home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1090 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832161 gange)
Newcastle
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #585: 07 Maj 2009, 13:58 »

ja det var fandme noget af en kamp.

men ja Chelsea havde sku fortjent at gå videre til finalen Peace

Det mener jeg nu ikke, hvis man ser over 2 kampe har Barca fortjent at gå videre....

Chelsea havde igår 4 skud på målrammen og 5 udenfor.... Barca havde 1 skud på målrammen og 10 udenfor...

I første kamp havde Barca 6 skud på rammen og 12 udenfor, Chelsea havde 1 på rammen og 2 udenfor...

Chelsea bliver snydt for et straffe igår ja... Henry blev snydt for et på Camp Nou, ligeledes blev Abidal helt forkert vist ud....

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #586: 07 Maj 2009, 14:27 »

Det mener jeg nu ikke, hvis man ser over 2 kampe har Barca fortjent at gå videre....

Chelsea havde igår 4 skud på målrammen og 5 udenfor.... Barca havde 1 skud på målrammen og 10 udenfor...

I første kamp havde Barca 6 skud på rammen og 12 udenfor, Chelsea havde 1 på rammen og 2 udenfor...

Chelsea bliver snydt for et straffe igår ja... Henry blev snydt for et på Camp Nou, ligeledes blev Abidal helt forkert vist ud....

jah den er jeg også enig i men altså set over de 2 kampe så synes jeg samlet set at Chelsea spillede bedst.
altså ikke klart bedst men måske mere sådan 55/45 % eller sådan noget

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #587: 07 Maj 2009, 14:30 »

Det er jo skræmmende, at fodbold får folk til den slags, især det at offentliggøre hans adresse. Imo så er der kun en straf i vente på dem, hvis de kan opspores: Fængsel.

Derudover mener jeg klubberne har et ansvar her. Det er deres spillere der er med til at piske en steming op. Hvis alt var gået efter bogen, havde Chelsea spillerne indset nederlaget og opført sig ordenligt. Det ville have fået langt flere af Chelseas fans til at opføre sig lige som dem, fordi de er deres forbilleder (Jeg ved self godt at det et utopi at tro at Chelsea-spillerne bare skulle acceptere nederlaget uden brok, men deres opførsel efter kampen var laaaaangt over stregen).

Derfor bør Chelsea som klub, også statuere et eksempel og deltage i opklaringen af hvem der står bag dødstruslerne og offentliggørelsen af dommerens adresse. Finder man personerne, bør de samtidigt have forbud mod at komme på Stamford Bridge, måske endda alle engelske stadions.

helt enig.
mere er der ikke at sige om det (selvom jeg efterhånden har sagt de ord en hel del gange idag)

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #588: 07 Maj 2009, 14:38 »

Jeg synes at alle dem, som snakker om karantæne osv. til Ballack og Drogba overreagerer.
De skal da ikke ha karentæne for at brokke sig, godt nok brokkede Drogba sig meget, men det var efter kampen og så synes jeg ikke at han kan/skal straffes og især ikke når at han ikke gjorde andet end det, jeg kunne forstå hvis at han fik/får det for andet f.eks at ha gjort dommere fortræd ved at slå ud efter ham elle at sparke ud efter ham og ha ramt, men at han skal ha karantæne bare for at råbe, arh come on den må i længere ud på landet med, det er en ommer funny og ang/vedrørende Ballack gjorde han jo næsten ingen ting andet end at løbe efter dommeren og selvfølgelig at brokke sig lidt og det kunne måske godt ha givet gult kort, men det gjorde dommeren ikke og så er den ikke så meget længere, hvis at han skulle ha haft gult kort, havde dommeren jo nok gjort det/givet ham det, hvilket han jo som sagt ikke gjorde.
Jeg synes godt nok at folk overreagerer, for at sætte det lidt(meget) på spidsen, skal i så også ha karantæne, hvis at i brokker jer , nej vel.
Folk har lov til at brokke sig, hvis at de vel at mærke kun gør det og ikke gør andet, som kan skade dommeren og især når at det er efter kampen, som Drogbas var, Ballacks derimod kunne som sagt godt ha givet et gult kort og dermed rødt, men det gjorde det nu en gang ikke.

Vh.Blackstone

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #589: 07 Maj 2009, 14:42 »

Hvad sagde Drogba egentlig ind i kameraet lige efter kampen? kunne ikke høre det

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #590: 07 Maj 2009, 14:44 »

Tror jeg ikke rigtig nogle kunne høre, men ifølge medier har mange Chelsea spillere råbt: "Its a fucking disgrace" til dommeren.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #591: 07 Maj 2009, 14:44 »

Dvs. du mener det er okay at optræde som Drogba gjorde i går, så længe det foregår efter kampen? Det er jo ikke kun det vi ser på tv, hvilket imo er nok til mindst et par dages karantæne, det er også det han lavede i tunnellen som var noget med at stå et par cm fra dommeren og råbe ham ind i hovedet, mens han banker hånden ind i væggen. Ville du ikke føle dig truet af sådan en opførsel?

