home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvad nu, City?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Hvad nu, City?  (Læst 31366 gange)
AmagerFF
Ynglingespiller

Sv: Hvad nu, City?
« Svar #75: 03 Sep 2008, 12:55 »

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #76: 03 Sep 2008, 12:58 »

Det klogeste City kan gøre som det første, er at sikre sig at de har den rette manager. Det klogeste Abramovich har gjort i sin tid i Chelsea, var at hente Mourinho, for dels vidste han at der skulle være vandbærere til stjernerne hvis det skulle fungere, og dels kunne han få stjernerne til at tænke på holdet.

Om Mark Hughes er den rigtige, kan jeg faktisk godt stille mig tvivlende overfor. Han blev dels hentet til klubben af den forrige ejer, mens klubben endnu var en midterklub med ambitioner, men nu hvor pengene er mange, og der formentligt kommer store stjerner til klubben (og nej, mener ikke Robinho er så stor en stjerne, han var end ikke fast i Real), kan det blive helt anderledes end han var vant til i Blackburn og har været vant til de første måneder i City.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #77: 03 Sep 2008, 13:12 »

Det klogeste City kan gøre som det første, er at sikre sig at de har den rette manager. Det klogeste Abramovich har gjort i sin tid i Chelsea, var at hente Mourinho, for dels vidste han at der skulle være vandbærere til stjernerne hvis det skulle fungere, og dels kunne han få stjernerne til at tænke på holdet.

Om Mark Hughes er den rigtige, kan jeg faktisk godt stille mig tvivlende overfor. Han blev dels hentet til klubben af den forrige ejer, mens klubben endnu var en midterklub med ambitioner, men nu hvor pengene er mange, og der formentligt kommer store stjerner til klubben (og nej, mener ikke Robinho er så stor en stjerne, han var end ikke fast i Real), kan det blive helt anderledes end han var vant til i Blackburn og har været vant til de første måneder i City.

Enig. Mourinho var den helt rigtige mand for Chelsea. Mark Hughes' CV er ok i den forstand, at han haft nogenlunde succes som manager. Det er ikke umuligt, at han ville kunne klare opgaven. Omvendt kan det tænkes, araberne også vil hente et stort navn ind til trænerposten også, når nu det er den stil de kører i forhold til spillerne.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #78: 03 Sep 2008, 13:24 »

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #79: 03 Sep 2008, 13:32 »

Haha det er da for blæret, hvis det er sandt self:)

Fuck det er vildt! Opstemt

Fjogh
Ynglingespiller

« Svar #80: 03 Sep 2008, 15:06 »

Jeg glæder mig bare til at følge udviklingen af city fans. Åhh hvor jeg dog fryder mig over, at jeg er bedrevidne

¡Hala Madrid!

kasperbp12
Manager

« Svar #81: 03 Sep 2008, 15:18 »

glæder mig hvis han også skifter til dem

Batigol
Manager

« Svar #82: 03 Sep 2008, 18:34 »

Vil da lige blande mig, og ja, jeg må indrømme, at jeg efterhånden synes at pengene har for meget betydning i fodbold. Dertil vil jeg dog gerne tilføje, at det var noget nær uundgåeligt, med hele den globale udvikling med hensyn til det at have et sporthold, og hvordan det ledes. Men så længe fodbolden kan leve videre på samme måde som vi er vant til, resulterer det nu heller ikke i ekstremt store udslag for mit syn på selve sporten - som jeg naturligvis elsker på samme høje måde, som ethvert andet menneske nu engang burde. Købet af Robinho, må, for Robinho's vedkommende, siges at være præget af penge. Man kan vel næppe kalde det nogen personlig sportslig fremgang, at gå fra Real Madrid til Manchester City. Det er diskutabelt, hvorvidt niveauet han kommer til at spille på, er højere, men niveauet i den tilknyttede klub er naturligvis lavere nu, end før. Nå, nok om det. Jeg mener, at der burde være et lønloft - der dog skulle ligge på et acceptabelt niveau - og et dertil indrettet loft for, hvor mange spillere man må have på lønningslisten - hvilket dog også skulle ligge lidt oppe i tallene, da der jo oftest også er spillere fra 2. holds truppen og U-trupperne der bliver lønnet. Sidst mener jeg, at der burde være et loft for, hvor mange penge man må handle ind for i løbet af et transfervindue. Således ville det ikke være muligt, udelukkende at købe sig til sportslig succes, hvilket jeg ikke mener er fair overfor de hold med en mere eller mindre skrøbelig økonomi, men en god sportslig sektor. Således ville fodbolden måske blive bare en anelse mere åben, og hold som eksempelvis Chelsea - som jeg bruger, da det nu engang er eksempel nr. 1 - ville måske skulle have arbejdet hårdere for at nå samme status som de har i dag. Sidst vil jeg dog igen påpege, at jeg anser udvikling for noget nær uundgåelig, grundet den økonomiske fremgang indenfor sport, og i særdeleshed fodbold.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #83: 03 Sep 2008, 18:48 »

