home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 788 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 256 257 [258] 259 260 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829202 gange)
Hcan
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3855: 21 Jan 2012, 14:05 »

http://www.premierleague.com/en-gb/players/profile.overview.html/frank-lampard

Det er 149 jf. Premier Leagues officielle side...

Aldrig brug Wiki Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3856: 21 Jan 2012, 14:07 »

Men den har så heller ikke deres oplysninger i orden. Lampard er kun 33 f.eks.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #3857: 21 Jan 2012, 14:10 »

Men den har så heller ikke deres oplysninger i orden. Lampard er kun 33 f.eks.

Ja, det har du så ret i, men jeg tror nu på de 149 hvis de skriver det....

Zone 43
Manager

« Svar #3858: 21 Jan 2012, 14:13 »

Under attacking stats på hans profil på Chelseas hjemmeside står der 148 - formoder det må være PL. Også taget i betragtning af at der på selvsamme side står, han er noteret for 181 mål i alt for Chelsea.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #3859: 21 Jan 2012, 14:27 »

Det er så lige meget nu... vi kan finde ud af det til næste gang han spiller Skuffet

Korzika
Gæst

« Svar #3860: 22 Jan 2012, 14:09 »

Simpelthen tåkrummende elendigt, at vi kun formår at spille 0-0 mod Norwich. For en gangs skyld stod forsvaret - David Luiz - godt, men i den anden ende var der ikke meget positivt at spore... Bosingwa tog nogle løb op ad kanten, men manden formår virkelig ikke at slå et indlæg, og hans bolddistribution er virkelig elendig.. Mata og Sturrigde havde begge off-days, og spillede begge en dårlig kamp.. Torres havde nogle gode løb, mens hans førsteberøringer er dårlige, og han skulle havde scoret på kæmpe chance han havde.

Det eneste positive vi kan tage med er, at Liverpool også tabte, og at Arsenal måske også mister point.. Så er der da stadig håb om CL i næste sæson, men det kræver, at vi løfter os..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3861: 22 Jan 2012, 19:51 »

Enig. Håbløs kamp og håbløst resultat. Vi skal simpelthen kunne slå Norwich på hjemmebane. Ellers er der ikke så meget at sige, andet end at jeg er enig med dig. Bosingwas indlæg er helt skidt. Ofte skråt tilbage i feltet, hvor der står en modspiller og nupper den. Så er det sgu ligemeget, at han snyder sin mand. Jeg savnede Lampard i 2. halvleg i går. Det havde været så typisk ham at afgøre det, men han blev desværre skadet. Ellers positivt at se Essien igen, han virkede god i det kvarter han fik.

Vi må videre!

Korzika
Gæst

« Svar #3862: 22 Jan 2012, 20:05 »

Enig. Håbløs kamp og håbløst resultat. Vi skal simpelthen kunne slå Norwich på hjemmebane. Ellers er der ikke så meget at sige, andet end at jeg er enig med dig. Bosingwas indlæg er helt skidt. Ofte skråt tilbage i feltet, hvor der står en modspiller og nupper den. Så er det sgu ligemeget, at han snyder sin mand. Jeg savnede Lampard i 2. halvleg i går. Det havde været så typisk ham at afgøre det, men han blev desværre skadet. Ellers positivt at se Essien igen, han virkede god i det kvarter han fik.

Vi må videre!
Højst sandsynligt en trykfejl, men du mener vel udebane? Opstemt

På transferfronten er vi blevet meldt interesseret i Willian fra Shaktar. Ukrainerne offentliggjorde dette statement på deres hjemmeside, hvor de kommenterede på rygterne om et Willian-skifte. Vi skulle have budt 20 mio pund, men Shaktar kræver 30, og det mener jeg ikke Willian er værd. Så hellere give 40 for Hazard, eller hvor meget Lille ville kræve for ham til sommer - for de sælger helt sikkert ikke i dette vindue.

Spekulationerne om et Willian vinter-skifte er dog blevet lagt på is af AVB, der har været ude at udtale, at han ikke har interesse i CL-låste spillere:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/ingen-interesse-i-cl-laaste-spillere

Truppen er rejst til Mallorca, hvor de i de næste 5 dage vil træne. Umiddelbart virker det som et fint move, da mange af vores spillere sikkert ikke elsker det engelske vintervejr, og det giver også muligheder for at knytte truppen tættere sammen.

