home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 888 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832688 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #900: 23 Okt 2010, 22:37 »

Jeg er bange for at City bliver bedre og bedre i takt med at Silva, Milner og de andre bliver spillet ind på holdet. Og jeg kunne godt forestille mig at de ville købe ind til vinter hvis de lå helt med i toppen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #901: 27 Okt 2010, 21:13 »

Nu var jeg så heldig, at jeg var rejst til Stamford for at se os spille mod Wolverhampton her i weekenden. Det var en rigtig fed oplevelse, og der var en fed stemning, og fuldt hus. Vi vandt 2-0, og selv om Wolves havde fine chancer, så var det helt fortjent vi vandt. Vi spillede ikke for 100 % fuld kraft, men vandt alligevel sikkert. Det er klasse. Desuden ser man mange flere ting på sådan et stadion. Bla. så jeg hvor god Mikel egentlig er. Jeg ved godt han har det rygte med at han er temperamentsfuld osv, men det er væk nu. Han er blevet moden. Og han er en fremragende spiller, som blot bliver endnu bedre. Han bryder utrolig meget på midtbanen, og virker som en leder. Han dirigerede rundt med Essien og Zhirkov, som spillede foran ham på midtbanen. Jeg forstår til fulde hvorfor Ancelotti bruger ham. Nu ved jeg godt rigtig meget kan ske, men jeg spår ham faktisk som en kommende anfører efter Terry. Han har viljen og lederegenskaberne til det.

Desuden er arealet omkring Stamford Bridge, et super fedt sted. Der er store billeder på murene af legender i klubben. Folk som Desailly, Osgood, Terry, Harris, Bonetti og Lampard er der bla. Desuden er deres megastore shop, også et besøg værd. Du kan få alt derinde.
Selve Stamford Bridge, ligger faktisk i det der hedder Fulham. Men Fulham og Chelsea er så tæt på hinanden, at man ikke bemærker det. Det er et rigt kvarter, som er velholdt og nydeligt, så jeg nød min færde der.

Jeg var også på rundvisning på Broen, hvor jeg bla. så presserum, omklædningsrum osv. Jeg kan fortælle jer, at modstandernes omklædningsrum er langt ringere end end vores kære stjernes. I modstandernes rum, har de f.eks. kun 2 massagebrikse, taktiktavlen gemmer sig bag døren, som hele tiden skal være åben, grundet sikkerhed. Så de kan ikke se tavlen. Det er ganske normalt i England, at facilitetterne er ringere hos modstanderen. I Chelseas omklædningsrum, er der 6 massagebrikse, hvor Lampard og Terry desuden har en for sig selv, helt alene. De 4 andre deles de andre om. Der er et fantastisk omklædningsrum, hvor der er et engelsk hjørne, hvor Lampard, Terry, A. Cole og Sturridge har deres plads. Helt igennem fantastiske facilitetter.

Min tur har i det hele taget været fantastisk, hvor jeg både har været på rundvisning på Wembley og Stamford Bridge. Og så, så jeg jo også weekendes kamp mod Wolves.

Hvis der er nogle Chelsea-fans herinde der snart til til Broen, kan i godt glæde jer. :-)

Chamberlain15
Manager

« Svar #902: 27 Okt 2010, 21:19 »

Nu var jeg så heldig, at jeg var rejst til Stamford for at se os spille mod Wolverhampton her i weekenden. Det var en rigtig fed oplevelse, og der var en fed stemning, og fuldt hus. Vi vandt 2-0, og selv om Wolves havde fine chancer, så var det helt fortjent vi vandt. Vi spillede ikke for 100 % fuld kraft, men vandt alligevel sikkert. Det er klasse. Desuden ser man mange flere ting på sådan et stadion. Bla. så jeg hvor god Mikel egentlig er. Jeg ved godt han har det rygte med at han er temperamentsfuld osv, men det er væk nu. Han er blevet moden. Og han er en fremragende spiller, som blot bliver endnu bedre. Han bryder utrolig meget på midtbanen, og virker som en leder. Han dirigerede rundt med Essien og Zhirkov, som spillede foran ham på midtbanen. Jeg forstår til fulde hvorfor Ancelotti bruger ham. Nu ved jeg godt rigtig meget kan ske, men jeg spår ham faktisk som en kommende anfører efter Terry. Han har viljen og lederegenskaberne til det.

