home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 572 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833628 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1605: 07 Jan 2011, 20:33 »

Hvor er du nedern Rullende Øjne ? Hvad er der galt i at sige tak til folk for at de roser en, der er sgu da hel normal høflighed, og viser da bare at man sætter pris på det.. Har du mindreværdskompleks er over at det ikke er dig der bliver rost? Klaphat!

Ja hvad sker der lige for det? Hvorfor er det lige at man er røvslikker fordi man takker for at man får ros? Det er sgudda en latterlig udtalelse at komme med.

Jeg synes også at du som regel bevarer et højt debatniveau DN, og argumenterer godt for din sag, men det frastøder mig virkelig at du sviner Jakob sådan, og ikke kan tåle at han kritiserer United. Hvis han ikke turde at give jer noget modspil, så kom der aldrig noget debat i United tråden, så var det bare dig, jemil, Newton Heath og SirToby der sad og snakkede om hvor fantastiske United er. Jeg synes det er fremragende at han tør at sætte en debat i gang, og sagligt debattere i stedet for at svine andre, som du åbenbart selv ikke er moden nok til at komme ud over. Han holder sig altid i skindet, og kommer ikke med provokerende indlæg, men derimod sagligt begrundede. At du opfatter dem provokerende er blot fordi du ikke kan tåle modspil. Sørgeligt at se den slags indlæg fra din side.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1606: 07 Jan 2011, 20:48 »

Ja, det er sgu flot Jakob! Glæd dig lidt over, at nogle vil give dig kredit og kalde dig for en god debattør.

- Du glemmer så bare lige, at samtlige United-fans synes du er ekstremt provokerende i din fremgangsmåde, og hele opførslen i dine handlinger og udtalelser er negativt ladet omkring Manchester United, f.eks.

Tænk lidt over den.

Jeg tilhører så ikke den ligning min kære Daniel. Faktisk afholder jeg mig gerne laaaangt fra det. Et kendetegnenden for en Utd fan er NETOP at man viser respekt for fans af andre klubber og for klubberne selv. DET er Utd-ånd tak. Lidt mere af den ville være lækkert...

Hvis min mor roser mig, er jeg så røvslikker fordi jeg siger tak? Er jeg røvslikker fordi min chef roser mig og jeg siger tak? Jesus du er ude på et sidesport, hvilket der altså nu er fire der enige om (ud over Jakob) på tværs af klubberne. Er det måske lidt at tænke over?

Jaja, jeg synes da også Jakob E har en underlig holdning i ny og næ, meeeeeeeeeeeeen mon ikke det samme gør sig gældende den anden vej? Jeg mener ikke Lampard er verdens bedste midtbanespiller, men han er ihf. ikke langt fra, og det er dælme lækkert, at Jakob E ikke falder for trenden med at sætte hele Barcalonas hold ind i samtlige diskussioner om evner og talent, og så bare kalde det fakta, som der var en anden bruger der gjorde her Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1607: 07 Jan 2011, 20:50 »

Gid vi alle, og specielt Jakob, var en så fantastisk, velformuleret og debatskabende debattør som Daniel Nordentoft er. Thank god for høje tanker om sig selv. Jeg kan virkelig ikke se, hvordan du kan mene, at dine indlæg herinde er mere debatskabende og mindre provokorende end hvad Jakob har forsøgt sig med i din tråd.

Amen to that. Utd fans bliver kaldt for arrogante fra tid til anden. Min påstand er blot, at vi tror ufatteligt meget, naivt i visse tilfælde, på vores hold. Desværre er Monsieur Nordentoft ikke udtryk for min påstand, desværre kun for den holdning min påstand skulle tilbagevise Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #1608: 07 Jan 2011, 20:58 »

Her er jeg uenig, Zone.

Jeg mener ikke, at der skal et trænerskift til. Et formdyk i Chelsea skyldes ikke udelukkende Ancelotti's tilgang til tingene... Han er en træner af meget høj kaliber! Rangnick er også en virkelig fremragende træner, som fokuserer og mestrer de taktiske udfoldelser, og jeg mener ikke det er det, som er problemet i Chelsea. Det er noget mentalt, hvis du spørger mig, jeg tror Ancelotti skal have lidt længere snor, da man udmærket godt kender til hans fantastiske kompetencer, som manager.

