home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  2 Brugere, 648 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 334 335 [336] 337 338 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826895 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5025: 19 Aug 2012, 14:00 »

Lidt overraskende at se Bertand starte, når vi eksempelvis kan spille med Sturridge i stedet for. Jeg glæder mig til at sparke sæsonen i gang med forhåbentligt en sejr. Wigan skal vi helt klart og det tror jeg også vi gør. Jeg tror vi vinder 2-0.

Naustratze
Gæst

« Svar #5026: 19 Aug 2012, 14:19 »

Forstår ikke hvorfor Sturridge ikke er inde, synes han er en fremragende spiller.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5027: 19 Aug 2012, 14:23 »

Har slettet indlægget Wink

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #5028: 19 Aug 2012, 14:24 »

Ramires er desværre blevet syg, derfor han ikke er med og at Bertrand er med fra start Smiley

Oscar skal nok lige spille ind på holdet rigtigt før, han kommer med i startopstillingen Smiley

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5029: 19 Aug 2012, 14:24 »

...Men ind med Oscar i stedet for Bertrand så. Ville også meget hellere have set Piazon end Bertrand - det er alt for defensivt det der.

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #5030: 19 Aug 2012, 14:26 »

Det er jo noget med at sætte det rigtige hold sammen, så RDM må jo vurdere, at Bertrand passer bedre ind på det hold end Daniel og Piazon, synes det er fint valg, selvom jeg dog også godt kunne have set Daniel med fra start Wink

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5031: 19 Aug 2012, 14:30 »

Sturridge skal ikke spille kant. Han er alt for selvisk. Jeg synes det er et signal om at vi kommer til at spille som sidste år.
Vi kunne godt bruge Moses idag, nu når både Ramires og Marin er ude og Oscar sidder på bænken.

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #5032: 19 Aug 2012, 14:33 »

Hazard er jo stjerne fra start af!!!!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5033: 19 Aug 2012, 14:35 »

Og så får han straffe!!! Smiley

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5034: 19 Aug 2012, 14:48 »

Der blev Torres da vist snydt for et straffespark.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5035: 20 Aug 2012, 18:13 »

Dejligt med en god start, vi lukker den hurtigt efter 10minutter og det ser ud til vi bare overlader Wigan spillet. Det skuffet mig dog, at man ikke vælger at være spilledominerende og prøver at spille den rundt i stedet for at leve på omstillingen.

Hazard har rigtig gode vendinger, det skal nok blive rigtig godt når han først kommer til at kende holdkammaraterne bedre. Torres så også giftig ud nogen gange.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5036: 20 Aug 2012, 18:21 »

McEachran er lejet ud til Middlesbrough for resten af sæsonen. Lad os håbe at det ikke går som i Swansea, hvor han ikke fik så mange minutter i benene. Men mon ikke at han kommer til at spille. Jeg kunne ikke forestille mig andet. Held og lykke til ham i hvert fald!

Korzika
Gæst

« Svar #5037: 20 Aug 2012, 19:59 »

McEachran er lejet ud til Middlesbrough for resten af sæsonen. Lad os håbe at det ikke går som i Swansea, hvor han ikke fik så mange minutter i benene. Men mon ikke at han kommer til at spille. Jeg kunne ikke forestille mig andet. Held og lykke til ham i hvert fald!
Forhåbentligt kan han tilkæmpe sig en startplads. Jeg må dog sige, at jeg syntes det havde været mest optimalt med en Premier League klub, men hvis man skal være sikker på, at han ikke kommer til at opleve den samme situation som i Swansea, så er det meget fornuftigt, at man denne gang sikrer sig, at han får reel kamperfaring. Havde dog foretrukket at se ham spille nogle flere kampe for klubben, men med RA's ageren, når det handler om tålmodighed og managers, så er situationen vel desværre, at de færreste managers i Chelsea tør give de unge spillere chancen, da det desværre handler meget om umiddelbar succes.   

Anyways, fin kamp mod Wigan. Vi får 3 point og det er det vigtigste. Der har været kritik af Robbies strategi, men jeg forstod ham godt, da han fik holdet til at trække sig tilbage - da vi var kommet foran med 2 - og stå lidt dybere på banen. Selvom det måske ikke er den slags fodbold, som er den mest seværdige, så er det hamrende effektivt, da vi er giftige på omstillingerne og måske har verdens bedste centerback, når det kommer til at stå dybt i feltet. Det er italiensk og kedeligt, men det er samtidig rigtigt fornuftigt.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5038: 20 Aug 2012, 21:26 »

Fellaini er dygtig! Han ville passe skide godt ind på vores centrale midtbane, hvis vi skaffede os af med et par stykker af vores CM´s.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5039: 20 Aug 2012, 21:27 »

Fellani ville passe godt ind på stortset alle hold.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 334 335 [336] 337 338 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010