. Bla. derfor man har forbudt romerlys, glas osv. til kampene. Ellers kunne man lige så godt droppe alt hvad der hedder vager, og bare være ligeglad med om folk brænder romerlys af, smider med glas, eller overfalder spillere på banen...

Men jeg tror ikke vi to bliver enige.. Syntes jeg har været tvunget til at gå ud i lidt ekstreme sammenligninger (Lufthavnen) og stadig virker det til at du ikke helt forstår det. Så enten vil du ikke forstå det, eller også har vi to bare to totalt modsatte meninger omkring emnet

Det lyder som sød musik i mine øre, så bliver folk der står omkring dem der tænder lys uden at hav gjort det heller ikke slæbt væk af de grønne (apropos en kamp mod ob sidste forår  Sur )...

Men altså jeg er af den holdning som du nok har set at står man på midten af faxe så er man vis om at der kommer lys.. Det gør der altid, så det kan ikke være anderledes Smiley.. De mennesker der har en frygt for det(fair nok vi er alle forskellige Peace ) kan bare stille sig få meter ud i specielt venstre side set fra tribunen... Altså jeg mener bare at folk selv bestemmer om de vil i nærheden af lys, og hvad fcks fans ahr gjort en simpel gang kan jeg ik rigtigt bruge da man ik ved om det sker igen Smiley

Men nej jeg har skam forstået dig... Du vil bare gerne have at man kan være 100 % sikker når man går til bold, og ikke udsættes for en unødig fare.. Det kan jeg sagtens se... Jeg mener bare at for at min oplevelse på stadion bliver perfekt så skal jeg selvfølgelig komme levende hjem, men der må sku gerne være fest, lir, ballade, pyro, lavine og alt det som er maks vildt Opstemt... Hvis det udsætter mig for en minimal fare så må det være sådan Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #243: 10 Mar 2009, 21:58 »

Det lyder som sød musik i mine øre, så bliver folk der står omkring dem der tænder lys uden at hav gjort det heller ikke slæbt væk af de grønne (apropos en kamp mod ob sidste forår  Sur )...

Men altså jeg er af den holdning som du nok har set at står man på midten af faxe så er man vis om at der kommer lys.. Det gør der altid, så det kan ikke være anderledes Smiley.. De mennesker der har en frygt for det(fair nok vi er alle forskellige Peace ) kan bare stille sig få meter ud i specielt venstre side set fra tribunen... Altså jeg mener bare at folk selv bestemmer om de vil i nærheden af lys, og hvad fcks fans ahr gjort en simpel gang kan jeg ik rigtigt bruge da man ik ved om det sker igen Smiley

Men nej jeg har skam forstået dig... Du vil bare gerne have at man kan være 100 % sikker når man går til bold, og ikke udsættes for en unødig fare.. Det kan jeg sagtens se... Jeg mener bare at for at min oplevelse på stadion bliver perfekt så skal jeg selvfølgelig komme levende hjem, men der må sku gerne være fest, lir, ballade, pyro, lavine og alt det som er maks vildt Opstemt... Hvis det udsætter mig for en minimal fare så må det være sådan Wink
Så folk, der har betalt for en billet, skal flytte sig, hvis de bange for noget, der egentlig er ulovligt på stadion?
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #244: 10 Mar 2009, 22:00 »

Ja hvis de ikke kan lide det som foregår på midten, så kan det jo blive konsekvensen for pyroen forsvinder sku ik Smiley

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #245: 10 Mar 2009, 22:02 »

Ja hvis de ikke kan lide det som foregår på midten, så kan det jo blive konsekvensen for pyroen forsvinder sku ik Smiley


I mine øjne virker det bare helt væk. Men okay, vi har jo et forskelligt syn på det Smiley
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #246: 10 Mar 2009, 22:07 »

Ja det kunne se sådan ud Smiley..

Men altså er vi enige om at man heller ikke stiller sig ind på dansegulvet hvis man hellere vil stå og drikke øl og hygge sig på et diskotek Smiley.. Lidt samme princip Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #247: 10 Mar 2009, 22:10 »

Ja det kunne se sådan ud Smiley..

Men altså er vi enige om at man heller ikke stiller sig ind på dansegulvet hvis man hellere vil stå og drikke øl og hygge sig på et diskotek Smiley.. Lidt samme princip Peace
Forstår det ikke helt.. Ingen af de to dele er jo ulovlige, hvilket det med romerlys er. Smiley
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #248: 10 Mar 2009, 22:18 »

Prøv nu at se eksemplet i stedet for havd der er lovligt af de ting xD...
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #249: 10 Mar 2009, 22:22 »

Prøv nu at se eksemplet i stedet for havd der er lovligt af de ting xD...
Arr.. Troede du hentydede til noget andet. Nå  crazy

Nej, men det berettiger jo stadig ikke dem, der vil lege med ild, til at gøre det. Folk har jo købt billet på visse betingelser, bl.a. at man ikke må fyre romerlys af, så de skal vel ikke bukke under for dem, der vil lege pyromaner? Smiley
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #250: 10 Mar 2009, 22:24 »

Tror nu nok dem som kommer på faxe er klar over at der kommer en del pyro.. Ellers har man ikke været på faxe særlig mange gange Smiley

Og har man ikke det kommer man nok senere til kampen og så er det stort set umuligt at komme derind hvor pyroen er Thumbs Up..

Såå det hele løser sig Smiley
Pyromaner wtf Rullende Øjne
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #251: 10 Mar 2009, 22:26 »

Tror nu nok dem som kommer på faxe er klar over at der kommer en del pyro.. Ellers har man ikke været på faxe særlig mange gange Smiley

Og har man ikke det kommer man nok senere til kampen og så er det stort set umuligt at komme derind hvor pyroen er Thumbs Up..

Såå det hele løser sig Smiley
Pyromaner wtf Rullende Øjne
Svar på spørgsmålet!  crazy
Folk har jo købt billet på visse betingelser, bl.a. at man ikke må fyre romerlys af, så de skal vel ikke bukke under for dem, der vil lege pyromaner?
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #252: 10 Mar 2009, 22:27 »

Læs mit indlæg igen Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #253: 10 Mar 2009, 22:30 »

Læs mit indlæg igen Smiley
Ja, og du har ikke svaret på mit spørgsmål.

Det kan godt være, at dem, der kommer på Faxe, er klar over det, men det ændrer ikke på, at det er ulovligt. Smiley

Det er ufatteligt svært at modargumentere en lov.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #254: 10 Mar 2009, 22:36 »

Ikke sværere end at vi går i mod den hver weekend Smiley... Det er alt hvadjeg ahr at forholde mig til Thumbs Up..

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010