home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  2 Brugere, 500 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvad nu, City?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Hvad nu, City?  (Læst 27617 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #15: 02 Sep 2008, 19:22 »

Det er helt med vilje ;-)

Hvad er problemet i at hylde Fabregas mere end man behøver?

Alle stavefejl, utilsigtede som tilsigtede, irriterer mig grusomt. Tunge
Logged



Niko
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #16: 02 Sep 2008, 19:23 »

Jeg ser det ikke som urealistisk, men det bliver ikke inden for de næste par sæsoner regner jeg med, men jeg tror på det kan ske. Til det med købene synes jeg det lyder urealistisk at City vil hente Ronaldo, Cesc og Torres når de ikke kunne få Ronaldinho, for de tre spillere er da bådet dyre og bedre end ham.

De kunne nemlig ikke få Ronaldinho under deres nu tidligere ejer. Den nye ejer virker lidt mere sikker i pengene, og hvis han vil hente Ronaldinho, tror jeg bare at han gør det. Måske vil Ronaldinho bare ikke skifte lige nu, da han vægter fodbolden over pengene.

Men tror at City vil blive en seriøs konkurrent til titlen, da de som sagt vælger i penge, som er det vigtigste i dagens fodboldverden. Manchester City kan meget vel gå hen og få et meget dårligt ry, men det tror de er hammer ligeglade med, bare de får en masse stjerner til klubben.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #17: 02 Sep 2008, 19:23 »

Så kan vi sige tak til de klamme idioter der kommer ind og ødelægger fodbold fuldstændig... Hvis Torres, Ronaldo, Fabregas og flere bliver samlet på et hold, er det jo slet ikke noget ved mere. Jeg håber ikke at dette bliver en realitet, for så handler det vel ikke om fodbold mere
Og du holder med Real Madrid? (Jeg er selv Real-fan, men det er vel lidt dobbeltmoralsk?)
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #18: 02 Sep 2008, 19:25 »

Og du holder med Real Madrid? (Jeg er selv Real-fan, men det er vel lidt dobbeltmoralsk?)

Hvad har det med sagen at gøre?
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #19: 02 Sep 2008, 19:27 »

Ja, præcis LAge.
Real har da budt jeg ved ikke hvor mange millioner, for Ronaldo! Tottenham har også budt mange penge, for en del af de tunge drenge. Chelsea, ikke mindst, har budt høje transfersummer, efter Abramovic-overtagelsen. Så kald din egen klub for klamme svin, inden du kalder City det. Man skal ikke kaste med sten hvis man selv bor i glashus!

Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #20: 02 Sep 2008, 19:29 »

Real Madrid har ikke i sinde at hente; Ronaldo, Fabregas, Messi og Torres på samme tid...
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #21: 02 Sep 2008, 19:29 »

Hvad har det med sagen at gøre?
Ja, øøøh! Han kalder City for klamme svin, fordi de lige har nuppet en af Reals spillere. Han er selv Real-fan. Real er da ikke just kendte for at spare på moneterne..

Tunge
Logged


Arsenal Football Club


Niko
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #22: 02 Sep 2008, 19:29 »

Hvad har det med sagen at gøre?

Han prøver at føre en debat, at snakke om Real Madrid, en smule, er da meget normalt, nu hvor de lige har solgt deres 10'er til den klub der skal debatteres om. Især i en tråd om netop dem.

Men ja, LAge, det har du 100 % ret i.

Real Madrid er dog blevet bedre til at styre det. De er blevet mere erfarne, og ved at det ikke er individet, men sammenholdet der skal til for at vinde. Hvis en meget pengestærk klub som Manchester City lærer/ved det, så vil de virkelig blive skræmmende!
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #23: 02 Sep 2008, 19:30 »

Klamme idioter? De er vel ikke de eneste som bruger/byder uanede pengesummer (Real, Chelsea, Tottenham osv.)

Jo men det der er jo helt ekstremt. Chelsea, Real osv de har måske råd til en klassespiller, men de her vil jo købe et helt hold man
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #24: 02 Sep 2008, 19:30 »

Ja, øøøh! Han kalder City for klamme svin, fordi de lige har nuppet en af Reals spillere. Han er selv Real-fan. Real er da ikke just kendte for at spare på moneterne..

Tunge

Det vil jeg nu nok sige de er...  ticked off
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #25: 02 Sep 2008, 19:30 »

Real Madrid har ikke i sinde at hente; Ronaldo, Fabregas, Messi og Torres på samme tid...
City har en teori om det, men tror du selv det sker i praksis?
Logged


Arsenal Football Club


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #26: 02 Sep 2008, 19:31 »

Ja, øøøh! Han kalder City for klamme svin, fordi de lige har nuppet en af Reals spillere. Han er selv Real-fan. Real er da ikke just kendte for at spare på moneterne..

Tunge

Nej det er absolut ikke fordi de har købt Robinho. Det er jeg ret ligeglad med, selvom jeg synes det er synd, at Robinho har ødelagt sin karriere ved ikke at tage tl Chelsea. Men fordi de vil købe alle de største spillere... det er jo langt fra sjovt at se fodbold så
Logged


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #27: 02 Sep 2008, 19:32 »

City har en teori om det, men tror du selv det sker i praksis?

Tja man kan komme langt med den mængde penge de har...
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #28: 02 Sep 2008, 19:32 »

Jo men det der er jo helt ekstremt. Chelsea, Real osv de har måske råd til en klassespiller, men de her vil jo købe et helt hold man
Men prøv at hør her 'man'! Det er ønsker, tror du selv at de henter dem på samme tid? Forstå det dog..

Det vil jeg nu nok sige de er...  ticked off
Så er du jo ikke mere smart selv.. Wink
Logged


Arsenal Football Club


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #29: 02 Sep 2008, 19:33 »

Fuldstændig vanvittigt mange penge City har fået, er som cesc siger bange for at de kan blive en seriøs udfordrer til titlen om nogle få år
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010