home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 264 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvad nu, City?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Hvad nu, City?  (Læst 27658 gange)
PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #45: 02 Sep 2008, 20:17 »

Jeg kunne slet ikke få armene ned igår da jeg læste det der med Robinho. Men når jeg læser det her synes jeg lige at vi skal tage det med ro. Og shit det bliver anderledes som City fan, hvis alt det her sker. Lige nu mener jeg klubben har holdet til en 4 eller 5. plads, alt efter hvad Liverpool kommer op i niveau.

Og så lige man kunne købe en City trøje med "We were here when we were shit" Opstemt
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #46: 02 Sep 2008, 20:25 »

Kan slet ikke se hvorfor så mange brokker sig over, at Tottenham køber for uh så mange penge. De har jo solgt for mere end de har købt for, så ser absolut in tet galt i det..
Logged

19-18!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #47: 02 Sep 2008, 21:27 »

 Forlegen  moderne fodbold når det er værst...... en eller anden person med en stor kasse penge køber et hold af superstjerner vinder et par titler og forsvinder igen.... godt for City men det gør ikke fodbolden noget godt på sigt..

Jeg kan dog godt se det bliver interessant at følge indkøbene i den kommende tid.... og mon ikke der kommer nogle spændende navne på bordet....... men fingrene fra Fernando Torres  ticked off
Logged

YNWA

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #48: 02 Sep 2008, 21:37 »

Glæder mig til at se, om de store spillere går efter pengene når det kommer til stykket
Logged


Hallas
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #49: 02 Sep 2008, 21:54 »

Jeg kunne slet ikke få armene ned igår da jeg læste det der med Robinho. Men når jeg læser det her synes jeg lige at vi skal tage det med ro. Og shit det bliver anderledes som City fan, hvis alt det her sker. Lige nu mener jeg klubben har holdet til en 4 eller 5. plads, alt efter hvad Liverpool kommer op i niveau.

Og så lige man kunne købe en City trøje med "We were here when we were shit" Opstemt

Og den burde vel egentlig hedde; "We were here when we were a football team."
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #50: 02 Sep 2008, 21:59 »

Jeg har intet tilovers for Robinho længere, og selvom det måske er den rigtige vej at gå nu til dags, synes jeg stadig City og andre klubber fører fodbolden den forkerte vej.

Pludselig kommer forretninger, oliesheiker osv. osv. til at spille ind på fodbolden, og i mine øjne er det, trods det nok er den rigtige vej, hvis man vil hurtigt til toppen idag, en forkert måde at være en fodboldklub. Penge burde ikke bestemme så meget, som de nu gør.

Ydermere forstår jeg ikke spillerne, i deres valg, men i reglen kan de jo også skide på min såvel som jeres meninger - indtil nu i hvert fald.
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #51: 02 Sep 2008, 22:03 »

Tror også at Robinhos agent har kææææmpe indflydelse på transferen, da der eftersigende skulle ligge en ordentlig pose penge til ham
Logged


Hallas
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #52: 02 Sep 2008, 22:06 »

I sidste ende er det dog Robinho, som har skrevet under.

Lige for en ekstra debat: Hvad kan man gøre, for at hindre den "pengeudvikling" der er nu, i så fald den overhovedet skal ændres? Lofter?
« Seneste Redigering: 02 Sep 2008, 22:11 af Hallas » Logged

AmagerFF
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #53: 02 Sep 2008, 22:07 »

Læg mærke til hvor mange penge Chelsea har brugt de sidste 2 vinduer - så bland dem udenom ;o)
De er jo netop ved at gøre sig uafhængige af russerpengene og skal fungere selvstædigt om 2 år.....


Ksn i  øvrigt ikke se problemet at nogle vil bruge deres penge på fodbold - det må være op til dem selv.

Logged

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #54: 02 Sep 2008, 22:24 »

Det er dælme blevet big business hvis man vil være med i toppen af Premier League. Milliarderne ruller, hvem husker dengang Roberto Baggio var verdens dyreste spiller ? Opstemt Noget helt andet nu, surrealistisk og lidt skræmmende synes jeg.
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #55: 02 Sep 2008, 22:43 »

I sidste ende er det dog Robinho, som har skrevet under.

Lige for en ekstra debat: Hvad kan man gøre, for at hindre den "pengeudvikling" der er nu, i så fald den overhovedet skal ændres? Lofter?

Det vil være svært at sætte lofter på, idet der så er spillere, der simpelthen ikke kan købes, fordi deres indtægter til klubberne er så høje. F.eks. Ronaldo.

Hvis Real kun kunne byde 30 mio. på en spiller som ham, kunne det jo ikke lade sig gøre at få ham.
Logged


ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #56: 02 Sep 2008, 22:44 »

Det ham den vamle sheik har gang i er jo helt åndsvagt - hader virkelig sådan noget.

Torres, Fabregas, Ronaldo til City ? Det kommer da forhåbentligt aldrig til at ske. Robinhos ulækre grådighed var den eneste grund til, at han overhovedet kom til City, og jeg forestiller mig ikke, at de lokker alverdens stjerner til før de kvalificerer sig til Champions League.

Hader City mere og mere for hvert sekund der går.

