home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 790 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 212 213 [214] 215 216 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830229 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3195: 01 Aug 2011, 17:05 »

McEachran har spillet en hel del under pre-season, og spørgsmålet er om Vilas-Boas har tænkt sig at bruge ham som fast mand, da rygterne om Modric er døet meget hen efter vores 2 bud er blevet afvist. Og med Pastore til PSG virker det ikke direkte usandsynligt, og jeg tror faktisk det kunne gå hen og blive godt, han har vist storspil i træningskampene, og måske er det en ny Wilshere vi laver?

Zhirkov skulle være meget tæt på at skifte til den rige russiske klub Anzhi, som med deres millioner næppe får problemer med at lokke Zhirkov hjem, og hvis vi får de 110 mio kr for ham som der skrives synes jeg det er en pæn handel vi har lavet, da han aldrig har fundet sit niveau og måske heller ikke rigtig har fået chancen.

Det store spørgsmål er vel om vi overhovedet laver nogen stor handel, eller om Vilas-Boas er tilfreds med det han har nu?! Cool

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3196: 01 Aug 2011, 17:15 »

McEachran har spillet en hel del under pre-season, og spørgsmålet er om Vilas-Boas har tænkt sig at bruge ham som fast mand, da rygterne om Modric er døet meget hen efter vores 2 bud er blevet afvist. Og med Pastore til PSG virker det ikke direkte usandsynligt, og jeg tror faktisk det kunne gå hen og blive godt, han har vist storspil i træningskampene, og måske er det en ny Wilshere vi laver?

Zhirkov skulle være meget tæt på at skifte til den rige russiske klub Anzhi, som med deres millioner næppe får problemer med at lokke Zhirkov hjem, og hvis vi får de 110 mio kr for ham som der skrives synes jeg det er en pæn handel vi har lavet, da han aldrig har fundet sit niveau og måske heller ikke rigtig har fået chancen.

Det store spørgsmål er vel om vi overhovedet laver nogen stor handel, eller om Vilas-Boas er tilfreds med det han har nu?! Cool
Jeg er ret så sikker på, at vi ikke henter en storspiller eller noget lignede. Det tror jeg ikke André Villas-Boas, synes han har behov for. Det synes jeg egentlig er fint nok. Jeg synes vores mandskab er uhyggelig stærkt som det, og vores spillere lader sig ikke påvirke af, at United har købt stort ind. Det har Lampard i hvert fald udtalt. Vi har et godt kollektiv, selv om vi har store stjerner, og jeg føler ikke vi har et behov for at SKULLE hente et par stjerner.

McEachran kommer til at spille fast, det tror jeg på. Det virker ikke som om at Ramires og Mikel har imponeret Villas-Boas.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3197: 01 Aug 2011, 17:25 »

1 Petr Cech
2 Branislav Ivanovic
3 Ashley Cole
4 David Luiz
5 Michael Essien
7 Ramires
8 Frank Lampard
9 Fernando Torres
10 Yossi Benayoun
11 Didier Drogba
12 Mikel
15 Florent Malouda
17 Jose Bosingwa
18 Yury Zhirkov
19 Paulo Ferreira
21 Salomon Kalou
22 Ross Turnbull
23 Daniel Sturridge
26 John Terry
33 Alex
38 Patrick van Aanholt
39 Nicolas Anelka
40 Henrique Hilario
44 Gael Kakuta
46 Josh McEachran

Dette er vores trup lige pt. man kan så snart fjerne Zhirkov som formentlig skifter klub.

Det er jo heller ikke en trup som skriger på forstærkninger synes jeg, jeg havde gerne set Modric og enten Neymar/Lukaku komme til, men det tror jeg ikke sker her til sommer.
Vi er egentlig dækket godt ind på alle pladser  Cool

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3198: 04 Aug 2011, 17:43 »

Så fik vi langt om længe det spanske talent Oriol Romeu. Han kommer fra Barcelona, hvor han bla. har fået debut på førsteholdet, mens han pt. er med Spaniens U20 landshold på tur. Han kan dække Essiens plads, men jeg er ret sikker på, at han mest er tiltænkt som en backup. Men han skal selvfølgelig bydes velkommen, og jeg glæder mig til at se ham i aktion, for han skal nok få spilletid.

