home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832141 gange)
thomasmoll
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #600: 07 Maj 2009, 15:01 »

Skandale dommer, gør nu alvor af truslerne....

Batigol
Manager

« Svar #601: 07 Maj 2009, 15:11 »

http://www.dbu.dk/data/dbu/filedb/2938.pdf

Tjek side 29. Her står der bl.a.
"En spiller, som begår en forseelse til advarsel
eller udvisning, på eller uden for banen, mod
en modspiller, medspiller, dommer, linjedommer
eller enhver anden person, straffes efter
forseelsens karakter."

På side 30 står der om forseelser der medfører udvisning:

"1 gør sig skyldig i spil, som i alvorlig grad er
utilladeligt
2 gør sig skyldig i voldsom adfærd
....
6 bruger fornærmende, hånende eller upassende
sprog eller tegn"

Godt opstøvet! Thumbs Up

Skandale dommer, gør nu alvor af truslerne....

Er det en opfordring til vold?

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #602: 07 Maj 2009, 15:15 »

Hvad sagde Drogba egentlig ind i kameraet lige efter kampen? kunne ikke høre det

Han sagde vist noget med at kameramanden skulle vise respekt. (Tror jeg)

Batigol
Manager

« Svar #603: 07 Maj 2009, 15:18 »

Han sagde vist noget med at kameramanden skulle vise respekt. (Tror jeg)

Han afsluttede med at sige "He's a fucking disgrace!" (læs: Dommer Tom Henning Øvrebø)! Peace

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #604: 07 Maj 2009, 15:26 »

Til KongFjong ang/vedrørende Drogba:
Ja jeg mener at det er iorden og fuldt forståetilg at Drogba reagerer som han gør, om det så er smart eller om han overreagerer er en anden ting, men igen fuldt forståeligt og om han har gjort noget i tunnelen kan jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke har set det, men det gør jeg så alligevel, jo det kan da godt være at det virker truende, men kan så fortælle at jeg har været udsat for langt værre ting, så det andet er vand ved siden af og mon ikke at dommeren overlever, der skete jo som sagt ikke noget fyskisk og han kom ikke til skade dommeren.

Citat af KongFjong Skrevet den: I dag kl. 14:46:03:
Når man løber 40 meter efter dommeren og river i ham så koster det ganske enkelt direkte rødt... Det magtede dommeren bare ikke i går, måske meget forståeligt. Han havde nok indset hvad der ville ske hvis han gav Ballack direkte rødt... Citat slut:

Mig bekendt rev han ikke ud efter dommeren, men jeg kan ha set forkert og jeg mener egentligt ikke at Ballack gjorde noget forkert ved at løbe efter dommeren, jeg kan ikke huske om han råbte noget, isåfald kunne/skulle det ha givet gult kort, men igen dommeren vælger ikke at dømme noget og så er der ikke så meget at gøre ved det.

Til Peast:
Ok det vidste jeg ikke, men jeg mener personligt at det er latterligt, den regel kampen er forbi og så burde spillerne ha lov til at udtale sig, så længe at de ikke gør noget strafbart , som at overfuse dommeren eller at skade ham, men min mening er jo ligegyldig, da det ikke er mig, som laver reglerne, men jeg mener faktisk også at spillerne må udtale sig om en situation under kampen og så er det op til dommeren at dømme hvornår at de går over stregen, men mener at mange dommere er alt for vattede og tager tingene for tungt og nogen gange for personligt, hvis at det var omvendt ville dommeren sikkert også være frustreret.

Vh.Blackstone

« Seneste Redigering: 07 Maj 2009, 15:28 af Blackstone » Logged

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #605: 07 Maj 2009, 15:30 »

Til KongFjong ang/vedrørende Drogba:
Ja jeg mener at det er iorden og fuldt forståetilg at Drogba reagerer som han gør, om det så er smart eller om han overreagerer er en anden ting, men igen fuldt forståeligt og om han har gjort noget i tunnelen kan jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke har set det, men det gør jeg så alligevel, jo det kan da godt være at det virker truende, men kan så fortælle at jeg har været udsat for langt værre ting, så det andet er vand ved siden af og mon ikke at dommeren overlever, der skete jo som sagt ikke noget fyskisk og han kom ikke til skade dommeren.

Citat af KongFjong Skrevet den: I dag kl. 14:46:03:
Når man løber 40 meter efter dommeren og river i ham så koster det ganske enkelt direkte rødt... Det magtede dommeren bare ikke i går, måske meget forståeligt. Han havde nok indset hvad der ville ske hvis han gav Ballack direkte rødt... Citat slut:

Mig bekendt rev han ikke ud efter dommeren, men jeg kan ha set forkert og jeg mener egentligt ikke at Ballack gjorde noget forkert ved at løbe efter dommeren, jeg kan ikke huske om han råbte noget, isåfald kunne/skulle det ha givet gult kort, men igen dommeren vælger ikke at dømme noget og så er der ikke så meget at gøre ved det.

Til Peast:
Ok det vidste jeg ikke, men jeg mener personligt at det er latterligt, den regel kampen er forbi og så burde spillerne ha lov til at udtale sig, så længe at de ikke gør noget strafbart , som at overfuse dommeren eller at skade ham, men min mening er jo ligegyldig, da det ikke er mig, som laver reglerne, men jeg mener faktisk også at spillerne må udtale sig en situation under kampen og så er det op til dommeren at dømme hvornår at de går over stregen, men mener at mange dommere er alt for vattede og tager tingene for tungt og nogen gange for personligt, hvis at det var omvendt ville dommeren sikkert også være frustrerede.