Desuden er arealet omkring Stamford Bridge, et super fedt sted. Der er store billeder på murene af legender i klubben. Folk som Desailly, Osgood, Terry, Harris, Bonetti og Lampard er der bla. Desuden er deres megastore shop, også et besøg værd. Du kan få alt derinde.
Selve Stamford Bridge, ligger faktisk i det der hedder Fulham. Men Fulham og Chelsea er så tæt på hinanden, at man ikke bemærker det. Det er et rigt kvarter, som er velholdt og nydeligt, så jeg nød min færde der.

Jeg var også på rundvisning på Broen, hvor jeg bla. så presserum, omklædningsrum osv. Jeg kan fortælle jer, at modstandernes omklædningsrum er langt ringere end end vores kære stjernes. I modstandernes rum, har de f.eks. kun 2 massagebrikse, taktiktavlen gemmer sig bag døren, som hele tiden skal være åben, grundet sikkerhed. Så de kan ikke se tavlen. Det er ganske normalt i England, at facilitetterne er ringere hos modstanderen. I Chelseas omklædningsrum, er der 6 massagebrikse, hvor Lampard og Terry desuden har en for sig selv, helt alene. De 4 andre deles de andre om. Der er et fantastisk omklædningsrum, hvor der er et engelsk hjørne, hvor Lampard, Terry, A. Cole og Sturridge har deres plads. Helt igennem fantastiske facilitetter.

Min tur har i det hele taget været fantastisk, hvor jeg både har været på rundvisning på Wembley og Stamford Bridge. Og så, så jeg jo også weekendes kamp mod Wolves.

Hvis der er nogle Chelsea-fans herinde der snart til til Broen, kan i godt glæde jer. :-)

Nu ved jeg som islænding at Eidur Gudjohnsen var ret populær hos fansene da han spillede derovre og nu har du gået lidt uden for Stamford Bridge og været derinde så jeg vil godt spørge dig om det også er noget man sådan kunne se? Smiley Lidt dumt spørgsmål måske men er ikke vildt kreativ lige nu crazy
« Seneste Redigering: 27 Okt 2010, 21:22 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #903: 27 Okt 2010, 21:22 »

Nu ved jeg som islænding at Eidur Gudjohnsen var ret populær hos fansene da han spillede derovre og nu har du gået lidt uden for Stamford Bridge og været derinde så jeg vil godt spørge dig om det også er noget man kunne se? Smiley
Gudjohnson, var på trods af han ikke havde stjernestatus, en velset mand i Chelsea, ja. Nej, folk omtaler ham ikke så meget mere. Der er dog nogle fans som stadig bruger deres trøjer på stadion med ham på ryggen, som en slags hyldst. Han er ikke glemt, men man snakker ikke om ham så oftest mere. Han er heller ikke på et af de billeder, og det er fair nok, da han jo ikke er verdens bedste spiller. Men vellidt er han. Helt klart. Wink

Chamberlain15
Manager

« Svar #904: 27 Okt 2010, 21:26 »

Gudjohnson, var på trods af han ikke havde stjernestatus, en velset mand i Chelsea, ja. Nej, folk omtaler ham ikke så meget mere. Der er dog nogle fans som stadig bruger deres trøjer på stadion med ham på ryggen, som en slags hyldst. Han er ikke glemt, men man snakker ikke om ham så oftest mere. Han er heller ikke på et af de billeder, og det er fair nok, da han jo ikke er verdens bedste spiller. Men vellidt er han. Helt klart. Wink

Okay mange tak for svaret Smiley Der har nemlig kørt et show på Islandsk tv hvor en komiker besøgte nogle af landets sports stjerner og der var Gudjohnsen selvfølgelig en af dem. Han spillede godt i Barcelona på det tidspunkt men ham komikeren tog til London for at høre Chelsea fans menning om ham og hold da op han lød godt nok som om at han var populær udfra de ca. 10 som blev spurgt Shockeret

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #905: 27 Okt 2010, 21:27 »

Okay mange tak for svaret Smiley Der har nemlig kørt et show på Islandsk tv hvor en komiker besøgte nogle af landets sports stjerner og der var Gudjohnsen selvfølgelig en af dem. Han spillede godt i Barcelona på det tidspunkt men ham komikeren tog til London for at høre Chelsea fans menning om ham og hold da op han lød godt nok som om at han var populær udfra de ca. 10 som blev spurgt Shockeret
Han er også en populær mand, på trods af hans status som fodboldspiller. :-)

