home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 714 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 215 216 [217] 218 219 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830185 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3240: 13 Aug 2011, 12:28 »

Tror McEachran og Sturridge får en stor sæson. De virker skarpe og Villas-Boas har tillid til dem. Især Sturridge er blevet uhyggelig på no time. For blot et år siden, havde jeg ikke tiltro til manden, nu er jeg ret sikker på at han kommer til at spille en del fast.

Stoke er sindssyge på Britannia, men jeg tror på at vi hiver en 2-0 sejr hjem. :-)

JimmyGP
Manager

« Svar #3241: 13 Aug 2011, 12:40 »

Tror McEachran og Sturridge får en stor sæson. De virker skarpe og Villas-Boas har tillid til dem. Især Sturridge er blevet uhyggelig på no time. For blot et år siden, havde jeg ikke tiltro til manden, nu er jeg ret sikker på at han kommer til at spille en del fast.

Stoke er sindssyge på Britannia, men jeg tror på at vi hiver en 2-0 sejr hjem. :-)

Det tror jeg at du har ret i.. Sturidge har virkeligt udviklet sig i Bolton og han bliver uden tvivl et spændende bekendtskab.. Med hensyn til kampen i morgen.. Jeg kunne godt se Begovic, Upson og Shawcross sikre Stoke et point.. (men man har vel lov til at håbe  Wink)

- Veni, vidi, vici -

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #3242: 13 Aug 2011, 12:47 »

Upson?

Manden som ikke kunne komme på holdet i West Ham?

Haha ja den var god.

Korzika
Gæst

« Svar #3243: 13 Aug 2011, 12:55 »

Jeg glæder mig også til at se Sturrigde, men det er sgu brandærgerligt, at han har karantæne i vores 3 første kampe. Jeg har altid set noget i Sturridge, og ment at han er en mand, der skulle satses på. Han kommer nok til at spille højrekant i vores 4-3-3, og det er en rolle og position, der kommer til at passe ham rigtig godt.

Villas-Boas har udtalt, at vi både kommer til at se Torres og Drogba på banen. Han har også udtalt, at vi vil spille i en 4-3-3, så mon ikke, at vi skal regne med, at de ikke kommer til at spille på samme tid.

Newton Heath
Manager

« Svar #3244: 13 Aug 2011, 13:07 »

Jeg må også, selvom jeg ikke er meget for at indrømme det, sige at jeg ser noget stort i den gode Sturridge. Lejeopholdet i foregående halvsæson var rigtig godt for ham, og han var klart den bedste på et Bolton-mandskab der havde svært ved at følge op på efterårets lovende takter. Han er driblestærk, lynhurtig og afslutter godt med begge ben. Ingen tvivl om at han kan blive et vigtigt kort for jer og dette allerede i den kommende sæson. Han er en meget lovende spiller som jeg forventer får en stor fremtid, desværre bliver det med al sandsynlighed i Chelsea. ;-)

Med hensyn til Stokes forsvar er der vel et utal af muligheder med Shawcross, Huth, Woodgate og Upson til de centrale pladser. Personligt ser jeg det sædvanlige par med Shawcross og Huth som det stærkeste.
« Seneste Redigering: 13 Aug 2011, 13:10 af Newton Heath » Logged

Korzika
Gæst

« Svar #3245: 14 Aug 2011, 14:07 »

CHELSEA XI:
Cech; Bosingwa, Alex, Terry, Cole; Ramires, Mikel ,Lampard; Kalou, Malouda, Torres

Dette ser ud til at blive formationen i dag, når vi møder Stoke på Britannia! Er overrasket over at Torres starter inde i mod et fysisk stærkt Stoke hold. Der ville Drogba kunne have matchet Stoke bedre, men Torres har også sine forcer - det skal vi ikke glemme. Havde gerne set Anelka starte fremfor Kalou, men Kalou skal også have en chance. Smiley

Glæder mig godt nok til at få vores sæson sparket i gang for alvor. Tipper en lige kamp, hvor vi enten vinder 1-0 eller 2-1. Drømte godt nok, at den blev 0-0, men håber og tror på, at vi får scoret.

