home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 722 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 258 259 [260] 261 262 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829175 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3885: 29 Jan 2012, 21:07 »

Meireles er fast mand. Og det er egentlig utroligt, for jeg synes egentlig ikke, at han er særlig god. Lampard, Essien og Ramires er alle bedre i hvert fald. Men sådan er det, og det er AVB, der bestemmer. Så han spiller meget, selv om jeg ikke synes, at han er noget at råbe hurra for.

Hvad mener du egentlig med "stjerner"?

Ikke andet end i har mange stjerner, mens feks Liverpool vel kun har en håndfuld stykker mens resten er om ikke fyld men ihf ikke lige så store navne som dem i har.

Der var bestemt ikke noget negativt i det, hvis det er det du tror  Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3886: 29 Jan 2012, 21:09 »

Ikke andet end i har mange stjerner, mens feks Liverpool vel kun har en håndfuld stykker mens resten er om ikke fyld men ihf ikke lige så store navne som dem i har.

Der var bestemt ikke noget negativt i det, hvis det er det du tror  Wink
Nejnej, jeg troede skam ikke noget, det var derfor, jeg ville høre. Wink

Men Meireles imponerer skam ikke, men spiller rigtig meget. AVB kan godt lide ham.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #3887: 29 Jan 2012, 21:24 »

Nejnej, jeg troede skam ikke noget, det var derfor, jeg ville høre. Wink

Men Meireles imponerer skam ikke, men spiller rigtig meget. AVB kan godt lide ham.

nej de tidligere Liverpool spillere vi har, imponere sku aldrig, siger vel noget om niveauet på den klub, haha Peace (Det er gas)

Syntes dog ikke vores hold som sådan er et hold fyldt med stjerner, som du gør det til??

Torres, A. Cole, Essien, Drogba, Lampard, og Terry (hvor jeg mener de 3 sidste har spillet sig til stjernestatus i Chelsea) Tildels også Maluda og Cech (men Cech var jo heller ikke en stjerne da han skiftede til Chelsea)

Resten er en blanding af Talent, og status, som de har spillet sig til. Hvem mener du er så klare stjerne at du kan nævne? og det er selvfølgelig til JKJ (og det er ikke et angreb, men ren diskussion :O)

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

JKJ
Gæst

« Svar #3888: 29 Jan 2012, 21:42 »

nej de tidligere Liverpool spillere vi har, imponere sku aldrig, siger vel noget om niveauet på den klub, haha Peace (Det er gas)

Syntes dog ikke vores hold som sådan er et hold fyldt med stjerner, som du gør det til??

Torres, A. Cole, Essien, Drogba, Lampard, og Terry (hvor jeg mener de 3 sidste har spillet sig til stjernestatus i Chelsea) Tildels også Maluda og Cech (men Cech var jo heller ikke en stjerne da han skiftede til Chelsea)

Resten er en blanding af Talent, og status, som de har spillet sig til. Hvem mener du er så klare stjerne at du kan nævne? og det er selvfølgelig til JKJ (og det er ikke et angreb, men ren diskussion :O)

Jeg startede det jo selv så tager det bestemt ikke som et angreb Wink

Men af dem du nævner kan vi vel kun nævne, Reina, Agger, Lucas, Gerrard og Suarez som såkaldte stjerner.

Selvom Torres stjerne er falmet en del det seneste år så er han stadig en stjerne.
En del af de andre er efterhånden godt oppe i årerne og er tættere på at stoppe end være på deres topniveau men det er stadig store spillere.

Vores (Liverpool) trup består af spillere som man kan forvente en 100% indsats fra men udover de 5 nævnte er der ikke mange af dem der kan gøre den store forskel i afgørende situationer.
Med Suarez ude er der jo ikke mange der har kunnet gøre den store forskel, CB dog en undtagelse.

Der er da flere af spillerne i vores trup jeg gerne vil have udskiftet med større navne/stjerner og når man sammenligner jeres trup med vores så har i den større kvalitet på  feks bænken end vi har.

Korzika
Gæst

« Svar #3889: 30 Jan 2012, 17:08 »

De Bruyne ligner en Chelsea spiller:

De Bruyne der ankommer til London til hans medical.

Følg eventuelt med på twitter:
https://twitter.com/elterror81

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #3890: 30 Jan 2012, 17:15 »

Jeg startede det jo selv så tager det bestemt ikke som et angreb Wink

Men af dem du nævner kan vi vel kun nævne, Reina, Agger, Lucas, Gerrard og Suarez som såkaldte stjerner.

Selvom Torres stjerne er falmet en del det seneste år så er han stadig en stjerne.
En del af de andre er efterhånden godt oppe i årerne og er tættere på at stoppe end være på deres topniveau men det er stadig store spillere.

Vores (Liverpool) trup består af spillere som man kan forvente en 100% indsats fra men udover de 5 nævnte er der ikke mange af dem der kan gøre den store forskel i afgørende situationer.
Med Suarez ude er der jo ikke mange der har kunnet gøre den store forskel, CB dog en undtagelse.

Der er da flere af spillerne i vores trup jeg gerne vil have udskiftet med større navne/stjerner og når man sammenligner jeres trup med vores så har i den større kvalitet på  feks bænken end vi har.

