home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 756 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 213 214 [215] 216 217 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830166 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3210: 05 Aug 2011, 14:58 »

WOW en trup....ikke mindst nu hvor Lukaku er kommet til....... men mangler I ikke en ordentlig højre back ?

Jeg synes egentlig Ivanovic har gjort det rigtig godt på backen, han er blevet væsentlig bedre i det offensive, og er en dygtig defensiv back. Vi har Bosingwa men han må betegnes som et stort spørgsmålstegn lige pt. om han nogensinde finder formen igen efter hans alvorlige skade er vel umuligt at forudse. Men som backup er han bestemt godkendt. At Ferreira så stadig er i klubben han jeg kun beklage, den mand er virkelig langt fra det niveau han havde da han blev hentet under Mourinho og alderen trykker gevaldigt, havde gerne set ham og Hilario væk, men de har udløb næste sommer, så de bliver nok desværre begge.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3211: 05 Aug 2011, 15:02 »

Ja, det er sgu spot on. Ferreira er ikke god nok, men jeg kan godt lide ham. Jeg hader når folk skriger af ham, selv om jeg heller ikke selv er alt for god på det punkt. Han er ikke bedre, og han gør sit bedste. Så er det sgu reelt trænerens fejl. Han er dybt loyal og brokker sig aldrig. Jeg ønsker ham også væk for klubben, så han kan få nogle gode år, her de sidste år af hans karriere. :-)

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3212: 05 Aug 2011, 15:06 »

Ja, det er sgu spot on. Ferreira er ikke god nok, men jeg kan godt lide ham. Jeg hader når folk skriger af ham, selv om jeg heller ikke selv er alt for god på det punkt. Han er ikke bedre, og han gør sit bedste. Så er det sgu reelt trænerens fejl. Han er dybt loyal og brokker sig aldrig. Jeg ønsker ham også væk for klubben, så han kan få nogle gode år, her de sidste år af hans karriere. :-)

Kan specielt med gru huske dengang hvor vi havde et hav af skader i forsvaret og vi måtte bruge Ferreira i midterforsvaret, er du gal hvor sejlede det rundt i den periode. Det fik faktisk BIF´s forsvar til at fremstå kompakt sammelignet med vores på det tidspunkt Grin

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

DeBuur
Manager

« Svar #3213: 05 Aug 2011, 15:09 »

Du har fuldstændig ret, men npr jeg ser jeres trup som jeg mener er stærkere end den vi ser i f.eks Man City så skriger højre back pladsen en hel del... men dammm hvis ellers den nye manager kan sætte holdet op så ville det ikke undre mig hvis Top 3 blev

1. Chelsea
2. Man City
3. Man Utd

YNWA

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3214: 05 Aug 2011, 15:10 »

Kan specielt med gru huske dengang hvor vi havde et hav af skader i forsvaret og vi måtte bruge Ferreira i midterforsvaret, er du gal hvor sejlede det rundt i den periode. Det fik faktisk BIF´s forsvar til at fremstå kompakt sammelignet med vores på det tidspunkt Grin
Amen den kamp mod Sunderland.. Ivanovic og Ferreira i midterforsvaret. Grin

De legede med os.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3215: 05 Aug 2011, 15:17 »

Du burde næsten bannes for at bringe den kamp på banen. Uha, uha.. værste kamp nogensinde..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3216: 05 Aug 2011, 15:26 »

For at du kan blive glad igen, synes jeg at du og I andre Chelsea-fans skal se dette. Satme grinern. Wink

http://www.youtube.com/v/scIQoltJu_0

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3217: 05 Aug 2011, 15:29 »

Fantastisk! Opstemt

Han bliver stor, rigtig stor. Tror han kommer til at spille rigtig meget denne sæson.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3218: 05 Aug 2011, 15:32 »

Jamen det er så fedt, at selv om han kun er 18 år, så har han en slagsang! Ja, jeg tror også han er meget tæt på at spille fast i år, og det kan han også sagtens, og det ville jeg være helt tryg ved.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3219: 05 Aug 2011, 15:47 »

Nu hvor Modric købet formentlig ikke bliver til noget lurer gennembrudet hvertfald for Josh, om han kan gribe det må tiden vise

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3220: 05 Aug 2011, 17:21 »

http://www.chelseasupport.dk/nyheder/chelsea-legende-død

Meget sørgelig nyhed. Som det kan læses, var Willemse med i vores fantastisk tid i 50'erne, og guiden jeg fik en rundvisning af på Stamford Bridge, nævnte ham som en meget vigtig spiller på Chelseas guldhold i 1955.

Trist, men han var jo også en gammel mand, og døde bestemt ikke i en ung alder.