Edit: Lige nogle citater fra den vamle sheik - taget fra SkySports.

"Ronaldo has said he wants to play for the biggest club in the world, so we will see in January if he is serious,"

"Real Madrid were estimating his value at $160million (£90m) but for a player like that, to actually get him, will cost a lot more; I would think $240million (£135m). But why not? We are going to be the biggest club in the world, bigger than both Real Madrid and Manchester United."
« Seneste Redigering: 02 Sep 2008, 22:48 af ManUtd83 » Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #57: 02 Sep 2008, 22:49 »

Det er måske nok en ærgerlig udvikling, at rigmænd overtager klubberne fra en side af, men synes nu trods alt, at det er positivt, at det ikke kun er 3-4 klubber længere, der har økonomien til at hente stort set hvem de vil. Jo flere der er, jo mindre afgørende bliver pengene, så for spændingens skyld er det positivt at flere og flere klubber får så mange penge at gøre godt med. For priserne på spillerne er det en katastrofe, de vil blive skruet fuldstændigt vanvittigt i vejret, og de klubber der ikke bliver overtaget af rigmænd, vil være hægtet fuldstændig af feltet og enten falde igennem, eller fungere som udviklingsklubber, der lever af de penge de rige klubber betaler for deres spillere.

I øvrigt lidt pudsigt at Real-fans kan være forargede over at City har ambitioner om at samle et hold af verdensstjerne, eller skal vi kalde dem Galacticos  Wink men mon ikke det grunder i bitterhed over Robinho transferen.

Jeg tror i øvrigt, at det bare er et spørgsmål om tid, før ejerne holder lidt igen med de enorme investeringer i klubberne. Tidligere var det de Italienske klubber gangsterne kastede sig over, nu er turen kommet til de Engelske. Netop Italien er et godt eksempel på, at pengene ikke bliver ved med at falde helt så let af ejerne, de Italienske klubber er jo sat lidt af især Englænderne i transferkapløbet.

Det største problem er, efter min mening, disse nye ejeres forretningsmetoder, ordet gangstere er nok ikke helt ved siden af, det er bestemt ikke dem alle, der har rent mel i posen. f.eks. var der udstedt en arrestordre i Thailand på Citys tidligere ejer, Abramovich fra Chelsea er anklaget for at have været dybt involveret i sager om beskyttelsespenge, og det er iøvrigt tankevækkende, at han blev den store vinder af kampen om Ruslands naturressourcer, en kamp hvor hundredevis af mennesker blev likvideret. Gaydamek i Portsmouth vil ikke fortælle hvordan han har tjent sine penge, men igen er det da tankevækkende at hans far, der i øvrigt ejer Beitar Jerusalem, er eftersøgt for illegal våbenhandel. Og sådan kunne man blive ved, man kan læse en interessant artikel om det på Tipsbladet.dk. Disse kriminelle individer er involveret i en stor del af de Engelske klubber, og det lader ikke til at der bliver færre af slagsen, tvært imod.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #58: 02 Sep 2008, 23:10 »

Ja City har så sandelig fået penge mellem hænderne, men lad os nu se.
Man kan ikke købe sig til sammenhold, det tager flere år at få et hold spillet godt sammen, for mange udskiftninger er i langt de fleste tilfælde synonym med fiasko. Og med fiasko flere indkøb, og så videre og så videre. Ej så galt går det selvfølgelig sjældent.

Men Cesc påstår på en af de første sider at man kan komme i top four på én dag i Januar, det tror jeg bestemt ikke. Hvis de hentede John Terry, Cesc Fabregas, C. Ronaldo og Torres, tror jeg ikke nødvendigvis at de ville slutte i toppen. De er alle meget store spillere, men ville en Terry og Ronaldo kunne finde ud af det sammen, eller en Terry og Cesc? Cesc og Torres kunne nok, grundet landsholdet.
Desuden tror jeg heller ikke at vi ser Ronaldo gå fra Utd. til City, der er for stor rivalisering (Og dog der er set eksempler på større rivalisering, hvor spillere stadig har skiftet).

Desuden var Chelsea heller ikke et ret meget større hold en City, da de først fik pengene. Men tror stadig at vi skal vente 3-5 år, hvis ejeren holder så lang tid, før vi vil se ordentlige resultater.

Spurs er jeg stadig i syv sind omkring. Det kan både blive en dreng og en pige Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #59: 02 Sep 2008, 23:15 »

Men Cesc påstår på en af de første sider at man kan komme i top four på én dag i Januar, det tror jeg bestemt ikke. Hvis de hentede John Terry, Cesc Fabregas, C. Ronaldo og Torres, tror jeg ikke nødvendigvis at de ville slutte i toppen. De er alle meget store spillere, men ville en Terry og Ronaldo kunne finde ud af det sammen, eller en Terry og Cesc? Cesc og Torres kunne nok, grundet landsholdet.

Fuldstændig enig. Verdens 11 bedste spillere udgør nødvendigvis ikke verdens bedste hold. Ham sheiken lyder ikke som om han ved noget om fodbold, så jeg er ikke nervøs. City kommer ikke til at hente verdensstjerner i flæng.

Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010