home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  1 Bruger, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 333 334 [335] 336 337 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826911 gange)
michaelk
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5010: 13 Aug 2012, 21:32 »

Mikel er hamrende undervurderet. Han er ikke et lyn, men ellers kan han alt. Hans teknik og overblik er vanvittigt og hans evne som skraldemand er også god. Han er også på hold i en klub, hvor der er utallige gode midtbanespillere, det siger også en del. Jeg synes, han er en rigtig klassespiller. Lampard er da faldet i kadence, det indrømmer jeg gerne, men han er stadig en klassespiller. Ingen giver de to hele æren, for det var i den grad en holdpræstation, men de fleste nævner nu også Drogba som den altafgørende spiller.

Det er stadig noget vanvittigt sludder at sige, at de ikke fungerer sammen.

Jamen nu skriver han, at det ikke vil fungere da det kommer til at gå for langsomt. Og ærlig talt, jeg da også svært ved at se Mikel og Lampard dirke et bundsolidt forsvar op. Det er netop også derfor, at det er godt, at der er kommet andre kreative kræfter til, for det var især det Chelsea manglede sidste år, hvor Lampard og Mikel netop ikke var nok.

Jeg synes på ingen måde en spiller som Mikel er undervurderet. Mandens teknik er bestemt ikke noget at prale af, og når han får bolden i nogle lidt pressede situationer, så kommer han sjældent godt ud af det. Han er god for et hold, der ikke skal styre spillet, men jeg mener slet ikke han er god til at ligge på Chelseas midtbane. Som sagt, i moderne fodbold skal både midterforsvar og defensiv midtbanespiller kunne noget med bolden og ikke bare aflevere den videre.

Hala Madrid!

Korzika
Gæst

« Svar #5011: 14 Aug 2012, 23:19 »

Jamen nu skriver han, at det ikke vil fungere da det kommer til at gå for langsomt. Og ærlig talt, jeg da også svært ved at se Mikel og Lampard dirke et bundsolidt forsvar op. Det er netop også derfor, at det er godt, at der er kommet andre kreative kræfter til, for det var især det Chelsea manglede sidste år, hvor Lampard og Mikel netop ikke var nok.

Jeg synes på ingen måde en spiller som Mikel er undervurderet. Mandens teknik er bestemt ikke noget at prale af, og når han får bolden i nogle lidt pressede situationer, så kommer han sjældent godt ud af det. Han er god for et hold, der ikke skal styre spillet, men jeg mener slet ikke han er god til at ligge på Chelseas midtbane. Som sagt, i moderne fodbold skal både midterforsvar og defensiv midtbanespiller kunne noget med bolden og ikke bare aflevere den videre.
Nu er det jo ikke især Mikel og Lampards opgave at dirke et forsvar op. Du skal nok regne med, at det bliver Hazard, Mata, Oscar etc. Og de folk har altså massere af kvalitet og kreativitet. Mikel og Lampard vil nok komme til at ligge ret dybt og støtte forsvaret. Mikel kommer nok til at ligge som en ankermand, mens Lampard er mere dynamisk og skal hjælpe til, hvor der mangler folk. Møder vi et lavere rangerende hold, der pakker bussen er det ikke utænkeligt, at eksempelvis Oscar vil blive forsøgt på Lampards plads. 

Mikel spillede dårligt i Community Shield og han har det svært, når vi møder modstandere, der forsøger at skærme ham af. Hans præstation i Community Shield var til dumpekarakter, men som sagt, så var han og Lampards samarbejde en stor grund til, at vi endte med at vinde trofæer sidste sæson. 

Ellers er Mikel jo en ganske dygtig spiller, der kan mange ting. Han er et bæst fysisk, god til at fordele boldene (når han ikke er under pres) og han har en fornuftig teknik. En lille sjov detalje om Mikel er, at han oprindeligt er offensiv midtbanespiller. Til U-20 VM i 2005 spillede han den position og blev udnævnt som turneringens 2. bedste spiller. Hvem blev den bedste? Messi. Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #5012: 16 Aug 2012, 02:27 »

Det siges at Victor Mosses er jeres spiller nu Smiley Noget af en offensiv i har købt ind til..