Ingen tvivl om, at Carlo er en dygtig træner. Men han har ikke skaffet de resultater der må og skal forventes i en klub som Chelsea, i de sidste to måneder. 5 nederlag, 4 uafgjorte og sølle to sejre, begge med 1-0 hjemme. Det siger vidst det hele, alene det må betød hans snor er ved at brænde færdig. Endvidere lader det til, at han ikke har den nødvendinge pondus, at kunne stå på egne ben efter Wilkins blev fyret (og sikkert grint hele vejen til banken).

Samt det VK skrev. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1609: 07 Jan 2011, 21:07 »

Virkelig stor fejl af mig, selvfølgelig er han ikke en røvslikker, bare fordi han takker jer. - Dumt af mig, at konstatere det, trækker jeg tilbage, undskyld Jakob.

Dernæst synes jeg stadig, at du til tider har været små provokerende i dine indlæg, men det har vi alle vel været, når det kommer til stykket.

Med hensyn til respekt overfor andre fans osv. vil jeg selv kalde mig forholdsvis respektfuld, men selvfølgelig dumt at svine Jakob til, det tager jeg selvfølgelig på min kappe.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1610: 07 Jan 2011, 21:09 »

Virkelig stor fejl af mig, selvfølgelig er han ikke en røvslikker, bare fordi han takker jer. - Dumt af mig, at konstatere det, trækker jeg tilbage, undskyld Jakob.

Dernæst synes jeg stadig, at du til tider har været små provokerende i dine indlæg, men det har vi alle vel været, når det kommer til stykket.

Med hensyn til respekt overfor andre fans osv. vil jeg selv kalde mig forholdsvis respektfuld, men selvfølgelig dumt at svine Jakob til, det tager jeg selvfølgelig på min kappe.
Det går nok. Alle laver fejl, og så er der selvfølgelig ikke mere i det. :-)

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1611: 07 Jan 2011, 21:10 »

:/ hvorfor er det altid sådan nogle diskutioner, som havner i chelsea tråden.. kan godt forstå den blev nomineret til en meningløs tråd...

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1612: 07 Jan 2011, 21:11 »

Jeg vil også lige tilføje, at det netop er sådanne udtalelser og debatskabninger, som Jakob E kommer med, som er med til, at skabe selve debatterne, som du jo også nævner Gazlgor. Men til tider må jeg konstaterer, at det kan gøres på andre måder end den fremtoning, som Jakob E kommer med, men igen, undskyld min latterlige opførsel.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1613: 07 Jan 2011, 21:12 »

:/ hvorfor er det altid sådan nogle diskutioner, som havner i chelsea tråden.. kan godt forstå den blev nomineret til en meningløs tråd...
Det forstår jeg intet af, og jeg tror nomineringen kommer fra nogle engelske rivaler, som godt kunne se det sjove i det. :-)

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1614: 07 Jan 2011, 21:13 »

Så kom med nogle inputs, som forhindrer dette, hvis det er et irritationsmoment for dig? 

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1615: 08 Jan 2011, 17:53 »

Her er jeg uenig, Zone.

Jeg mener ikke, at der skal et trænerskift til. Et formdyk i Chelsea skyldes ikke udelukkende Ancelotti's tilgang til tingene... Han er en træner af meget høj kaliber! Rangnick er også en virkelig fremragende træner, som fokuserer og mestrer de taktiske udfoldelser, og jeg mener ikke det er det, som er problemet i Chelsea. Det er noget mentalt, hvis du spørger mig, jeg tror Ancelotti skal have lidt længere snor, da man udmærket godt kender til hans fantastiske kompetencer, som manager.
Er enig med dig Zone Smiley.. Hvis Chelsea skal lave et generationsskifte, og de mener det skal være NU, så er Ancelotti ikke den rette mand.. Endnu engang vil jeg gerne henvise til, hvordan han efterlod Milan.. Det rod kan Chelsea også havne i.. Mange ting er Ancelotti dygtig til, men at sænke gennemsnitsalderen i en trup er bestemt ikke hans styrke..

