home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 718 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 296 297 [298] 299 300 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828242 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4455: 19 Apr 2012, 18:50 »

Korzika, kynisme er noget, som man selv har indflydelse på. Det er held ikke. Derfor ville jeg mene, at det er held - ikke kynisme - som gør, at Barcelona rammer overliggeren og stolpen. Til dels også at Ashley Cole redder den på stregen, selvom du nok vil mene, at det er "kynisk". Ligeledes er det held, at Bosquets ikke scorer til sidst.

Det er kynisk sparket ind, ja, det er meget fint, men meget af det der skete i går var genereret af held og altså ikke af jeres ligepludselige utrolige kynisme, som holdt Barcelona i et jerngreb
Det er vel catalanernes manglende kynisme der bliver udstillet her.

Men jeg kan godt se hvor du vil hen, og er til dels enig. Barcelona var ualmindelige uskarpe og ineffektive, hvilket kom englænderne til gode, og om man kalder det held eller ej, er op til individet selv, i min bog. Jeg synes dog ikke, at man skal tage noget fra Chelsea's præstation, da de kæmpede helhjertet, og det overgår selv de største nogle gange. Mit had til Chelsea er ubeskrivelig stort, men jeg vil gerne gratulere klubben og fanskaren, for det var sgu flot, og nu har man faktisk muligheden for at ende i Finalen, hvilket jeg ved at de inderligt brænder for i den blå London-klub.

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #4456: 19 Apr 2012, 18:51 »

Eftersom VK siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden erklærer jeg mig enig med ham Wink

FC Barcelona

verdenskrig
Manager

« Svar #4457: 19 Apr 2012, 18:57 »

Eftersom VK siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden erklærer jeg mig enig med ham Wink

Jeg vidste bare at min signatur kunne få folk over på min side Grin Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4458: 19 Apr 2012, 19:10 »

Nu plejer jeg selv, at sætte overordentlig meget pris på, at fodboldtrådene er af højt niveau og seriøsitet, så jeg undskylder mit lille udsving på forhånd, men jeg kan ikke la' vær', og synes også at I skal have den sjove fornøjelse;

"dog skal den være frisk og stadig en smule saftig .. Samtidigt helst lidt våd på overfladen! Så er det lækkert..." Citeret af Verdenskrig.

Faldt over den for ikke så lang tid siden, og nu fandt jeg den frem igen. Haha, jeg vidste der var et eller andet over dig! Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #4459: 19 Apr 2012, 19:25 »

Du er jo helt fortabt dreng! Opstemt..

Det jeg omtaler er ikke hvad du håber og tror, men derimod Radiser som jeg blev bedt om at komme med min subjektive ekspertvurdering af Cool .. Men meget sjovt fundet alligevel ( Og nørdet at jeg kan huske det crazy ) Grin

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4460: 19 Apr 2012, 19:27 »

Du er jo helt fortabt dreng! Opstemt..

Det jeg omtaler er ikke hvad du håber og tror, men derimod Radiser som jeg blev bedt om at komme med min subjektive ekspertvurdering af Cool .. Men meget sjovt fundet alligevel ( Og nørdet at jeg kan huske det crazy ) Grin

Haha, I know!

Synes bare den var latterlig sjov og virkelig malplaceret i den kontekst. Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #4461: 19 Apr 2012, 19:32 »

100 % indrømmet du fik mig sgu til at grine der Grin

Cool

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4462: 19 Apr 2012, 19:35 »

Stop off topic drenge! Fokuser hellere på Chelseas fantastiske kynisme Wink

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4463: 19 Apr 2012, 19:38 »

100 % indrømmet du fik mig sgu til at grine der Grin
Hehe, jamen det lyder godt, skal også være den første til og indrømme, at jeg fik et godt grin da jeg så det citat i din introduktionstråd, - overvej hvad folk dog tænker om dig!? crazy

Men ja, vi må hellere holde fokus på taberklubben her, som herren ovenover også påpeger. Wink

Korzika
Gæst

« Svar #4464: 20 Apr 2012, 10:37 »

Det var da utroligt som man kan se, hvilke briller de forskellige har på. Igår var en blanding. Chelsea havde det fornødne held, men samtidig var de satans kyniske, og de kan bestemt være stolte af deres sejr. Men heldet tilfalder jo dem, hvor den rammer overlæggeren i stedet for 3cm længere nede, så i allerede havde været bagud. Eller Alexis anden chance som er få centimeter fra at gå ind. Det er ligeså meget held, men det at i udnytter den ene af de to chancer i fik, det er kynisme i høj klasse, og det kan ikke engang Liverpool eller Arsenal tilhængere tage fra jer.
Det er nu stadig Barcelonas egen skyld, at de ikke scorer på deres chancer. Træværket står hvor det står, den bevæger sig ikke op og ned.... 

Korzika, kynisme er noget, som man selv har indflydelse på. Det er held ikke. Derfor ville jeg mene, at det er held - ikke kynisme - som gør, at Barcelona rammer overliggeren og stolpen. Til dels også at Ashley Cole redder den på stregen, selvom du nok vil mene, at det er "kynisk". Ligeledes er det held, at Bosquets ikke scorer til sidst.

Det er kynisk sparket ind, ja, det er meget fint, men meget af det der skete i går var genereret af held og altså ikke af jeres ligepludselige utrolige kynisme, som holdt Barcelona i et jerngreb
At Barcelona ikke scorer på deres chancer har jo ikke noget med Chelsea at gøre, som sådan i denne sammenhæng. Det har noget med dem selv at gøre. Barcelona var ikke uheldige, de var bare ikke gode nok. Det er deres egen skyld de ikke sparker deres chancer ind, det er altså ikke generet af uheld. 