Desuden skal det nævnes, at Drogba scorede Elfenbenskysten eneste mål, da de slog Sudan i ANC.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3863: 22 Jan 2012, 20:09 »

Højst sandsynligt en trykfejl, men du mener vel udebane? Opstemt

På transferfronten er vi blevet meldt interesseret i Willian fra Shaktar. Ukrainerne offentliggjorde dette statement på deres hjemmeside, hvor de kommenterede på rygterne om et Willian-skifte. Vi skulle have budt 20 mio pund, men Shaktar kræver 30, og det mener jeg ikke Willian er værd. Så hellere give 40 for Hazard, eller hvor meget Lille ville kræve for ham til sommer - for de sælger helt sikkert ikke i dette vindue.

Spekulationerne om et Willian vinter-skifte er dog blevet lagt på is af AVB, der har været ude at udtale, at han ikke har interesse i CL-låste spillere:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/ingen-interesse-i-cl-laaste-spillere

Truppen er rejst til Mallorca, hvor de i de næste 5 dage vil træne. Umiddelbart virker det som et fint move, da mange af vores spillere sikkert ikke elsker det engelske vintervejr, og det giver også muligheder for at knytte truppen tættere sammen.

Desuden skal det nævnes, at Drogba scorede Elfenbenskysten eneste mål, da de slog Sudan i ANC.
Selvfølgelig mente jeg udebane, men det er sgu ligemeget, om det er ude heller hjemme. Vi burde vinde alligevel. Tunge

Korzika
Gæst

« Svar #3864: 23 Jan 2012, 23:46 »

På det seneste er flere spillere blevet rygtet til Chelsea, bl.a. Willian og nu Pepe.

http://onside.dk/nyheder/primera-division-spansk/medie-pepe-skifter-til-chelsea
Hvad siger I til Pepe i Chelsea? Personligt så syntes jeg, at det kunne være virkelig interessant. Manden er en klassespiller, men det sker, at han blackouter, og laver dumme ting. Det er han dog ikke den eneste spiller, der gør/har gjort. I sommers var der også rygter om et Pepe var på vej til Chelsea, men skulle et skifte ske, så er det helt klart mere realitisk her i dette vindue. Kan få ham billigt, så siger jeg ja tak. Men lad os nu se.

Og snakken om Willian fortsætter i klassisk silly season stil.
Man skal ikke kunne sige om AVB's snak om, at vi ikke er interesseret i CL-låste spillere (Willian) er bluff. Noget tyder på det.
http://www.bold.dk/nyt/Shakhtar-bekraefter-Chelsea-bud-paa-Willian

Her bekræfter Shaktar, at vi har budt på spilleren. Willian skulle have en frikøbsklausul på omtrent 29 mio pund, eller de 260 mio, men det bud vi har afgivet skulle være lavere. Shaktars direktør har dog været ude at sige, at en kombination af Chelsea og Shaktars gode interne forhold og Willians lyst til et skifte kan sende prisen ned. Jeg ved ikke lige, hvad jeg skal syntes til den handel. Vi er allerede klasse besat på kanterne med Sturrigde og Mata, men hvis en af de to bliver skadet, så mangler vi god back-up, og her opfylder Willian alle kravene.. Det giver også mulighed for at bruge Danny i angrebet, der er hans foretrukne position. Det giver også plads til at rykke Mata ind centralt. Men 200+ mio. syntes jeg lyder som meget.

Jeg kender personligt ikke meget til spilleren, men WAGNH har lavet et fin artikel om ham:
http://www.weaintgotnohistory.com/2012/1/21/2723476/potential-chelsea-fc-transfer-target-willian-borges-da-silva

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3865: 24 Jan 2012, 10:33 »

Jeg synes virkelig, at Pepe er god. Han koger over i momenter, men han er virkelig en sand klassespiller. Dog synes jeg, at vi er stærkt besat på midtbanen. Lampard, Ramires, Mikel, Meireles, Essien og Romeu er seks skarpe folk til tre pladser. Og så får vi jo også Josh tilbage efter sæsonen. Forhåbentligt bedre end nu. Pepe kan selvfølgelig også bruges i midterforsvaret, men jeg synes faktisk, at han er bedst på skraldemandspositio nen. Desuden har vi også lige fået Cahill til forsvaret. Jeg vil gerne have Pepe, det er ikke det, men jeg synes måske, han ville være en smule overflødig.

