home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 285 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvad nu, City?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Hvad nu, City?  (Læst 27654 gange)
PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #60: 02 Sep 2008, 23:27 »

Tror kun vi får en af de spillere han ville ha' til januar, mere lyder umuligt eller måske os dumt at hente for mange midt i sæsonen. Men alt efter hvor vi så slutter efter denne her sæson kan vi begynde at snakke om muligheder får at hente et par af de større nævnte.

Men jeg mener at med offensive navne som Robinho, Elano, SWP, Jo, og Petrov at City godt kan nærme sig de eftertragtede CL pladser, hvis et af de 4 tophold ikke levere 100%.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #61: 03 Sep 2008, 00:14 »

Man kan finde både positive og negative aspekter i dette. Som DNE skriver en del om, så er det kriminelle og nogle gange eftersøgte mænd der sidder på magten i de forskellige klubber og via kapitalindsprøjtnin ger måske endda får hvidvasket nogle penge, som de måske ikke har tjent på helt legal vis.

Manchester City har fået en pengemand med pungen helt iorden, men mon man kan lokke de helt store stjerner fra deres respektive klubber? Det er trods alt større at spille under Sir Alex Ferguson end Mark Hughes, og per tradition er "The Big Four" større end Manchester City, uanset pengene. Derfor vil det gå mange år før City kan måle sig helt med de store drenge. Det kan måske skabe lidt magtforskydelse i Premier League, så det er ikke kun er fire klubber der skaffer de helt største stjerner til England!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #62: 03 Sep 2008, 08:38 »

Jeg synes det er en trist nyhed, at araberne har tænkt sig at smide jeg ved ikke hvor mange milliarder afsted på nye spillere. Da Abramovich i sin tid kom til gjorde han det samme (muligvis endda i mindre grad end det vi kommer til at se), og herefter blev transfermarkedet et stort kaos. Priserne bliver endnu engang skruet op. Jeg kan sagtens se det positive i, at der bliver kanaliseret flere penge ind i fodbolden, men måden de bliver brugt på er håbløs. Jeg håber ikke, at de får succes med deres foretagende. DEt er lidt ærgerligt for nu lod det ellers til, at Abramovich har lukket pengekassen en anelse og man nærmede sig atter nogenlunde normale tilstande.

En anden ting, som bliver forfærdeligt er alle de City-medløberfans, som uundgåeligt vil komme. Vi så det med Chelsea og det kommer til at ske igen nu med 12 årige drenge, som synes City er seje, fordi de er så "'fucking rige'. Og mange af dem komme fra disse fora, fordi City er 'fede' at spille med, når de har så mange penge. Inden for den første måned efter FM09's udgivelse spår jeg 20 Manchester City-blogs. Det bliver hæsligt at se på.

Det er en dårlig dag. Jeg går i seng igen.
Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #63: 03 Sep 2008, 09:09 »

Jeg kan ikke rigtig forstå, hvordan man kan tvivle på, at City kan trække de store navne til, når de allerede har hentet den første, og så endda for næsen af en af de klubber, som man også spår dem lange udsigter for at nå.

Så vidt jeg husker var Chelseas situation ikke ret meget anderledes, da Abramovich kom til, eller det vil sige, de havde i forvejen knapt så mange penge, så egentlig var de vel dårligere stillet, alligevel mener jeg at huske at de blev 2'er i første sæson med de mange penge, hvilket i øvrigt ikke var nok for Abramovich, som fluks smed en fyreseddel i hovedet på Ranieri.

Jeg tror vi får mere spænding i Premier League, men prisen fodboldverden må betale er høj.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #64: 03 Sep 2008, 10:17 »

Selvfølgelig jkan City trække de store navne til, mange spillere øsnker jo at komme til PL og så er det jo næsten lige meget hvad det er for en klub...

Men, De store stjerner i de store klubber tror jeg ikke de får fat på, Ronaldo i et skifte til City?? Nej vel... Torres til City, njaa heller ikke... Cesc til City? Nope heller ikke...
De skal søge på kontinentet eller i Sydamerika. De store klubber har jo en eller anden uskreven regel om at de ikke sælger deres største spillere til hinanden og hvorfor skulle de dog så gøre det til en klub der på papiret er mindre end dem selv...