Korzika
Gæst

« Svar #5013: 16 Aug 2012, 18:25 »

Det siges at Victor Mosses er jeres spiller nu Smiley Noget af en offensiv i har købt ind til..
'
Ja, det tyder på det. Personligt er jeg ikke særlig glad for det køb, da vi allerede er godt udrustet på de positioner, hvor Moses med et skifte vil komme til at blive en kandidat.

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #5014: 16 Aug 2012, 23:39 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-porto-siger-ja-til-hulk-bud
Nogen der kender noget til Daily Star som kilde? Er den troværdig eller?

Btw, hvis folk ik lige kender hjemmesiden www.chelseanews.com burde de lige kigge på den Smiley Den samler de fleste chelsea nyheder der er på nettet eller nævner dem i hvert fald Smiley.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5015: 17 Aug 2012, 19:47 »

Sam Hutchinson er nu lejet ud til Nottingham Forest for den kommende sæson. Jeg håber, at opholdet gavner ham. Aftalen betyder også, at meget tyder på, at vi henter en højre back inden vinduet lukker. Med største sandsynlighed César Azpilicueta.

verdenskrig
Manager

« Svar #5016: 17 Aug 2012, 19:49 »

I kan da lige smide 600 millioner efter Ramos hvis det skulle være? Det vel et greb i sparegrisen for Roman.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5017: 17 Aug 2012, 19:50 »

Desuden er vores køb af Frank Lampard i sommeren 2001 med i et felt over mulige bedste køb i Premier League nogensinde i sommerperioden. Dette emne er bragt på banen efter Uniteds køb af RVP. Det kan læses her:

http://www.givemefootball.com/premier-league/premier-league-greatest-summer-signings?state=7aad7bbfddb04086ba46174e5f15293f&code=AQAGrl9TCYA20E8MMMz0b97ZKAIvPcUeM8FsmTXUnQt245HwrSpcNEQED2A-aHu35O2cc2eX3V98slN86f_rbz-oAGQrGqIVdn3yfLxP4GaltzmAq5jn2vhIB2QESJdOuJiy7bf2_bGri4i9iaS0l5npr-N7OycwLqVpS_A6vtFBzAVMLJhrqI5ydqZKMpEUmx8#_=_

Jeg ved, at det er et håbløst langt link.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #5018: 17 Aug 2012, 19:58 »

Lampard 2. Henry nummer 1 med længder.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #5019: 17 Aug 2012, 20:02 »

Hvis Reina skal være der, så skal Nicklas Bendtner også. Min egen favorit er Vinny.

PhilipFlink
Manager

« Svar #5020: 17 Aug 2012, 20:06 »

Hvordan Fuck kan Rooney være nr.1 ...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5021: 17 Aug 2012, 20:09 »

Hvordan Fuck kan Rooney være nr.1 ...
Så vidt jeg ved, er det ikke en rangliste.

PhilipFlink
Manager

« Svar #5022: 17 Aug 2012, 20:14 »

Så vidt jeg ved, er det ikke en rangliste.

Nå, det var da rart .. Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5023: 19 Aug 2012, 13:38 »

Så gælder det første kamp i Premier League ude mod Wigan. Vi stiller op med følgende elleve:

Cech; Ivanovic, David Luiz, Terry (c), Cole; Lampard, Mikel; Hazard, Mata, Bertrand; Torres

Ramires er ikke med grundet sygdom, og derfor spiller Bertrand hans plads i stedet for. Ellers er det en meget forventet start 11'er uden de store overraskelser. På bænken har vi Turnbull, Cahill, Ferreira, Essien, Meireles, Oscar og Sturridge.

Jeg tror på en 2-0-sejr. Hazard og Torres på tavlen.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #5024: 19 Aug 2012, 13:50 »

Kampen idag ender selvfølgelig med tre sikre point, og en sejr på 3:0. Torres scorer to gange, og så tror jeg også at vi får at se Lampard på tavlen idag.

Glæder mig til at se hvor godt holdet er blevet sammenspillet..   Smiley

Sider: 1 ... 333 334 [335] 336 337 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010