home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 292 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvad nu, City?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Hvad nu, City?  (Læst 27646 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #30: 02 Sep 2008, 19:34 »

De har da pengene til det NicolasFelipe. SÅ hvorfor ikke ?!
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #31: 02 Sep 2008, 19:35 »

Nej det er absolut ikke fordi de har købt Robinho. Det er jeg ret ligeglad med, selvom jeg synes det er synd, at Robinho har ødelagt sin karriere ved ikke at tage tl Chelsea. Men fordi de vil købe alle de største spillere... det er jo langt fra sjovt at se fodbold så
De har ikke købt dem endnu! Hvorfor så begynde at tale om at fodbolden bliver ødelagt osv?
Take it easy, vent og se hvad der sker.
Logged


Arsenal Football Club


Andreas93
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #32: 02 Sep 2008, 19:35 »

På den ene måde tror jeg at city, kan blive en konkurrent til mesterskabet om 1 år eller 2 men, hvis det lykkes dem at købe en masse store stjerner, for de nok også en masse store ego'er i omklædningsrummet, som kan skabe et hold der ikke fungere.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #33: 02 Sep 2008, 19:38 »

Det er jo lige det. Det så vi også med Real, for et par eller tre sæsoner siden. De havde alle stjernerne, men der var ikke meget sammenhold over det.
Logged


Arsenal Football Club


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #34: 02 Sep 2008, 19:44 »

Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #35: 02 Sep 2008, 19:46 »

Nøj, det bliver sku spændende at følge Robinho og SWP i City.
Godt nok har sidst nævnte spillet i klubben før, men det er jo slet ikke det samme hold.  Thumbs Up
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #36: 02 Sep 2008, 19:48 »

Lad os nu se, blev der sagt.. Cool
Logged


Arsenal Football Club


Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #37: 02 Sep 2008, 19:52 »

Tror det er fuldstændig urealistisk at Ronaldo skulle skifte fra én Manchester klub til én anden. Det tror jeg rivaliseringen er for stor til. Men hold kæft det bliver et stort lokalbrag om et år, hvis de har til hensigt at hente så store spilere.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #38: 02 Sep 2008, 19:54 »

Nøj, det bliver sku spændende at følge Robinho og SWP i City.
Godt nok har sidst nævnte spillet i klubben før, men det er jo slet ikke det samme hold.  Thumbs Up

Præcis - det ligner de ved hvem de køber. Men blev Shaun Wright-Phillips købt af arabaren eller den tidligere ejer, er nemlig ikke sikker på, hvem der hentede ham?

Men uanset hvad, så ser deres wings hvert fald meget spændende ud. Inde midt på, har de jo også formidable spillere, tror det kan blive sæsonens overraskelse.

En topplacering, top 4, anser jeg dog ikke som muligt. Big Four er stadig meget bedre, men det kan jo ændres på én dag i januar med Citys tempo.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #39: 02 Sep 2008, 19:55 »

Tror det er fuldstændig urealistisk at Ronaldo skulle skifte fra én Manchester klub til én anden. Det tror jeg rivaliseringen er for stor til. Men hold kæft det bliver et stort lokalbrag om et år, hvis de har til hensigt at hente så store spilere.
Arsenal vs. Tottenham bliver også godt! Wink
Tottenham har købt godt ind, men om de kan overføre styrken af spillere, til banen, det er jeg mere skeptisk omkring! Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #40: 02 Sep 2008, 19:56 »

Præcis - det ligner de ved hvem de køber. Men blev Shaun Wright-Phillips købt af arabaren eller den tidligere ejer, er nemlig ikke sikker på, hvem der hentede ham?

Men uanset hvad, så ser deres wings hvert fald meget spændende ud. Inde midt på, har de jo også formidable spillere, tror det kan blive sæsonens overraskelse.

En topplacering, top 4, anser jeg dog ikke som muligt. Big Four er stadig meget bedre, men det kan jo ændres på én dag i januar med Citys tempo.

Tror godt de kan komme i top 4, for jeg ser City stærkere end Liverpool (set på Liverpools seneste resultater og spil). City har fået et vanvittigt angreb.
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #41: 02 Sep 2008, 19:57 »

Man må da sige, at de er ambitiøse i City. Jeg har dog mine tvivl på, at de kommer til at hente Torres, Cesc, Ronaldo og hvem de nu ellers vil hente, men skal aldrig sige aldrig i dagens fodbold.

Når man kigger deres trup igennem, så har de virkelig få skrabet et godt hold sammen, og med de nye ejere kan det hold godt blive enig bedre i fremtiden, hvad enten man kan lide dem eller ej. Var jeg blandt Citys ejere ville jeg forstærke defensiven, da jeg ser den som deres store svaghed tbh.

Hvis City og Spurs kan holde på deres profiler og forstærke deres trupper, så kan The Big Four godt skifte navn til The Big Six om et par år..

Men blev Shaun Wright-Phillips købt af arabaren eller den tidligere ejer, er nemlig ikke sikker på, hvem der hentede ham?

SWP kom vidst til før de nye ejere :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #42: 02 Sep 2008, 20:00 »

Tja det er vel ret tydeligt efterhånden, at Engelsk fodbold er altdominerende nu. Synd Skuffet
Logged


Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #43: 02 Sep 2008, 20:01 »

Arsenal vs. Tottenham bliver også godt! Wink
Tottenham har købt godt ind, men om de kan overføre styrken af spillere, til banen, det er jeg mere skeptisk omkring! Thumbs Up

Ja helt sikkert spændende.
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvad nu, City?
« Svar #44: 02 Sep 2008, 20:04 »

City tror jeg på, men Spurs har jeg ikke meget fidus til. Hvis man vil op hvor det er rigtig fedt, skal man ikke sælge sin topscorer i de sidste par sæsoner til Man U. City er jeg dog næsten overbevist tager fjerdepladsen fra Liverpool, da de simpelthen bare ser for ustabile ud. Så stor fremtid spår jeg til Hughes tropper, selvom et jydehold fra DK voldte dem store kvaler Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010