home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 295 296 [297] 298 299 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828206 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4440: 19 Apr 2012, 07:45 »

Hvor er det dejligt. Kynismen sejrede. Jeg er evig stolt over drengenes præstation. Vi kæmpede som jeg forventede og så var vi skarpe på kontraerne. Måske var sejren ikke fortjent. Men jeg er pisse ligeglad. Drogba var MoM igår, no doubt. Den mand er guld værd i disse kampe.

Nu tror jeg på vi tager dem. Vi skal nok lave et mål på Camp Nou.

Forever a blue.

verdenskrig
Manager

« Svar #4441: 19 Apr 2012, 10:25 »

Kynisme er altså ikke = held

Med din optik burde United jo være verdens heldigste hold... For United er jo kendetegnet ved at være kyniske de rigtigte tidspunkter. Smiley

Ej men det her er jo overdrevet.. Jeg mindes igen ligesom i de to kampe mod Benfica ikke have set et hold være så nedspillet og alligevel vinde. Barcelona har jo alle tænkelige chancer.. Åbenlys friløber, frit spark i det lille felt som sende 2 cm forbi, en ripost fra cech som to barcaspillere ikke kan blive enige om at sparke ind, den i overtiden på stolpen, og ripost som sendes ud af stadion..

Chelseas sejr i går har meget lidt med kynisme at gøre.. Kynismen ligger i at i scorer på jeres absolut eneste store chance, men held, marginaler og guds hånd over jer overvejede det så meget at det var helt brutalt..

Tvivler ganske enkelt på at i kan være så heldige to kampe i træk, så skal det være fordi Drogba igen scorer et mål ud af ingenting så Barca skal lave tre..

Men ja i kæmpede da fint for det, og scorede på jeres eneste chance, men kan man ikke se at marginalerne var den altafgørende forskel, har man da i mine øjne set en anden kamp.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #4442: 19 Apr 2012, 10:27 »

Ej men det her er jo overdrevet.. Jeg mindes igen ligesom i de to kampe mod Benfica ikke have set et hold være så nedspillet og alligevel vinde. Barcelona har jo alle tænkelige chancer.. Åbenlys friløber, frit spark i det lille felt som sende 2 cm forbi, en ripost fra cech som to barcaspillere ikke kan blive enige om at sparke ind, den i overtiden på stolpen, og ripost som sendes ud af stadion..

Chelseas sejr i går har meget lidt med kynisme at gøre.. Kynismen ligger i at i scorer på jeres absolut eneste store chance, men held, marginaler og guds hånd over jer overvejede det så meget at det var helt brutalt..

Tvivler ganske enkelt på at i kan være så heldige to kampe i træk, så skal det være fordi Drogba igen scorer et mål ud af ingenting så Barca skal lave tre..

Men ja i kæmpede da fint for det, og scorede på jeres eneste chance, men kan man ikke se at marginalerne var den altafgørende forskel, har man da i mine øjne set en anden kamp.

Enig!

Og United er verdens heldigste hold...

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #4443: 19 Apr 2012, 10:31 »

Var lidt i tvivl, men når du skriver sådan så må der vel have været frispark på den som Kalou i bedste Robinho stil smadrede over mål? For det var da en kæmpe chance.

verdenskrig
Manager

« Svar #4444: 19 Apr 2012, 10:36 »

Der var da frispark? Er i hvert fald overbevist om at jeg hørte en fløjte.. I øvrigt klokkeklart frispark, Kalou skubber Mascherano halvt ud på tribunen med to hænder i ryggen..

Men jeg har fuld tillid til at Barcelona tager den her hjem, for jeg vil ganske enkelt ikke holde ud og se Chelseas antifodbold med 11 mand bag bolden i en CL finale mod Bayern.. Så hellere to hold som begge vil skabe noget.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4445: 19 Apr 2012, 10:52 »

Først og fremmest skal der lyde et stort tillykke til samtlige Chelsea-fans herinde.

I fightede jer igennem 90 minutter, og det er anerkendelsesværdig t  i min bog. Jovist, I havde en vis portion held med jer i går aftes, men jeres effektivitet og fighterinstinkt og Barcelonas mangel på samme, bar I jo blot båret frugt af, hvilket jeg finder helt fair. Jeg ved ikke, om det hverken er fortjent eller ufortjent, men spillerne skal have et skulderklap. Det er et fantastisk udgangspunkt, omend jeg stadigvæk har stor tiltro til Barcelona på hjemmebane. Men det hele er åbent nu, for I indkasserede ingen mål på hjemmebane, hvilket kan blive uhyre vigtigt i den afgørende kamp i Katalonien.

Korzika
Gæst

« Svar #4446: 19 Apr 2012, 17:01 »

For det første er din beskrivelse af Benfica-kampene en overdrivelse af dimensioner.. Seriøst, get real..

Og sejren har da netop noget med kynisme at gøre.. Det er sgu da ikke de højere magter, der bestemmer om Barca-spillerne sparker deres chancer ind - det er kun dem selv!!!

Hvis man er heldig i fodbold, så har det ikke noget med en selv eller modstanderen at gøre.. Så har det fx noget med en dommer at gøre, som eksempelvis snyder det givne hold for åbenlyse hold, dømmer tynde straffespark til modstanderholdet eller undlader at dømme offside. Man kan eksempelvis tale om held i semifinalen fra 2009. Ikke kampen i går..

« Seneste Redigering: 19 Apr 2012, 17:03 af Korzika » Logged

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #4447: 19 Apr 2012, 17:28 »

For det første er din beskrivelse af Benfica-kampene en overdrivelse af dimensioner.. Seriøst, get real..