Jeg tror som tidligere sagt, ikke at vi rør så meget mere på os, på transfersmarkedet. Truppen er god, og vi kan sagtens vinde mesterskabet med de spillere vi har nu. Som Dr. Def siger, er vi godt dækket ind. Jeg glæder mig meget til at se, hvordan start 11'eren bliver mod Stoke d. 14. Pt. kan jeg kun nævne 4 spillere, som jeg er sikker på spiller, hvis de er klar. Ellers er der er masser jeg også forventer spiller, men som man aldrig kan vide med. Det har André Villas-Boas med sikkerhed styr på. Wink

Korzika
Gæst

« Svar #3199: 04 Aug 2011, 18:35 »

Købet af Romeu giver i hvert fald noget tiltrængt bredde på den defensive midtbane. Romeus pris skulle eftersigende være på 5 millioner €. Barcelona har dog fået en tilbagekøbsklausul med i handlen, der i 2012 lyder på 10 mio €, mens den i 2013 bliver sat op til 15 mio €
Klausulen er dog ikke lige min kop the, men sådan er det nu engang. Jeg har aldrig set Romeu i aktion, men som enhver anden spiller, der har fået sin opvækst på La Masia, skulle han være meget boldsikker.

Spørgsmålet er, om vi kan vente nogle handler i de næste uger? Vores trup er stærk, men jeg mener stadig, at vi godt kunne en bruge en kreativ midtbanespiller. Pastore og Modric er begge spillere, som jeg gerne ser i Chelsea, men disse handler har ikke set ud til at være helt ligetil. Men hvem ved; tør Villas-Boas satse på vores nuværende trup? Kan Josh McEachran blive manden, der bliver vores offensive kreatør på midten? Jeg er i hvert fald spændt på, hvordan de næste uger udfolder sig, for jeg glæder mig også rigtig meget til sæsonstarten, og denne sæson i helhed; det skal nok blive godt.

EDIT: Havde helt glemt, at vi har også Yossi, der kan gå ind som den kreative midtbanespiller. Men hvem ved vil Villas-Boas overhovedet satse på en formation, hvor der indgår en kreativ midtbanespiller? Vi skal jo ikke glemme, at vi fx også har Ramires, og at Malouda typemæssigt også kunne fungere centralt.
« Seneste Redigering: 04 Aug 2011, 18:39 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3200: 04 Aug 2011, 18:37 »

Modric er simpelthen for dyr, og Pastore-handlen ser ud til at smuldre. Jeg vil også gerne have en af dem, og nok især Modric, men det er ikke muligt, tror jeg. Derfor tror jeg der satses på McEachran. Derfor kan jeg netop heller ikke sige at Ramires, Mikel eller Benayoun kommer til at starte inde, for det er langt fra sikkert, at de gør. Derfor er jeg helt nede på 4 navne. :-)

Korzika
Gæst

« Svar #3201: 04 Aug 2011, 18:51 »

Modric er simpelthen for dyr, og Pastore-handlen ser ud til at smuldre. Jeg vil også gerne have en af dem, og nok især Modric, men det er ikke muligt, tror jeg. Derfor tror jeg der satses på McEachran. Derfor kan jeg netop heller ikke sige at Ramires, Mikel eller Benayoun kommer til at starte inde, for det er langt fra sikkert, at de gør. Derfor er jeg helt nede på 4 navne. :-)

Ja, begge handler ser ud til at være meget problematiske. Modric ser ud til at være Tottenham-eje. Redknapp virker til at være meget determineret på at beholde Modric - nærmest uanset pris. Pastore ser også ud til at være ret tæt på PSG, og parisianerne ser ud til at være meget opsatte på at hente Pastore; koste hvad det vil.

Korzika
Gæst

« Svar #3202: 05 Aug 2011, 11:13 »

http://www.guardian.co.uk/football/blog/2011/aug/04/oriol-romeu-chelsea-barcelona

Til de interesserede er der her en artikel om Romeu. Lyder til at være en spændende signing, og glæder mig til at se ham live i den nærmeste fremtid. Smiley

Korzika
Gæst

« Svar #3203: 05 Aug 2011, 12:44 »

http://www.bold.dk/nyt/Lukaku-taet-paa-Chelsea
Det har ligget i luften længe, og det ser stadig ud til, at vi er tæt på Lukaku. I denne artikel bliver det nævnt, at vi først henter ham til januar. Man må formode, at Lukaku skal være Drogbas afløser. Drogbas kontrakt udløber også i 2012, og det virker til, at dette bliver hans sidste sæson i Chelsea.

