home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 741 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 217 218 [219] 220 221 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830106 gange)
WaterWar
Reserveholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3270: 19 Aug 2011, 10:12 »

Det er virkelig ærgeligt at Mikel skal udsættes for sådanne ting i sit hjemland. Jeg giver ham virkelig stor ros for at vælge at blive i klubben selvom han har sin far kidnappet! Jeg håber det hurtigt udarter sig for ham, fordi sådan noget burde ingen udsættes for.

Official member of Manchester United Football Club

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #3271: 19 Aug 2011, 12:28 »

Synes Det er det rigtige valg med Hilario er mere tryg ved ham som Turnbull

Chelsea FC

Korzika
Gæst

« Svar #3272: 19 Aug 2011, 12:55 »

Hilario vs Turnbull Chelsea records:
Hilario
Starts: 33
Won: 22
Drawn: 8
Lost: 3
Conceded: 30
Clean Sheets: 16

Turnbull
Starts: 6
Won: 2
Drawn: 2
Lost: 2
Conceded: 10
Clean Sheets: 0

...

Rygterne siger, at vi har budt på Mata. Af det jeg har set med Mata, der syntes jeg, at han har været rigtig god. Han virker rigtig pasningsstærk og kreativ, hvilket er nogle kvaliteter, som vi bestemt kan bruge. Han kan spille på kanterne, eller i hullet mellem angriberne, og jeg kunne godt se ham på broen. Vi har budt £27, eller hvad der svarer til 231 millioner. Mange penge, men det vel hvad markedet dikterer. Vi skulle også have budt på Modric, i en handel, hvor vi Yossi den anden vej. Men jeg vil dog ikke være alt for optimistisk omkring sådan et skife, for Spurs virker ikke til at være klar til at sælge...

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3273: 19 Aug 2011, 14:16 »

Mata ville være fremragende, kunne godt se ham husere på vores kanter. Han er en af få spaniere som har fysikken til PL, og kvaliteterne dem har han uden tvivl. 231 millioner for ham er ikke nogen overpris eller noget. Slet ikke når man tænker på at Modric nok koster i nærheden af 400.

Korzika
Gæst

« Svar #3274: 20 Aug 2011, 09:45 »

http://twitter.com/GuillemBalague
"Mata move 2 Chelsea closer. It's a matter of hours. Clubs agreed fee, personal terms agreed too. He's very much looking 4ward to it"

"Was told today by a top source at Spurs that Modric will go too. If that is the case, if that happens... wow!!"

Hvis begge spillere ryger til Chelsea, så bliver vores XI næsten komplet. Jeg er stadig meget skeptisk omkring en Modric-handel, mens et Mata-skifte ser mere og mere realistisk ud.

EDIT:
Bl.a. Guardian og flere andre melder os også tætte på Mata.
« Seneste Redigering: 20 Aug 2011, 09:49 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3275: 20 Aug 2011, 10:17 »

Det ville sgu være klasse med Mata. Han er en dygtig spiller. Han kan bringe noget kreativitet ind på vores hold, og det er en af de få ting vi mangler. Jeg tror på, at han bliver Chelsea-spiller.

Dog får vi ikke Modric. Det kan jeg simpelthen ikke forestille mig. Spurs er for stædige, og i min verden skal vi kigge os om, efter noget andet. Men det vil kun tiden vise om, jeg får ret i.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #3276: 20 Aug 2011, 12:21 »

Jeg synes nu, der er meget der peger i retning af et Modric-skifte, bla. denne kommentar fra Harry Redknapp. Derudover var han heller ikke med i Tottenhams Europa League kamp i torsdags. I øvrigt synes jeg at Modric er 300 mio. værd, og da vi endnu ikke har budt det, kan jeg godt forstå Tottenham afviser.

Så vidt jeg er orienteret omkring Mata, er han venstrebenet venstrefløj (evt. offensiv midtbane). Han kunne være en langsigtet erstatning for Malouda. Måske bliver Sturridge så smidt over i højre side, medmindre vi finder en til den plads (meget tiltrængt!).

Newton Heath
Manager

« Svar #3277: 20 Aug 2011, 13:36 »

Hvis i får både Modric og Mata kan jeg simpelthen ikke se hvem og hvad der skal stoppe jer, såfremt begge spillere bliver velintegreret på holdet.

Av for at hold i ville kunne mønstre så. Jeg skælver allerede ved tanken.

Korzika
Gæst

« Svar #3278: 20 Aug 2011, 17:44 »

CHELSEA XI:
Hilario, Bosingwa, Alex, Terry, A.Cole, Mikel, Ramires, Lampard, Malouda, Anelka, Torres

Sæsonens første hjemmekamp er imod West Brom, og det er en must-win! Hilario er blevet foretrukket over Turnbull, hvilket var det, jeg håbede og forventede. På trods af Cechs fravær, er jeg sikker på, at vi nok skal vinde. Tipper en 3-0 sejr og at Torres kommer på tavlen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3279: 20 Aug 2011, 18:26 »

Benayoun starter inde, i stedet for Ramires, og Malouda er også bænket. Spændende træk af Villas-Boas. Jeg tror også vi vinder sikkert, og det skal vi skam også.

THE BLUES!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3280: 20 Aug 2011, 18:27 »

Du havde så ret mht. til Ramires, Korzika. Wink

Korzika
Gæst

« Svar #3281: 20 Aug 2011, 18:29 »

Du havde så ret mht. til Ramires, Korzika. Wink
Ja, men desværre ikke med Malouda. Kan godt være, at 45 minutter før kick-off er lidt for tidligt at poste en start-opstilling. Wink

Newton Heath
Manager

« Svar #3282: 20 Aug 2011, 19:11 »

Er David Luiz skadet? :-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3283: 20 Aug 2011, 19:12 »

Ja, håber snart han er klar igen.

DeBuur
Manager

« Svar #3284: 20 Aug 2011, 19:13 »

Benayoun starter inde, i stedet for Ramires, og Malouda er også bænket. Spændende træk af Villas-Boas. Jeg tror også vi vinder sikkert, og det skal vi skam også.

THE BLUES!

Sikkert og Sikkert - bum bum bum - 1 halvleg har i spillet ufatteligt dårligt Kalou, Torres og Anelka har IMO set tunge ud.

YNWA

Sider: 1 ... 217 218 [219] 220 221 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010