home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 951 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832764 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #870: 16 Okt 2010, 20:27 »

3) Hvis du er uenig med mine synspunkter, bedes du svare konstruktivt på dem i den tråd jeg skrev dette indlæg i. Du er tydeligvis ikke enig åbenbart.. Eller misundelig.

Det er umuligt at svare konstruktivt på noget så håbløst.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #871: 16 Okt 2010, 20:30 »

Du kunne dog alligevel gøre et forsøg, i stedet for at lave noget er mere håbløst.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #872: 16 Okt 2010, 20:51 »

Tja, man kan lidt dele kampen op i 2. I første halvleg havde vi ikke særlig meget, Villa spillede bedst og havde chancerne.
I anden halvleg kom vi LANGT bedre med, bla med 2 forsøg på træværket, og spillet kørte meget bedre. Godt nok giver Josh bolden væk til Villa til sidste, heldigvis blev den brændt.

Så alt ialt kan vi nok være tilfredse med 1 point på Villa Park, bedre at få 1 point der end at spille 2-2 hjemme mod WBA.

Vi har dog nogen problemer når Drogba ikke er med på toppen, vi mangler en bedre backup til ham som Target mand.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #873: 16 Okt 2010, 21:19 »

HAHAHA!! Grin

Troede at en ellers god og erfaren debattør som dig, ville vide bedre end at lave den slags indlæg. Og lad være med at brug Jakob's indlæg i Man Utd tråden som 'undskyldning', der er ingen undskyldning for at synke til et endnu lavere niveau.

Man må sige at Chelsea er begyndt at svinge lidt i præstationerne. Efter de første par kampe mod relativt nemme hold, fik de tanket selvtillid, men nu har man set 2 af de sidste 3 kampe at Chelsea ikke er uovervindelige (ligesom United har vist i denne sæson), og hvis Chelsea lige går lidt ned, så tyder det på at det bliver den mest spændende PL sæson i mange, mange år. Der er ikke så stor forskel mellem de 3 bedste hold og resten mere!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #874: 16 Okt 2010, 21:22 »

United har faktisk været uovervindelige hidtil i sæsonen ;-)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #875: 16 Okt 2010, 21:24 »

Haha nå ja, det er faktisk rigtigt! Med alle jeres 'skuffende' uafgjorte, har jeg ikke lagt mærke til at I ikke har tabt endnu, hehe.. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #876: 16 Okt 2010, 21:49 »

Troede at en ellers god og erfaren debattør som dig, ville vide bedre end at lave den slags indlæg. Og lad være med at brug Jakob's indlæg i Man Utd tråden som 'undskyldning', der er ingen undskyldning for at synke til et endnu lavere niveau.
Jeg er jo Chelsea-fan.. Så derfor er jeg en idiot i alle United-fans hoveder.. Lad dem dog.

verdenskrig
Manager

« Svar #877: 16 Okt 2010, 22:45 »

Njaou jeg synes det er utroligt som du er efter Jakob... Fair nok at du er uenig med ham, men jeg synes ofte at du svarer dumt og provokerende på hans indlæg.. Fair nok at du er uenig med ham, men der er ingen grund tilk at gå efter manden frem for bolden..

Jakob er nok farvet i sine udtalelser men helt ærligt, hvilken fodboldfan er ikke det Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #878: 16 Okt 2010, 22:48 »

Jeg er jo Chelsea-fan.. Så derfor er jeg en idiot i alle United-fans hoveder.. Lad dem dog.

Det har jo intet at gøre med at du er Chelsea-fan. Det er den måde du konstant bliver ved med at stikke til os United-fans i United-tråden ... Cool

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #879: 16 Okt 2010, 22:50 »

Njaou jeg synes det er utroligt som du er efter Jakob... Fair nok at du er uenig med ham, men jeg synes ofte at du svarer dumt og provokerende på hans indlæg.. Fair nok at du er uenig med ham, men der er ingen grund tilk at gå efter manden frem for bolden..

