home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 529 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 383 384 [385] 386 387 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825992 gange)
Boxx
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5760: 23 Jan 2013, 22:37 »

Det er jo ikke fordi han losser igennem overhovedet. Men som sagt er det stadig ynkeligt!!

Beklager hårdheden af min kommentar.. er bare rystet over at man kan finde på sådan noget som professionel fodbold spiller

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #5761: 23 Jan 2013, 22:37 »

Lol af Hazard, lol af bolddrengen. Kan godt lide at man viser følelser og er passioneret, men grænsen går et sted

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #5762: 23 Jan 2013, 22:38 »

Det kan godt være jeg har blå briller på, men er jeg den eneste der mener at bolddrengen absolut ingen grund har til at ligge sig oven på bolden? Er det ikke meningen at en bolddreng skal sørge for at aflevere bolden hurtigt til spillerne så spillet kan blive sat igang så hurtigt som muligt?

Jeg kan et eller andet sted godt forstå Hazards reaktion, for når boldrengene også begynder at trække tiden for et hold, så må det være et tegn på at de små knægte ikke er gamle nok til jobbet som bolddreng.

EDIT:
Og på få minutter blev den video jeg ville linke til med episoden fjernet fra youtube.
Fandt et nyt klip med det:
http://www.youtube.com/v/WKswvDaEYv4
« Seneste Redigering: 23 Jan 2013, 22:40 af Onlymyself » Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

verdenskrig
Manager

« Svar #5763: 23 Jan 2013, 22:40 »

Hvis vi ikke her som MINIMUM kommer op på en karantæne ala Suarez så er det helt ude i hampen.
Står det til mig skal han udelukkes resten af sæsonen.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #5764: 23 Jan 2013, 22:43 »

Lol af Hazard, lol af bolddrengen. Kan godt lide at man viser følelser og er passioneret, men grænsen går et sted

Man kan så spørge, men hvor går grænsen? Skal man finde sig i at en 12 årig knægt trækker tiden, så man ikke har muligheden for at sætte tempo på? Jeg ved godt at det er dommeren, som skal styre tiden, men Swansea kan jo heller ikke være tilfreds med at situationen opstår.

Når det er sagt fortjent Swansea går videre, endnu engang viser vi at vi bare ikke er tilstrækkelige og har det sidste vinder mentaliltet... hvilket må falde tilbage på skod træneren!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5765: 23 Jan 2013, 22:44 »

Fint nok at vi nu ikke skal bruge flere krafter på denne turnering. Tillykke med trofæet til Laudrup og Swansea, Bradfords held i denne turnering må være brugt op.

Total unødvendigt at denne kamp ender i en lille skandale og nu må vi nok undvære Hazard i en 5-6 kampe. Hans kvaliteter kommer vi til at savne.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #5766: 23 Jan 2013, 22:44 »

Mon ikke der kommer en politisag ud ad det? det er jo vold uden for banen, og så er det på et barn

Legenden
Manager

« Svar #5767: 23 Jan 2013, 22:46 »

Mon ikke der kommer en politisag ud ad det? det er jo vold uden for banen, og så er det på et barn

Wow, stop nu.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #5768: 23 Jan 2013, 22:47 »

Det er da godt at der alligevel kan blive lavet tragikomiske jokes, over sådan en episode.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #5769: 23 Jan 2013, 22:49 »

Fint nok at vi nu ikke skal bruge flere krafter på denne turnering. Tillykke med trofæet til Laudrup og Swansea, Bradfords held i denne turnering må være brugt op.

Total unødvendigt at denne kamp ender i en lille skandale og nu må vi nok undvære Hazard i en 5-6 kampe. Hans kvaliteter kommer vi til at savne.
Mon ikke det bliver endnu længere? Jeg tror de kommer til at slå hårdt ned på det, og om det er forkert af bolddrengen at ligge sig på bolden, tror jeg er fuldstændig ligegyldigt i denne sag. Hazard overskygger det på alle måder.

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #5770: 23 Jan 2013, 22:50 »

Nej? hvis der skulle en politi sag ud af Terry/Ferdinand må det her da også blive taget op. Siger ikke han skal i fængsel, men helt ærligt, det der var en skandale
« Seneste Redigering: 23 Jan 2013, 22:52 af El-Pistolero » Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5771: 23 Jan 2013, 22:51 »

Mon ikke det bliver endnu længere? Jeg tror de kommer til at slå hårdt ned på det, og om det er forkert af bolddrengen at ligge sig på bolden, tror jeg er fuldstændig ligegyldigt i denne sag. Hazard overskygger det på alle måder.

Kan da godt være jeg ser lidt for mildt på det pga jeg er fan af det hold Hazard spiller på, men jeg synes bare at hvis han får samme straf som Suarez fik er det fint, også har han forhåbentlig lært af episoden.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #5772: 23 Jan 2013, 22:55 »

Hazard er jo selv med til at hive knægten ned? fair nok, det er usportlig at knægten ikke bare giver ham bolden, men den reaktion fra Hazard er jo sygelig. Jeg tror også han får karantæne, og det kunne godt minde om den Suarez fik dengang.

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #5773: 23 Jan 2013, 22:56 »

Hazard er jo selv med til at hive knægten ned? fair nok, det er usportlig at knægten ikke bare giver ham bolden, men den reaktion fra Hazard er jo sygelig. Jeg tror også han får karantæne, og det kunne godt minde om den Suarez fik dengang.

Hvad skal Hazard da med bolden ? der er målspark til Swansea

DeBuur
Manager

« Svar #5774: 23 Jan 2013, 22:57 »

Der findes ingen undskyldning for det Hazard gjorde har aldrig set noget lignende Peace

Det må FA tage sig af....

Chelsea og Benitez har til gengæld noget at arbejde med hvis de skal blive til succes denne sæson....

Benitez sidder ikke efter sommeren og nu hvor Guardiola er væk så bliver det spændende at se hvem der bliver næste manager i galehuset.... men morsomt er det at følge  Wink

Chelsea har IMO nogle fantastiske spillere men de hyppige manager skift og tvivl om hvem der bestemmer det sportslige ødelægger et top hold,

YNWA

Sider: 1 ... 383 384 [385] 386 387 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010