home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1172 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832678 gange)
DimitarBerbatov
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #885: 16 Okt 2010, 23:10 »

Folk anser jo en klubtråd for at være en tråd hvor man skriver opstillinger, transfers, skader osv. Jeg synes lige så meget en klubtråd er til debatter og årsager til et evt. problem. Jeg sviner ikke United til, jeg siger ikke de er elendige, jeg siger intet om Chelsea er guder, eller andre ting. Jeg kommer blot med en årsag til det ikke fungerer. Det bliver jo så tolket som det nu gør, og det mener jeg er forkert. At være uenig er helt i orden, men så lad vær at provokere og svar konstruktivt i stedet for.

Desuden skal man ikke være efter nogen, lige meget hvor meget man mener der udtalelser er ude i skoven.

Du bliver ved med at ville diskutere noget som vi aldrig bliver enige om fordi du har en manglende evne til at sætte dig ind i andre klubbers spilkoncept ! Du sammenligner alt med dit elskede chelsea - men vi har ikke samme spilkoncept som jer og derfor har vi ikke brug for præcis de samme spillere.. Det er helt hen i vejret at du kritiserer vores offensiv da det tydeligvis er vores defensiv der stinker .. Du er helt forkert på den men det skal ik diskuteres i denne klubtråd men i United tråden.. Folk bliver ved med at påpege for dig at du er forkert på den men du bliver ved med hårdnakket at tro du har ret i det du siger .. Jeg gider ikke diskutere det med dig derfor er dette mit sidste indlæg om den sag til dig .. Jeg er uenig med VK i han forsvarer dig men det er hans beslutning ..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #886: 16 Okt 2010, 23:14 »

Du bliver ved med at ville diskutere noget som vi aldrig bliver enige om fordi du har en manglende evne til at sætte dig ind i andre klubbers spilkoncept ! Du sammenligner alt med dit elskede chelsea - men vi har ikke samme spilkoncept som jer og derfor har vi ikke brug for præcis de samme spillere.. Det er helt hen i vejret at du kritiserer vores offensiv da det tydeligvis er vores defensiv der stinker .. Du er helt forkert på den men det skal ik diskuteres i denne klubtråd men i United tråden.. Folk bliver ved med at påpege for dig at du er forkert på den men du bliver ved med hårdnakket at tro du har ret i det du siger .. Jeg gider ikke diskutere det med dig derfor er dette mit sidste indlæg om den sag til dig .. Jeg er uenig med VK i han forsvarer dig men det er hans beslutning ..
Den skal tages i United-tråden ja. Og jeg er stadig uenig. Selvfølgelig. Men nok om det.

Jeg forstår din pointe. Men når det så er sagt, så skal man stadig ikke gå efter manden, lige gyldig hvordan man så end mener hans holdning er. Det er blot min mening.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #887: 19 Okt 2010, 17:15 »

Nå drenge, vi indleder endnu en champions league aften tidligt i dag, vi skal en tur til vodkadrikkerne fra Rusland og møde Spartak, hvor jeg egentlig ser et point som værende fint, vi mangler efterhånden en håndfuld spillere fra bedste start 11, så nogle af de unge får sikkert chancen i aften.

PS. Kan i se Wayne Rooney i Chelsea efter han har erklæret han vil skifte klub? Er han en mand som vi kunne kaste 400 mio efter og få ham til at vise de takter han vise i sidste sæson, eller er han en NO GO spiller?

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #888: 19 Okt 2010, 17:26 »

Nå drenge, vi indleder endnu en champions league aften tidligt i dag, vi skal en tur til vodkadrikkerne fra Rusland og møde Spartak, hvor jeg egentlig ser et point som værende fint, vi mangler efterhånden en håndfuld spillere fra bedste start 11, så nogle af de unge får sikkert chancen i aften.

PS. Kan i se Wayne Rooney i Chelsea efter han har erklæret han vil skifte klub? Er han en mand som vi kunne kaste 400 mio efter og få ham til at vise de takter han vise i sidste sæson, eller er han en NO GO spiller?

