home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 920 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833724 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1620: 08 Jan 2011, 22:15 »

Utroligt hvor meget debat de kåringer har skabt. Jeg skal da glædeligt indrømme, at jeg har nomineret Chelsea-tråden til "årets mest ligegyldige tråd" og Jakob som "årets fesne oplevelse", men det skal sgu også tages med et glimt i øjet. Skammer mig næsten over de United-fans, der har brugt det som argumenter for noget som helst herinde. Forseglede Læber Huh

Ja, jeg synes engang i mellem at Jakob er for snæversynet, stædig og decideret håbløs i nogle debatter. Men det faktum at han rent faktisk debatterer istedet for bare at kaste mudder, gør også at jeg har stor respekt for ham. Han ved udmærket også godt, at jeg ikke kører nogen hetz mod ham. Rivalisering er sundt, men alt det der "min far er stærkere end din far, fordi han har store guns" kan man jo ikke bruge til noget som helst på et forum, hvor formålet vel hovedsagligt er debat.

Jeg dømmer ikke nogen ud fra deres favorithold, og ærligt talt er Jakob mere fornuftig (ikke mht. valg af klub, selvfølgelig) end så mange United-fans herinde. Nuff said.

Nu siger du selv, at rivalisering er sundt, hvilket jeg er enig i, men den måde du tolker vores debatter på er helt skæv. Vi har massere af argumentationer, og det foregår trods alt på et konstruktivt niveau, så jeg synes det er noget sludder. Samtidig kan vi også sagtens klarer modspillet, da det er underbygningen i en debat. Jeg påstår stadig, at Jakob E, samt andre, har været provokerende i deres indlæg af og til.

Med hensyn til de der nomineringer, er det rigtigt som du siger, Jakob.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1621: 08 Jan 2011, 22:17 »

Vil også selv tilføje, at vi også har lavet indlæg, som kan tolkes som værende provokerende eller negativt ladet. F.eks. min skæve udtalelse i går, men vi alle begår fejl, og af og til tror jeg egentlig bare også, at der ligger en form for misforståelse imellem os, da vi opfatter hinanden, som provokerende.

JKJ
Gæst

« Svar #1622: 08 Jan 2011, 22:21 »

Jeg er bestemt ikke enig med Jakob E ret tit, det er endda vist kun sket en enkelt gang eller to.

Men jeg synes på den anden side heller ikke han er så tykhovedet som nogle gerne vil have ham til at være.

Han støtter sit hold i tykt og tyndt. Som feks jeg og VK gør med Liverpool og Man U og Arsenal fansene gør med deres hold.

Hvis man så er tykhovedet pga det så langt største delen af div fans herinde tykhovedet og det der ligner.

Han stiller halvkritiske spørgsmål i div andre klub tråde, men det er vi da mange andre der også gør.
Han er måske ikke altid til at tale til fornuft, men helt ærlig hvor mange er vi egentlig det når det drejer sig om VORES klub der bliver set med kritiske øjne på?

Som en nævnte her i tråden så ville et forum sgu da være kedelig hvis alle var enige om det samme og alt så rosenrødt ud.
Det er da lækkert at der nogle gange kommer en med kritiske øjne og får os ud af vores lille osteklokke og vækker os af vores lille søvn.

Så Jakob E, selvom du kan være svær at tale fornuft til engang imellem så bliv du bare ved Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #1623: 08 Jan 2011, 22:44 »

Jakob og hans aktivitet har været et UTROLIG friskt pust til siden, og modsat engang, er der nu nærmest dagligt gang i stort set alle klubtrådene som tilhører de største hold.. Det har Jakob helt sikkert en stor andel i..

Bevares, nogle gange har man da lyst til at hive ham ud af computeren og tæske ham ( Opstemt Grin) men jeg vil sgu hellere diskutere med en som har en mening, end med en som bare giver en ret i alt.. Selvom det også kan være fint, så giver det andet mere udfordring og sjov Smiley

Og som JKJ så rigtigt skriver så er vi alle lidt tykhovedet omkring vores egne klubber.. Sådan tror jeg alle fans har det, og det ville da være underligt hvis Jakob ikke også havde det Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1624: 08 Jan 2011, 22:52 »

Tja, jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal sige.. Jeg siger tak til jer alle. Jeg er glad for I synes jeg ikke er helt skør. :-)

Jeg siger bare min mening, og om jeg er i undertal, overtal eller alene er mig ligegyldig. Nu ved folk det i hvert fald. VK synes jo f.eks. jeg er en klovn, på et punkt der hedder Dirk Kuyt, mens vi er enige om mange andre ting. Sådan er altid så forskelligt, og jeg synes ikke der er noget federe end en god saglig debat. Dem vil jeg hjertens gerne deltage i. Også i andre tråde end Chelsea-tråden. Jeg er meget passioneret omkring Chelsea, og det gør at man nok har lidt sværere ved at indse nogle ting omkring klubben, men sådan er fans nu engang. Jeg er dog utrolig glad for jeres kommentarer. Jeg har i ny og næ overvejet at droppe FmFreaks, grundet en massiv kritik omkring mig, hvor jeg synes der sommetider blev gået mere efter manden end bolden.