Chamberlain15
Manager

« Svar #906: 27 Okt 2010, 21:30 »

Han er også en populær mand, på trods af hans status som fodboldspiller. :-)

Nogle af Chelsea supporterne nævnte det her mål et par gange. "Fantastic" Wink

http://www.youtube.com/v/bh7bpGZGSqA

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #907: 28 Okt 2010, 21:34 »

http://www.youtube.com/v/SfUnQkJkYoU

Dette minder mig om, at jeg glæder mig til han er tilbage. Vi mangler ham.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #908: 30 Okt 2010, 13:39 »

Kamp mod Blackburn idag, en svær kamp da Blackburn er gode på hjemmebane, men mener stadig vi skal vinde kampen. Spillet flyder ikke overbevisende for tiden, så mon ikke det bliver en 1-0 sejr i dag på mål af Drogba?

startopstillingen bliver nok denne
Cech - Bosingwa - Ivanovic - Terry - Cole - Mikel - Essien - Zhirkov - Anelka - Malouda - Drogba

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #909: 30 Okt 2010, 22:02 »

Vigtigt med 3 point i dag, ude mod Blackburn. Jeg så desværre ikke kampen, men kan forstå folk synes det var dybt ufortjent vi vandt. Pyt med det. 3 point er 3 point. Jeg kan ikke udtale mig om kampen, men jeg vil nu sætte mig til at se klip fra kampen. Arsenal vandt desværre også sent, men sådan er det jo. Glædeligt City tabte. United vandt også, på et surrealistik mål af Nani. Lyder ulækkert, og hvis bare det kunne være en anden end Nani. Jeg hader Nani. Han er arrogant, og ligger mere ned end han står op. Ellers er han ved at gå igennem en træls udvikling, hvor han bliver bedre og bedre.

Næste weekend, gælder det Liverpool på Anfield. Både Lampard og Ramires skulle gøre comeback der, så det ser jeg frem til. Det bliver ingen nem kamp, på trods af Liverpools krisetid. Anfield er altid svært, og vi skal ikke tage noget for givet. Men det gør Ancelotti heller aldrig. Men en god sejr i dag. Fortjent eller ej.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #910: 30 Okt 2010, 22:04 »

Vigtigt med 3 point i dag, ude mod Blackburn. Jeg så desværre ikke kampen, men kan forstå folk synes det var dybt ufortjent vi vandt. Pyt med det. 3 point er 3 point. Jeg kan ikke udtale mig om kampen, men jeg vil nu sætte mig til at se klip fra kampen. Arsenal vandt desværre også sent, men sådan er det jo. Glædeligt City tabte. United vandt også, på et surrealistik mål af Nani. Lyder ulækkert, og hvis bare det kunne være en anden end Nani. Jeg hader Nani. Han er arrogant, og ligger mere ned end han står op. Ellers er han ved at gå igennem en træls udvikling, hvor han bliver bedre og bedre.

Næste weekend, gælder det Liverpool på Anfield. Både Lampard og Ramires skulle gøre comeback der, så det ser jeg frem til. Det bliver ingen nem kamp, på trods af Liverpools krisetid. Anfield er altid svært, og vi skal ikke tage noget for givet. Men det gør Ancelotti heller aldrig. Men en god sejr i dag. Fortjent eller ej.

Lol.

19-18!

U-4-E
Manager

« Svar #911: 30 Okt 2010, 22:05 »

Ang. Nanis mål.

1: Vi førte allerede 1-0 på det tidspunkt, så det var jo ikke den scoring der sikrede sejren.
2: Nani blev snydt for et straffe få sekunder før hans scoring, så kun fair vi fik scoret.

Men ved godt det er hårdt at vi vandt en sikker 2-0 sejr over Tottenham, mens i kun lige præcis kunne slå Blackburn.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #912: 30 Okt 2010, 22:07 »

Fair nok. Men det ændrer ikke ved, at jeg gerne havde set det var en anden end Nani alligevel. Bryder mig ikke synderligt meget om portugiseren. Så er det sagt pænt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #913: 30 Okt 2010, 22:07 »

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #914: 30 Okt 2010, 22:17 »

Laughing Out Loud bedre?

19-18!

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010