400 mio er for meget det her er meget bedre! Wink http://www.bold.dk/nyt/Rooney-kan-smutte-for-en-slik

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #889: 19 Okt 2010, 17:33 »

Mon ikke de regner med at sælge ham til vinter, medmindre han trækker i land igen, med City og Real interesserede tror jeg godt de kan få 300-400 mio for ham. At jeg så ikke mener har er det værd med så kort tid tilbage af kontrakten er en anden side af sagen, men for 150 mio ville jeg mene det ville være et fremragende køb, og jeg tror også Ancelotti kan få ham til at yde sit bedste, plus Rooney uden problemer han spille alle 3 pladser i front.

Rooney bliver jo lynchet hvis han køber sig fri næste sommer for 50 mio kr Opstemt

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #890: 19 Okt 2010, 17:41 »

Efter min mening er en Rooney i Topform, næsten lige så god som vores kære Drogba, dog med potentiale til at blive lige så god, hvis ikke bedre. 400 Millioner er en meget fair pris, hvis man kigger på det nuværende transfermarked, for en spiller af hans kaliber. Har altid respekteret Rooney meget, og ville elske at se ham i Chelsea. Har dog bange anelser om at han kommer til City.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #891: 19 Okt 2010, 17:55 »

Til vinter har han halvanden år tilbage af sin kontrakt, så 400 vil da være en klar overpris IMO. og mon ikke United ville frygte at miste Rooney til næste sommer for 50 mio kr? Så tror jeg ikke United har råd til/kan tillade sig at sige nej til 150-200 mio. Men med City og Real lurende i pefirien kan prisen sikkert godt på et hak opad.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #892: 19 Okt 2010, 17:59 »

Også det jeg mener. Synes skam heller ikke det er en fair pris. Men tænker mere på det nuværende marked og de klubber vi er oppe imod. Skulle ikke undre mig, hvis United nægter at sælge til City, og City så smider 700 millioner på bordet og derved tvinger United til at sælge. Det scenarie jeg frygter mest.

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #893: 19 Okt 2010, 18:20 »

Jeg har læst at Real ikke har plads til ham   Opstemt

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

U-4-E
Manager

« Svar #894: 19 Okt 2010, 18:27 »

Anelka, Drogba og Rooney i én og samme klub? Good luck..

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #895: 23 Okt 2010, 16:01 »

Chelsea-Wolves

--------------Cech---------------
-Bosingwa-Ivanovic-Terry-Cole-
-------------Mikel----------------
---------Essien---Zhirkov--------
--Anelka---------------Malouda-
------------Drogba--------------

Bosingwa og Drogba tilbage.

Vi kører Wolves over, 5-0 Drogba, Malouda (2), Anelka og Sturridge.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #896: 23 Okt 2010, 16:50 »

Vi spiller jo næsten på 50% det kan jeg sgu ikke lide. Wolves har jo haft flere chancer..
Malouda ser jeg gerne udskiftet her i pausen til fordel for Sturridge. Han ser ikke veloplagt ud.
Tror på et Drogab mål og et Anelka mål efter pausen.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #897: 23 Okt 2010, 20:52 »

Det var en sejr som blev skabt på ren cruise control i dag, hvilket på en måde er forståeligt, vi har brugt de samme spillere i den sidste måned, så de er vel lidt trætte ovenpå en lang rejse til Rusland. Men to flotte gennemspillede angreb fører til to mål, og sejren var IMO aldrig i fare.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #898: 23 Okt 2010, 21:55 »

Jeg synes de havde et par gode chancer for at score, men jeg synes Cech virker meget sikker og opsat.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #899: 23 Okt 2010, 22:03 »

Forskellen på vores hold og konkurrenternes er, at vi vinde de nemme kampe på trods af en halv-slap indsats. Det er direkte fremragende. At vinde 2-0 på en dårlig dag vinder mesterskaber.

Ex taber United nemme point mod West Bromwich, Arsenal taber mod samme mandskab - begge på hjemmebane. Vi er derimod stensikrer på hjemmebane og indtil videre gået sejrigt igennem alle kampe.

City virker indtl nu som den største konkurrent. Hvis de vinder mod Arsenal i morgen er de også en seriøs konkurrent. De har efterhånden fået styr på forsvaret og deres angreb ser på papiret frygtindgydende ud.

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010