Og nej det er ikke held, at Busquets brænder, han var simpelthen ikke god nok på det givne tidspunkt.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4465: 20 Apr 2012, 10:55 »

Håber i hvert fald jeres kvote af marginaler er brugt op når i møder os i FA Cup finalen  Smiley

Ja - efter vi manglede dem i den sidste del af efteråret og omkring jul, så har vi ihvertfald haft marginalerne siden Di Matteo trådte til! - Det er jo lidt pudsigt, jeg håber selvfølgelig, vi beholder dem mindst indtil da... men ved du hvad... slår vi Barcelona ud, må i godt få FA Cuppen... jeg vægter en CL finale plads over FA Cup triumf Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #4466: 20 Apr 2012, 12:06 »

Det er nu stadig Barcelonas egen skyld, at de ikke scorer på deres chancer. Træværket står hvor det står, den bevæger sig ikke op og ned.... 
At Barcelona ikke scorer på deres chancer har jo ikke noget med Chelsea at gøre, som sådan i denne sammenhæng. Det har noget med dem selv at gøre. Barcelona var ikke uheldige, de var bare ikke gode nok. Det er deres egen skyld de ikke sparker deres chancer ind, det er altså ikke generet af uheld. 

Og nej det er ikke held, at Busquets brænder, han var simpelthen ikke god nok på det givne tidspunkt.

Hold nu op. Vi snakker om tre centimeter, der kunne have gjort, at i allerede var røget ud. Det er absolut held i højeste forstand. I skal have kæmpe credit for jeres kynisme, men samtidig havde i også held i den sejr igår.

Hala Madrid!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4467: 20 Apr 2012, 12:17 »

Hold nu op. Vi snakker om tre centimeter, der kunne have gjort, at i allerede var røget ud. Det er absolut held i højeste forstand. I skal have kæmpe credit for jeres kynisme, men samtidig havde i også held i den sejr igår.

Vel er det ej held, det er uskarphed fra angriberens side. Har intet med held at gøre... havde han været skarp var den gået ind. Man kan sige vi var heldige han var uskarp, og at det var til Chelsea's held, men at det er held i højeste forstand... no way José!

Edit: og selvfølgelig er det også marginalerne vi har på vores side, held må jo defineres af tilfældighederne falder en vej, og det er ikke en tilfældighed at Sanchez giver bolden det kraft han gør, det er hans evne, kontra den skarphed han har i øjeblikket... tilfældighederne havde været hvis bolden ramte stolpen og så Cech i forsøget på at redde den første bold kastede sig bagover, bloden rammer en knold i jorden, og derpå Cech hoved og gik i mål... Det er tilfældigheder. Hans sku på må var en kalkuleret/kontrolleret handling.
« Seneste Redigering: 20 Apr 2012, 12:20 af Hcan » Logged

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #4468: 20 Apr 2012, 13:55 »

Vel er det ej held, det er uskarphed fra angriberens side. Har intet med held at gøre... havde han været skarp var den gået ind. Man kan sige vi var heldige han var uskarp, og at det var til Chelsea's held, men at det er held i højeste forstand... no way José!

Edit: og selvfølgelig er det også marginalerne vi har på vores side, held må jo defineres af tilfældighederne falder en vej, og det er ikke en tilfældighed at Sanchez giver bolden det kraft han gør, det er hans evne, kontra den skarphed han har i øjeblikket... tilfældighederne havde været hvis bolden ramte stolpen og så Cech i forsøget på at redde den første bold kastede sig bagover, bloden rammer en knold i jorden, og derpå Cech hoved og gik i mål... Det er tilfældigheder. Hans sku på må var en kalkuleret/kontrolleret handling.

Men i bliver jo udspillet på det groveste, hvorefter bolden så er på vej i mål. Det er derefter held, som afgører om bolden går ind i mål eller rammer overlæggeren. Kraften i skuddet er jo så minimalt, at man ikke kan bedømme det sådan. Det er rent og skær held. Jeg har det sådan, at Barca har spillet bolden helt forbi målmanden, men det er heldet som afgør at den rammer overlæggeren i stedet for at gå i mål. Heldet tilfalder dermed jeres hold i stedet for Barca. Præcis som det ville være heldigt, hvis det lige ramte en knold på banen i stedet for fem cm længere henne, hvor der ikke ville være en knold på banen.

Hala Madrid!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4469: 20 Apr 2012, 14:06 »

Men i bliver jo udspillet på det groveste, hvorefter bolden så er på vej i mål. Det er derefter held, som afgører om bolden går ind i mål eller rammer overlæggeren. Kraften i skuddet er jo så minimalt, at man ikke kan bedømme det sådan. Det er rent og skær held. Jeg har det sådan, at Barca har spillet bolden helt forbi målmanden, men det er heldet som afgør at den rammer overlæggeren i stedet for at gå i mål. Heldet tilfalder dermed jeres hold i stedet for Barca. Præcis som det ville være heldigt, hvis det lige ramte en knold på banen i stedet for fem cm længere henne, hvor der ikke ville være en knold på banen.

Jeg er stadig uenig i din defination af held, fordi hvis den rammer en knold og ryger forbi, er det fordi banen ikke er plan, overliggeren ser nu engang ud som den gør - Det er ikke en overflade ændring der gør den ikke går ind, men sparket og boldens bane. Det er ikke forventeligt at bolden går ind når den rammer overliggeren, men det er forventeligt bolden går i mål, hvis den har kurs mod målet, men er der så en knold og den går forbi er det jo held at knolden var der, da de ellers ville være gået i mål.

Men ja - vi bliver ikke enige, og det er et definations spørgsmål hvordan vi bruger ordet held...

Sider: 1 ... 296 297 [298] 299 300 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010