Og sejren har da netop noget med kynisme at gøre.. Det er sgu da ikke de højere magter, der bestemmer om Barca-spillerne sparker deres chancer ind - det er kun dem selv!!!

Hvis man er heldig i fodbold, så har det ikke noget med en selv eller modstanderen at gøre.. Så har det fx noget med en dommer at gøre, som eksempelvis snyder det givne hold for åbenlyse hold, dømmer tynde straffespark til modstanderholdet eller undlader at dømme offside. Man kan eksempelvis tale om held i semifinalen fra 2009. Ikke kampen i går..

Det var da utroligt som man kan se, hvilke briller de forskellige har på. Igår var en blanding. Chelsea havde det fornødne held, men samtidig var de satans kyniske, og de kan bestemt være stolte af deres sejr. Men heldet tilfalder jo dem, hvor den rammer overlæggeren i stedet for 3cm længere nede, så i allerede havde været bagud. Eller Alexis anden chance som er få centimeter fra at gå ind. Det er ligeså meget held, men det at i udnytter den ene af de to chancer i fik, det er kynisme i høj klasse, og det kan ikke engang Liverpool eller Arsenal tilhængere tage fra jer.

Hala Madrid!

verdenskrig
Manager

« Svar #4448: 19 Apr 2012, 17:51 »

Overhoved ikke.. I var næstbedst i begge kampe, og i den første har Benfica alt spil, og presser jer ned i eget felt hele kampen og burde have vundet 2-0, hvor i scorer på jeres eneste chance..

Returen var i lidt bedre, men Benfica var stadig et bedre hold. Det kan der da for ikke være tvivl om, det ændrer jo ikke på at i gik videre.. Men så dog realistisk på det. Ser vi bort fra jeres hjemmekamp mod Napoli hvor jeg synes i spillede god, så har i været næstbedst i alle andre kampe i slutspillet..

Og ja det er kynisk at i sparker boldene ind når i får chancen.. Helt sikkert, og jeg synes egentlig ikke nogle af jeres mål har været decideret heldige. Det kan man ikke tage fra jer.
Men de chancer modstanderen brænder mod jer har sgu intet med kynisme fra jer at gøre, det er rent uheld, og naturligvis også til tider manglende evner. Men på ingen måde jeres fortjeneste.
Er ikke et sekund i tvivl om at jeres held og marginaler nok skal nå at slutte inden i har vundet trofæet, for det ville simpelthen grænse til det vanvittige hvis i vinder CL i år med det spil i har leveret. 

Håber i hvert fald jeres kvote af marginaler er brugt op når i møder os i FA Cup finalen  Smiley

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #4449: 19 Apr 2012, 17:59 »

I øvrigt vil jeg gerne lige rette mig selv. Mata havde naturligvis også en pæn, men spids og tilfældig chance som han sparker på stolpen ude mod Benfica. Den havde jeg lige fortrængt.

Det ændrer dog ikke på at havde man skulle finde en vinder ud fra spil og chancer i de to kampe så skulle det have været Benfica. Men det er jo desværre bare ikke det det handler om. Dog kan man stadig godt stille tvivl ved om jeres nuværende tilstedeværelse i turneringen mest skyldes marginaler eller kynisme. Det er nok en balancegang, men på et tidspunkt ophører marginalerne og så er kynisme ikke nok.

Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #4450: 19 Apr 2012, 18:06 »

Korzika, kynisme er noget, som man selv har indflydelse på. Det er held ikke. Derfor ville jeg mene, at det er held - ikke kynisme - som gør, at Barcelona rammer overliggeren og stolpen. Til dels også at Ashley Cole redder den på stregen, selvom du nok vil mene, at det er "kynisk". Ligeledes er det held, at Bosquets ikke scorer til sidst.

Det er kynisk sparket ind, ja, det er meget fint, men meget af det der skete i går var genereret af held og altså ikke af jeres ligepludselige utrolige kynisme, som holdt Barcelona i et jerngreb

verdenskrig
Manager

« Svar #4451: 19 Apr 2012, 18:08 »

som holdt Barcelona i et jerngreb

Ja det nævnte kommentatorene godt nok også i går..

Men når man indkasserer noget der ligner 5 100 % chancer plus det løse i mod sig på hjemmebane, hvor man virkelig må lave en facepalm over manglende scoringer ved dem alle, så har jeg svært ved at se hvordan man kan kalde det et jerngreb.

Måske blot mig.

Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #4452: 19 Apr 2012, 18:09 »

Ja det nævnte kommentatorene godt nok også i går..

Men når man indkasserer noget der ligner 5 100 % chancer plus det løse i mod sig på hjemmebane, hvor man virkelig må lave en facepalm over manglende scoringer ved dem alle, så har jeg svært ved at se hvordan man kan kalde det et jerngreb.

Måske blot mig.

Det var utroligt sarkastisk, vk...

verdenskrig
Manager

« Svar #4453: 19 Apr 2012, 18:11 »

Det var utroligt sarkastisk, vk...

Haha i know. Det var ikke møntet på dig, mere det at de såkaldte "eksperter" benyttede samme ordvalg i går Wink

Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #4454: 19 Apr 2012, 18:12 »

Haha i know. Det var ikke møntet på dig, mere det at de såkaldte "eksperter" benyttede samme ordvalg i går Wink

På den måde...  Opstemt

Sider: 1 ... 295 296 [297] 298 299 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010