home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 746 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 211 212 [213] 214 215 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830212 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3180: 25 Jul 2011, 10:13 »

Nej, du kan ikke købe billetter til den kamp, og selv om det "kun" er til mod Swansea, vil et medlemsskab nok være en god idé. Så kommer du nemlig foran alle dem, som ikke er medlem. Du skal 100% købe billetterne på Chelseas officielle hjemmeside. Men som sagt, er de ikke til salg endnu.

Ellers skal du bare nyde din tur, det er helt fantastiske, og selv om vi selvfølgelig har en side til vores hardcore fans, er det en fornøjelse at være på Stamford Bridge. Hvis det er din første gang, vil jeg råde dig til at sætte dig på den ene langside, hvor der er et stor afsnit der er for familier. Man skal ikke lade sig narre, og selv der, er stemningen rigtig fin. Derudover er du meget tæt på spillerne, og har et fantastisk udsyn.

Korzika
Gæst

« Svar #3181: 25 Jul 2011, 10:49 »

- Hvor ville I købe billetterne? Altså hvilken hjemmeside?

- Kan de købes allerede nu? Har hørt at de endnu ikke er frigivet?

- Hvor er det bedst at sidde på stadion?

- Er der andet, som jeg skal vide i den forbindelse?
Jakob E. er inde på mange rigtige ting. Smiley

Vi købte vores biletter på Chelseas hjemmeside, og det var til en kamp imod Sunderland, så det burde være mugligt at skaffe billetter til en kamp mod Swansea.

Wikipedia har en fin side, der beskriver de forskellige tribuner. Det er lidt op til dit temperament, hvad du har lyst til. Vi sad øverst på Matthew-Harding-Stand. Biletterne var ret billige, og jeg fristes til at sige, at vi fik hvad vi betalte for. Udsynet var ret begrænset. Vi sad øverste oppe på MHS, derfor blokerede noget af taget for udsynet, og vi var nød til at stå op til tider, så vi kunne se noget, når der var action ved det ene mål. 

Pre-season er naturligvis i gang, og i går slog vi Thailand All-Stars (!) med 4-0. Jeg så ikke kampen, men det virker til at vi har spillet fint. Lampsy, Bosingwa, Ivanovic og Malouda scorede for os. Til dem, der ikke har set highlights, så kan de ses her. En lille rapport fra kampen, kan også læses her:
http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2400613,00.html

In other news, så skulle vi være tætte på Lukaku og Pastore. Det virker til at vi har opgivet jagten på Modric, og nu går efter Pastore. Men hvem ved tingene ændrer sig jo hurtigt. Wink
« Seneste Redigering: 25 Jul 2011, 10:51 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3182: 25 Jul 2011, 13:42 »

Det var en fin sejr i går. Jeg synes holdet spillede godt, og McEachran ligner jo fandme en der har det pisse nemt. Hold kæft hvor er han god. Jeg ved godt, at det måske er på en billig baggrund i disse kampe, men imo har han været vores bedste mand. Han er ganskevist næsten lige fyldt 18 år, men han spiller jo, som havde han spillet på topniveau i en årrække. Jeg er dybt fascineret af den unge englænder, og Villas-Boas siger også, at det slet slet ikke er utænkeligt, at han kan erobre en stamplads på holdet. Jeg ved godt at det er meget meget svært for ham, men jeg synes ikke vi skal afskrive ham.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3183: 25 Jul 2011, 13:52 »

Vi skulle efter signede føre kapløbet om Pastore, hvilket måske indikerer at vi har opgivet at hente Modric. Jeg har set meget lidt hvordan Pastore har spillet i Palermo, men i FM er han outstanding god. Men Palermo har haft en dårlig sæson, hvilket måske kan hænge sammen emd Pastore har haft tankerne i en større klub. Prisen for ham er dog dyr, 300 mio kr skulle han koste, så bliver det en dyr sommer hvis vi også genre vil have Neymar og Lukaku.

Forresten hvem er ham fra Barca vi er ved at købe, jeg kender ham overhovedet ikke, så at han skulle være et stort talent har jeg svært ved at forestille mig?

Vores pre-season har budt på lutter sejre, og defensiven har ikke lukket mål ind, hvilket bestemt er positivt, men modstanden har heller ikke været særlig stærk må man sige.
McEachran og Benayoun skulle have gjort det rigtig godt på pladsen der var tiltænkt Essien, så måske kan Benayoun svare kritikerne igen og spille en god sæson. specielt Benayouns mål er maks provo lavet Smiley

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #3184: 28 Jul 2011, 10:17 »

Tænkte at nogen af jer måske ville finde dette interessant. Det er en meget detaljeret scouting rapport jeres nye manager om Newcastle for Mourinho for nogle år tilbage. Den vidner om en mand med stor fokus på detaljen, grænsende ti ldet perfektionistiske. Jeg tror nok han skal blive rigtigt god for jer, så længe han ikke bliver fyret før han når i gang.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

guldfck
Førsteholdsspiller

« Svar #3185: 28 Jul 2011, 11:20 »

Det var da imponerende hvor meget han scouter modstanderen :O
Glæder mig så meget til og se hvad han kan få ud af spillerne ! Opstemt

PSN: Guldfck

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3186: 29 Jul 2011, 17:21 »

Vinder vi kampen om Pastore??

