home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1014 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832155 gange)
Herlev
Challenge Mester 2016

Sv: Chelsea tråden
« Svar #570: 07 Maj 2009, 12:58 »

Jeg synes at både Drogba og Ballack skulle have mindst 2 spilledages karantæne for deres opførsel og Drogba skulle måske have flere en det. men jeg synes at Ballack mindst skal have karantæne svarende til et almindeligt rødt kort

Du lyder virkelig som en der aldrig har spillet andet end serie 4 bold. De har trænet mod netop denne kamp i lang tid og de lever sig virkelig ind i kampen, så selvfølgelig kan det ske at nogle spillere reagere sådan her.

Kunne selv nok godt have fundet på noget ligende hvis jeg spillede en af min livs vigtigstekamp

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Erzael
Manager

« Svar #571: 07 Maj 2009, 13:04 »

Deres opførsel er da fuldt ud forståeligt. Syntes Ballack han styrer sig rigtig godt der til sidst i kampen. Det er godt han ikke tager fat i dommeren.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #572: 07 Maj 2009, 13:05 »

Du lyder virkelig som en der aldrig har spillet andet end serie 4 bold. De har trænet mod netop denne kamp i lang tid og de lever sig virkelig ind i kampen, så selvfølgelig kan det ske at nogle spillere reagere sådan her.

Kunne selv nok godt have fundet på noget ligende hvis jeg spillede en af min livs vigtigstekamp

Det undskylder da ingenting, Drogba får sku lang karantæne for det igår, det er helt sikkert....

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #573: 07 Maj 2009, 13:07 »

Jeg synes at både Drogba og Ballack skulle have mindst 2 spilledages karantæne for deres opførsel og Drogba skulle måske have flere en det. men jeg synes at Ballack mindst skal have karantæne svarende til et almindeligt rødt kort

De skal på ingen måde have karantæne. Deres opførsel er fuld forstålig efter en så ringe dommer præstation som vi var vidne til i går. De havde i mine øjne fortjent at gå videre til finalen, og at så dommeren skal afgøre det er meget sørgeligt.

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Batigol
Manager

« Svar #574: 07 Maj 2009, 13:10 »

Det undskylder da ingenting, Drogba får sku lang karantæne for det igår, det er helt sikkert....

Nej, lige præcis. Der er ingen undskyld for at svine dommeren til, uanset hvor ringe han så ellers har dømt. Jeg ved ikke om Drogba og Ballack skal have karantæne, men om ikke andet en officiel advarsel fra UEFA, for jeg synes det var lige over stregen, det der skete i går. Ballack's viften-med-armene-omkring-hovedet-på-dommeren, kunne let have udløst mere end det gule kort, og både han og Drogba skal være glade for at Øvrebø ikke tog tingene mere til sig. Synes dog det var meget fint af ham, at han ignorerede Ballack's vilde løb og lod spillet fortsætte. Men i hvert fald - uanset hvor forståelig deres opførsel end er, er den ikke acceptabel. Om det skal udløse en karantæne er jo op til UEFA.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Rooland
Manager

« Svar #575: 07 Maj 2009, 13:11 »

De skal på ingen måde have karantæne. Deres opførsel er fuld forstålig efter en så ringe dommer præstation som vi var vidne til i går. De havde i mine øjne fortjent at gå videre til finalen, og at så dommeren skal afgøre det er meget sørgeligt.

Latterlig kommentar.

Så hvis man føler sig uretfærdigt behandlet giver det en ret til at svine dommeren til og slå ud efter ham.

Batigol
Manager

« Svar #576: 07 Maj 2009, 13:13 »

Om ikke andet er dette langt, langt over stregen. Helt hen i vejret!

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #577: 07 Maj 2009, 13:15 »

Latterlig kommentar.

Så hvis man føler sig uretfærdigt behandlet giver det en ret til at svine dommeren til og slå ud efter ham.