Real Madrid har ikke i sinde at hente; Ronaldo, Fabregas, Messi og Torres på samme tid...

Hvordan kom Messi lige pludselig ind? Rullende Øjne

Nej, men de hentede da Becks, Figo, Zidane, Ronaldo osv til samme hold Rullende Øjne

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #84: 03 Sep 2008, 18:51 »

Hvorfor er det at I alle syntes at Robinhos skift er så og så dumt?
Ja det kan godt være der er mange penge i det, og det er en af grundende. Men se på Sheva, han blev bænket i Chelsea, det samme ed SWR, hvor Robinho kan være med til at starte et, måske, kommende storhold op. Være en af de første stjerner på holdet. Jeg tror ikke det er så dumt af ham igen. Men jeg tvivler stadig på om City kan nå deres mål, i hvert flad indenfor 2 år.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Batigol
Manager

« Svar #85: 03 Sep 2008, 19:00 »

Hvorfor er det at I alle syntes at Robinhos skift er så og så dumt?
Ja det kan godt være der er mange penge i det, og det er en af grundende. Men se på Sheva, han blev bænket i Chelsea, det samme ed SWR, hvor Robinho kan være med til at starte et, måske, kommende storhold op. Være en af de første stjerner på holdet. Jeg tror ikke det er så dumt af ham igen. Men jeg tvivler stadig på om City kan nå deres mål, i hvert flad indenfor 2 år.

Den vej kan du naturligvis også vende det, men faktum er nu engang, at det er et trin ned på den sportslige skala, indtil det modsatte er bevist. Hvis det bliver dette, kan Robinho jo blot nyde godt at sit valg, så vi må jo lade fodbolden gøre arbejdet, og konkludere om det var et godt valg, når Robinho engang forlader Manchester eller fodboldens verden. Det bliver under alle omstændigheder spændende at se, om man virkelig kan købe sig til så stor sportslig succes som ham den gavmilde sheik går og tror.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JKJ
Gæst

« Svar #86: 04 Sep 2008, 15:41 »

Robinho glad for sin nye klub Chelsea...!! Ups City  Ubeslutsom

Man får virkelig fornemmelsen at han kun er gået efter pengene når han ikke en´gang er klar over hvilken klub han ny repræsentere...

Jeg må indrømme at jeg pt ikke har den store tiltro til at han bliver en gevinst de første mange måneder...

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1052163.ece

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #87: 04 Sep 2008, 20:13 »

Læste lige at ham Abu Dhabi er 10 gange så meget vær som Roman Abrahamovic  Shockeret det er jo helt vild  Shockeret Opstemt

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #88: 04 Sep 2008, 20:36 »

Læste lige at ham Abu Dhabi er 10 gange så meget vær som Roman Abrahamovic  Shockeret det er jo helt vild  Shockeret Opstemt

LOL, Abu Dhabi er altså en by og hovedstaden i de Forenede Arabiske Emirater. Og Abu Dhabi United Group er firmaet der købte City.
« Seneste Redigering: 04 Sep 2008, 20:38 af Jimmi.Pop » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #89: 04 Sep 2008, 20:41 »

Han hedder Dr, Al Suleyman et eller andet. Og hele gruppen der er rigere end Abrahamovich. Smiley

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010