home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 772 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 255 256 [257] 258 259 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829227 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3840: 16 Jan 2012, 15:23 »

Angående Alex synes jeg modsat at han er faldet gevaldigt i niveau over de sidste par sæsoner, ja han kan tyre frispark mod mål, og har lavet nogle fantastiske mål ved dette. Men defensivt har han været usikker og famlende i længere tid nu. Ser frem til at han forhåbentlig bliver solgt i dette vindue.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

nikovic
Reserveholdsspiller

« Svar #3841: 16 Jan 2012, 15:51 »

Tillykke til alle de kære Chelsea fans med købet af Cahill - Uden tvivl en forbedring i defensiven af markant størrelse.

MUFC

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3842: 16 Jan 2012, 16:10 »

Når, vil lige komme med mine holdninger omkring det.. Tag det, eller lad vær Smiley

I sommers da der var store/mange rygter om en Cahill til Arsenal, var jeg "meget op at køre". Han virkede som en god engelsk spiller, som kunne komme ind og styrke holdet.

Efter jeg har fået chancen til at se ham i det forgangende halve år - Har han skuffet totalt. Han har overhovedet ikke vist han har niveau til at spille med nogen af de store klubber. Bolton er samtidig det hold der har lukket flest mål ind, indtil vildere (Ja, det er selvfølgelig ikke Cahill's skyld det hele), Men han har været en meeeeget svingende spiller, og jeg blev overrasket over at se Chelsea byde på ham. IMO er Alex meget bedre lige nu(!!) - Men Cahill er også meget yngre, og han bliver måske meget bedre, under de rigtige forhold.

Men indtil videre har jeg ikke været positivt overrasket over ham. Men nu må vi se .
Jeg forstår godt, hvad du mener. Cahill er faldet sammen med hele Bolton-holdet, og det har jeg også været inde på før. Men jeg har stor stor tiltro til, at han løfter sit spil og finder formen fra sidste sæson. Han kommer til et bedre mandskab med bedre spillere, så jeg tror ikke, at det bliver noget problem. Men du har egentlig ret.

Dog kan jeg ikke se mange, der er bedre end ham til den pris, vi nu har fået ham for.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3843: 17 Jan 2012, 21:10 »

Så blev Josh McEachran også lejet ud til Swansea. Skønt for både ham og os. Han er en fantastisk talentfuld spiller, og jeg glæder mig til at se ham i aktion for Swansea. Det fede er, at han også skal kæmpe med dygtige spillere som Leon Britton, Ryan Gower osv der. Desuden passer Swansea perfekt til ham. Det er en klub som vil spille fodbold, og det betyder en masse pasninger. Noget som er en af Joshs styrker. Hans pasningsspil, overblik og teknik er outstanding.

God vind til ham, og jeg ønsker for alt i verden, at han bryder igennem på vores hold.

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2580292,00.html

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3844: 18 Jan 2012, 21:13 »

Vi har  været på indkøb i Luton og købt 3 brødre på 12-13 år. Så må vi se hvad fremtiden byder med om de bliver burgbare spillere, beløbet vi har betalt er hvertfald meget meget begrænset, 1 mio pund zynes jeg at jeg kunne tyde

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #3845: 21 Jan 2012, 12:58 »

I dag møder vi Norwich, og vores XI er følgende:

Cech; Bosingwa, D Luiz, JT (c), Cole; Ramires, Meireles, Lampard; Sturridge, Torres, Mata. 
subs: Turnbull, Ivan, Bertrand, Romeu, Essien, Malouda, Lukaku.

Ingen Romeu i dag, og Cahill er heller ikke i truppen yet. Jeg glæder mig til kampen i dag. Håber på spillet er forbedret ifh til Sunderland-kampen, og vi kan løbe med alle 3 point. Forhåbentligt har Torres lidt mere held i sprøjten, og jeg tror, at dette bliver dagen, hvor han kommer på tavlen. Sturridge er tilbage i vores XI efter nogle skadesproblemer, og mon ikke, at ham og Mata nok skal gøre en god figur!

2-0 eller 2-1 til os.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #3846: 21 Jan 2012, 13:05 »

Det ser ud til at Lampard er ved at have spillet sig fast tilbage i startopstillingen, men det bliver interessant at se når Essien får lidt flere kampe i benene om Lamps så igen er ude af start 11-eren.

Er godt tilfreds med at se Sturridge tilbage i opstillingen, for han er da om nogen (sammen med Mata) vores uforudsigelige offensive spillere, og kan skabe noget på egen hånd.

Jeg er ret sikker på den ender 1-3 og har på fornemmelsen Torres score vores andet mål idag Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3847: 21 Jan 2012, 13:07 »

Jeg havde også min tvivl med hensyn til Lampard i dag men med 3 mål i de seneste 3 kampe, hvor to af dem har skaffet os sejren, har han virkelig imponeret. Han er giftig for tiden, og det bliver han altid, når vi når til denne tid af sæsonen og så frem i foråret. Men ellers fin fin opstillingen. Jeg tror på en 2-0-sejr. :-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3848: 21 Jan 2012, 13:21 »

Desuden er det i dag, at Lampard kan skyde sig på 150 PL-mål, og derved nå en fantastisk milepæl. Gør han det, vil han rykke fra Les Ferdinand og Michael Owen, som ligesom Lampard har 149 mål i den bedste engelske række og alene op i top 5. Meget meget imponerende!
« Seneste Redigering: 21 Jan 2012, 13:40 af Jakob E » Logged

Korzika
Gæst

« Svar #3849: 21 Jan 2012, 13:22 »

Desuden er det i dag, at Lampard kan skyde så på 150 PL-mål, og derved nå en fantastisk milepæl. Gør han det, vil han rykke fra Les Ferdinand og Michael Owen som ligesom Lampard har 149 mål i den bedste engelske række og alene op i top 5. Meget meget imponerende!
Som central-midtbanespiller, vel at mærke!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3850: 21 Jan 2012, 13:37 »

Som central-midtbanespiller, vel at mærke!
Selvfølgelig. Det er helt åndssvagt godt.

U-4-E
Manager

« Svar #3851: 21 Jan 2012, 13:45 »

I følge Wikien har han "kun" scoret 148 mål. Wink Men han kan da selvfølgelig stadig nå de 150 i dag.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3852: 21 Jan 2012, 13:47 »

I følge Wikien har han "kun" scoret 148 mål. Wink Men han kan da selvfølgelig stadig nå de 150 i dag.
Jeg er ret så sikker på, at han har lavet 149 kasser i PL. Har fulgt dette længe for netop at vente på de 150. Tunge

Se her f.eks.

http://en.wikipedia.org/wiki/Premier_League

De mangler nok at opdatere den anden. ;-)

U-4-E
Manager

« Svar #3853: 21 Jan 2012, 13:49 »

http://en.wikipedia.org/wiki/Frank_Lampard

Det er her jeg har de 148 fra. Han står noteret for ni mål i denne sæson, hvilket Bold.dk også siger, så burde været opdateret.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3854: 21 Jan 2012, 13:52 »

Ja, 9 mål det stemmer. Men det forstår jeg sgu ikke, for den anden siger 149, og den plejer at være meget pålidelig. Jeg undersøger det nærmere i pausen.

Sider: 1 ... 255 256 [257] 258 259 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010