home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1056 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833650 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1590: 06 Jan 2011, 21:58 »

En gang til næste år, med Gabon og Ækvatorialguinea som værter, ifl. Wiki'en.

Lad os stole på den.
Var helt bange for at det var i slutningen af denne måned Shockeret

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1591: 07 Jan 2011, 18:52 »

I skal have utrolig mange tak, begge to. Det glæder mig, at I ikke synes jeg er sådan, som flere brugere synes. Jeg vil ikke være prokokerende, men elsker fodbold og debatter omkring det. Jeg synes det var stort af jer begge. :-)

Det er godt røvslikker...

Personligt synes jeg, at du er ekstremt dobbeltmoralsk, og du har langt fra altid en argumentation, i dine provokerende udtalelser. I mine tidligere indlæg har jeg haft en argumentation i min problemformulering omkring Chelsea, dernæst har jeg kommet med løsningsforslag på hvad der kan ændres (ifølge mig), så kom ikke og sig, at jeg ikke er forberedt og undlader argumentationer!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1592: 07 Jan 2011, 18:57 »

For mig at se ville et sådant træner skifte betyde, at man vil hurtigere - naturligvis alt efter hvem afløseren skulle blive - vil kunne få ændret på det generationsskifte man er i gang med, efter salgene af Deco og Ballack bl.a. Endvidere er sæsonen i en mindre grad, hvis krisen fortsætter lidt endnu, ovre for Chelseas vedkommende - de er et stykke efter i PL, og så er CL og FA Cuppen tilbage, som kan blive 'et plaster på såret'.

Rangnick, der tidl. er nævnt i tråden, kunne være et ganske spændende enme, da han ikke er bleg for, at give de unge chancen, hvilket kunne ses i Hoffenheim, og Chelsea har nogen spændende, unge på spring til deres gennembrud, Bruma, Kakuta og McEachran bl.a.

Her er jeg uenig, Zone.

Jeg mener ikke, at der skal et trænerskift til. Et formdyk i Chelsea skyldes ikke udelukkende Ancelotti's tilgang til tingene... Han er en træner af meget høj kaliber! Rangnick er også en virkelig fremragende træner, som fokuserer og mestrer de taktiske udfoldelser, og jeg mener ikke det er det, som er problemet i Chelsea. Det er noget mentalt, hvis du spørger mig, jeg tror Ancelotti skal have lidt længere snor, da man udmærket godt kender til hans fantastiske kompetencer, som manager.

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #1593: 07 Jan 2011, 19:15 »

For mig at se ville et sådant træner skifte betyde, at man vil hurtigere - naturligvis alt efter hvem afløseren skulle blive - vil kunne få ændret på det generationsskifte man er i gang med, efter salgene af Deco og Ballack bl.a. Endvidere er sæsonen i en mindre grad, hvis krisen fortsætter lidt endnu, ovre for Chelseas vedkommende - de er et stykke efter i PL, og så er CL og FA Cuppen tilbage, som kan blive 'et plaster på såret'.

Rangnick, der tidl. er nævnt i tråden, kunne være et ganske spændende enme, da han ikke er bleg for, at give de unge chancen, hvilket kunne ses i Hoffenheim, og Chelsea har nogen spændende, unge på spring til deres gennembrud, Bruma, Kakuta og McEachran bl.a.

Hvis vi vinder CL, så er der ikke noget sår tilbage

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1594: 07 Jan 2011, 19:30 »

Personligt synes jeg, at du er ekstremt dobbeltmoralsk, og du har langt fra altid en argumentation, i dine provokerende udtalelser. I mine tidligere indlæg har jeg haft en argumentation i min problemformulering omkring Chelsea, dernæst har jeg kommet med løsningsforslag på hvad der kan ændres (ifølge mig), så kom ikke og sig, at jeg ikke er forberedt og undlader argumentationer!
Jeg får at vide af tre, jeg er en god debattør, folk kunne lære af. Derefter kalder du mig røvslikker, fordi jeg siger tak? Det var da dybt underligt.
Jeg er ikke enig, og jeg mener selv, og som Gazlgor, IL og Wild Dog også mener, at jeg bare vil skabe en god debat. Derfor har jeg altid en argumentation. Jeg synes ikke jeg kan bruge dit indlæg til noget som helst, da du i dit første indlæg, blot konstaterer der er noget galt, hvilket virker yderst provokerende for os Chelsea-fans, som alle sammen godt kender til problemer.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1595: 07 Jan 2011, 19:41 »