Ifølge utroværdig.dk (indkast) skal Pastore til samtale med os her i weekenden om at forhandle en kontrakt og et skifte i hus.

For blot et par dage siden var han dog på vej til PSG, så jeg regner ikke med noget før det er officielt.

Og Palermos sindsyge præsident er også total utilregnelig, så det kan nå at gå i kage endnu.

Prisen lyder 40 mio euro, så han skal virkelig slå til hvis han ikke skal ende som et flop

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Yessir
Manager

« Svar #3187: 29 Jul 2011, 17:25 »

Vinder vi kampen om Pastore??

Ifølge utroværdig.dk (indkast) skal Pastore til samtale med os her i weekenden om at forhandle en kontrakt og et skifte i hus.

Lad nu være at hakke på indkast.dk der blot viderebringer historier fra andre steder.

"- I morgen (i dag. red.) vil han og hans agent være i London for at mødes med Chelsea, fortæller Palermos karismatiske præsident Maurizio Zamparini til Stadio News."

Ergo må det være Stadio News du skal vurdere om du vil sætte din lid til.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #3188: 29 Jul 2011, 17:49 »

Hold kæft han er god til engelsk også. Vidste godt nok ikke at han var assistent for Mourinho i hans Chelsea dage, men mon ikke han så har lært en masse fra ham. Ham skal I sgu nok blive glade for, lyder til at være en dygtig manager.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #3189: 29 Jul 2011, 18:02 »

Villas Boas var allerede i de dage kendt i fodboldverdenen for hans fantastiske evner som rådgiver for Mourinho.

Det skal dog siges, at man ikke alene udfra den rapport og dens opbygning kan vurdere ham. Alle tophold i verden har rapporter som denne op til hver kamp, i samme detaljeniveau. Det der er det specielle her, er ikke mængden af detaljer, men hvordan hans vurderinger var rigtige, og gav mulighed for at Mourinho kunne excellere med sit Chelsea-mandskab.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #3190: 29 Jul 2011, 18:28 »

Du har helt ret Inferno, det er meget svært at vurdere rapporten uden noget sammenligningsgrund lag. Til gengæld lover hans hidtige bedrifter godt for fremtiden, alene det at han begynder at scoute modstandere for Porto i en alder af 17 år siger noget om at han har et vist talent for tingene. Efterfølgende er det jo kun gået fremad for ham, assistant for en succesrig Mourinho, vender så fuldstændig Academicas sæson og redder dem fra nedrykning, for så i sidste sæson at vinde ligaen ubesejret med Porto og også lige tage Euro League med i hatten (og den portugisiske cup for den sags skyld).

Indtil videre har han jo haft voldsom succes med alt han har lavet, og jeg havde da lidt håbet at han ville erstatte Wenger i Arsenal, istedet blev det så Chelsea.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #3191: 30 Jul 2011, 18:54 »

Så slog vi lige aston villa 2-0 i hong kong josh mceachran og torres scorede målene...meget mere ved jeg ikke men fantastisk at torres scorede så vi jo bare håbe på at han kommer i gang i denne sæson Smiley

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #3192: 30 Jul 2011, 19:15 »

Hold kæft han er god til engelsk også. Vidste godt nok ikke at han var assistent for Mourinho i hans Chelsea dage, men mon ikke han så har lært en masse fra ham. Ham skal I sgu nok blive glade for, lyder til at være en dygtig manager.

Han hang vidst også en del ud med Bobby Robson i hans unge dage.

EDIT: Altså han mener selv, at han mere er inspireret af ham end Mourinho.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3193: 31 Jul 2011, 14:11 »

Villas-Boas virker meget meget dygtig, og det har jeg vist også sagt flere gange. Jeg glæder mig meget til at se, hvad han får ud af vores mandskab. Hans rapport mod Newcastle var genial, og jeg mener at det var en kamp, hvor vi faktisk rev dem rundt og fik en storsejr. Imponerende. Han fortjener chancen i Chelsea.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3194: 31 Jul 2011, 16:13 »

Nu har jeg været lidt i sommerhus, uden internet, og derfor har jeg først nu, kunne følge op på nogle måske lidt gamle nyheder.

Men vi slog da i hvert fald Aston Villa 2-0 i en træningskamp i går. McEachran scorede efter 1 minut, og senere lavede Torres også en kasse. En fin sejr, som kan give spillerne selvtillid. Dejligt at se McEachran score. Villas-Boas er jo dybt dybt imponeret af ham, og igen må jeg sige, at jeg tror han er tæt på en plads i startopstillingen. Især efter Essiens skade. Villas-Boas er ikke bange for et eksperimentere på den defensive midtbane, og både Lampard, Benayoun og McEachran har været placeret der i træningskampene. Villas-Boas overvejer efter sigende at flytte Lampard derned. Han hylder Lampard for hans alsidighed, og kalder ham en af verdens bedste spillere, som både kan dække 6'er-, 8'er- og 10'er-rollen til U.G med kryds og slange. Lidt en skam vil jeg måske synes, men lad os nu se, hvad der sker.

Lidt kilder til det jeg snakker om, findes her:

http://www.bold.dk/nyt/McEachran-og-Torres-paa-tavlen-for-Chelsea

http://www.bold.dk/nyt/Villas-Boas-hylder-alsidige-Lampard

Sider: 1 ... 211 212 [213] 214 215 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010