Med hensyn til Willian, så skulle han være en teknisk god og udfordrende brasilianer. Men jeg kender ham heller ikke synderligt godt. Har set ham en håndfuld gang, og der har han da virket lovende. Men altså over 200 millioner er sgu for meget. Det tør jeg godt sige.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3866: 24 Jan 2012, 13:23 »

Pepe er en vanvittig god spiller, som jeg faktisk gerne ser i Chelsea. Ja, han koger over gang i mellem, men er en sand klassespiller ellers. Jeg synes modsat Jakob at Pepe er bedst i forsvaret. Ham og Ramos har været en af verdens bedste forsvar i denne sæson. Pepe er hurtig, fysisk stærk og ok med bolden. Jeg kunne godt se et forsvar til næste sæson som så sådan her ud:

Luiz Pepe Terry Cole

Og så med Cahill, Ivanovic og Bosingwa som reserver. Det er i min optik et forsvar som er stærkt. Cole vil fortsat suse frem på venstrekanten hvor der er masser af plads når Mata trækker ind i banen. Sturridge tager som regelt udgangspunkt helt ude ved sidelinjen, som gør at Luiz ikke behøver kave overlap gennem 90 minutter. Dette gør også at vi ikke bliver helt så sårbare overfor kontraangreb, da vi har tre bomstærke spillere, som burde kunne stoppe et hvert kontraangreb.

Mht. Willian ved jeg ikke helt. Kan vi få ham for 150 mio. synes jeg vi skal slå til, han virker meget lovende, og kan spille begge wingpladser. Har hørt at han skulle være lynhurtig og ganske udemærket dribler. Vil faktisk sammenligne ham lidt med Studge.

Korzika
Gæst

« Svar #3867: 25 Jan 2012, 17:21 »

Rygemøllen kører. Så sent som i går gik snakken på Willian, men Shaktar afviste eftersigende et bud i en størrelsesorden på 16-20 mio. pund, men det var Shaktar vist ikke tilfredse med. Derfor er vi nu - igen - interesserede i det belgiske talent Kevin De Bruyne, som jeg anser for at være meget lovende. Prisen skulle eftersigende ligge på omkring 8-9 mio. pund, hvilket rundt regnet er 75 mio DKK.

http://www1.skysports.com/news/19494/7453366/
Her bekræfter Genk at klubberne snakker om et skifte. Faktisk er Genk-repræsentanter taget til London, så det tyder på, at forhandlingen er langt fremme. Det ser ud til, at Chelsea dog vil lade De Bruyne blive i Genk resten af sæsonen. Helst ser jeg, at vi tilknytter ham allerede nu, men det er måske bedst, at vi venter til sommer. Så har De Bruyne massere tid til at indstille sig på et skifte mentalt, og så kan vi skille os af med truppens dødvægt til de positioner, som De Bruyne spiller. Det vil sige Malouda og Kalou.

Skifter De Bruyne vil vores Belgien-index stige, og det skal nok kunne hjælpe os, når vi forhåbentligt går offensivt på Hazard til sommer. 

PhilipFlink
Manager

« Svar #3868: 25 Jan 2012, 17:24 »

Skifter De Bruyne vil vores Belgien-index stige, og det skal nok kunne hjælpe os, når vi forhåbentligt går offensivt på Hazard til sommer. 

Eden Hazard says:

"With all respect to Chelsea, I'd rather join a club with history such as Liverpool or Arsenal.

Korzika
Gæst

« Svar #3869: 25 Jan 2012, 17:40 »

Eden Hazard says:

"With all respect to Chelsea, I'd rather join a club with history such as Liverpool or Arsenal.
Hihi. Det citat er blevet fabrikeret af en random mand på twitter, og det er absolut ingen sandhed i den udtalelse. Godt forsøg ellers, men få styr på dine kilder.

Sider: 1 ... 256 257 [258] 259 260 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010