Det kører ikke for jer - Det er et faktum. Nu ser jeg ikke kampen mellem Wolves - Chelsea, men jeg ville være pinlig berørt over, at se dem spille, hvis jeg var Chelsea-fan.

Cech har ikke stået godt over en længere periode, men hans topniveau er stadig et af de bedste i verden, hvis ikke det bedste. Han er virkelig en klasse keeper, som I skal have tålmodighed med, da alle kan ramme et bundniveau på et tidspunkt. Jeres defensiv har tit sejlet rundt, når I endelig har ramt netmaskerne. Noget skal der ske, men tror ikke på, at det er det rette, at fyrer en så dygtig træner, som Ancelotti. Han har ført dem til succes sidste sæson, og han startede også godt ud i starten af denne sæson.

Jeg glæder mig jo blot over jeres ekstremt dårlige formkurve, og jeg begynder også at tro på, at FCK går videre i CL, men nu skal jeg selvfølgelig ikke være for naiv og tro på, at det bliver let for os, men vi har en meget bedre chance, end hvis I havde beholdt formen, som tidligere...

Kalder du ikke det starten på en debat!?

Du har et virkelig stort problem, hvis du føler det som en form af provokation.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1596: 07 Jan 2011, 19:43 »

Det er blot at ramse alle vores problemer op, så det gør jeg sådan set ikke..

Det er et yderst provokerende indlæg, så fortælle os noget negativt vi godt ved allesammen. Det SKAL du simpelthen kunne se.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1597: 07 Jan 2011, 19:45 »

Jeg får at vide af tre, jeg er en god debattør, folk kunne lære af. Derefter kalder du mig røvslikker, fordi jeg siger tak? Det var da dybt underligt.
Jeg er ikke enig, og jeg mener selv, og som Gazlgor, IL og Wild Dog også mener, at jeg bare vil skabe en god debat. Derfor har jeg altid en argumentation. Jeg synes ikke jeg kan bruge dit indlæg til noget som helst, da du i dit første indlæg, blot konstaterer der er noget galt, hvilket virker yderst provokerende for os Chelsea-fans, som alle sammen godt kender til problemer.

Ja, det er sgu flot Jakob! Glæd dig lidt over, at nogle vil give dig kredit og kalde dig for en god debattør.

- Du glemmer så bare lige, at samtlige United-fans synes du er ekstremt provokerende i din fremgangsmåde, og hele opførslen i dine handlinger og udtalelser er negativt ladet omkring Manchester United, f.eks.

Tænk lidt over den.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1598: 07 Jan 2011, 19:48 »

Ja, det er sgu flot Jakob! Glæd dig lidt over, at nogle vil give dig kredit og kalde dig for en god debattør.

- Du glemmer så bare lige, at samtlige United-fans synes du er ekstremt provokerende i din fremgangsmåde, og hele opførslen i dine handlinger og udtalelser er negativt ladet omkring Manchester United, f.eks.

Tænk lidt over den.
Det skyldes sgu udelukkende jeres sarthed overfor lidt kritik og en debat. Underligt det kun er United-fans der synes det. Jeg ved godt I ikke kan lide mig, men jeg er fuldstændig ligeglad. Jeg griner kun af det. Det er bare en rask debat. Men selvfølgelig hader i mig. I har jo dømt mig på forhånd.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1599: 07 Jan 2011, 19:49 »

Det er blot at ramse alle vores problemer op, så det gør jeg sådan set ikke..