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #592: 07 Maj 2009, 14:45 »

Jeg synes at alle dem, som snakker om karantæne osv. til Ballack og Drogba overreagerer.
De skal da ikke ha karentæne for at brokke sig, godt nok brokkede Drogba sig meget, men det var efter kampen og så synes jeg ikke at han kan/skal straffes og især ikke når at han ikke gjorde andet end det, jeg kunne forstå hvis at han fik/får det for andet f.eks at ha gjort dommere fortræd ved at slå ud efter ham elle at sparke ud efter ham og ha ramt, men at han skal ha karantæne bare for at råbe, arh come on den må i længere ud på landet med, det er en ommer funny og ang/vedrørende Ballack gjorde han jo næsten ingen ting andet end at løbe efter dommeren og selvfølgelig at brokke sig lidt og det kunne måske godt ha givet gult kort, men det gjorde dommeren ikke og så er den ikke så meget længere, hvis at han skulle ha haft gult kort, havde dommeren jo nok gjort det/givet ham det, hvilket han jo som sagt ikke gjorde.
Jeg synes godt nok at folk overreagerer, for at sætte det lidt(meget) på spidsen, skal i så også ha karantæne, hvis at i brokker jer , nej vel.
Folk har lov til at brokke sig, hvis at de vel at mærke kun gør det og ikke gør andet, som kan skade dommeren og især når at det er efter kampen, som Drogbas var, Ballacks derimod kunne som sagt godt ha givet et gult kort og dermed rødt, men det gjorde det nu en gang ikke.

Vh.Blackstone

dommeren (og officials for den sags skyld) kan faktisk give gule og røde kort og udstede karantæne indtil de har forladt stadion.
ved godt at det lyder lidt mærkeligt men det er faktisk rigtigt.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #593: 07 Maj 2009, 14:46 »

Vh.Blackstone

Når man løber 40 meter efter dommeren og river i ham så koster det ganske enkelt direkte rødt... Det magtede dommeren bare ikke i går, måske meget forståeligt. Han havde nok indset hvad der ville ske hvis han gav Ballack direkte rødt...

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #594: 07 Maj 2009, 14:47 »

Både Ballack og Drogba skulle have haft rødt kort for det de gjorde.... men det afspejler nok meget godt dommerens knap så gode aften....

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #595: 07 Maj 2009, 14:49 »

Når man løber 40 meter efter dommeren og river i ham så koster det ganske enkelt direkte rødt... Det magtede dommeren bare ikke i går, måske meget forståeligt. Han havde nok indset hvad der ville ske hvis han gav Ballack direkte rødt...

havde han givet Ballack direkte rødt igår så er jeg ikke et sekund i tvivl om at Drogba var gået helt amok og måske endda havde prøvet at pande dommeren en eller sådan noget Wink

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #596: 07 Maj 2009, 14:51 »

http://www.dbu.dk/data/dbu/filedb/2938.pdf

Tjek side 29. Her står der bl.a.
"En spiller, som begår en forseelse til advarsel
eller udvisning, på eller uden for banen, mod
en modspiller, medspiller, dommer, linjedommer
eller enhver anden person, straffes efter
forseelsens karakter."

På side 30 står der om forseelser der medfører udvisning:

"1 gør sig skyldig i spil, som i alvorlig grad er
utilladeligt
2 gør sig skyldig i voldsom adfærd
....
6 bruger fornærmende, hånende eller upassende
sprog eller tegn"

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #597: 07 Maj 2009, 14:53 »

http://www.dbu.dk/data/dbu/filedb/2938.pdf

Tjek side 29. Her står der bl.a.
"En spiller, som begår en forseelse til advarsel
eller udvisning, på eller uden for banen, mod
en modspiller, medspiller, dommer, linjedommer
eller enhver anden person, straffes efter
forseelsens karakter."

På side 30 står der om forseelser der medfører udvisning:

"1 gør sig skyldig i spil, som i alvorlig grad er
utilladeligt
2 gør sig skyldig i voldsom adfærd
....
6 bruger fornærmende, hånende eller upassende
sprog eller tegn"

Michael Ballack burde have haft det røde kort i slutminutterne af den hektiske og dramatiske Champions League-semifinale mellem Chelsea og Barcelona.

Den sekvens, hvor han verbalt og til dels også fysisk overfalder dommer Tom Henning Øvrebø, er der kun én straf for, mener den bedste danske dommer.

- Og det er et rødt kort. Ikke mindst i sådan en kamp, hvor millioner af fodboldspillere på alle niveauer sidder og kigger, er det vigtigt også at sende et signal om, at den slags er helt uacceptabelt, siger Claus Bo Larsen.

- Ellers risikerer vi, at spillere i serie 4 og 6, eller endnu værre i ungdoms- og børnerækkerne, tager ved lære og ikke vil acceptere dommerens afgørelser i kampene, tilføjer Claus Bo Larsen.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #598: 07 Maj 2009, 14:54 »

Både Ballack og Drogba skulle have haft rødt kort for det de gjorde.... men det afspejler nok meget godt dommerens knap så gode aften....

Og måske endda at han godt er klar over at han havde begået fejl, og derfor var klar over konsekvenserne ved at straffe de to yderligere...

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #599: 07 Maj 2009, 14:56 »

Og måske endda at han godt er klar over at han havde begået fejl, og derfor var klar over konsekvenserne ved at straffe de to yderligere...

Du har ret, men det er bare ingen undskyldning.... Smiley

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010