Dog tror jeg ikke det ville have nogen spillemæssig effekt at fyre ham.. For jeg synes egentlig det største problem for Chelsea ligger i at de ikke scorer på deres chancer-.. Okay i blev udspillet mod Arsenal, men ser vi bort fra den kamp, så mener jeg bare i skal score på de chancer i får.. Men det er jo typisk at det er stolpe-ud i perioder som den i har nu.. Kan jeg som Liverpool fan kun tale med om crazy

Jeg er meget enig med dig Daniel; vi skal absolut ikke fyre Ancelotti. Han har da om nogen forynget truppen, selvom forryngelsen er kommet fra egne rækker - og næsten tvunget (pga. manglende midler til transfer).

Verdenskrig, jeg er enig i din betragtning om at det ikke hjælper rent spillemæssigt at fyre Ancelotti. Desuden har han truppens opbakning (hvilket tydeligt sås ved John Terrys scoring mod Villa), og det er vel det der i sidste ende berettiger for en fyring (manglende opbakning internt i truppen).

Det der mangler er simpelthen bredde. To spillere er nødvendige i øjeblikket - en central forsvarer og en højrekant. Tidligere har jeg skrevet vi manglede en kreativ midtbanespiller, men det er kun på lang sigt. Desuden skal der også snart købes en boksspiller, for Drogba holder ikke forevigt.

Men her og nu gælder det om at få skrabet nogle point sammen. Jeg tror den bedste måde er at få lukket helt af bagved - hellere stå et par kampe 0-0 end endnu en Villa-kamp. Så må spillet komme i anden række.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1616: 08 Jan 2011, 17:59 »

Så kom med nogle inputs, som forhindrer dette, hvis det er et irritationsmoment for dig? 

Nu er du selv med til at skabe den meningsløse "debat", ved at kritisere en anden persons adfærd uden at se indad. Og så synes jeg ellers vi skal stoppe børnehave legen og holde mudderet i sandkassen.

Thore
Manager

« Svar #1617: 08 Jan 2011, 18:21 »

Jeg kunne nu alligevel godt tænke mig at høre en grund til at samtlige United-fans synes jeg er ekstemt provokerende, på trods af en debat i Manchester United-tråden? Så burde alle deres have en diskussion var uvenner, og det er jo langt fra sandheden.

Det syntes vi bestemt heller ikke alle sammen, og det håber jeg heller ikke du føler  Smiley
Jeg kan huske vi havde en ganske saglig debat omkring den aflyste kamp mellem United og Chelsea, vi blev godt nok ikke enig om noget, men det skal jo ikke skille os ad  Wink
For min skyld er du mere end velkommen i United tråden, som jeg ser det er de forskellige klub tråde ikke en "fan" tråd, men derimod et sted man kan debatere den nævnte klub, på godt og ondt. Og man behøves ikke være United fan for at kunne kommentere på Manchester United, bare det gøre sagligt selvfølgelig  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

DavidMadsen
Manager

« Svar #1618: 08 Jan 2011, 19:29 »

Utroligt hvor meget debat de kåringer har skabt. Jeg skal da glædeligt indrømme, at jeg har nomineret Chelsea-tråden til "årets mest ligegyldige tråd" og Jakob som "årets fesne oplevelse", men det skal sgu også tages med et glimt i øjet. Skammer mig næsten over de United-fans, der har brugt det som argumenter for noget som helst herinde. Forseglede Læber Huh

Ja, jeg synes engang i mellem at Jakob er for snæversynet, stædig og decideret håbløs i nogle debatter. Men det faktum at han rent faktisk debatterer istedet for bare at kaste mudder, gør også at jeg har stor respekt for ham. Han ved udmærket også godt, at jeg ikke kører nogen hetz mod ham. Rivalisering er sundt, men alt det der "min far er stærkere end din far, fordi han har store guns" kan man jo ikke bruge til noget som helst på et forum, hvor formålet vel hovedsagligt er debat.

Jeg dømmer ikke nogen ud fra deres favorithold, og ærligt talt er Jakob mere fornuftig (ikke mht. valg af klub, selvfølgelig) end så mange United-fans herinde. Nuff said.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1619: 08 Jan 2011, 21:59 »

Det er jeg glad for at høre, begge to. Jeg ved godt at man kan nominere hvad man vil, og derfor skal tage mange af nomineringerne med et gran salt. Jeg har heller ikke tænkt mig at holde mig væk fra Manchester United-tråden, hvis der er noget jeg er uenig i. :-)

Sider: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010