Vh.Blackstone

Kongfjong citerede reglerne, mon ikke både Drogba og Ballack er skyldig i punkt 6....

På side 30 står der om forseelser der medfører udvisning:

"1 gør sig skyldig i spil, som i alvorlig grad er
utilladeligt
2 gør sig skyldig i voldsom adfærd
....
6 bruger fornærmende, hånende eller upassende
sprog eller tegn"

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #606: 07 Maj 2009, 15:45 »

Jo måske, men det kan vi jo ikke vide, især ikke i Ballacks situation, hvorimod Drogba gik mere over stregen iforhold til reglerne, men mener nu stadig ikke at det var så slemt, men det er jo op til dommeren at bestemme og dømme og han gjorde jo heller ikke noget ved det, mon ikke at han havde reageret, hvis at han syntes at det var så slemt og at de gik over stregen, så dommeren dømte, som han gjorde og det er kun op til ham at bestemme og vi kan så være enige eller uenige, men igen det er ikke op til os, men derimod kun dommeren og måske et disciplinær udvalg, hvis at de finder de 2 situationer slemt/slemme efter at ha genset dem på video, men jeg tror ikke at der sker mere ved de ting, men derfor kan vi jo stadig godt ha hver vores mening om det, selvom at det ikke ændrer noget.

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 07 Maj 2009, 15:48 af Blackstone » Logged

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #607: 07 Maj 2009, 15:52 »

Til Peast:
Ok det vidste jeg ikke, men jeg mener personligt at det er latterligt, den regel kampen er forbi og så burde spillerne ha lov til at udtale sig, så længe at de ikke gør noget strafbart , som at overfuse dommeren eller at skade ham, men min mening er jo ligegyldig, da det ikke er mig, som laver reglerne, men jeg mener faktisk også at spillerne må udtale sig om en situation under kampen og så er det op til dommeren at dømme hvornår at de går over stregen, men mener at mange dommere er alt for vattede og tager tingene for tungt og nogen gange for personligt, hvis at det var omvendt ville dommeren sikkert også være frustreret.

Vh.Blackstone

rigtigt men det er jo også det jeg skrev.
hvis dommeren efter at kampen er fløjtet af mener at der bliver begået noget strafbart har han faktisk pligt til at reagere f.eks jeg sad og så kampen igår og der er et tidspunkt efter at kampen er fløjtet af hvor dommeren giver en Chelsea spiller et gult kort for et verbalt overfald

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #608: 07 Maj 2009, 16:06 »

Ja og det var vist Drogba, som han gav en advarsel/gult kort og jeg så kampen sammen med min far og han sagde at det kunne han da ikke gøre og jeg var enig, men vidste ikke om den regel så det kunne han jo så godt alligevel, men mener ikke at han burde give gult kort mdemindre selvfølgelig at han blev overfuset, hvad/hvilket han jo nok også blev i situationen.

Vh.Blackstone

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #609: 07 Maj 2009, 16:08 »

jeps det må man da nok lige sige at han blev hehe Wink

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Zone 43
Manager

« Svar #610: 07 Maj 2009, 16:25 »

Om ikke andet er dette langt, langt over stregen. Helt hen i vejret!

Synes ofte, eller rettere sagt af og til, at sådan noget sker, hvis et engelsk hold/det engelske landshold får samme behandling af dommeren, som det var tilfældet med Chelsea i går. Kan efterhånden ikke tage sådan noget seriøst. Rullende Øjne

Derfor bør Chelsea som klub, også statuere et eksempel og deltage i opklaringen af hvem der står bag dødstruslerne og offentliggørelsen af dommerens adresse. Finder man personerne, bør de samtidigt have forbud mod at komme på Stamford Bridge, måske endda alle engelske stadions.

Helt, helt enig!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Batigol
Manager

« Svar #611: 07 Maj 2009, 17:37 »

Synes ofte, eller rettere sagt af og til, at sådan noget sker, hvis et engelsk hold/det engelske landshold får samme behandling af dommeren, som det var tilfældet med Chelsea i går. Kan efterhånden ikke tage sådan noget seriøst. Rullende Øjne

Ja, det gjorde det engelske politi i hvert fald, for i følge SkySports er han blevet 'smuglet' ud af landet via en hemmelig rute! Jeg tror sgu heller ikke jeg ville være helt tryg ved situationen!

kirederf19
Ynglingespiller

« Svar #612: 08 Maj 2009, 23:46 »

Hvad med dette scenarie, at Hiddink til sommer forlader Chelsea, hvilket nok er sandsynligt..
Samtidig med at Van Basten netop har forladt Ajax, så kunne det måske blive en mulighed.
Elsker Van Basten's måde at spille fodbold på...

Han siger dog godt nok selv, at han forlod Ajax, pga. han ikke havde kvaliteterne, men alligevel..
« Seneste Redigering: 08 Maj 2009, 23:47 af kirederf19 » Logged

marcusdyhr
Reserveholdsspiller

« Svar #613: 08 Maj 2009, 23:49 »

den norske dommer skulle dø så fkin meget han ødelægger jo fodbolden

Peace Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09 Peace
Græder Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10 Græder
!!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!

motZ
Gæst

« Svar #614: 09 Maj 2009, 00:02 »

den norske dommer skulle dø så fkin meget han ødelægger jo fodbolden

Prøv at tage det roligt, og hold en ordenlig tone.
Ikke for at lege politimand men prøv at lade vær med at spamme trådene med nyttesløse indlæg.

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010