EDIT:
Subs: Hilario, Ferreira, Ivanovic, McEachran, Benayoun, Anelka, Drogba.
« Seneste Redigering: 14 Aug 2011, 14:09 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3246: 14 Aug 2011, 14:13 »

Spændende start 11'er. Klogt ikke at bruge McEachran, da Stoke jo er fysisk stærke. Jeg glæder mig sgu som et lille barn. Jeg tror vi vinder 2-0, men det kan sagtens blive en meget tæt kamp. Glæder mig til at se Torres i front, og hvordan Kalou griber chancen.

DeBuur
Manager

« Svar #3247: 14 Aug 2011, 15:17 »

Chelsea har i første halvleg haft sit at se til - Stoke har givet overraskende meget modstand og jeg vil ikke blive overrasket hvis de henter 1 point i denne kamp.

Torres ser fit ud, men hvad hjælper det at han går så dybt når ingen andre formår at komme frem i stedet.
Torres spiller jo nærmest midtbane i dag.

Mon ikke vi får Anelka og Drogba at se i anden halvleg.

YNWA

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3248: 14 Aug 2011, 15:19 »

Torres har været vores bedste sammen med Cech og Alex. Kalou duer ikke..

Bliver spændende at se hvad Villas-Boas gør nu. Stoke har været gode. De spiller hårdt, og også for hårdt til tider. Men Halsey har godkendt det.

Korzika
Gæst

« Svar #3249: 14 Aug 2011, 15:20 »

Hvor er det fantastisk at være i gang igen! En OK halveg, hvor Stoke dog kan være mest tilfredse. Torres har været rigtig god, og ser skarp ud! Vi mangler noget kreativitet og flair, og jeg mener, at der kommer for lidt af det fra Kalou. Stoke står godt dernede, og det virker til, at et eventuelt mål (fra os) skal komme fra en enkeltmandspræstati on.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #3250: 14 Aug 2011, 15:42 »

Selv med United briller, så kan alle enhver jo se I lige er blevet snydt for et straffe, om ikke 2 endda!

[Min signatur er for stor]

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3251: 14 Aug 2011, 15:44 »

Selv med United briller, så kan alle enhver jo se I lige er blevet snydt for et straffe, om ikke 2 endda!

Agreed. 2 straffespark.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #3252: 14 Aug 2011, 15:51 »

Chelsea har i første halvleg haft sit at se til - Stoke har givet overraskende meget modstand og jeg vil ikke blive overrasket hvis de henter 1 point i denne kamp.

Torres ser fit ud, men hvad hjælper det at han går så dybt når ingen andre formår at komme frem i stedet.
Torres spiller jo nærmest midtbane i dag.

Mon ikke vi får Anelka og Drogba at se i anden halvleg.

Overraskende?  Shockeret

Det er da sådan de altid spiller på Britannia Stadium. Hvis man regner med at man "bare" kan nappe 3 point, så bliver man sgu skuffet. Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

DeBuur
Manager

« Svar #3253: 14 Aug 2011, 16:03 »

Overraskende?  Shockeret

Det er da sådan de altid spiller på Britannia Stadium. Hvis man regner med at man "bare" kan nappe 3 point, så bliver man sgu skuffet. Smiley

I første halvleg oplevede jeg Stoke spille over evne eller Chelsea som spillede under niveau.
Syntes vi har fået svaret her i 2. halvlegs start hvor Chelsea har fundet mere energi og spiller bedre.

Men nej Stoke er bestemt ikke bare et hold man løber over... men vil Chelsea vinde PL så skal kampe mod Stoke vindes.

YNWA

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3254: 14 Aug 2011, 16:40 »

I første halvleg oplevede jeg Stoke spille over evne eller Chelsea som spillede under niveau.
Syntes vi har fået svaret her i 2. halvlegs start hvor Chelsea har fundet mere energi og spiller bedre.

Men nej Stoke er bestemt ikke bare et hold man løber over... men vil Chelsea vinde PL så skal kampe mod Stoke vindes.

Hvad skulle Chelsea have gjort anderledes?

Sider: 1 ... 215 216 [217] 218 219 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010