Jeg synes selvfølgelig ikke det er i orden at slå ud efter ham (det så jeg godt nok ikke, så der undskylder jeg)
Men deres reaktion med at svine ham til er klart en normal reaktion. Du har chancen for at gå i en finale i en Champions League finale. Du har spillet absolut bedst. Foran 1-0. Snydt for to straffespark, og så score de til sidst.
Jeg tror ikke der er mange som ikke ville havde reageret sådan. Selvfølgelig er det sørgeligt kampen skal ende på den måde, men jeg siger bare det er menneskeligt, og jeg ikke mener de skal have en karantæne, men en officiel advarsel.
(Hvis der er blevet slået ud efter dommeren. Hvilket jeg ikke så. Så skal der selvfølgelig være en karantæne straf)

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #578: 07 Maj 2009, 13:23 »

Jeg synes selvfølgelig ikke det er i orden at slå ud efter ham (det så jeg godt nok ikke, så der undskylder jeg)
Men deres reaktion med at svine ham til er klart en normal reaktion. Du har chancen for at gå i en finale i en Champions League finale. Du har spillet absolut bedst. Foran 1-0. Snydt for to straffespark, og så score de til sidst.
Jeg tror ikke der er mange som ikke ville havde reageret sådan. Selvfølgelig er det sørgeligt kampen skal ende på den måde, men jeg siger bare det er menneskeligt, og jeg ikke mener de skal have en karantæne, men en officiel advarsel.
(Hvis der er blevet slået ud efter dommeren. Hvilket jeg ikke så. Så skal der selvfølgelig være en karantæne straf)

Hvis man sviner dommeren til, så må man også tage den straf der følger...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #579: 07 Maj 2009, 13:28 »

Hvad pokker er det for en holdning? Så hvis man har haft en dårlig dommer, så gælder reglerne ikke mere eller hvad? Selvfølgelig på de da hverken overfuse dommeren, tage fat i ham, råbe af ham eller angribe ham som der var tilfældet ved Drogba og Ballack i går. Det er på INGEN måde acceptabelt, og de bør begge straffes, på enten den ene eller anden måde. Blot fordi at det er menneskeligt at blive frustreret over en dårlig dommerpræstation betyder da ikke at man skal undgå at blive straffet da det tæller som en undskyldning. Du slipper da heller ikke for straf hvis du pander en medbillist en fordi at du er frustreret over hvordan han kører, vel? Det er komplet ligegyldigt om sejren var fortjent eller om dommeren var ringe. Reglerne gælder stadig.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #580: 07 Maj 2009, 13:33 »

det er en helt normal reaktion ja (har faktisk gjort næsten det samme som Ballack) men den dårlige dommer præstation retfærdiggør ikke Drogba og Ballack's opførsel efterfølgende.

det ville jo være det samme som at sige f.eks du røver en kiosk jeg ejer og du bliver ikke dømt for det så må jeg jo heller ikke gøre det samme. jeg kan være sur over det ja men jeg må ikke handle på den måde det burde (undskyld udtrykket) være logik for burhøns

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #581: 07 Maj 2009, 13:38 »

ja jeg er enig.
jeg ville nok også reagere sådan men det retfærdiggøre jo ikke min opførsel at dommeren har dømt som en blind stodder.

og nej jeg har aldrig været helt deroppe.

jeg spiller handicap fodbold (jeg har ADHD)
og er fodboldtræner

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #582: 07 Maj 2009, 13:43 »

De rvar jo netop mange der ikke reagerede som Drogba og til dels Ballack. Sådan cirka resten af holdet. Javel, mange af dem gik hen til dommeren efterfølgende, men INGEN var i nærheden af Drogbas reaktioner, faktisk forsøgte mange at holde ham væk, inkl. trænere, Hiddink, spillere og holdledere...

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #583: 07 Maj 2009, 13:46 »

ja det var fandme noget af en kamp.

men ja Chelsea havde sku fortjent at gå videre til finalen Peace

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #584: 07 Maj 2009, 13:51 »

Om ikke andet er dette langt, langt over stregen. Helt hen i vejret!

Det er jo skræmmende, at fodbold får folk til den slags, især det at offentliggøre hans adresse. Imo så er der kun en straf i vente på dem, hvis de kan opspores: Fængsel.

Derudover mener jeg klubberne har et ansvar her. Det er deres spillere der er med til at piske en steming op. Hvis alt var gået efter bogen, havde Chelsea spillerne indset nederlaget og opført sig ordenligt. Det ville have fået langt flere af Chelseas fans til at opføre sig lige som dem, fordi de er deres forbilleder (Jeg ved self godt at det et utopi at tro at Chelsea-spillerne bare skulle acceptere nederlaget uden brok, men deres opførsel efter kampen var laaaaangt over stregen).

Derfor bør Chelsea som klub, også statuere et eksempel og deltage i opklaringen af hvem der står bag dødstruslerne og offentliggørelsen af dommerens adresse. Finder man personerne, bør de samtidigt have forbud mod at komme på Stamford Bridge, måske endda alle engelske stadions.

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010