Positivt er det i hvert fald, at Villas-Boas er i gang med at sikre fremtiden. Det er ikke nogen hemmelighed, at vi har en aldrende XI, og derfor er det fornuftigt, at vi begynder på at sikre fremtiden. Vi skal heller ikke glemme, at vores førsteholdstrup også besidder store talenter, og jeg tror, at vi kan forvente, at disse spillere kommer til at få en del spilletid. Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3204: 05 Aug 2011, 12:52 »

Han virker ikke helt elendig ham Romeu. Wink

Lukaku er helt sikkert et kæmpe talent, men jeg synes sgu ikke rigtig Drogba kan erstattes, på nuværende tidspunkt. Lukaku er samme type, men han skal forbedre sin teknik og skud, hvis han skal blive ligesom Drogba. Det tror jeg dog også godt på at han kan, så derfor synes jeg da bestemt også han skal hentes. Men nu må vi se. Drogba er svær at erstatte.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3205: 05 Aug 2011, 12:59 »

Drogba er uerstattelig, punktum. Lukaku er nok det tætteste vi kommer på ham, han har fysikken, målfarligheden, og så er han faktisk pænt hurtig, hans vægt og højde taget i betragtning. Han mangler dog som Jakob siger noget teknik.
Det ville være fantastisk hvis vi fik ham til januar. Så kunne han spille et halvt år mere i Anderlecht er dermed modnes endnu mere, og så kunne han få et halvt år til at lære fra Drogba, og lære holdet, ligaen og tempoet at kende.

Korzika
Gæst

« Svar #3206: 05 Aug 2011, 14:20 »

I har helt ret i, at Drogba bliver svær at erstatte. Drogbas komplette skillset og hans topniveau måske noget af det bedste fodboldverdenen har oplevet, i hvert fald, hvis man ser på angribere. Drogba er en helt unik spiller, men Lukaku virker til at være en mand, der har potentiale til noget stort. Didier Drogba var hele 23, før at han fik debut i den fornemmeste række. Lukaku er 18, og har allerede oplevet mere end Drogba havde, da han var fem år ældre.

Nu har jeg ikke set Droba som 18-årig, men det ville vist ikke være helt forkert at sige, at Lukaku er en del bedre som 18-årig, hvis man sammenligner ham med Drogba.

Jeg vil i hvert fald sige, at Lukaku har potentiale til at blive bedre end Drogba (!), og mon ikke, at han også bliver det.. Ellers skal der gå noget galt for Lukaku. Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #3207: 05 Aug 2011, 14:29 »

Glæder mig vildt til at se Lukaku i PL........ naturligvis havde jeg gerne set ham i Liverpool.... jeg mener i har hentet et suverænt talent....og hvis ikke han skal kunne slå igennem i PL så ved jeg ikke.

YNWA

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3208: 05 Aug 2011, 14:40 »

Kan kun være enig i at det ville være optimalt at hente Lukaku også lade ham blive i Anderlecht til vinter, han kan afløse Drogba  når han er til Afrika Cup sammen med de andre veludrustede afrikanere i vores trup, og hvis Drogba ikke forlænger kontrakten næste sommer har vi vel manden som er det nærmeste vi kommer på et Drogba klon, fysisk brølstærk, hurtig og gode afslutninger med hovedet og bentøjet.

henter vi ham må det næsten betyde at enten blive Sturridge udlejet igen, ellers så ryger Kalou eller Anelka, for da Malouda er bedst i vores 3 mands angreb er vi efterhånden så mange spillere deroppe at nogle må smutte

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

DeBuur
Manager

« Svar #3209: 05 Aug 2011, 14:44 »

1 Petr Cech
2 Branislav Ivanovic
3 Ashley Cole
4 David Luiz
5 Michael Essien
7 Ramires
8 Frank Lampard
9 Fernando Torres
10 Yossi Benayoun
11 Didier Drogba
12 Mikel
15 Florent Malouda
17 Jose Bosingwa
18 Yury Zhirkov
19 Paulo Ferreira
21 Salomon Kalou
22 Ross Turnbull
23 Daniel Sturridge
26 John Terry
33 Alex
38 Patrick van Aanholt
39 Nicolas Anelka
40 Henrique Hilario
44 Gael Kakuta
46 Josh McEachran

Dette er vores trup lige pt. man kan så snart fjerne Zhirkov som formentlig skifter klub.

Det er jo heller ikke en trup som skriger på forstærkninger synes jeg, jeg havde gerne set Modric og enten Neymar/Lukaku komme til, men det tror jeg ikke sker her til sommer.
Vi er egentlig dækket godt ind på alle pladser  Cool

WOW en trup....ikke mindst nu hvor Lukaku er kommet til....... men mangler I ikke en ordentlig højre back ?

YNWA

Sider: 1 ... 212 213 [214] 215 216 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010