home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 538 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvad nu, City?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Hvad nu, City?  (Læst 31271 gange)
Ali
Reserveholdsspiller

Sv: Hvad nu, City?
« Svar #105: 06 Sep 2008, 16:19 »

Man City har mulighed for at købe et potentielt stjernehold uden de største navne. En Frey, Diego, Lescott, Moutinho, Huntelaar, Luis Fabiano og Aguero kunne fx måske lokkes. Og frække bud på Eto'o, Mexes, Benzema og Ribery kunne måske også lykkes.

Der er allerede Richards, Elano, Robinho og Jo. De tre første kunne gå ind på de fleste hold, og Jo skulle være en spændende spiller. Der er store chancer for at tiltrække et par andre gode spillere, som gør det muligt at hente de allerstørste navne - på samme måde som det var tilfældet med Chelsea i sin tid.

Yessir
Manager

« Svar #106: 06 Sep 2008, 16:32 »

Men vil det seriøst komme bag på nogen, hvis Man City ikke formår at tiltrække særlig mange stjerner?

Jeg mener, Chelsea fik aldrig de største stjerner på trods af alle pengene. Jo de fik da Sheva Cole og Ballack, men ellers kan jeg ikke huske andre daværende store stjerner de fik lokket væk fra en anden storklub. Der Man City ligesom Chelsea kommer til at have en fordel, er når eftertragtede spillere fra Holland/Frankrig og andre ligaer lige under de største skal videre.

ManUtd83
Manager

« Svar #107: 06 Sep 2008, 16:40 »

Men vil det seriøst komme bag på nogen, hvis Man City ikke formår at tiltrække særlig mange stjerner?

Jeg mener, Chelsea fik aldrig de største stjerner på trods af alle pengene. Jo de fik da Sheva Cole og Ballack, men ellers kan jeg ikke huske andre daværende store stjerner de fik lokket væk fra en anden storklub. Der Man City ligesom Chelsea kommer til at have en fordel, er når eftertragtede spillere fra Holland/Frankrig og andre ligaer lige under de største skal videre.

Det kommer skam ikke bag på mig, men det er stadig dejligt, at høre. Så længe City ikke spiller Champions League har andre klubber rundt omkring i Europa en klar fordel. Derfor håber jeg ikke de bryder igennem til Champions League pladserne.

Yessir
Manager

« Svar #108: 06 Sep 2008, 16:54 »

Det kommer skam ikke bag på mig, men det er stadig dejligt, at høre. Så længe City ikke spiller Champions League har andre klubber rundt omkring i Europa en klar fordel. Derfor håber jeg ikke de bryder igennem til Champions League pladserne.

Det var heller ikke direkte henvendt til dig, men jeg tror der er en del herinde der bliver overrasket hvis det ikke lykkes dem at hente toppen af poppen. Ihvertfald bedømt udfra de indlæg der har været so far  Smiley

Men de skal nu nok få forskruet priserne en del, som Chelsea gjorde med deres indkøb af spillere under den absolutte verdens elite.

Jeg glæder mig mest til at se om det ender med at blive et galehus hvis det ikke går dem godt, eller om de rent faktisk viser tillid til trup og trænere. Hvis de gør det, tror jeg sagtens på vi kan se Man City spille med om CHL pladser inden for 1-3 år.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #109: 07 Sep 2008, 19:27 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1053224.ece
Synes det er fuldstændig sindsygt og synd for sporten, at de kan tilbyde så sindsyge lønninger og når man så ser på at vi er i en periode, hvor der ikke er ret mange personer tilbage med klubhjerte er det problematisk.

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #110: 08 Sep 2008, 07:40 »

Det er der stadig nogen der har. Valencia's David Villa Ønsker ikke at spille i engelsk fodbold og vil blive ved med at spiller der. det er vel klub klubhjerte.

City skal jeg oså købe de rigtige spillere, end kun stjerne og den rigtige stab til holdet. Det er jo ikke kun spillere man skal have, man skal også få dem til at spille sammen 

,,

kasperbp12
Manager

« Svar #111: 08 Sep 2008, 07:54 »

han er jo helt vild ham den nye ejer der!! Men glæder mig samtidigt til hvis det sker, hehe

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #112: 08 Sep 2008, 08:04 »

ja så det ikke bare de samme 4 klubber hvert år

,,

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #113: 08 Sep 2008, 09:01 »

Det er vel næsten kun folk som Gerrard, Scholes og Neville, der er loyale nok.

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #114: 08 Sep 2008, 09:08 »

Ja og Raul og Casilias

,,

JKJ
Gæst

« Svar #115: 08 Sep 2008, 10:20 »

Det er vel næsten kun folk som Gerrard, Scholes og Neville, der er loyale nok.

Dem er der jo masser af rundt omkring i verden, prøv at kigge lidt på Barca, Roma, Chelsea, Milan osv osv, i de klubber er der mindst 2-3 stykker som er loyale overfor deres klub...

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #116: 08 Sep 2008, 10:35 »

Gerrard loyal?

-LFC-
Manager

« Svar #117: 08 Sep 2008, 10:43 »

Gerrard loyal?
Ja? Han var ganske vidst tæt på at skrive med Chelsea for et usvigeligt højt beløb for nogle år siden, men han blev altså alligevel selvom Liverpool ikke kunne give ham det samme. Peace

AmagerFF
Ynglingespiller

« Svar #118: 08 Sep 2008, 14:45 »

kasperbp12
Manager

« Svar #119: 08 Sep 2008, 14:50 »

det kan godt være at der står det ikke er utænkeligt, men det synes jeg helt klart det er, for han vil jo ikke slippe Manchester United, tror jeg i hvert fald, men der er alligevel mange penge i det, men tror det ikke alligvel

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010