Det er et yderst provokerende indlæg, så fortælle os noget negativt vi godt ved allesammen. Det SKAL du simpelthen kunne se.

Jakob!?

Hvis du ikke kan tage nogle form for indlæg, hvor der er en lille form for provokerende optræden (ifølge dig), så har du et virkeligt stort problem.

Sådan er det i debatverdenen, og den udstråling af dobbeltmoralhed, ville jeg også ønske, at du pakkede langt væk. Du er selv yderst provokerende og nedladende i din fremtoning, af f.eks. Manchester United.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1600: 07 Jan 2011, 19:51 »

Det skyldes sgu udelukkende jeres sarthed overfor lidt kritik og en debat. Underligt det kun er United-fans der synes det. Jeg ved godt I ikke kan lide mig, men jeg er fuldstændig ligeglad. Jeg griner kun af det. Det er bare en rask debat. Men selvfølgelig hader i mig. I har jo dømt mig på forhånd.
[/quote

Nu vil jeg faktisk ikke kalde mig selv fordomsfuld, men lad den ligge, da vi aldrig kommer frem til en overensstemmelse.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1601: 07 Jan 2011, 19:52 »

Jakob!?

Hvis du ikke kan tage nogle form for indlæg, hvor der er en lille form for provokerende optræden (ifølge dig), så har du et virkeligt stort problem.

Sådan er det i debatverdenen, og den udstråling af dobbeltmoralhed, ville jeg også ønske, at du pakkede langt væk. Du er selv yderst provokerende og nedladende i din fremtoning, af f.eks. Manchester United.
Jeg skriver jo ikke disse slags indlæg i Manchester United-tråden. Decideret pinligt I ikke vil tage en debat, og i stedet hader mig. Jeg har kritiseret United, men har ikke nævnt alle de negative ting jeg mener der ved klubben på samme måde. Læs nu lige dit indlæg ingen. Der er ikke ret meget optræk til debat.

verdenskrig
Manager

« Svar #1602: 07 Jan 2011, 19:56 »

Hvor er du nedern Rullende Øjne ? Hvad er der galt i at sige tak til folk for at de roser en, der er sgu da hel normal høflighed, og viser da bare at man sætter pris på det.. Har du mindreværdskompleks er over at det ikke er dig der bliver rost? Klaphat!

-----

Er enig med dig Zone Smiley.. Hvis Chelsea skal lave et generationsskifte, og de mener det skal være NU, så er Ancelotti ikke den rette mand.. Endnu engang vil jeg gerne henvise til, hvordan han efterlod Milan.. Det rod kan Chelsea også havne i.. Mange ting er Ancelotti dygtig til, men at sænke gennemsnitsalderen i en trup er bestemt ikke hans styrke..

Dog tror jeg ikke det ville have nogen spillemæssig effekt at fyre ham.. For jeg synes egentlig det største problem for Chelsea ligger i at de ikke scorer på deres chancer-.. Okay i blev udspillet mod Arsenal, men ser vi bort fra den kamp, så mener jeg bare i skal score på de chancer i får.. Men det er jo typisk at det er stolpe-ud i perioder som den i har nu.. Kan jeg som Liverpool fan kun tale med om crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #1603: 07 Jan 2011, 19:56 »

Gid vi alle, og specielt Jakob, var en så fantastisk, velformuleret og debatskabende debattør som Daniel Nordentoft er. Thank god for høje tanker om sig selv. Jeg kan virkelig ikke se, hvordan du kan mene, at dine indlæg herinde er mere debatskabende og mindre provokorende end hvad Jakob har forsøgt sig med i din tråd.

former zoesuckins

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1604: 07 Jan 2011, 20:26 »

Jeg kunne nu alligevel godt tænke mig at høre en grund til at samtlige United-fans synes jeg er ekstemt provokerende, på trods af en debat i Manchester United-tråden? Så burde alle deres have en diskussion var uvenner, og det er jo langt fra sandheden.

Sider: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010