Den regel kender de jo så til gengæld ikke på kontinentet hvor måske især de italienske klubber er klar til at sælge ud af arveguldet, bla også pga en dårligere økonomi, og nu ved de også at de kan presse citronen lidt mere da City jo nu har rigeligt med penge...

!8 spillere vil de have, så vil der i hvert fald gå mindst 2 sæsoner før de spiller med om noget som helst, da man ikke bare skifter et helt ud ud og sætter et nyt ind og tror de kan det hele.... Og hvad med Mark Huges? er han "stor" nok til at lede holdet??

Spændene at se hvad der sker, om de nye ejere har mod til at lave det hele om eller om de bare har det i munden, vil der blive uro i truppen med den evt store udskiftning og som sagt før hvad med trænerteamet, får de en chance for at vise noget eller er det bare ud af vagten hvis de ikke vinder 2 kampe i træk??
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #65: 03 Sep 2008, 10:25 »

Lur mig om ikke Ronaldo altid har drømt om at spille for City, når han lugter muligheden for halvanden til to millioner om ugen derovre  Wink

Hvis de er villige til at smide vanvittigt høje beløb efter spillerne, så kan de også lokke de allerstørste spillere fra de allerstørste klubber til. Pengene styrer mere i dagens fodbold, end drengedrømme om at spille for Manchester United, Real Madrid eller Milan.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #66: 03 Sep 2008, 10:38 »

Lur mig om ikke Ronaldo altid har drømt om at spille for City, når han lugter muligheden for halvanden til to millioner om ugen derovre  Wink

Hvis de er villige til at smide vanvittigt høje beløb efter spillerne, så kan de også lokke de allerstørste spillere fra de allerstørste klubber til. Pengene styrer mere i dagens fodbold, end drengedrømme om at spille for Manchester United, Real Madrid eller Milan.

Hvis Man U stod over for at acceptere et tilbud på Ronaldo fra enten Man C eller Real Madrid, er jeg næsten 100% sikker på at de aldrig ville tage Man C... Der er ikke mange gennem tiderne der er skiftet mellem de 2 klubber og det vil der heller ikke være de næste mange mange år Wink
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #67: 03 Sep 2008, 10:43 »

Hvis Man U stod over for at acceptere et tilbud på Ronaldo fra enten Man C eller Real Madrid, er jeg næsten 100% sikker på at de aldrig ville tage Man C... Der er ikke mange gennem tiderne der er skiftet mellem de 2 klubber og det vil der heller ikke være de næste mange mange år Wink

Men er det i sidste ende ikke et spørgsmål om penge. Hvad nu hvis City smider en milliard eller mere?
Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #68: 03 Sep 2008, 10:44 »

Undervurder ikke betydningen af mange penge... Kombineret med de suspekte typer der er kommet ind i billedet, tror jeg godt vi kan se frem til et transfermarked der ændrer sig meget, og de Engelske klubber imellem.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #69: 03 Sep 2008, 10:50 »

Nu kender jeg ikke det officielle tal Real Madrid bød på Ronaldo, men rygterne har været oppe omkring de 700-800 mio dkr, måske endda højere...
Så nej tror ikke Man U bare uden sælger til City, de har jo det samme had-had forhold som der er mellem feks Liverpool-Everton eller Celtic-Rangers osv og så er det lige meget hvad prisen er...
Jeg tror heller ikke Ronaldo er interesseret i at skifte til en anden Manchester klub da han nok ikke er den mest populære mand i byen i forveje..

Men skal aldrig sige aldrig tror bare chancen er mindre end minimale eller med andre ord stort set ikke eksisterende...
Logged

MNordland
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #70: 03 Sep 2008, 10:51 »

Jeg tror sku at City drømmer.. det kan godt være at deres nye ejer har røven fuld af penge.. men de kan jo ikke hente hvem som helst, Slet ikke torres og cesc febregas, da de spiller i samme liga!! ticked off
Logged

You'll never walk alone

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #71: 03 Sep 2008, 11:01 »

Nu kender jeg ikke det officielle tal Real Madrid bød på Ronaldo, men rygterne har været oppe omkring de 700-800 mio dkr, måske endda højere...
Så nej tror ikke Man U bare uden sælger til City, de har jo det samme had-had forhold som der er mellem feks Liverpool-Everton eller Celtic-Rangers osv og så er det lige meget hvad prisen er...
Jeg tror heller ikke Ronaldo er interesseret i at skifte til en anden Manchester klub da han nok ikke er den mest populære mand i byen i forveje..