DavidMadsen
Manager

« Svar #1625: 08 Jan 2011, 22:58 »

@Daniel Nordentoft:
Tja, det er jo som man ser på det. Jeg peger ikke på dig, eller skyder dig noget i skoene. Der er bare nogle United-fans, der er lige lovligt blåøjede. Ligesom der også er fans af andre hold der er det.

Det er jeg glad for at høre, begge to. Jeg ved godt at man kan nominere hvad man vil, og derfor skal tage mange af nomineringerne med et gran salt. Jeg har heller ikke tænkt mig at holde mig væk fra Manchester United-tråden, hvis der er noget jeg er uenig i. :-)
Du ved jo, at jeg gerne tager en debat. Og gerne en debat der er mere konstruktiv, end de postulater vi til tider fremsætter på MSN. Tunge

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1626: 08 Jan 2011, 23:28 »

Du ved jo, at jeg gerne tager en debat. Og gerne en debat der er mere konstruktiv, end de postulater vi til tider fremsætter på MSN. Tunge
Så ville jeg kunne forstå, vi ikke var velset herinde. Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1627: 09 Jan 2011, 12:36 »

Så er det altså i dag skuden skal vendes! Vi spiller hjemme mod Ipswich i FA Cuppen, og vi får altså ikke en større chance for en sejr. Jeg tror vi stiller i stærkeste, bare for at få en sejr, der kan give den fornødne selvtillid. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, vi ryger ud i dag.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1628: 09 Jan 2011, 12:47 »

Hvorfor dog stille med "stærkeste" når de har fejlet gang på gang i det seneste stykke tid :/ nej jeg håber på en opstilling der ligner denne:

Petr Cech

Ivanovich, bruma, Terry, Cole

Mikel
        Essien, Josh, Lampard

Borini, sturridge.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1629: 09 Jan 2011, 12:50 »

Hvorfor dog stille med "stærkeste" når de har fejlet gang på gang i det seneste stykke tid :/ nej jeg håber på en opstilling der ligner denne:

Petr Cech

Ivanovich, bruma, Terry, Cole

Mikel
        Essien, Josh, Lampard

Borini, sturridge.

Fordi den trods alt er den der stadig skal sikre os resultaterne i PL. Det vil være dumt at bryde rytmen, selvom de ikke klarer det særlig godt. Det kan også godt ske McEachran spiller, eller Bruma. Men så ikke flere reserver tror jeg. Tror det bliver en rigtig stærk opstilling.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1630: 09 Jan 2011, 17:58 »

http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-taevede-planmaessigt-Ipswich

Sådan!!

Jeg tror det vender nu, der venter et par "nemme" kampe nu i PL som burde give sejre og så er vi tilbage.

Men Everton næste runde, æv!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1631: 09 Jan 2011, 18:01 »

Det her var lige præcist det Chelsea spillerne manglede. Godt nok var modstanderen ikke prangende, men det gør nu ikke 7-0 sejren ringe af den grund. Det er bestemt en flot sejr, og godt at spillerne får tanket noget selvtillid ind i kroppen, efter en meget hård tid.

Denne sejr er i den grad med til at puste lidt liv i håbet om en god sæson. Måske er mesterskabs chancerne forduftet, men vi skal for alt i verden slutte blandt de tre bedste og dermed direkte adgang til CL. En fjerdeplads er dog også okay taget den dårlige periode i betragtning

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1632: 09 Jan 2011, 18:42 »

Hvor er det fantastisk! Vi vinder en af de storsejre der kendetegnede os i sidste sæson, og starten af denne. Jeg kan ikke være gladere. Lampard er tilbage, Sturridge viser sit talent, og selv Anelka scorer! Fantastisk! Vi er tilbage!

THE BLUES!

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1633: 09 Jan 2011, 18:45 »

godt nok er de managerløse, men mange af de andre premier league klubber har haft det svært mod lavere rangeret hold, da de arbejder som bare fanden... så dette er en fantastisk sejr, og endelig noget at prale af over for mine liverpool kammerater i skolen i morgen Opstemt

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1634: 09 Jan 2011, 22:48 »

Selvfølgelig en vigtig sejr, specielt at vi får vores angribere i gang igen, og at de unge spillere viser vejen, Josh på midten bliver også en fantastisk spiller i løbet af et par sæsoner hvis han får noget mere spilletid, passende istedet for Ramires.
Men krisen er ikke ovre endnu, modstanderen var ringe, vi har virkelig brug for vi får en 4-5 sejre i træk i ligaen nu.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010