Jakob er nok farvet i sine udtalelser men helt ærligt, hvilken fodboldfan er ikke det Smiley

Det er nok rigtigt. Og hvis Jakob føler sig hetzet, hvilket ikke er meningen, så må han sgu lige sige til, for det er ikke meningen. Jeg er ikke efter Jakob på nogen måde, men ham og jeg er åbenbart MEGET forskellige og Jacob har jo været utroligt aktiv på det seneste, hvor vi har haft vores diskussioner, hvofor det nok har virket som om at jeg har været efter ham. Det er/har ikke været min hensigt. Jeg er kommet med nogle meninger - dem kommer jeg ofte med, hvis jeg er uenig. Det er jeg så rimelig tit med Jakob.
« Seneste Redigering: 16 Okt 2010, 23:01 af Njaourinho » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #880: 16 Okt 2010, 22:52 »

Det har jo intet at gøre med at du er Chelsea-fan. Det er den måde du konstant bliver ved med at stikke til os United-fans i United-tråden ... Cool
Det der ligger i den udtalelse er, at i gør det værre end det er fordi jeg holder med The Blues. :-)

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #881: 16 Okt 2010, 22:57 »

Nej læs nu hvad manden skriver Jakob.. Nu forsvarer VK dig lige men du bliver jo ved med at læse hvad du selv vil.. Manden skriver blot at du er pisse irriterende med dine konstante flabede bemærkninger i United tråden .. Det har intet at gøre med om du er Chelsea, Real Madrid, Liverpool, Arsenal eller hvem fanden man ellers ka være fan af.. Det er du kommer ind i en anden klubtråd og blot higer efter at provokere folk derinde.. ! Kan godt forstå folk er trætte af dig og er efter dig..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #882: 16 Okt 2010, 22:59 »

Jeg reagerer altid pr. instinkt i mine handlinger. Det kan være godt eller det kan være skidt. Jeg synes ikke jeg stikker til United. Jeg nævner en evt. årsag til deres problemer. Det kan I læse i United-tråden. Derudover så vil jeg ikke kalde det en hetz, men både dig og U-4-E, har flere gange haft nogle underlige udtalelser overfor netop mig. Nogle unødvendige af slagsen. Et eksempel kunne være det indlæg du lige har postet her i Chelsea-tråden. Hvad skulle den gøre godt for? Flere gange har I også bare skrevet "Kuyt er elendig" efter jeg har skrevet noget i chatten som overhovedet ingen relevans havde med hollænderen. Overvej hele tid, og denne kommentar nu er nødvendig. Men eller, så overlever jeg jo nok. Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #883: 16 Okt 2010, 23:03 »

Nej læs nu hvad manden skriver Jakob.. Nu forsvarer VK dig lige men du bliver jo ved med at læse hvad du selv vil.. Manden skriver blot at du er pisse irriterende med dine konstante flabede bemærkninger i United tråden .. Det har intet at gøre med om du er Chelsea, Real Madrid, Liverpool, Arsenal eller hvem fanden man ellers ka være fan af.. Det er du kommer ind i en anden klubtråd og blot higer efter at provokere folk derinde.. ! Kan godt forstå folk er trætte af dig og er efter dig..
Folk anser jo en klubtråd for at være en tråd hvor man skriver opstillinger, transfers, skader osv. Jeg synes lige så meget en klubtråd er til debatter og årsager til et evt. problem. Jeg sviner ikke United til, jeg siger ikke de er elendige, jeg siger intet om Chelsea er guder, eller andre ting. Jeg kommer blot med en årsag til det ikke fungerer. Det bliver jo så tolket som det nu gør, og det mener jeg er forkert. At være uenig er helt i orden, men så lad vær at provokere og svar konstruktivt i stedet for.

Desuden skal man ikke være efter nogen, lige meget hvor meget man mener der udtalelser er ude i skoven.

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #884: 16 Okt 2010, 23:05 »

Jeg reagerer altid pr. instinkt i mine handlinger. Det kan være godt eller det kan være skidt. Jeg synes ikke jeg stikker til United. Jeg nævner en evt. årsag til deres problemer. Det kan I læse i United-tråden. Derudover så vil jeg ikke kalde det en hetz, men både dig og U-4-E, har flere gange haft nogle underlige udtalelser overfor netop mig. Nogle unødvendige af slagsen. Et eksempel kunne være det indlæg du lige har postet her i Chelsea-tråden. Hvad skulle den gøre godt for? Flere gange har I også bare skrevet "Kuyt er elendig" efter jeg har skrevet noget i chatten som overhovedet ingen relevans havde med hollænderen. Overvej hele tid, og denne kommentar nu er nødvendig. Men eller, så overlever jeg jo nok. Wink

Vi mener blot, at du bør tænke før du skriver. Du kunne måske sætte dig ind i vores spilkoncept, som gør det klart, at det er Carrick, Fletcher, Schoels typer vi har brug for. Resten kan vi tage i United tråden ... Thumbs Up

Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010