Men skal aldrig sige aldrig tror bare chancen er mindre end minimale eller med andre ord stort set ikke eksisterende...

Man skal nemlig aldrig sige aldrig, efter gangsternes indtog i Italien har det jo ikke været usædvanligt med klubskifter mellem f.eks. Inter og Milan, i Spanien ser man også spillere skifte til ærkerivalerne. Nu er gangsterne på vej ind i Engelsk fodbold, og det ville ikke undre mig, at det vil betyde, flere handler mellem rivalerne i England også.

Det viste sig jo i øvrigt, at Real måske ikke helt havde de midler at bruge på Ronaldo, som pressen blæste det op til. Mener det kom frem, at budet var på 600 mio, og det tror jeg godt United har råd til at afslå, det er nok lidt en anden sag, hvis de fik et bud på det dobbelte. Ronaldo blev jo i øvrigt også svært interesseret i at blive i United, da det kom frem, at han ville blive nødt til at gå ned i løn, hvis han skulle til Madrid  Smiley
Logged

MNordland
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #72: 03 Sep 2008, 11:05 »


Det viste sig jo i øvrigt, at Real måske ikke helt havde de midler at bruge på Ronaldo, som pressen blæste det op til. Mener det kom frem, at budet var på 600 mio, og det tror jeg godt United har råd til at afslå, det er nok lidt en anden sag, hvis de fik et bud på det dobbelte. Ronaldo blev jo i øvrigt også svært interesseret i at blive i United, da det kom frem, at han ville blive nødt til at gå ned i løn, hvis han skulle til Madrid  Smiley

Man U har en gæld på 7milliader, så ved ikke man kan snakke om at have råd til? Smiley
Logged

You'll never walk alone

JKJ
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #73: 03 Sep 2008, 12:31 »

Man skal nemlig aldrig sige aldrig, efter gangsternes indtog i Italien har det jo ikke været usædvanligt med klubskifter mellem f.eks. Inter og Milan, i Spanien ser man også spillere skifte til ærkerivalerne. Nu er gangsterne på vej ind i Engelsk fodbold, og det ville ikke undre mig, at det vil betyde, flere handler mellem rivalerne i England også.

Det viste sig jo i øvrigt, at Real måske ikke helt havde de midler at bruge på Ronaldo, som pressen blæste det op til. Mener det kom frem, at budet var på 600 mio, og det tror jeg godt United har råd til at afslå, det er nok lidt en anden sag, hvis de fik et bud på det dobbelte. Ronaldo blev jo i øvrigt også svært interesseret i at blive i United, da det kom frem, at han ville blive nødt til at gå ned i løn, hvis han skulle til Madrid  Smiley

I sidste sæson var der da en bitter infight mellem Man U og Liverpool ang Heinze... Mener faktisk at en Man U mand, det kan godt være det kun var et rygte, sagde at de aldrig ville sælge ham til Liverpool lige meget hvad de bød osv...

Så har jeg endnu sværer ved at se at de vil sælge verdensbedste til deres naboer i samme by som oven i købet lige pt er et lavere rangeret hold... De vil vel næppe styrke et andet hold så de kan komme op og true dem...

Men derfor tror jeg stadig at Man C vil kunne hente en masse klassespillere, jeg tror bare de får det mere end svært ved at hente dem der spiller i Man U, Chelsea, Liverpool og Arsenal...

Pengene bliver større og større ja, men der er stadig nogle ting man ikke bare lige ændre ved selv om der kommer lidt flere pund på bordet... Wink
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #74: 03 Sep 2008, 12:48 »

Tjae, United havde da vist ikke de store kvaler med at lade Silvestre gå til Arsenal... Chelsea har i den grad også sendt spillere rundt i Premier League, man ser det mere og mere, og det er bare et spørgsmål om tid, før en stor spiller skifter fra en stor Engelsk klub til en anden. Klubfølelse og loyalitet kan ikke hamle op med store penge. På et eller andet tidspunkt springes boblen.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010