Nu tænkte jeg faktisk mere på din konklusion om at Chelsea har mange stjerner og i kun har en håndfuld. Jeg er selv af den holdning at PT er Chelsea og Liverpool noget nær samme niveau, hvor Chelsea er lidt bedre med i toppen end Liverpool, pga. stabilitet og ikke så meget at der er flere stjerner. For jeg mener ikke Chelsea holdet har flere stjerner, men som du også siger har Chelsea måske en bænk der er en anelse bredere/stærkere.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3891: 30 Jan 2012, 21:28 »

Jeg fandt lige vores to mål fra Bolton-kampen i april 2005, som sikrer os vores første mesterskab i 50 år. Ej hvor var vi gode dengang. Vores defensiv var simpelthen som Den Kinesiske Mur, mens vi samtidig havde noget nær verdens bedste fodboldspiller. Det var skam en fantastisk tid, og dette var Chelseas første trofæ, mens jeg var fan.

http://www.youtube.com/v/Hg4Y1EFPItY

http://www.youtube.com/v/Fy1NAzeiWiI&feature=related

Mål af ufattelig betydning.

Korzika
Gæst

« Svar #3892: 30 Jan 2012, 21:59 »

Generelt et ufatteligt stærkt hold vi havde dengang. Af alle engelske klubhold var Chelseas under Mourinho klart det stærkeste i dette årtusinde.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3893: 30 Jan 2012, 22:03 »

Generelt et ufatteligt stærkt hold vi havde dengang. Af alle engelske klubhold var Chelseas under Mourinho klart det stærkeste i dette årtusinde.

Der tror jeg måske at nogle Arsenal-spillere anno 2003/04 vil være uenige. Og så mig.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3894: 30 Jan 2012, 22:05 »

Der tror jeg måske at nogle Arsenal-spillere anno 2003/04 vil være uenige. Og så mig.
Altså jeg vil kalde det en smagssag, men jeg synes også, at Chelseas sæson i 2004/05 var flottere end Arsenals året før.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #3895: 30 Jan 2012, 22:09 »

Klart det stærkeste? Arrr. Holdet var bundsolidt, men jeg synes både Arsenal og United har haft ligeså stærke hold. United i 08 og Arsenal i 04. Men det var et fantastisk hold i havde dengang, og egentlig har i jo holdt stammen fra sidst, dog uden den helt store succes. Det er det som AVB er flot i gang med at ændre, og det kan sagtens blive rigtig stort igen.  Smiley

Hala Madrid!

verdenskrig
Manager

« Svar #3896: 30 Jan 2012, 22:17 »

Altså jeg vil kalde det en smagssag, men jeg synes også, at Chelseas sæson i 2004/05 var flottere end Arsenals året før.

Arsenal tabte ikke en kamp  Tunge ?

Synes ikke du Korzika, kan sige at det var klart det stærkeste hold.. Holdet var stærkt, men f.eks aldrig stærkere end at man ikke kom til tops i CL.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3897: 30 Jan 2012, 22:25 »

Arsenal tabte ikke en kamp  Tunge ?

Synes ikke du Korzika, kan sige at det var klart det stærkeste hold.. Holdet var stærkt, men f.eks aldrig stærkere end at man ikke kom til tops i CL.
Arsenal tabte ikke, men spillede 12 uafgjorte. Det giver alligevel en del pointtab. De fik 90 point i den sæson, mens Chelsea fik 95 året efter, hvor vi desuden også kun tabte en kamp i Premier League.

Vi er vel enige om, at det er bedre at vinde tre kampe og tabe en, end at vinde to og spille to uafgjort bare for at tage et eksempel? :-)
« Seneste Redigering: 30 Jan 2012, 22:32 af Jakob E » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3898: 30 Jan 2012, 22:38 »

Arsenal tabte ikke, men spillede 12 uafgjorte. Det giver alligevel en del pointtab. De fik 90 point i den sæson, mens Chelsea fik 95 året efter, hvor vi desuden også kun tabte en kamp i Premier League.

Vi er vel enige om, at det er bedre at vinde tre kampe og tabe en, end at vinde to og spille to uafgjort bare for at tage et eksempel? :-)

Pointmæssigt er det bedre, ja, men jeg synes sgu det er en større præstation at spille 49 ligakampe i træk uden at tabe.

Korzika
Gæst

« Svar #3899: 30 Jan 2012, 22:42 »

Chelsea var stærkere. Kig på målscore og antallet af point. Derudover var Chelsea også bedre end Arsenal europæisk. På papiret mener jeg også , at Chelsea var bedre, men det er en smagssag - modsat de andre nævnte faktorer, der uomtvisteligt taler Chelseas-vej.

Klart det stærkeste? Arrr. Holdet var bundsolidt, men jeg synes både Arsenal og United har haft ligeså stærke hold. United i 08 og Arsenal i 04. Men det var et fantastisk hold i havde dengang, og egentlig har i jo holdt stammen fra sidst, dog uden den helt store succes. Det er det som AVB er flot i gang med at ændre, og det kan sagtens blive rigtig stort igen.  Smiley
Jeg har allerede argumenteret for, hvorfor jeg mener Chelsea var stærkere end Arsenal. Det er selvfølgelig hypotetisk, men jeg mener klart, at Chelseas hold i midten af forrige årti var stærkere end United i 08. Det kan jeg sige fordi, at et dårligere Chelsea hold end i midten af forrige årti spillede lige op med United i 08, hvor det var marginaler der afgjorde både Premier League og i særdeleshed Champions League til Uniteds fordel.

Og er enig med AVB. Manden skal blot have tid og en optimal trup at arbejde med.

Chelsea var helt med til det sidste i Champions League de år, og det var i mine øjne primært manglende rutine, der gjorde, at det ikke blev til europæiske triumfer dengang. Chelsea var ellers med helt med til sidst.

« Seneste Redigering: 30 Jan 2012, 22:46 af Korzika » Logged

Sider: 1 ... 258 259 [260] 261 262 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010