home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 749 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 216 217 [218] 219 220 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830165 gange)
WaterWar
Reserveholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3255: 14 Aug 2011, 16:42 »

Jeg føler også at dommeren var meget i mod Chelsea i mange af hans domme. Torres så farlig ud oppe foran og Alex gjorde det også flot nede bagerst og fik begrænset K. Jones til næsten ingenting. Jeg ser helt klart Chelsea som de største konkurrenter til os (MUFC) om titlen. Det bliver en spændende sæson dette!

Official member of Manchester United Football Club

DeBuur
Manager

« Svar #3256: 14 Aug 2011, 16:44 »

Hvad skulle Chelsea have gjort anderledes?

I første halvleg skulle de havde udnyttet fløjspillet mere, Torres som spillede godt kom alt for langt tilbage, 0-0 i Stoke er ingen katastrofe meeeen heller ikke det modsatte.

YNWA

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3257: 14 Aug 2011, 20:55 »

Ærgeligt at dommeren skulle sørge for vi måtte nøjes med et point i dag, men sådan skal det åbenbart være...

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3258: 14 Aug 2011, 21:01 »

Amen jeg er stadig sur. Det var ren tyveri..

Det kan godt være vi ikke spillede vores bedste kamp, men Stoke troede jo det var brydning, og slagtede Torres gang på gang. Fuldstændig håbløst de får lov til det. Og så var der jo lige de straffespark. Jeg tror sgu Halsey havde en 100-mand på 0-0, for hold nu kæft hvor er der bare straffespark, begge gange. Men nok om det, vi må videre, og uafgjort ude mod Stoke er ikke en katastrofe.

Torres var simpelthen uhyggelig i dag. Kæft han så skarp ud. Hans touch, speed og driblinger var i topklasse, og han viste i den grad sit gamle jeg. Klart vores bedste mand i dag. Ellers var Cech rigtig sikker i kassen, mens Alex var en klippe i midterforsvaret.

Og så vandt United jo 2-1. 2 skud indenfor rammen = 2 kasser. Premier League er tilbage.
« Seneste Redigering: 14 Aug 2011, 21:03 af Jakob E » Logged

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3259: 14 Aug 2011, 21:04 »

Spot on. Kunne ikke være mere enig.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3260: 15 Aug 2011, 14:58 »

Her dagen derpå, efter vores 0-0-resultat mod Stoke, har John Obi Mikel fået en frygtelig meddelelse. Hans far er forsvundet i Nigeria. Mikel fik det at vide, inden han spillede kampen mod Stoke, og at han så spiller, synes jeg fandme er klasse og stort af ham. Han virkede ikke rystet af det, og spillede faktisk en fin kamp.

Der tales om, at Michael Obi, som faderen hedder, kan været blevet kidnappet. Det er før sket i Nigeria, og det er skam ikke utænkeligt at det er sket igen, nu når de ved at John Obi Mikel, har masser af penge. Faderen vendte ikke hjem fra arbejde fredag, og da hans mobil var løbet tør for strøm, har han været umulig at få fat på. Det er pisse synd for Mikel og hans familie, og han får selvfølgelig lov til at bruge masser af tid til komme sig og følge sagen.

Frygteligt.
« Seneste Redigering: 15 Aug 2011, 15:04 af Jakob E » Logged

Korzika
Gæst

« Svar #3261: 15 Aug 2011, 15:12 »

Her dagen derpå, efter vores 0-0-resultat mod Stoke, har John Obi Mikel fået en frygtelig meddelelse. Hans far er forsvundet i Nigeria. Mikel fik det at vide, inden han spillede kampen mod Stoke, og det synes jeg fandme er klasse af ham. Han virker ikke rystet af det, og spillede faktisk en fin kamp.