Korzika
Gæst

« Svar #3221: 06 Aug 2011, 18:14 »

Så er vores pre-season afsluttet. Den sidste kamp var i dag mod Rangers, og dem slog vi 3-1. Sturridge nettede 2 gange, mens Malouda også kom på tavlen med et fint hovedstød. Rangers kom ellers foran tidligt i kampen, men heldigvis overkom vi den dukkert og vendte kampen. Spillet var ikke sublimt, men det er hvad man kan forvente fra en starter, hvor flere breddespillere var med. Positivt var det ikke, at Mikel gik ud med en skade efter små 45 minutter, og at Lampsy brændte et straffe. Min vurdering er, at Mikels skade ikke så specielt slem ud, men som sagt, er det bare min vurdering. Wink

Vi startede sådan her:
                Cech
Ferreira - Alex - Terry - Cole
                Mikel
      Lampard - Ramires
Sturridge - Torres - Kalou

Rangers mål kom i en situation, hvor vores centrebacks blev fanget på det forkerte ben og en Ferreira, der ikke var skarp nok til at se, hvor situationen bar hen. Spillet på midten syntes jeg ikke fungerede optimalt. Hverken Ramires eller Lampard har den fornødne kreativitet. Vores spil bliver altså mere dynamisk, hvis vi spiller med typer som Yossi eller Josh. Torres var OK i dag, men vi blev mere farlige, da Drogba kom ind. Drogbas fysik og styrke i hovedspillet giver os en ekstra facet i spillet, og gør os farligere i boksen. Torres var rigtig god i opspillet i dag, og havde nogle gode aktioner, hvor han fik afdriblet nogle modstandere. Han virker til at have gainet selvtillid, og hans form ser også bedre ud efter en sommer uden skader eller slutrunder. Kalou var godt nok ikke særlig god. Han var anonym, og da han fik bolden lavede han ikke andet end alibi-afleveringer. Han viste ikke tegn på målfarlighed eller gennembrudskraft. Det gjorde Anelka til gengæld, da han kom ind i 2. halveg.

Alt i alt er status vel, at Rangers kampen var udemærket indsats, og at pre-season er forløbet meget tilfredsstillende. En masse spillere har fået spilletid, og størstedelen af holdet (udover de skadede ofc) ser ud til at være i kampform, og klar til en krævende sæson. Resultaterne har også været fine, selvom en del af modstanderne har været af tvivlsom kvalitet.

PhilipFlink
Manager

« Svar #3222: 06 Aug 2011, 19:35 »

"I have an announcement to make... Next week i'm going to london for the medical tests! #chelsea... More news next week"

Skriver Lukaku på sin twitter.. hvis i ikke vidste det Smiley

Korzika
Gæst

« Svar #3223: 06 Aug 2011, 19:40 »

"I have an announcement to make... Next week i'm going to london for the medical tests! #chelsea... More news next week"

Skriver Lukaku på sin twitter.. hvis i ikke vidste det Smiley
Jeg vidste det ikke, tak for nyheden! Kan være jeg skal followe ham. Handlen har godt nok ligget og simret kraftigt i et stykke tid, så det er ikke fordi, at jeg er overrasket over, at denne handel er tættere og tættere på at blive officiel. Smiley

Korzika
Gæst

« Svar #3224: 06 Aug 2011, 19:59 »

In other news, så ser Zhirkov ud til at være blevet ny Anzhi-spiller.

<a href="http://www.youtube.com/v/oD5j8f450G0?version=3&amp;amp;hl=da_DK&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowscriptaccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;embed src=&quot;<a href=&quot;http://www.youtube.com/v/oD5j8f450G0?version=3&amp;amp;hl=da_DK&quot; target=&quot;_blank&quot;>http://www.youtube.com/v/oD5j8f450G0?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; width=&quot;425&quot; height=&quot;349&quot; allowscriptaccess=&quot;always&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot;&gt;&lt;/embed&gt;&lt;/object&gt;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/oD5j8f450G0?version=3&amp;amp;hl=da_DK&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowscriptaccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;embed src=&quot;<a href="http://www.youtube.com/v/oD5j8f450G0?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/oD5j8f450G0?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; width=&quot;425&quot; height=&quot;349&quot; allowscriptaccess=&quot;always&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot;&gt;&lt;/embed&gt;&lt;/object&gt;</a>
http://www.youtube.com/v/oD5j8f450G0&feature=player_embedded

www.chelseafc.com har ikke skrevet noget om det endnu, men det ville da være ret suspekt, hvis der ikke var noget om det. Jeg syntes ellers, at Zhirkov virkede som en rigtig dygtig spiller, der også viste sit værd til EM 2008. Han virker som en spiller, der ikke fik indfriet sit fulde potentiale, og ikke rigtigt var klar til en tilværelse i London. Held og lykke til Zhirkov i fremtiden, hvis handlen vel og mærket bliver 100 % officiel. Wink

Sider: 1 ... 213 214 [215] 216 217 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010