Der tales om, at Michael Obi, som faderen hedder, kan været blevet kidnappet. Det er før i Nigeria, og det er skam ikke utænkeligt, nu når de ved at John Obi Mikel, har masser af penge. Faderen vendte ikke hjem fra arbejde fredag, og da hans mobil var løbet tør for strøm, har han været umulig at få fat på. Det er pisse synd for Mikel og hans familie, og han får selvfølgelig lov til at bruge masser af tid til komme sig og følge sagen.

Frygteligt.
Bestemt en frygtelig historie. Håber virkelig det bedste for Obi-Mikels far.

John Obi-Mikels professionalisme i denne sag er bestemt også beundringsværdigt. Og er enig med dig i, at man ikke kunne se på Mikel, at han havde fået sådan en nyhed i den karat at vide.

For lige at runde kampen, er jeg ikke specielt utilfreds med spillernes præstation. Stoke er et svært hold at spille imod, og det er bestemt ikke lettere på Britannia. Første halveg var ikke særlig god, men spillerne oppede sig i 2. halveg, og de gjorde det fint. Torres var virkelig skarp, og var sammen med Alex og Cech var han vores bedste mand. Torres virker virkelig til at have fået spillelysten tilbage, og han virker også fit.

Vi havde også vundet kampen, hvis det ikke havde været for dommeren. Vi blev snydt for 2 klare straffespark, samt et frispark på en meget farlig position. Vi stod ikke uafgjort med Stoke, fordi vi var for dårlige, eller Stoke spillede bedre end os. Vi stod uafgjort på grund af Mark Halsey. Lad os håbe, at det er sidste kamp i denne sæson, at vi bliver bortdømt på denne måde.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3262: 18 Aug 2011, 15:30 »

Det er nu offentliggjort at Mikels far er blevet kidnappet, og at han stadig er i live. Mikel har valgt at blive i London for at hjælpe holdet, selv om Villas-Boas selvfølgelig har givet ham lov til at rejse hjem til resten af familien, hvis det var det han ville. Han har dog som sagt valgt at blive. Mikels to brødre er i kontakt med gerningsmændene, og det er med største sandsynlighed Mikels penge de er ude efter. Det er sgu synd og skrækkeligt. Jeg håber selvfølgelig på det bedste.

Joseph Yobo har desuden været udsat for noget lignende tilbage i 2008, hvor jeg mener at det var hans bror der blev kidnappet. Det er desværre ikke helt unormalt i Nigeria.

Yessir
Manager

« Svar #3263: 18 Aug 2011, 15:40 »

In other news: Så blev Lukaku bekræftet til klubben.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3264: 18 Aug 2011, 15:52 »

Så er Cech ude de næste 3-4 uger. Hvilket tab.. Lad os håbe på Turnbull kan vise noget.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3265: 18 Aug 2011, 15:53 »

Det er korrekt. Ham glæder jeg mig sgu til at se i aktion. Desværre er Petr Cech blevet skadet i 3-4 uger. Det er et stort tabt. Ross Turnbull er jeg bestemt ikke tryg ved, men sådan er det nu engang. Det er ikke en undskyldning for ikke at slå WBA, når vi møder dem i weekenden!

Too late, Jakob..

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3266: 18 Aug 2011, 15:56 »

Vi skal selvfølgelig slå WBA alligevel, alt andet ville være en katastrofe. Og også sætte en stort pres på spillerne.

BuLa
Ynglingespiller

« Svar #3267: 18 Aug 2011, 16:25 »

Turnbull? Er Hilario skadet?

verdenskrig
Manager

« Svar #3268: 18 Aug 2011, 16:30 »

Hvis jeg havde valget mellem en stol frem for Hilario ville jeg vælge stolen crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3269: 18 Aug 2011, 16:36 »

De er pisse dårlige begge to, men jeg vill nu også vælge Turnbull på kassen mod WBA. Dog har Hilario spillet en del i pre-season, så Villas-Boas er nok ikke enig.

Sider: 1 ... 216 217 [218] 219 220 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010